Skocz do zawartości

ringi ccfl - zalozone- fotka jak wyszlo


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
no nieglupie,jak sie natkne na takie gdzies na jakiejs stacji benzynowej czy sklepie to sobie sprawie.dzieki za porade.sam bym na to nie wpadl.
Opublikowano

czy ktoś z was może wkleić zdjęcia sposobu zamocowania przetwornic od ringów w e46 ??

 

pytam bo moje sie mocno grzeją i niw chciał bym aby były na stałe przymocowane do wiązki kabli

 

 

a co do żarówek do kierunkowskazów polecam Osram Diadem

co prawda sam mam pomarańczowe bo mi się tak podoba ale słyszałem ze z tych pseudo chromowanych schodzi ta napylona na szkło warstwa i potrafi przykleić sie do soczewki :/

www.bmw-3city.pl
Opublikowano

mowisz i masz.u mnie przetwornice leza na reflektorze.zdjecie jest zrobione niejako od tylu bo jak stane frontem przed maska to ich nie widac

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img129.imageshack.us/img129/4971/dsc00047rb4.jpg

Opublikowano

http://213.27.171.72/images/973/97343353383.jpg

 

ale jak to zrobić to nie wiem, jezeli lampa jest na zatrzaskach to pewnie wystarczy zdjac klosz i zalozyc ringi. Mocowania sa przystosowane z tego co wiem do coupe po lifcie

Opublikowano
tylko musisz dorac odpowiednie ringi do takich lamp.z montazem to tak jak mowi albizkit.nie powinno byc problemu.
Opublikowano
Dzisiaj już prawie udało mi się wyciągnąć tą lampa ale pojawił się znowu mały problem. Przy wyciąganiu zaczęło kapać z pod lampy więc dalej nie ciągnąłem żeby nie urwać spryskiwaczy czy nie wyrwać przewodu. Macie może jakiś pomysł jak oddzielić spryskiwacz od reszty reflektora? Wiem że tam muszą być inne ringi i już rozmawiałem z kimś kto zrobi mi ccfl pod wymiar
Opublikowano
Podważ spryskiwacz i wyciągnij go delikatnie do końca tak jak zwykle sam by wyjechał,pzytrzymaj za ośkę - będzie ciągnął z powrotem - i wychacz końcówkę spryskującą - płyn niestety poleci, podstaw coś albo najperw zużyj. Idzie też nie wychaczać końcówki i najpierw naciągnąć spryskiwacz a potem wychaczyć listwę ale na dwie ręce lekko kłopotliwe
Opublikowano
sorry, nie doczytałem, chcesz wyciągnąć całą lampę - pompka spryskiwacza należy jakby do lampy i ma krótki, gruby i stywny wężyk, wsunięty w pomkę i zabezpieczony białą bądź zieloną zasuwką którą trzeba wyciągnąć i nie zgubić :D płyn i tak wyleci :x pozdrawiam!
Opublikowano

Tylko dwa bo xenon, xenon bez soczewki racja! (i nie byloby widac tych nastepnych dwoch skoro i tak caly czas na swiatelkach ) :)

Ha!

Poniewaz wlasnie do lamp bez soczewek sa zupelnie inne zarniki zarniki ze specjalna przeslona co to blokuje na tej samej zasadzie co przeslona w soczewce, kolego Mario-skate... z symbolem R

Ustawialem... w sumie to tylko sprawdzalem bo nic nie trzeba bylo wiecej ustawiac :) widmo jest prawidlowe nikogo nie oslepiam i w nocy wiadomo... jak w dzien :)

 

http://img296.imageshack.us/img296/5630/h7r2lf7.jpg

 

H7R np takie jak tu:

http://www.allegro.pl/item369205392_h7r_xenon_do_reflektorow_bez_soczewki_lodz.html

 

lub tu widac przeslone:

http://img520.imageshack.us/img520/8290/hidow1.jpg

 

Wiec nic nie oslepiam, dodam ze mam 8000k i wyglada zawodowo, wiadomo rzecz gustu, dodam jeszcze ze moj brat jezdzi toyota i ma soczewki i zarniki niby 6000k do zludzenia przypominajace moje 8000k

 

Nie jestem z tych co to kosztem bajeru innym po oczach :)

Pozdrawiam

...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Opublikowano
Witam, ja mam taki problem złożylem ringi CCFL i po chwili po zapaleniu swiatel wlaczaja sie kontrolki spalonych zarowek. Mam xenony i wersja po lifcie. Jest na to jakis sposób ??? Slyszlem cos o oporniku, jak i co z tym zrobic, jak podlaczyc Pozdrawiam
Opublikowano
a masz ringi podlaczone zamiast swiatel pozycyjnych?

Tak, wtyczki zarowek postojowych wyjete do kostki podpieta przetwornica no i dalej do ringow. I co z tym zrobic ???

Opublikowano

mario skate, racja, jak jade i widze takiego idiote ... czasami uda mi sie komus wytlumaczyc przez CB lub na czerwonym swietle...

 

haso1, ja u siebie rozwiazalem ten problem ze podlaczylem ringi pod wejscie postojowek ,ktore i tak nadal swieca w komorze silnika wiec komputer nic nie wariuje

pozdrawiam

...latanie jest bogiem, predkosc nalogiem, zycie zabawa,sex podstawa...
Opublikowano
mario skate, racja, jak jade i widze takiego idiote ... czasami uda mi sie komus wytlumaczyc przez CB lub na czerwonym swietle...

 

haso1, ja u siebie rozwiazalem ten problem ze podlaczylem ringi pod wejscie postojowek ,ktore i tak nadal swieca w komorze silnika wiec komputer nic nie wariuje

pozdrawiam

 

 

hmmm... jezeli dobrze rozumuje to-

-do kostki(zakonczenie kabla) masz podłaczona przetwornice i w to samo miejsce masz wlozona wtyczke do ktorej z kolei wlozona jest zarowka, a to wszystko w komorze silnika ???dobrze rozumuje ???

 

http://img263.imageshack.us/img263/7127/schematdb1.png[/img]

Opublikowano

hmmm... jezeli dobrze rozumuje to-

-do kostki(zakonczenie kabla) masz podłaczona przetwornice i w to samo miejsce masz wlozona wtyczke do ktorej z kolei wlozona jest zarowka, a to wszystko w komorze silnika ???dobrze rozumuje ???

 

http://img263.imageshack.us/img263/7127/schematdb1.png

 

A ja mam odpalone tak jak has01 :) Zarowki nie sa odlaczone i jak padla mi przetwornica to wtedy zapalily sie kontrolki (a raczej jedna tu gdzie padla przetwornica) :)

IMHO sa 2 opcje (no mooooze trzy):

- kiepskie przetwornice

- "tanie podrobki z allegro"

- faktycznie zbyt maly opor wynikajacy z modelu przetwornic (bo to one ten opor w koncu maja dawac) :)

Opublikowano

A ja mam odpalone tak jak has01 :) Zarowki nie sa odlaczone i jak padla mi przetwornica to wtedy zapalily sie kontrolki (a raczej jedna tu gdzie padla przetwornica) :)

IMHO sa 2 opcje (no mooooze trzy):

- kiepskie przetwornice

- "tanie podrobki z allegro"

- faktycznie zbyt maly opor wynikajacy z modelu przetwornic (bo to one ten opor w koncu maja dawac) :)

 

Ja wlasnie tak nie mam i pytalem berthu czy tak ma zrobione. Czyli Ty papik tez masz tak podlaczone i wszytko gra ??? nie ma komunikatu o przepalonych zarowkach ???

Opublikowano

Ja wlasnie tak nie mam i pytalem berthu czy tak ma zrobione. Czyli Ty papik tez masz tak podlaczone i wszytko gra ??? nie ma komunikatu o przepalonych zarowkach ???

 

Nie mam. A jak mi sie przepalila przetwornica to po tej stronie co padlo zapalil sie kierunek :)

 

Nie masz komunikatu czy nie masz tak podlaczone- bo sie zagmatwalem :) ale raczej mysle ze nie masz komunikatu, wiec sprobuje tego sposobu. Ktos zna inne rozwiazania problemu z kontrolkami przepalonych zarowek?.

 

A i jecze jedno, nie ma strachu o przetwornice???, mysle tutaj o wilgoci wodzie itp. bo one wygladaja na szczelne ale nie wodoszczelne i wilgocioszczelne, a jak beda sobie nieusczelnione lezaly w komoze to nic im sie nie stanie ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.