Skocz do zawartości

Sprzęgło


tomaszektomaszek

Rekomendowane odpowiedzi

chce powiedziec ze w papierach ma 198 a na liczniku wskazowka dochodzi do 210. ogolnie czy kazdy samochod musi isc rowno z fabryka? moze przez strumienice idzie lepiej i wydech... nie wiem no tak jest i tyle. zreszta co sie tak czepiasz? co za roznica czy idzie 198 czy 210 i tak w polsce tyle sie nie jezdzi. 210 na autobahnie jechalem

 

Przez cały czas nie mówię o prędkości maksymalnej - ta zawsze licznikowo wychodzi większa

chodzi mi o wartość przyspieszenia do 100km/h... Po prostu wg Twojej teorii, skoro M43 w E34 przyspiesza 10,4s, to pewnie M50B20 już w 8,5s, a M50B25 w E34 to już chyba 6s lub nawet 5s. :D

Mam tylko nadzieję, że mojemu silnikowi też dajesz odpowiednio większe osiągi, w porównaniu z tym, co widzę w instrukcji :-)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze przez zalozenie strumienicy i przelotowki moglem zyskac okolo 20Nm.... a do setki z ostrego startu tak ze po piskach szedl... nie wiem o co ci chodzi.. tak mam i tyle. czemu sie czepiasz? uwierz ;] zaloze chipa i bede mial 5s do setki- zartuje jakby co :D
e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze przez zalozenie strumienicy i przelotowki moglem zyskac okolo 20Nm....

 

No taaaaaak... :duh: . To rozstrzyga wszystko, zresztą bardzo mnie przy okazji pociesza, bo ja nie mam katalizatora!!!! A cały czas myślę, żeby go jednak za jakiś czas kupić... w takim razie lepiej jeszcze sobie pojeżdżę bez katalizatora...

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niee no, przecież środowisko :) Kupię nowy, ale muszę skarbonkę na ten cel zapełnić ok. 5-cioma tys. zł :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze przez zalozenie strumienicy i przelotowki moglem zyskac okolo 20Nm.... a do setki z ostrego startu tak ze po piskach szedl... nie wiem o co ci chodzi.. tak mam i tyle. czemu sie czepiasz? uwierz ;] zaloze chipa i bede mial 5s do setki- zartuje jakby co :D

 

:duh: no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bijcie nowego. Ja jak 2 lata temu kupiłem pierwsze E39, to w dniu którym do niego wsiadłem dotarło do mnie, że istnieje coś takiego jak BMW :duh:

 

Dziś już jestem mądrzejszy, wiem troche wiecej i ciągle jeszcze sie w temacie ucze. Ważny jest postęp, a nie jak ktoś zaczyna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rok już do tyłu na naszym zlocie w Tarnowie we wrześniu , byli chłopaki z Beemki klub[dokładnie z Mielca], własnie E34 1,8ccm, jestem pod wrazeniem tego co zobaczylem ,mały silnik jak na te bude wszedzie dojście, jak to chodziło,wiezę że pójdzie tyle co kolega wcześniej pisał, nie przypuszczałem ,nawet zakreci kolami na asfalcie--pzdr-- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.