Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tez wywalilem kata (tak na wszelki wypadek, przy przebiegu 200k raczej swojej funkcji juz nie spelnial mogl tylko robic problemy), po wywaleniu roznicy nie stwierdzilem.

 

Natomiast przy tej okazji powiedzcie czy po wywaleniu kata pojawia sie wam bład na kompie "EGS signal disturbed"? bo u mnie tak mam podejrzenie ze to jest z tym związane ale nie jestem pewien

Zbir
Opublikowano
u mnie nie bylo zadnej roznicy po wywaleniu kata
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
jak jest druga sonda za katalizatorem to jego wycięcie tyko pogarsza sprawę. Właśnie te druga sonda kontroluje sprawność katalizatora. Jeżeli sygnały idące z sondy przed i za katem są takie same to komp odczytuje to jako awarię układu oczyszczania spalin i zaświeca kontrolkę na na desce rozd. Do tego chyba jeszcze dochodzi przejście w tryb awaryjny.
Opublikowano

Panowie mam troche lamerskie pytanie: Czy mowicie o tylnim kacie czy o tym ktory zaznaczylem strzalka?? Ostatnio zmieniano mi poduchy i mechanicy powiedzieli ze to idze do wymiany bo przy uderzeniu reka grzechotalo jakby cos sie w srodku wysypalo...

 

http://img124.imageshack.us/img124/9484/189io7.png

Opublikowano
dużo głośniej po wyjęciu kata? jest to charakterystyczne buczenie jak się przyciśnie z dołu?

 

powiem szczerze ze zbytniej różnicy nie zauważyłem może dlatego że mam dziurę w tym elastycznym przegubie za katem, ale za to turbinak fajne gwizda sobie :mrgreen:

 

Czy mowicie o tylnim kacie czy o tym ktory zaznaczylem strzalka

 

dokładnie o tym :cool2:

Opublikowano
jak jest druga sonda za katalizatorem to jego wycięcie tyko pogarsza sprawę. Właśnie te druga sonda kontroluje sprawność katalizatora. Jeżeli sygnały idące z sondy przed i za katem są takie same to komp odczytuje to jako awarię układu oczyszczania spalin i zaświeca kontrolkę na na desce rozd. Do tego chyba jeszcze dochodzi przejście w tryb awaryjny.

 

a no wlasnie zalezy gdzie jest sonda

(słyszałem wiele historii ze po wycieciu kata autka wpadaly w furie tzn.ciagnely bardzo bardzo mocno , ale czy tak jest naprawde czy to tylko siła podswiadomosci to nie potrafie stwierdzic )

:twisted:

Opublikowano
słyszałem wiele historii ze po wycieciu kata autka wpadaly w furie tzn.ciagnely bardzo bardzo mocno

 

Bez przesady aż takiej rewolki to to nie robi, u mnie zauważyłem ze samochód ciągnie od samego dołu do końca, wcześniej po 3500tyś. obr trochę ją muliło teraz tego nie ma, choć kat jak na 275 000 km. był całkiem czysty.

Opublikowano

Wywaliles sam wklad i zespawales pusta puche tak ?

 

Kolega powyzej strzalka to pokazal przegub wydechu, wiec :oops: .

 

Ja nie mam zadnych sond w wydechu, przed katem tez nie mam .

 

Wiec jak z ta glosnoscia ? :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

panowie a co z badaniami??

bo tu sienie orientuje jak to jest u nas w Polsce.

Wiem jedno - pieniadz może wszystko...wiecie..."masz Pan na flaszke i tralalala.."

a tak poważnie to..czepiają sie ?? za te katalizatory??

bo u mnie kat sie chyba kończy i zastanawiam sie czy za miesiac nie bede musiał tej przysłowiowej flaszki dać :twisted2: wymieniać mi siejuz nie opłaca bo ..wiosna - lato Swap. a jednak polatac troche jeszcze trzeba.

tak więc albo kat. "Aloha" albo....

Opublikowano

Panowie, w benzynach rzeczywiscie dzwiek staje sie denny po wyrzuceniu kata, ja osobiscie na to recepty nie znam ...

 

Lecz w dieslach jest z tym inaczej, wiec gregus, auto stalo sie glosniejsze w srodku lub na zewnatrz czy wogole ?

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam ja mam silnik 1,8 w swojej bmw i chciałem wywalić kata bo coś w nim lata lecz kiedy pojechałem do mechanika powiedział że mam sonde za katem i może silnik świrować czy to prawda?
Opublikowano
Witam ja mam silnik 1,8 w swojej bmw i chciałem wywalić kata bo coś w nim lata lecz kiedy pojechałem do mechanika powiedział że mam sonde za katem i może silnik świrować czy to prawda?

U mnie katlizator jest pusty i samochód chodzi normalnie, sonda ocywiście jest też za katalizatorem. Zamiast ktalizatora można wstawić tłumik w obudowie katalizatora (nie mylić ze strumiennicą). Na allegro można dostać od 100zł, właśnie mam zamir wstawić bo brzęczenie od pustego kata jest strasznie denerwujące.

Opublikowano
jak jest druga sonda za katalizatorem to jego wycięcie tyko pogarsza sprawę. Właśnie te druga sonda kontroluje sprawność katalizatora. Jeżeli sygnały idące z sondy przed i za katem są takie same to komp odczytuje to jako awarię układu oczyszczania spalin i zaświeca kontrolkę na na desce rozd. Do tego chyba jeszcze dochodzi przejście w tryb awaryjny.

A z kąd ty masz takie informaje???? Bo ja latam bez kata, nic sie nie dzieje i nic się na desce nie zapaliło i samochód napewno nie przeszedł w tryb awaryjny.

Opublikowano

Panowie, jak uporac sie z bledem sondy po wywaleniu katalizatorow?

 

Mam 2 katalizatory na kolektorze wydech, 4 sondy, 2 przed katem i 2 za.

W przyszlym tyg montuje kolektor wydechowy bez katalizatorow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.