Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledze sie chyba 1500KM z 150 KM pomylilo

 

Seryjnie miał 170 więc chyba nie... ale w te 1500 jest ciężko uwierzyć.

 

BMW stworzyło w 1983 roku model "Brabham BMW", wyposażony w silnik BT52, rozwijający moc 1500 KM, przy 1500ccm pojemności. Silnik to R4, uturbiony. Sprężanie 3,5 bara, 6 biegów, waga 540 kg, max. predkośc 325-350 km/h. Najmocniejszy silnik Grand Prix wszechczasów.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

  • Odpowiedzi 226
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

"Wszystkie silniki 6 cylindrowe są rzędowe i to od pojemności 2.0l to silniki rzędowe - inne firmy przestawiły się produkowanie silników w układzie V6 - bo są tańsze w produkcji"

Ciekawa teoria, z ta tanioscia produkcji silnikow w ukladzie V

"ergonomia (pokazcie mi inny samochod w ktorym wszystkimi opcjami srodkowego kokpitu moge sterowac nie odrywajac dloni od lewarka zmiany biegow)"

Ja myslalem, ze prawa reka, tak jak i lewa powinna spoczywac na kierownicy a nie na lewarku.

"BMW nie moze byc tanie bo to samochody klasy premium, wyznaczajace standardy dla pozostalych marek"

Tak,, tyle ze to Merc wprowadzil ABS a Audi Quattro, systemowi X-drive wiele do tego jeszcze brakuje.

Co do wykonania, hmm... wiele by mozna pisac. Pewnie od razu wyjde na fanatyka Audi albo cos ale wielu znajomych dlubalo przy swoich BMW podczas gdy ja w swej poczciwej B4 V6 przez 9 lat mialem klopot 2 razy i byly to takie sprawy jak silnik serwo w klimatyzacji i czujnik Halla na wale. W swej S2 przez okres 3 lat nie mialem ani jednej usterki. Co do wnetrza takiej np. E36 to czy nie razi Was ta kupa kiepskiego plastiku? Nawet wewnetrzne klamki drzwi takie bez wyrazu, plastikowe. Co jest niezaprzeczalne w BMW, to prowadza sie swietnie i silniczki tez niczego sobie. Jednak te ostatnie tez maja swe humorki. Co do porownan z innymi markami, to wiele tu maja do powiedzenia gusta osobiste. Ja tam wole naped quattro, bo nie lubie jak mi kola piszcza na swiatlach czy slizgaja sie na deszczu. Porownanie z Porsche uwazam totalnie nie na miejscu. Mialem mozliwosc pojezdzic paroma z nich, miedzy innymi 911 Turbo S i to jak sie ono prowadzi w stosunku do BMW, to przepasc. Jest tez wiele innych, niestety plastikowych japonczykow jak Impreza czy Evo ktore prowadza sie rewelacyjnie. Jak np porownac taka M5 z Audi RS6? Sam moge powiedziec, ze mam autko unikatowe, wyprodukowano tylko 1570 szt. To jednak nie swiadczy o "najlepszosci". Nigdy nie bedziemy tutaj zgodni i mysle, ze nawet posiadacze BMW beda polemizowac miedzy soba, ktory model jest bardziej "najlepszy". Szerokiej drogi i wiele "radosci z jazdy".

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

Do którego modelu BMW porównujesz Porshe m.in 911 Turbo S?

 

A ja uważam, że BMW "jest najlepsze" bo wyprodukowało silnik który został później włożony do Mclarena F1.

Samochodu, który mimo iż dawano dawno temu przestał być produkowany, nie został pobity przez Ferrari Enzo, a tak miało być.

0-100km/h: 3,2s

Vmax: 390km/h

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

"BMW nie moze byc tanie bo to samochody klasy premium, wyznaczajace standardy dla pozostalych marek"

Tak,, tyle ze to Merc wprowadzil ABS a Audi Quattro, systemowi X-drive wiele do tego jeszcze brakuje..

 

Chodzilo mi o cala klase premium do ktorej nalezy m.in. Audi oraz Merc.

 

Wiele osob sadzi, ze Audi to samochod mniej psujacy sie a co za tym idzie tanszy. Kupuja je bo nie chca odwiedzac warsztatu tak czesto jak uzytkownicy BMW. Wnioskuje to po moich kumplach, znajomych ktorzy ciagle pytaja sie mnie czy cos sie nie zepsulo. Zenada! Nie wspomne o ludziach ktorzy jezdza Audi a nie znaja sie kompletnie na motoryzacji. Kupili bo to bezpieczniejszy wybor.

Audi zawsze bede traktowal jako "zaraz po BMW". Nie biore pod uwage Mercedesa bo jestem przed trzydziestka. Poza tym jakosc wykonania pozostawia wiele do zyczenia...

 

Lekki OT : Ostatnio moj sasiad stal przed dylematem co kupic swojej zonce bo wysluzone volvo S40 juz jej sie znudzilo. Sklanial sie ku E klasie w nowej budzie. Wybilem mu to szybko z glowy. Teraz obok mojej e46 stoi ... czarna E60 525d.

 

http://img219.imageshack.us/img219/6867/dsc00924vs4.jpg

 

Sasiadka jest wniebowzieta:)

 

 

Ps Jak bede chcial kupic samochod by ogladac pod maska pajecza siec to kupie Honde.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ostatnio ogladalem test porownawczy BMW M3, Audi RS4 i Mercedesa C-Klasa (pojecia nie mam jak jest on oznaczony ale 6,2 litra silnik) przeprowadzony nie przez byle kogo bo przez Top Gear, mozna ich lubic lub nie ale kto jak kto ale oni na samochodach z gornej polki sie znaja... Zdania byly podzielone, kazdy mial swojego faworyta, May-Audi, Clarkson-Mercedes, Hammond-BMW... Jednak zgodni byli do jednego. BMW wygrywa bo Mercedes i Audi sa tylko kopiami M3, bardzo dobrymi, niemalze idealnymi kopiami ale tylko kopiami... Cos w tym jest ze najpierw jest BMW a potem reszta :) Ale co ja tam wiem, jestem tylko jednym z wielu pasjonatow marki :D
Opublikowano
Mi się bardzo podoba stylizacja BMW zwłaszcza Coupe miałem poprzednio lanosa wiem że to nie poruwnanie ale mam wrażenie jak by BMW było zaprojektowane pod kierowce i dobrze wyposarzone a te odgłosy silnika to bajka nawet radia nie włanczam tak ładnie brzmi :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Wszystkie silniki 6 cylindrowe są rzędowe i to od pojemności 2.0l to silniki rzędowe - inne firmy przestawiły się produkowanie silników w układzie V6 - bo są tańsze w produkcji"

Ciekawa teoria, z ta tanioscia produkcji silnikow w ukladzie V

 

A masz jakąś inną swoją czy tylko jesteś 'na nie' żeby się do czegoś doczepić? Przedni napęd to też pewnie dlatego masowo stosują bo lepszy, a nie dlatego, że tańszy? :norty:

 

"ergonomia (pokazcie mi inny samochod w ktorym wszystkimi opcjami srodkowego kokpitu moge sterowac nie odrywajac dloni od lewarka zmiany biegow)"

Ja myslalem, ze prawa reka, tak jak i lewa powinna spoczywac na kierownicy a nie na lewarku.

 

Biegi zmieniasz broda? Też pewnie nie bo wtedy nie patrzysz na droge.

 

"BMW nie moze byc tanie bo to samochody klasy premium, wyznaczajace standardy dla pozostalych marek"

Tak,, tyle ze to Merc wprowadzil ABS a Audi Quattro, systemowi X-drive wiele do tego jeszcze brakuje.

 

A BMW zgarnia co roku nagrode za 'engine of the year'.

Opublikowano
Ja myslalem, ze prawa reka, tak jak i lewa powinna spoczywac na kierownicy a nie na lewarku.

 

Nawet nie zauwazyem ze ktos szuka "zaczepki" :] Moj drogi, chce wierzyc (ale nie wierze, nie w czasach rozpasajacego nas wspomagania kierownicy) ze Twoje dlonie zawsze spoczywaja na kierownicy... Jednak moze tak jest wiec mnie tylko zastanawia kto zmienia Ci biegi, ewentualnie zastanawia mnie czym je zmieniasz gdy jedziesz samotnie bo nogi prawidlowo powinny zajmowac sie odsluga pedalow, tudziez dzwigni przyspiesznika, hamulca i sprzegla jak juz jestesmy tacy skrupulatni... Jednak jakby umknelo Ci to (o ile moge sie tak spoufalic na Ty) to ergonomia zawiera wiele wiecej pojec niz tylko przytoczony przeze mnie przyklad. Mi bardzo odpowiada ze np. jadac w korku gdzie co chwile zmieniam biegi i moja reka niechlujnie spoczywa na lewarku mam mozliwosc operowania radiem czy klimatem termicznym wewnatrz pojazdu nie odrywajac wzroku od tego co jest przede mna a to chyba wazniejsze bo widzac co sie dzieje moge reagowac szybciej. I zastanawia mnie Panie moj drogi kto predzej ominalby np. dziure, pijanego rowerzyste czy cokolwiek innego, ja patrzac co jest przede mna i ewentualnie dostawiajac szybko reke z lewarka na kierownice, czy Ty majstrujac przy np. radiu odrywajac wzrok od drogi bo masz gorsza egrgonomie...? Dodam ze taka ergonomia jest w compackie bo w pozostalych wersjach chyba nie jest az tak wygodnie bo radio jakby nieco wyzej...

Co do samych silnikow rzedowy czy widlasty... Rzedowe silniki sa tansze w produkcji ale lepsze. Widlasty=dwie glowice=dwa rozrzady=wiecej strat energi=mniejsza sprawnosc... Inna kwestia silnik R6 w zasadzie nie wymaga wyrownowazania gdyz ta jednostka jest tak stabilna, uklad V wymaga nierzadko wywazania poprzez zastosowanie dodatkowego walu. Czemu zatem produkuje sie silniki trudniejsze do wykonania, drozsze i bardziej skomplikowane? Ze wzgledow ograniczonej przestrzeni w komorze silnika. Zycze powodzenia komus kto chce umiescic no nawet R8 w normalnej komorze silnika... Geniusz tkwi w prostocie dlatego R6 bo po co isc pod gore jak mozna w dol, a pod gore dopiero jak w dol juz sie nie da? Poza tym inzynierowie BMW za zbrodnie uwazaja przedni naped, dlatego chwala im za to ze kazde BMW prawdopodobnie zawsze bedzie mialo tylni naped lub ewentualnie na wszystkie kola...

System quattro, ABS to wszystko sa napewno przydatne rzeczy sluzace poprawie bezpieczenstwa samochodu ale nie sa to rzeczy ktorych nie ma w BMW a przy tym jak przyjdzie do oceniania przyjemnosci z jazdy to czemu BMW zawsze wypada najlepiej? :) Mam tylni naped a jeszcze nigdy nie zapiszaczalem na swiatlach, a wiesz czemu? Bo umiem uzywac pedalu gazu i nie mam kompleksow...

Co do jakosci materialow, nie zapominaj ze E36 weszla do produkcji w roku 1990 podczas gdy jego bezposredni konkurent od audi (A4) dopiero w 1994... Mieli duuuuuzo czasu by poprawic to i owo. W sumie do dzis tak jest, kazda marka puszcza cos nowego a ostatnie w tym "wyscigu zbrojen" jest Audi, niekiedy sie nawet mowi ze bywa spoznione...

To tyle ode mnie na ten czas :) Pozdrawiam!

Opublikowano

Sendra, twoja toria o silniku rzedowym sluszna ale troche nie pasuje do ostatniego pomyslu BMW: E92 M3 V8 420hp...:)

Co do jakosci materialow to mam podobne zdanie. Powiem tak: Wnetrze E46 cenie wyzej niz A4 z 99 roku. Natomiast ciut lepiej wykonane jest A4 z 2003 niz ...E46 pozostajace bez zmian od 98 roku. Potem juz Audi dostaje wnetrzem po d... od E60, E65, E90/92.

Jedynie co mi sie w Audi spodobalo do tej pory to piekne lampy LED (nowe A6 Avant), piekne przednie lampy LED w R8 oraz scieta u dolu kierownica - to jednak nie powod zeby brac ta marke pod uwage przy ewentualnym kupnie. Takie jest moje skromne zdanie i nikt nie musi sie z nim zgadzac:)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Co do wnetrza to dla mnie E36 odstaje zdecydowanie w tyl ale nie w porownaniu z A4 z 94 roku tylko od poczciwej B4. A4, miala zdecydowanie bardziej lipne plastiki niz B4. Co do wspolczesnych modeli, porownajcie sobie np TT i Z4. W tym drugim skora wyglada na szyta przez kogos wymagajacego wizyty u okulisty, deska rozdzielcza to juz naprawde tandetny szary plastik (odudowy zegarow). Sam sie sporo wyjezdzilem Z4 i jazda jest naprawde ekstra, ale prosze ni mowcie mi o lepszym wnetrzu w BMW. Znajomemu regularnie zbiera sie jakims cudem woda w 530D Touring. Dla mnie wnterze RS4 odbiega daleko do przodu w stosunku do M3, dla mnie, powterzam. Co do trzymania reki na lewarku zmiany biegow, to dziwne, ze musze takim wytrawnym kierowcom przypominac, ze nie powinno sie tego robic, nie tylko ze wzgledu na bezpieczenstwo ale rowniez na trwalosc ukladu, producenci zgodnie deklaruja, ze taka praktyka skraca zycie mechanizmu zmiany biegow. V6, mysleze wlasnie jeden z forumowiczow wyjasnil, ze nie koszta ale inne wzgledy techniczne sprzyjaja takiej konstrukcji. Przeciez ja tu nie chce nikogo nawracac.

"A BMW zgarnia co roku nagrode za 'engine of the year'."

Hmm, siegnijcie pamiecia wstecz i przypomnijcie sobie jakie np. auta zostawaly "The Car Of The Year". Jakies Fiaty, Peugeoty itp. Wiec pewnie to te marki sa najlepsze, zakladajac, ze wlasnie te plebiscyty sa miarodajnei pokazuja co naprawde jest NAJ, jak wielu z Was tutaj pisze.

"Mam tylni naped a jeszcze nigdy nie zapiszaczalem na swiatlach, a wiesz czemu? Bo umiem uzywac pedalu gazu i nie mam kompleksow... "

No wlasnie te niewidoczne kompleksy sie ujawniaja chyba :)

Pewnie majac ESP itp bajery to dziala, nie zaprzeczam, jednak w aucie bez nich sprobuj majac powiedzmy pow 200 KM szybko uciec z mokrego skrzyzowania. Ciekaw jestem jaka jest tu srednia wieku osob wypowiadajacych sie tak zawziecie i z taka fachowoscia. Sam naleze do tych, ktore juz powoli siwieja, przerabialem naprawde wiele aut od malacza po Porsche i Ferrari. Dla mnie wyznacznikiem auta sportowego, ktore nadaje sie do codziennej jazdy jest Porsche 911 Turbo i nie wiem kiedy sie to zmieni, jesli w ogole. Wiec jak czytam te deklaracje wiernosci marce to...no wlasnie.

"Przedni napęd to też pewnie dlatego masowo stosują bo lepszy, a nie dlatego, że tańszy? "

Kwestia lepszosci przedniego napedu jest szczegolnie na tym forum wzgledna. Pewnie, ze jest lepszy w normalnej codziennej eksploatacji auta, bezpieczniejszy w zimie i tanszy w produkcji, wiec dlaczego go nie stosowac. Bardzo czesto widze jak owa "lepszosc" RWD demonstruja czasem z bardzo mizernym skutkiem rajdowcy na miejskich osiedlach itp miejscach. Mysle, ze niestety ten negatywny wizerunek bedzie jeszcze dlugo wisial nad ta marka. W Niemczech jest podobnie, tyle ze tam jest to tzw. "turkish wagen". Sam szukam aktualnie pewnego rodzynka ze stajni BMW do swego garazu, jednak nie twierdze, ze jest to taka NAJ marka.

 

Jeszcze cos, bardzo lubie Top Gear, ale czasem program ten jest totalnie niemiarodajny. Pamietacie odcinek z BMW Z8? Po prostu wysmiano tam to autko, tyle ze sprobujcie kupic cos takiego w przyzwoitej cenie. Niektore auta mimo osiagow i renomy traca wiele na wartosci z biegiem lat, bo sie nie przyjely itp. Jednak to BMW mimo, ze sie nie przyjelo, ze w Top Gear je skrytykowano jakos nie traci a mam wrazenie, ze bedzie przeciwnie. Taka jest wiec wymiernosc testow, plebiscytow itp medialnych kombinacji. Rynek zyje swoimi prawidlami i tyle.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

TopGear to show i nie ma nic wspólnego z obiektywnym ocenianiem samochodów. Nawet prowadzący przyznają się do tego.

Nie zmienia jednak faktu, że jest to świetny program motoryzacyjny, ale na jego bazie NIE można kupić samochodu.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

Po pierwsze nigdy nie twierdze ze jestem wysmienitym kierowca. Wiem jak jezdze i umiem sobie sam wytknac bledy ktorymi m.in. jest "mydelko fa" ale przy predkosciach ok. 80 wzwyz juz trzymam obie rece na kierownicy i radiem zwykle tez sie juz wtedy nie bawie... Zlota dewiza jesli uwazasz sie za dobrego kierowce to oznacza ze jeszcze duzo masz do zrobienia w tej kwesti i staram sie do niej stosowac :)

Po drugie nie mam kompleksow za kolkiem, i czemu je ujawnilem i czym? Nie mam ich bo wiem jak jezdze, wiem na co stac moj samochod i nie porywam sie do pojedynkow z 2litrowkami i wiekszymi a dla zabawy mozna sie poscigac z 1,6 czy 1,8 ale nic na powaznie, to sie nazywa samoakceptacja, wiem gdzie moje miejsce w szeregu i jakbym mial kompleksy to za wszelka cene chcialbym pokazac ze jestem wyzej, a ja sobie siedze tak bo mi dobrze w klasie sredniakow :) Poza tym przy 102KM i tylnim napedzie i 205 na feldze naprawde ciezko zapiszczec :)

Nie bede dociekal jakosci materialow z prostych wzgledow, dla mnie plastik to plastik i zastanawianie sie ktory jest lepszy to bezsens, byleby nie byl jak z aut made in usa lub lady samary :) Poza tym nie da sie porownywac samochodow u ktorych daty premiery rozbiegaja sie o 3-4 lata. Nie znam sie w oznaczeniach Audi ale B4 to Audi 80? Pytam bo nie wiem, mialem okazje jezdzic 8'dziesiatka i szczerze mowiac nie widze roznicy, jak pisalem plastik to plastik :) Po prostu nie przykladam do tego wagi bo inne czynniki wplywaja u mnie na dobre samopoczucie za kolkiem...

Jak moja teoria nie pasuje do pomyslu BMW? Pasuje idealnie :) Zwaz ze M3 w generacji E46 mialo silnik R6, chca zwiekszycz liczbe cylindow nie da sie zrobic R8 bo po prostu nie wejdzie pod maske. Musieli dac V8 by wycisnac wiecej mocy. Ograniczenie przestrzeni...

Nie wiem jak ze srednia wieku u wszystkich, ja mam 24 lata :) Ja nie twierdze ze BMW jest najlepsze ze wszystkich samochodow, ja twierdze ze BMW spelnia idealnie moje oczekiwania odnosnie samochodow czyli dla mnie jest najlepsze i wiadome ze moga w mojej przyszlosci byc samochody lepsze ale sentyment pozostanie i tutaj objawia sie wiernosc marce bo dla mnie ona polega na tym ze sie wie ze sa lepsze ale nie chce sie ich, tak przynajmniej ja to definiuje. Moje marzenie to M3, obojetne ktora, najchetniej E36, moze kiedys je sobie spelnie :)

Co do samego napedu, przedni jest niewatpliwie napedem przez wielu uwazanym za lepszy, jak pisal przedmowca jest tanszy, prostszy, latwiejszy w eksploatacji, prostszy do opanowania ale... nie wystarcza on kazdemu i ma jedno zasadnicze ograniczenie, ograniczenie mocy jaka moze obsluzyc. Silniki 200KM i przedni naped to juz niemalze szalenstwo i przerost formy nad trescia, bo auto 200KM ktore ma sluzyc do dawania frajdy z jazdy a nie idzie tego opanowac i trzeba z samochodem walczyc (przykladem moga byc usportowione ople roznych segmentow). Dlatego do samochodow o mocach "cywilnych" przedni naped jest jak najbardziej dobry, ale idac z moca wyzej tylko tyl lub cztery kola. Co do samego BMW tylni naped to taka wizytowka marki, to niemalze ich drugie logo :) Lopatologicznie idac, nigdy kola ktore musza napedzac i kierowac nie beda jezdzic tak dobrze jak osobno kola ktore prowadza i ktore napedzaja... Wszystko ma swoje plusy i minusy wiec na tym bym zakonczyl...

Co do programu top gear, owszem niektore testy sa przesadzone i jest to malo miarodajne. Z8 pojechali z gory na dol ale widocznie tak ten samochod sie zachowuje, jesli zle sie prowadzi to nie moze byc autem sportowym ale wyglada, i to jak :) No i to jest rodzynek nie dla kazdego stad podejrzewam ta cena... Co do samego testu o ktorym pisalem byl przeprowadzony madrze i z pomyslem. Bez wielkiego show, po prostu testowali samochody na torze (wyscig na prostej, na okrazeniach, potem przelecial je wszystkie stig). Przyzwoity test i wydaje mi sie ze miarodajny. Jest do obejrzenia na youtube w 3 czesciach (bez tlumaczenia ale i tak goraco polecam niezaleznie fanem ktorej marki jestes). Pozdrawiam!

 

ps. a mowilem ze temat sie przyjmie :roll2: ale tych "smile'ow" nawlepialem :duh:

Opublikowano
Pale przy predkosciach ok. 80 wzwyz juz trzymam obie rece na kierownicy i radiem zwykle tez sie juz wtedy nie bawie...

 

a co z tymi ktorzy prowadzac powyzej 80 lewa reka trzyma kiere ,a prawa sobie spoczywa na podlokietniku??no i doluzmy te twoje radyjko o ktorym wspomniales bawia sie nim ??to co z tymi kierowcami :worried:

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano

Kwestia lepszosci przedniego napedu jest szczegolnie na tym forum wzgledna. Pewnie, ze jest lepszy w normalnej codziennej eksploatacji auta, bezpieczniejszy w zimie i tanszy w produkcji, wiec dlaczego go nie stosowac.

 

Przedni naped jest stosowany TYLKO i WYLACZNIE dlatego, ze jest tanszy, a nie dlatego, ze jest bezpieczniejszy.

Gdyby nie chodzilo o pieniadze, wszystkie samochody mialyby albo AWD, albo RWD.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
jak tylko mam okazje jechac autem gdziekolwiek zaraz trzese sie ze szczescia :D niesamowita przyjemnosc z jadzy ktorej nie ma w zadnym innym aucie :)

te twoje trzesienie sie ze szczescia :worried: chyba jestes swiezym posiadaczema auta??

 

pozd

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano
jak tylko mam okazje jechac autem gdziekolwiek zaraz trzese sie ze szczescia :D niesamowita przyjemnosc z jadzy ktorej nie ma w zadnym innym aucie :)

te twoje trzesienie sie ze szczescia :worried: chyba jestes swiezym posiadaczema auta??

 

pozd

 

nie to juz moja 2 e36 w sumie mam juz 3,5 roku z tym modelem i nadal sie ciesze jak mam gdziekolwiek jechac niebywala przyjemnosc

brak
Opublikowano
jak tylko mam okazje jechac autem gdziekolwiek zaraz trzese sie ze szczescia :D niesamowita przyjemnosc z jadzy ktorej nie ma w zadnym innym aucie :)

te twoje trzesienie sie ze szczescia :worried: chyba jestes swiezym posiadaczema auta??

 

pozd

 

nie to juz moja 2 e36 w sumie mam juz 3,5 roku z tym modelem i nadal sie ciesze jak mam gdziekolwiek jechac niebywala przyjemnosc

 

to chyba malo kilomertow ta maszyna robisz???http://img443.imageshack.us/img443/521/zebycz3.gif

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano
Pale przy predkosciach ok. 80 wzwyz juz trzymam obie rece na kierownicy i radiem zwykle tez sie juz wtedy nie bawie...

 

a co z tymi ktorzy prowadzac powyzej 80 lewa reka trzyma kiere ,a prawa sobie spoczywa na podlokietniku??no i doluzmy te twoje radyjko o ktorym wspomniales bawia sie nim ??to co z tymi kierowcami :worried:

 

Wolnoc tomku w swoim domku, ja pisze jak ja robie a kto jak robi w swoim samochodzie to juz nie moja sprawa, o ile nie jedzie obok mnie :)

Opublikowano

Dorzucę się do konfliktu BMW - Audi :

 

BMW jest lepsze, bo to silnikami tej marki Niemcy próbowali dać nam łupnia w swoich Messerschmittach ( na szczęście nie udało im się ), a nie Audi.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A BMW zgarnia co roku nagrode za 'engine of the year'."

Hmm, siegnijcie pamiecia wstecz i przypomnijcie sobie jakie np. auta zostawaly "The Car Of The Year". Jakies Fiaty, Peugeoty itp. Wiec pewnie to te marki sa najlepsze, zakladajac, ze wlasnie te plebiscyty sa miarodajnei pokazuja co naprawde jest NAJ, jak wielu z Was tutaj pisze.

 

Buehehehe, :duh: Od poczatku uprawiasz tanią demagogie, a wszystko o czym piszesz to tylko Twoje widzimisie bez żadnych ale to żadnych konkretów. Ot "tak, bo tak". Fakty są takie jak już Ci napisali, przedni napęd stosuje się tylko dlatego bo jest tani w produkcji, a w dodatku dalej pokutuje mit fiata 125p co to w zimie trzeba było worki z piaskiem wozić żeby z parkingu wyjechać. Prawda jest taka, że nie zdarzyło mi się jeszcze stanąć pod górką w ziemie, a stały na pogoczach "nie takie bryki" z przednim napędem. Ale to pewnie zasługa dobrego rozłożenia masy. Prościej zrobić przednionapędówke, a w dodatku odpada problem z dociążaniem kół napędzanych, niż rozłożyć mase w aucie tak żeby dociążyć tylne koła, a silnik był z przodu.

 

A różnica pomiędzy 'car of the year' i 'engine of the year' jest taka jak pomiędzy 'może' i 'morze'

Opublikowano

... a dla mnie najlepsze są cukierki z owocowym nadzieniem musującym i młode laski

 

BTW jak widzę od jakiegoś czsu utrzymujący się tytuł wątku z ordynarnym błędem ortograficznym, to mam wrażenie, że BMW wcale nie są takie fajne :lol:

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Kwestia lepszosci przedniego napedu jest szczegolnie na tym forum wzgledna. Pewnie, ze jest lepszy w normalnej codziennej eksploatacji auta, bezpieczniejszy w zimie i tanszy w produkcji, wiec dlaczego go nie stosowac.

 

Przedni naped jest stosowany TYLKO i WYLACZNIE dlatego, ze jest tanszy, a nie dlatego, ze jest bezpieczniejszy.

Gdyby nie chodzilo o pieniadze, wszystkie samochody mialyby albo AWD, albo RWD.

 

No i ja tylko dodam, że każde sportowe autko lub z dużym momentem i mocą musi być wyposażone w napęd na tylną oś aby efektywnie wykorzystać swój potencjał.

Podczas przyspieszania tylna oś jest dociskana a przednia unoszona ku górze, czyli traci przyczepność.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.