Skocz do zawartości

ringi ccfl - zalozone- fotka jak wyszlo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jmflamingo moze jakies fotki?

 

Hm, ja bym sie w sumie zdecydowal na takie ringi do siebie, ale nie chcialbym montowac ich sam bo moglbym cos ... wolalbym zeby to zrobil ktos kto ma w tym doswiadczenie, znalazlby sie tu ktos taki ?

Oczywiscie moge dojechac w rozsadnych granicach km, i za robote tez wiadome, ale zalezy mi zeby bylo 'pro' ;)

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jest gitara. :D

 

Auto stało w garażu a ja sobie je w domu zakładałem wtedy,więc wziołem rozebraną lampe z tym platikem pojechałem do garażu podłączyłem tylko tak żeby spawdzić: silniczek(ringi i xenon też :D żeby zobaczyć efekt) zapaliłem wszystko regulowałem silniczek i wszystko ok.Nic nie obciera tylko trzeba na przedostatni ząbek zapiąć.

 

Okazało się że lampa była w górnym maksymalnym położeniu(jak montowałem ringi w domu).po włączeniu świateł lampa jedzie w dół a potem ustawia się zgodnie z tym jak masz je ustawione na przełączniku(nie miałem wcześniej ksenonów a więc i samopoziomowania nie mam)

 

Słowik wszystko pasi :cool2: jedyne co jeszcze zrobiłem to złapałem na kropelke te ringi do odbłysnika i soczewy bi-xenonu u dołu.Klej Nie chciał złapać bo to bardzo gładka powierzchnia,ale położyłem na ringach delikatnie książke i zostawiłem na dłużej i złapało.Teraz ringi trzymaja się na klipsach u góry a udału na tych kilku kroplach kleju i są sztywno jak trzeba

 

Efekt jak na razie na rozebranych lampach :8) bardzo sympatyczny

 

Nie chce przesadzać ale oj będzie autko wyglądało,a jeszcze bi-xenon daje też efekt.

 

tak wyszło

http://img144.imageshack.us/img144/4193/zdjcie0089av5.jpg

 

http://img144.imageshack.us/img144/3715/zdjcie0090zc7.jpg

 

Pozostała mi tylko kwestia przesłony do bi-xenona.Musze gdzieś sie dowiedzieć który pin za co odpowiada w tym gniazdku, na logike wystarczyłoby doprowadzić +12v od długich i "-"(masa) żeby przesłonka się otwierała,ale tam sa 3 piny to po co ten 3?? No i i jeszcze pytanie który pin jest który,który plus który masa.

 

Chyba że to jest jeszcze jakoś inaczej i moje rozumowanie jest błędne.

http://img201.imageshack.us/img201/7449/naforaudrp5.jpghttp://img9.imageshack.us/img9/8370/nafor.jpg


Audi A6 C4 2.5TDi Quattro Avant (było)

BMW 330 d (jest)

BMW X3 (jest)

Opublikowano
Pozostała mi tylko kwestia przesłony do bi-xenona.Musze gdzieś sie dowiedzieć który pin za co odpowiada w tym gniazdku, na logike wystarczyłoby doprowadzić +12v od długich i "-"(masa) żeby przesłonka się otwierała,ale tam sa 3 piny to po co ten 3?? No i i jeszcze pytanie który pin jest który,który plus który masa.

 

Chyba że to jest jeszcze jakoś inaczej i moje rozumowanie jest błędne.

 

NIE KOMBINUJ SAM - oddaj fachowcom :)

Niestety u mnie spieli na krotko bo przeslona w bi-xenon regulowana jest dodatkowym napieciem z kompa.

Dlatego dluzej niz 5min nie moge smigac na dlugich bo spale transformatorek ;)

 

Tak czy siak bi-xenon rox, jak wygram w totka to se zmienie na fachowa instalacje ze wszytskimi bajerami :D

Opublikowano

Kwiato dasz jakies fotki dokladnie jak to wyglada bez zalozonego klosza z bliska ?

 

Mowisz ze masz spiety na przed ostatni zabek- czyli tak jak ja mialem i u Ciebie nie obciera ?

 

Wiesz skoro mowisz ze nie zakladales jeszcze tych calych lamp to moze sie okazac ze trzeba bedzie uniesc je do gory tymi pokretlami na lampie i wtedy moze byc problem z ocieraniem gory ringu .

 

U mnie np. lampy sa uniesione maxymalnie do gory tymi pokretlami na lampie , jak i regulatorem w kabinie . Inaczej swieca za krotko .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
mam takie pytanie odnośnie xenonów w coupe przed liftem, tam jest xenon czy bi-xenon ? bo zawsze byłem przekonany ze jezeli mam h7 na długich i obok xenon to mam zwyklego xeonona , a bi-xenon jest wtedy gdy ma sie jedna lampe ktora slozy za mijania i dlugie. Takze moje pytanko czy w coupe przed liftem jest xenon czy bi-xenon ? pozdr
Opublikowano
Piotres napisał:U mnie np. lampy sa uniesione maxymalnie do gory tymi pokretlami na lampie , jak i regulatorem w kabinie . Inaczej swieca za krotko. Piotres współczuje tym jadącym z przeciwka :shock:
Przeciwnik SERII.
Opublikowano

albizkit podepne sie pod Twoje pytanie

czy jezeli jest bixenon, to przy wlaczeniu dlugich soczewka (xenonowa - mijania) powinna sie uniesc wraz ze zapaleniem drugich lamp?

Opublikowano
albizkit podepne sie pod Twoje pytanie

czy jezeli jest bixenon, to przy wlaczeniu dlugich soczewka (xenonowa - mijania) powinna sie uniesc wraz ze zapaleniem drugich lamp?

 

Tak/NIE

Jesli BI-xenon to w soczewie jest specjalna przeslona, ktora sie unosi do zapalenia dlugich.

Swieci ten sam zarnik ale pelna swoja moca. U mnie dodatkowo swieca sie mniejsze lampy od dlugich. Efekt porazajacy - samoloty zmieniaja tor lotu myslac,ze to pas lotniska ;)

Opublikowano
A ja mam pytanko z innej beczki - co moze sie w takim ringu ccfl uszkodzic? Dotarła do mnie paczuszka zza granicy i niestety okazuje sie, ze jeden ring nie swieci. Sprawdzalem przetwornice i obie sa OK. Problem jest niestety z jednym ringiem, ktory sie nie zapala :(
Opublikowano
Pozostała mi tylko kwestia przesłony do bi-xenona.Musze gdzieś sie dowiedzieć który pin za co odpowiada w tym gniazdku, na logike wystarczyłoby doprowadzić +12v od długich i "-"(masa) żeby przesłonka się otwierała,ale tam sa 3 piny to po co ten 3?? No i i jeszcze pytanie który pin jest który,który plus który masa.

 

Chyba że to jest jeszcze jakoś inaczej i moje rozumowanie jest błędne.

 

NIE KOMBINUJ SAM - oddaj fachowcom :)

Niestety u mnie spieli na krotko bo przeslona w bi-xenon regulowana jest dodatkowym napieciem z kompa.

Dlatego dluzej niz 5min nie moge smigac na dlugich bo spale transformatorek ;)

 

Tak czy siak bi-xenon rox, jak wygram w totka to se zmienie na fachowa instalacje ze wszytskimi bajerami :D

 

Co rozumiesz przez słowo fachowiec?? Do Aso nie pojade bo i tak mi tego nie zrobią(tymbardziej że te w Szczecinie jest od kilku miesięcy otwarte,uczą sie dopiero),a w jakimkolwiek warsztacie wiedzą pewnie tyle co ja.Pracuje w ASO jako elktromechanik(komp itd.) tyle że w Cięzarówkach,wiec jeżeli bede wiedział jaki pin za co odpowiada i jakim napieciem jest sterowana przesłona to nie bedzie problemu.

W aso mają takie informacje,może ktoś z forumowiczów ma takie informacje,a może pracuje w aso bmw :D i moze to sprawdzić??

http://img201.imageshack.us/img201/7449/naforaudrp5.jpghttp://img9.imageshack.us/img9/8370/nafor.jpg


Audi A6 C4 2.5TDi Quattro Avant (było)

BMW 330 d (jest)

BMW X3 (jest)

Opublikowano
Kwiato dasz jakies fotki dokladnie jak to wyglada bez zalozonego klosza z bliska ?

 

Mowisz ze masz spiety na przed ostatni zabek- czyli tak jak ja mialem i u Ciebie nie obciera ?

 

Wiesz skoro mowisz ze nie zakladales jeszcze tych calych lamp to moze sie okazac ze trzeba bedzie uniesc je do gory tymi pokretlami na lampie i wtedy moze byc problem z ocieraniem gory ringu .

 

U mnie np. lampy sa uniesione maxymalnie do gory tymi pokretlami na lampie , jak i regulatorem w kabinie . Inaczej swieca za krotko .

 

pozdr.

Piotrek

 

No mam fotki ale zrobione telefonem to szału nie robią,słabe

 

http://img181.imageshack.us/img181/5171/zdjcie0091fe4.jpg

 

http://img261.imageshack.us/img261/8367/zdjcie0092il5.jpg

 

http://img153.imageshack.us/img153/3057/zdjcie0093yb6.jpg

 

http://img292.imageshack.us/img292/332/zdjcie0094co8.jpg

 

http://img86.imageshack.us/img86/852/zdjcie0095bb9.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/7449/naforaudrp5.jpghttp://img9.imageshack.us/img9/8370/nafor.jpg


Audi A6 C4 2.5TDi Quattro Avant (było)

BMW 330 d (jest)

BMW X3 (jest)

Opublikowano
albizkit podepne sie pod Twoje pytanie

czy jezeli jest bixenon, to przy wlaczeniu dlugich soczewka (xenonowa - mijania) powinna sie uniesc wraz ze zapaleniem drugich lamp?

 

Tak/NIE

Jesli BI-xenon to w soczewie jest specjalna przeslona, ktora sie unosi do zapalenia dlugich.

Swieci ten sam zarnik ale pelna swoja moca. U mnie dodatkowo swieca sie mniejsze lampy od dlugich. Efekt porazajacy - samoloty zmieniaja tor lotu myslac,ze to pas lotniska ;)

 

ok :)

 

a jak bylo w coupe przed liftem , ewentualnie w sedanie przed liftem bo to, to samo :)

Opublikowano
andre sprawdz czy rurka szklane nie jest peknieta.

 

Sprawdzilem i nie widac zadnych pekniec. Jakies pomysly? Nie bardzo rozumiem, co z takim ringiem moze byc nie tak :evil:

Opublikowano
Wiesz andre ja jak zaczynałem po to jezdzić osobiscie do niemiec to i tak i tak jak brałem po paredziesiat kompletów to mi niemic wsadził ze 2 zepsute. Tez kombinuja. Nie wiem co moze byc z Twoim ringiem nie tak. O reklamacji zapomnij a pozatym duze koszty wysyłki i wszystkiego.
Przeciwnik SERII.
Opublikowano
andre sprawdz czy rurka szklane nie jest peknieta.

 

Sprawdzilem i nie widac zadnych pekniec. Jakies pomysly? Nie bardzo rozumiem, co z takim ringiem moze byc nie tak :evil:

 

 

miałem to samo,

 

najprawdopodobniej masz pękniętą wewnętrzną rurkę w ringu. Bardzo cieżko jest to zauważyć gdyż peknięcie może być minimalne i całkowicie niewidoczne, ponieważ zasłania je zewnętrzna pastikowa rurka.

 

pogadaj z DEX22 , od niego kupiłem już 3 zestawy ringów i ostatnio kupiłem tylko jedną sztukę , bo przypadkiem upuściłem jeden ring i pękł, myślałem ze jest cały i go założyłem, a tu zonk.

 

link do aukcji z pojedyncza sztuką :

 

http://www.allegro.pl/item304609445_ringi_xenonowe_bmw_e36_e46_e38_e39_m3_m5_ccfl.html

Opublikowano

panowie a tak przy okazji postu o ringach to co myslicie o tym?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46-NON-PROJECTOR-02-03-04-05-330i-CCFL-ANGEL-EYES_W0QQitemZ160207012400QQcmdZViewItem?hash=item160207012400

przyznam ze cena jest atrakcyjna.nie mowie o kosztach wysylki. warto czy nie, a ewentualnie jescze cos takiego, wyglada niezle ale czy bedzie pasowalo do wersji europejskiej? i czy jest jakas roznica miedzy sedanem a kombi bo oni pisza tylko o sedanie???

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-04-05-BMW-E46-3-SERIES-4D-BLACK-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQitemZ160206679708QQcmdZViewItem?hash=item160206679708

 

warto kupic cale reflektory?

Opublikowano
sylwo78 te przedmioty do których podałeś linki - nie ma wysyłki do polski tylko usa i canada. U nas na allegro widziałem kiedyś takie lampy za 690 zł.
Przeciwnik SERII.
Opublikowano

wiem slowik ze nie ma opcji wysylki do polski ale mam mozliwosc ze ktos mi je przysle.

slowik ty jako specjalista od ringow powiedz mi co sadzisz o tych z linka??

warto? i ile kosztuja u ciebie?

Opublikowano

Słowik czy dochodzą do Ciebie PW? Nie odpisales mi czy ringi będą i kiedy?

 

Bo u nas przygotowania do montażu ringów w pełni :)

Zakładamy nowe kloszy aby lepiej je było widać :)

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img253.imageshack.us/img253/3020/lampa1hi7.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img512.imageshack.us/img512/4273/lampa2lb5.jpg

Bayerische Motoren Werke

Moja 328i :) i na 328i.org

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.