Skocz do zawartości

NOWY SILNKI 3.0i +LPG??? Ktoś wie cos o tym?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.Zamiaruje zakupić E-39 z 2001r z trzylitrową benzyna i bedę musiał założyć LPG.Nie wiem jaki system zasilania ma ten silnik i jak zniesię instalkę gazową , może ktoś z kolegów forumowiczów przerabiał ten temat i mógłby sie podzielić ze mna swoimi spostrzeżeniami.Fenx z góry.

Pozdro.

Opublikowano
WITAM.Zamiaruje zakupić E-39 z 2001r z trzylitrową benzyna i bedę musiał założyć LPG.Nie wiem jaki system zasilania ma ten silnik i jak zniesię instalkę gazową , może ktoś z kolegów forumowiczów przerabiał ten temat i mógłby sie podzielić ze mna swoimi spostrzeżeniami.Fenx z góry.

Pozdro.

 

nie ma w nim nic nadzwyczajnego

spokojnie sekwencja sobie z nim poradzi

sam szukam także z takim silnikiem.

Opublikowano

Witam ponownie.Johan akuracik trafia mi sie 3.0i w spoko wypasie i sie łamę, nawet Diesel by mi lepiej pasował bo mam dojśćie do V-powera troche taniej ale jeżdiłem 3.0D i turbo dziura mi nie leży za bardzo tak więć diesel nastepnym razem.

Pozdro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja zakupiłem swoja e39 530i 231PS już z instalacją gazową - założoną jeszcze w Niemczech (montowała firma Cartec Gas GMBH). Konkretnie jest to wtrysk fazy ciekłej PRINS VSI. Wtryski japońskie Keihin. Założona była pół roku przed moim zakupem. Mam wszystkie papierki. Ja nigdy nie szukałem gazu ani nie miałem zamiaru zakładać ale że się trafiła wypasiona sztuka z gazem to wziąłem.

 

Opis tej instalacji znalazłem niedawno na tej stronie:

http://www.autogaz-swarzedz.pl/prins_vsi.htm

 

Mam dokładnie taki zestaw, nawet przełącznik jest identyczny, butla w miejscu na koło zapasowe wchodzi dokładnie 60L gazu. Wlew pod klapką.

 

Z instalacją nie ma jak na razie problemów - użytkuję rok. Chodź wiele zakładów nie chce się dotykać do PRINS'a. Ale w http://www.nagaz.pl/ nie robili problemów i mają pojęcie o PRINSie bo kiedyś go zakładali. Potrzebowałem zwiększyć temperaturę silnika przy jakiej przełączał się na gaz.

 

Spalanie bez oszczędzania - miasto/trasa 50/50 to około 14L gazu/100km (mam manuala). Miałem się kiedyś wybrać na hamownię żeby sprawdzić jak wypada gaz w porównaniu do etyliny, ale jeszcze tego nie zrobiłem.

 

Ale przyznam że czasem da się wyczuć że czy jedziesz na gazie czy benzynie - szczególnie na zimnym silniku, ale to bardziej kwestia szybkości reakcji na gaz a nie samej mocy.

 

Jeśli masz jakieś pytania to wal śmiało

 

:D

Edytowane przez DRAY
Opublikowano
gaz do 3.0 ... jak piesc do nosa:/ nie lepiej 3.0 diesel?

 

Johann szanuję Cię, ale jeździsz Dieslem a wypowiadasz się na temat gazu. Masz o tym jakieś pojęcie? :)

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
moje zdanie na ten temat jest takie po co ci duzy silnik jak chcesz go zagazowac??nie lepiej kupic bmw z mniejszym silnikiem i nie gazowac autka??prawda jest taka ze pb to pb gaz osłabia autko no i nadmiernie sie zuzywaja czesci silnika.jenym slowem kup bmw z mniejszym silnikiem i nie gazuj jak masz kupic 3.0 i gazowac
Opublikowano

Jeśli chcesz i możesz sobie pozwolić, to zagazuj ale pod jednym warunkiem!!

Musisz rozejrzeć sie za dobrym i rzetelnym gazownikiem, a do tego jakaś dobra instalacja. Musisz się rozejrzeć w swojej okolicy, podpytać znajomych, co kto sądzi o jakim "gazowniku".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moje zdanie na ten temat jest takie po co ci duzy silnik jak chcesz go zagazowac??nie lepiej kupic bmw z mniejszym silnikiem i nie gazowac autka??prawda jest taka ze pb to pb gaz osłabia autko no i nadmiernie sie zuzywaja czesci silnika.jenym slowem kup bmw z mniejszym silnikiem i nie gazuj jak masz kupic 3.0 i gazowac

 

Piszesz bzdury. Przy dobrej sekwencji spadek mocy gaz/benzyna to 2-3 %

Opublikowano
przy dobrej gazowni zgodze sie ale i tak silnik zuzywa sie bardziej niz na benzynce .i tu mi nie napiszesz ze pisze bzdury kolego .prawda jest taka stac cie na bmw po co ci gaz???
Opublikowano
ronin19, fakt, że gaz jest suchym paliwem, ale na tych naszych stacjach paliwo także nie do końca jest takie super (nawet na tych super renomowanych). Niestety. Nie popadajmy już w skrajności. Prędzej bym się czepił wymogów wobec prądu i świec przy LPG. A nie jestem ani przeciwnikiem, ani zwolennikiem gazu autach.
Opublikowano
Po to gaz Kamil zeby za ta samą kaśe zrobić tym autem 2 razy więcej km bo jazda Buniami to frajda :)

 

:cool2: :cool2: Otóż to. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przy dobrej gazowni zgodze sie ale i tak silnik zuzywa sie bardziej niz na benzynce .i tu mi nie napiszesz ze pisze bzdury kolego .prawda jest taka stac cie na bmw po co ci gaz???

 

Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem nie zadałbyś tego pytania - patrz mój pierwszy post w tym temacie.

Opublikowano
Mój kumpel (przemytnik):) miał rok temu E34 2.5 w gazie i jeździł na przemyt nią, żebym nie widział, to bym nie uwierzył ale rocznie robił 120tys. km. Przez 3 lata zrobił 360tyz km, pełen szacunek dla gazu, jedynie pod koniec miał zwarcie instalacji gazowej spowodowanej tym że na granicy im cały czas "trzepali" samochód i prawdopodobnie coś uszkodzili no i się podpaliła:( ale gaz mu zarobił sporo kasy:)
Opublikowano
W 528 gaz się spisuje idealnie to dlaczego nie w 530? Ja tam jestem zdania że tylko auta z dużymi motorami gazować, bo nie tracąc radości z jazdy oszczędzamy kasę, a nie tam gazować seicento :mad2: Poza tym czytając masę wątków o gazie mam wrażenie że: 1.ludzie boją się gazu ze względu na szybsze zużycie silnika bo 2. większość zakładów zakładających LPG to paprochy. Nie zostało to wyssane z palca, tylko faktycznie nasi "fachowcy" uczyli się na polonezach, których właściciele mieli w d...... czy auto jest słabsze czy nie, czy się rozpadnie po 100tyś km czy nie (bo na benzynie też się rozpadnie, chodziło wyłącznie o oszczędność. A teraz się to zmieniło - jest masa świetnych, szybkich samochodów które ludzie kupują (w tym ja :mrgreen: ) i chcą aby nadal były szybkie i bezawaryjne, a gaz ma tylko trochę zniwelować koszt paliwa. I coraz więcej zakładów potrafi tak założych LPG, żeby ten warunek został spełniony. Ja jestem bardzo zadowolony z jazdy na LPG, i zdecydowanie polecam tę formę zasilania, nawet bardziej - tu się narażę :8) niż diesela, bo koszty utrzymania benzyny z gazem są niższe niż ewentualne naprawy diesela o czym na tym forum jest w co trzecim wątku. No i ten gang silnika... A następne auto to będzie na pewno 530i lub 540i i też prawdopodobnie z LPG. Chyba że zacznę zarabiać jak człowiek za granicą na podobnym jak ja stanowisku kierowniczym w jednym z największych banków. Bo narazie to sorry, nie narzekam, ale zazdroszę tym "szejkom" z tego forum, którzy jeżdżą za pieniądze rodziców, a potem na forum mówią stanowczo NIE dla LPG:mad2:
Tomek
Opublikowano
Dorzuce 2 gr.--: szwagier ma e39 2,8L ,sekw. chodzi idealnie z 70 tys. zrobił bez szwanku, ja mam 525i na gazowni ,tyle,ze zmieniłem filtr na stożek i wywaliłem zwęzkę i wstawiłem BLOS-jak ja to mówię wytwór szatana jak to teraz chodzi, ładuje ile wlezie czasem przy wyprzedzaniu i idzie jak burza ,aż przegina do tyłu, na poprzedniej chyba ze 30 kucy było w plecy ,przez zweżkę nawet na PB nie szła,teraz jestem zadowolony góra do 14 LPG,jak nie bzikuję to do 11 LPG-tyle---pzdr--- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ja zakupiłem swoja e39 530i 231PS już z instalacją gazową - założoną jeszcze w Niemczech (montowała firma Cartec Gas GMBH). Konkretnie jest to wtrysk fazy ciekłej PRINS VSI. Wtryski japońskie Keihin. Założona była pół roku przed moim zakupem. Mam wszystkie papierki. Ja nigdy nie szukałem gazu ani nie miałem zamiaru zakładać ale że się trafiła wypasiona sztuka z gazem to wziąłem.

 

Opis tej instalacji znalazłem niedawno na tej stronie:

http://www.autogaz-swarzedz.pl/prins_vsi.htm

 

Mam dokładnie taki zestaw, nawet przełącznik jest identyczny, butla w miejscu na koło zapasowe wchodzi dokładnie 60L gazu. Wlew pod klapką.

 

Z instalacją nie ma jak na razie problemów - użytkuję rok. Chodź wiele zakładów nie chce się dotykać do PRINS'a. Ale w http://www.nagaz.pl/ nie robili problemów i mają pojęcie o PRINSie bo kiedyś go zakładali. Potrzebowałem zwiększyć temperaturę silnika przy jakiej przełączał się na gaz.

 

Spalanie bez oszczędzania - miasto/trasa 50/50 to około 14L gazu/100km (mam manuala). Miałem się kiedyś wybrać na hamownię żeby sprawdzić jak wypada gaz w porównaniu do etyliny, ale jeszcze tego nie zrobiłem.

 

Ale przyznam że czasem da się wyczuć że czy jedziesz na gazie czy benzynie - szczególnie na zimnym silniku, ale to bardziej kwestia szybkości reakcji na gaz a nie samej mocy.

 

Jeśli masz jakieś pytania to wal śmiało

 

:D

 

nie wiem może źle coś wyczytałem ale to co przedstawiasz to IVgen - cxzyli zwykła sekwencja, a nie ciekły....

nawet linki dajesz takie....

niech mnie ktoś poprawi,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.