Skocz do zawartości

Sprzęgło


tomaszektomaszek

Rekomendowane odpowiedzi

witam! jak gwaltownie ruszam to sprzeglo zaczyna sie slizgac. wystarczy kupic sprzeglo czy cos jeszcze do tego?

 

mam 518i 94r i jakie sprzeglo kupic ma to byc valeo czy sachs? moge kupic obojetnie ktore? ktore lepsze?

 

na allegro znalazlem cos takiego:

1. http://allegro.pl/item289827278_sprzeglo_valeo_bmw_3_e36_e30_bmw_5_e34_nowe_.html

2. http://allegro.pl/item292501614_sprzeglo_sachs_bmw_e36_e34_e30_wyprzedaz.html tu pisze 95-96r ja mam wrzesien 94 czyli juz silnik nowszy-m43 pasowaloby? jaka srednica tarczy powinna byc?

 

mam samochod bez klimatyzacji

 

 

jaki powinien byc numerek kompletu sachsa zeby bylo wszystko co nalezy bo na allegro do 518i e34 na aukcjach sa sprzegla z roznymi numerami katalogowymi ;)? pozdrawiam i dzieki za pomoc

e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz klimatyzację czy nie bo to istotne.

 

3000 203 002 Sprzęgło kompletne

śr.: 215

Il. zębów: 10

Pojedyncze czężci, patrz: lista częsci

Czas montażu: 2,30

dla pojazdów bez klimatyzacji

 

3000 650 001 Sprzęgło kompletne

śr.: 215

Il. zębów: 10

Pojedyncze czężci, patrz: lista częsci

Czas montażu: 2,30

dla pojazdów z klimatyzacją

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz kolego argument godny rozwazan, czy warto zaplacic rocznie 200PLN wiecej za lepszy komfort i osiagi i R6 przede wszstkim, moze i nie

 

a co do obnizania auta, tylko wspolczuc Twojemu BMW, ale nie o tym tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 1.8 a vmax 210 i jakies 10.5do setki jak na pierwszy samchod mi starczy. i tak mialem kupic cos typu corse 1.4... wiec jak dla mnie 1.8 to i tak sukces. obnizam o -3.5cm calosc wraz z odpowiednimi amorami bo chce lepszej przyczepnosci i oryginal za bardzo jak dla mnie buja. nie kupuje przeciez jakis gt cupline za 800zl....

 

wlasnie zamawiam sprzeglo :]

e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 1.8 a vmax 210 i jakies 10.5do setki ...

 

Możesz to jeszcze raz napisać, bo chyba się przewidziałem...

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 4 osoby da rade 210 a przyspieszenie dokladnie jak miezylem to bylo 10.4 do setki z dwoma osobami. moze to zasluga wywalenia katalizatora i wsadzienie strumienicy oraz przelotowego wydechu. opony 195/65/15. ty widze masz 6 lat starszy samochod i lpg wiec moze przez to slabiej troche juz silnik idzie. pozdrawiam
e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik m43 115KM przy 5500obrotow 168Nm przy 3900obr, stopien sprezania 9.7

silnik m20 129KM przy 6000obrotow 164Nm przy 4300obr, stopien sprezania 8.8

 

koni wiecej 2.0 ale konstrukcjyjnie starszy o wiele i skrzynia w m43 juz jest poprawiona w stosunku do pierwszych 1.8

 

waga e34 1.8 1360kg

waga e34 2.0 1400kg

e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 4 osoby da rade 210 a przyspieszenie dokladnie jak miezylem to bylo 10.4 do setki z dwoma osobami. moze to zasluga wywalenia katalizatora i wsadzienie strumienicy oraz przelotowego wydechu. opony 195/65/15. ...

 

I po co ludziska kupują te R6 2.0 24V??? więcej to pali, a przyspiesza dokładnie tak samo jak 1.8 ...

 

... ty widze masz 6 lat starszy samochod i lpg wiec moze przez to slabiej troche juz silnik idzie. pozdrawiam

Niezłe... dla wyjaśnienia - moje 520i i LPG to wręcz encyklopedyczna sprzeczność i to w jednym zdaniu :) A pomiarów przyspieszenia nie dokonywałem (nie mam tak dobrego stopera ja Ty :) )

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 24v juz ma przeciez 150koni wiec o tym nie mowie bo to juz mocniejszy silnik

ten silnik ma juz 150KM przy 5900obrotow i 190Nm przy 4700obr, stopien sprezania 10.5, waga 1425kg a nowsza wersja 150KM przy takze 5900obrotow ale 190Nm przy juz 4200obrotow stopien sprezania 11, waga 1445kg

e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaki wg Ciebie w M50B20 jest odchył w wartości przyspieszenia 0-100km/h porównując dane z instrukcji i dane testowe.

Od razu napiszę, że moje informacje mówią, że w tym przypadku to identyczna wartość: 10,6s

W przypadku M20B20 – 11.9s, a ECE-Version 11.4s.

Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że Twoje M43 jest na tyle nowoczesne, że wyprzedza tak bardzo nawet dane fabryczne przypisane temu silnikowi w E34? :-)

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce powiedziec ze w papierach ma 198 a na liczniku wskazowka dochodzi do 210. ogolnie czy kazdy samochod musi isc rowno z fabryka? moze przez strumienice idzie lepiej i wydech... nie wiem no tak jest i tyle. zreszta co sie tak czepiasz? co za roznica czy idzie 198 czy 210 i tak w polsce tyle sie nie jezdzi. 210 na autobahnie jechalem
e34 '94 m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.