Skocz do zawartości

ringi ccfl - zalozone- fotka jak wyszlo


premier

Rekomendowane odpowiedzi

Papik. W moim przekonaniu jak masz xsenony to masz i samopoziomowanie. Tak to jest w orygonalnych ksenonach chyba że masz jakieś HID'y czy cos podobnego.

 

Ja powiem tak: po tym co czytam, widzę w TV czy na drogach to raczej nie założę żadnych ringów ani innych podświetlaczy. Szkoda zachodu i nerwów przy spotkaniu z miśkami. BMW i tak jest ładnesame z siebie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Papik. W moim przekonaniu jak masz xsenony to masz i samopoziomowanie. Tak to jest w orygonalnych ksenonach chyba że masz jakieś HID'y czy cos podobnego.

 

Ja powiem tak: po tym co czytam, widzę w TV czy na drogach to raczej nie założę żadnych ringów ani innych podświetlaczy. Szkoda zachodu i nerwów przy spotkaniu z miśkami. BMW i tak jest ładnesame z siebie:)

 

e-e :) Lampy w sobie maja _mechanizm poziomowania_. Samopoziomowanie to:

- brak pokretla do regulacji polozenia swiatel

- czujniki na kolach informujace o obciazeniu auta (AFAIK)

- automat, ktory po przekreceniu kluczyka SAM WYPOZIOMUJE reflektory (na podstawie czujnikow).

 

Ja mam zwykle poziomowanie, reczne.

Automatyczne jest dla leniwych, zapominalskich amerykanow i wymagane przez norme UE z 2002 dla wszystkich nowych aut z fabryki wychodzacych z xenonami :)

 

Miski mnie zatrzymaly wielokrotnie (noge mam ciezka) i tylko raz zwrocili uwage na ringi, ze jakies ladniejsze niz fabryczne. Nie czepiali sie, bo kolor ringow byl bialy i nie byl niezgodny z przepisami.

 

Wiec jak sie jest w zgodzie z prawem/przepisami to nie beda sie czepiac czy dane zabawki maja jakas tam homologacje (bo zwykle maja homologacje UE, IMHO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja wczoraj zamówiłem ringi ccfl na allegro od allegrowicza pioxy

, czy ktoś tez ma od niego ringi? poprostu jestem ciekaw jak sie te ringi sprawują .... czy nie wystepuje błąd spalonej żarówki itd

 

i na fotce towaru na aukcji dwie sztuki są prawie cały okrąg a dwie tak do polowy... dlaczegot ak jest? które gdzie zakladamy? czy poprostu ta fotka nie odzwierciedla autentycznie tego towaru.

 

http://img2.vpx.pl/up/20081014/kompletvd5.jpg

 

teraz mam pytanie jak to sie zaklada dokładnie? kleiliście to czyms?

 

pzdr!

 

 

ringi na zdjeciu nie są do e46.

Do e46 są tak jakby pół koliste coś jak " D " .

co do zakladania to tak w skórcie :

1. sciagasz listwy od sprysków

2. sciagasz klosz

3. wyjmujesz wkład czarny / srebrny

4. opuszczasz lampy max na dół (pokrętłem od regulacji żeby przewodu puścić )

5. zakładasz ringi

6. przeciągasz kable

a) od strony żarówki długich lub mijania jak kto woli i komu lepiej

b) przez otwór od postojówek - nie polecam dlatego że w zimnie przy niskich temperaturach ringi świecą bardzo słabo i potrzebują kilku , kilkunastu minut do pełnego zapalenia [ każdy zapala się na fulla w innycn czasie ] dlatego u mnie przy temperaturach poniżej 0 przełanczam na zwykłe postojówki )

7. Jak przeciągniesz kable to utawiasz światła na właściej wysokości

8. kleisz ringi do wkładów od góry , na zaczepach ringów - klej silikonowy nie kropelka etc bo zostaje biały osad - ustawiasz je w odpowiednim położeniu

9. zakładasz czarny wkład, i sprawdzasz czy ringi nie zaczepiają o niego przy zmianie wysokości z kabiny

10. jak się tak dzieje to najprawdopodobniej musisz stroche pożeźbić w tym wkładzie usuwając troche plastiku

11. jak ringi bedą zawadzać o wkład to przy odpalaniu auta może się zdażyć że np lewa lampa pójdzie w góra a prawa zostanie na dole podczas testu działania silniczków lamp

12. czyścisz lustro lampy lub soczewka (przy okazji nie zaszkodzi )

13. zakładasz klosz lampy, tak żeby dokładnie wpasował się w uszczelke

14. jescze raz sprawdzasz z kabiny czy lampy prawidlowo reagują na ruchy pokrętłem od wysokości

15. zakładasz listwy od sprysków

16. cieszysz się ringami

 

gdzięs tam po drodze musisz jeszcze podłonczyć przetwornice do postojówek , ucinasz wtyczke i podlanczasz przewody od ringów

 

w duzym skroce , sorka za literówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez kupilem moje ringi u tego samego gościa, jak zamontujesz to napisz czy masz taki sam problem tzn przy przekreceniu kluczyka (nie zapaleniu auta) ringi mrugaja mi jak stroboskopy, a pozycja włacznika w pozycji 0.

 

W 330d w aucie zony jest to samo :)

komputer sprawdza zarowki, IMHO. Mozna to wylaczyc/ominac montujac odpowiedni modul (ja w swojej mam taki modul aby oszukac kompa,ze nie ma xenonow - mimo,ze ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja miałem podłączone ringi pod lampy przeciwmgielne :D i problemów z policja lub z błedem żarówki nie bedzie :D :D pisze miałem ponieważ długo sie nimi nie nacieszyłem aż 2 dni :( wpadłem w poślizg a M to nie trudno :( :( :( i bum w barierke prędkośc nie duża ale lampa sie stłukła i maska do wymiany :( :( no tak wczesniej miałem autka vw audi i miały napęd 4x4 z BMW mam doczynienia od miesiaca :( czekam teraz na autko :( :mad2: ale jestem głupi.......no ale nauczke mam do takich aut trzeba miec poukładane w głowie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez kupilem moje ringi u tego samego gościa, jak zamontujesz to napisz czy masz taki sam problem tzn przy przekreceniu kluczyka (nie zapaleniu auta) ringi mrugaja mi jak stroboskopy, a pozycja włacznika w pozycji 0.

 

ok napisze Ci.

nie gadaj ze na ringach od tego goscia miales blad spalonej zarówki :jawdrop:

 

ma niby w aukcji zaznaczone ze przetwornice nie powoduja bledu spalonej zarowki.

 

ale z tego co pamietam to miales taki problem :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie padła przetwornica po ok 1,5 roku , kupiłem u gościa co ma te ringi na allegro / 30zł / i niestety wywala błąd więc żaróweczke musiałem wpiąc , za ringi dałem 100 Euro :duh:

 

no to Mike68 po załozeniu ringów bede Cie prosil o podanie tego patentu z żaróweczką :) jak to sie robi i gdzie podłącza , bo szczerze to sie na tym w ogole nie znam :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędu spalonej żarówki w tym komplecie nie ma. tylko to mruganie :mad2:

 

to sprawdz moze masz cos źle wpiete ... lub cos z instalacją.

ja sie na tym nie znam ale jesli w pozycji 0 mrugaja (czyli jest prad) to chyba i postojówki tez pomrugiwaly. no chyba ze to jest wina przetwornic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest dobrze podlaczone, raczej wina przetwornic, szwagrowi to samo sie dzieje.

dokładnie , żle dobrana oporność , w tych ringach co kupiłem w DE zero błędów / 1,5 roku a druga dio dzisiaj OK / ale jak jedna padła i kupiłem na allegro tak wywala błąd i żarówka wpięta została

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na fotce towaru na aukcji dwie sztuki są prawie cały okrąg a dwie tak do polowy... dlaczegot ak jest? które gdzie zakladamy? czy poprostu ta fotka nie odzwierciedla autentycznie tego towaru.

bo jak sie przyjrzysz to halogeny roznia sie ksztaltem.wiec nie bedziesz mial problemu gdzie ktore zalozyc.

pozatym to ciekawe problemy z tym bledem zarowki,bo ja mam ringi z ebaya za smieszna cene i taki problem jest mi calkiem obcy :mrgreen: ,bez zadnych kombinacji oczywiscie.po prostu zalozone i tyle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papik ja słyszałem coś innego: xsenon=samopoziomowanie, bo światło ksenona jest bardzo ostre i oślepające. I z tego co wiem wszystkie oryginalne xsenony mają automatyczne samopoziomowanie w zalezności od obciążenia i położenia samochodu.

Reczne samopoziomowanie nic nie daje przecież nie będziesz jechał z ręką na pokrętne do poziomowania - takie ma każdy ale służy do ustawienia świateł w zależności od tego czy jedziesz sam czy z pasażerami i ewentualnym bagażem bo wtedy podnosi sie przód i trzeba obniżyć żeby nie świecić po krzakach:)

 

Więc nie wydaje mi się że ktoś montował w oryginale xsenon bez automatycznego samopoziomowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pisałem wyżej moje też z niemiec i ten problem również był mi obcy ale po 1,5 roku padła 1 przetwornica i kupiłem od tych z allegro co mają te ringi i juz wywalało błąd

 

bo te nasze "polskie" z allegro sa robione przez chińskie rączki :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papik ja słyszałem coś innego: xsenon=samopoziomowanie, bo światło ksenona jest bardzo ostre i oślepające. I z tego co wiem wszystkie oryginalne xsenony mają automatyczne samopoziomowanie w zalezności od obciążenia i położenia samochodu.

Reczne samopoziomowanie nic nie daje przecież nie będziesz jechał z ręką na pokrętne do poziomowania - takie ma każdy ale służy do ustawienia świateł w zależności od tego czy jedziesz sam czy z pasażerami i ewentualnym bagażem bo wtedy podnosi sie przód i trzeba obniżyć żeby nie świecić po krzakach:)

 

Więc nie wydaje mi się że ktoś montował w oryginale xsenon bez automatycznego samopoziomowania...

 

Przeszukaj grupe, bylo o poziomowaniu xenonow.

Same lampy nie posiadaja mechanizmu do _samopoziomowania_, posiadaja silniczki, ktore sterowane sa przez system samopoziomowania. Moze to byc pokretlo, moze to byc uklad czujnikow podpietych pod komputer.

 

Samopoziomowanie dziala tylko podczas odpalania silnika, podczas jazdy nie dziala, bo musialoby reagowac na kazda nierownosc etc. byloby to kompletna bzdura bo podjezdzajac pod gorke tracilbys zasieg lamp ;)

 

Tyle ode mnie i skonczmy juz ta dyskusje, bo szkoda czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem coś ciekawego - jeden ring z 60 LEDów -

tu jest porównanie tych LEDÓW z CCFL

http://www.youtube.com/watch?v=ibBCPJXWeG4

 

 

a poniżej link do opisu i strony

http://www.europeanautosource.com/product_info.php?cPath=67_193_355&products_id=1883

cena 200$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem coś ciekawego - jeden ring z 60 LEDów -

tu jest porównanie tych LEDÓW z CCFL

http://www.youtube.com/watch?v=ibBCPJXWeG4

 

 

a poniżej link do opisu i strony

http://www.europeanautosource.com/product_info.php?cPath=67_193_355&products_id=1883

cena 200$

 

Hmm ciekawe czy do compakta z xenonami beda mieli :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.