Skocz do zawartości

ringi ccfl - zalozone- fotka jak wyszlo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@Kamil : ja sprzedaje te swoje, kolor bialy . Beda pasowac do E36 :) . Cena promocyjna, jak podalem wyzej. Daj znac na PW jak bedziesz chetny .

 

@Mike68 : tak ringi sa jednakowe . A mozesz sprawdzic u siebie czy nie ma sladow podciecia plastiku lampy u gory, wykonanego przy montazu ringow ?

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.members.lycos.co.uk/piotres2/ringie46/4.jpg

 

WNIOSEK : RING JEST ZA MALY !

 

 

 

wyslalem na PW ale chyba nie moga dojsc... wiadomosci moje co wyslalem siedza w folderze do wyslania,nie wiem o co kaman.

B M W
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Patrz na kurs Euro ja kupowałem ringi to było po ponad 3,90zł a teraz jest lekko ponad 3,60zł więc 10% mniej i nie ma narazie podstaw żeby podrożały
Opublikowano
ja gdzies widzialem ze sa to wersje tylko do aut bez xenonow.. zalozylem tylko dwa na pozycje i jestem bardzo zadowolony, sa gusta i gusciki ale mi sie podoba, nawet kolor bo wyglada jak oryfinal a o to mi chodzilo !!
Opublikowano
Nie ma róznicy , xenon , bi czy bez xenonów tak samo czy to E39,E36 czy E46 - ringi są takia same i nie ma hu** zeby coś nie pasowało , żadnego podcinania nic , jedynie do czego się montaż sprowadza to do podtrzymania ringów na ''kropelce'' od spodu czy po bokach , pytałem kilka osób , czytałem archiwa i nikt nie ma , nie miał problemów z montażem - mam wrażenie że te co kolega ma z nimi problem to jakaś czarna owca chyba :mad2:
Opublikowano
Ja poprostu tego nie pojmuje bo te ringi (dedykowane do e46) ,które zakupił u mnie kolega sprzedałem juz 5 osobom z lampami bixenon po liftingu i byli bardzo zadowoleni (nie mieli problemów z montarzem) jak dzwoniłem do nich w sprawie problemu kolegi piotresa to nie mieli pojecia dlaczego tak sie dzieje ze ten ring nie pasuje. Jeden z moich klientów ma nawet takie same lampy firmy AL i wszystko gra. Wiadomo ring opiera sie na soczewce bo nie ma fizycznej mozliwości przez nia przejść. Jutro wkleje zdjecia jak to wyglada na bixenonie.
Przeciwnik SERII.
Opublikowano
Widze ze u Ciebie ten ring który jest na soczewce nie opiera sie o pierścień który idzie za soczewka tak? Bo to nie możliwe.
Przeciwnik SERII.
Opublikowano

Mike moze Ty masz po prostu ringi przyklejone tylko do soczewki a nie zamocowane na tych klipsach ?

 

Wymien zarowki w kierunkach na chromowane a zyskasz na wygladzie przodu ZNACZNIE ;-) . Sa na allegro, w cenie 5 zl/szt. tylko sprawdz czy masz bolce symetrycznie czy nie, bo nie pamietam . Wymiana to gora 10 minut ;-) .

 

Slowik tylko prosze o DOKLADNE zdjecia, z montazu takze .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A masz fotki ten lampy dokladne z zalozonym tym plastikiem wewnetrznym ? Szczegolnie widok od gory, na te klipsy wtedy .

 

Patrzac na ta fotke stwierdzam ze albo ring jest tam wiekszy, albo soczewka ma inny ksztalt :| .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
zapytam jak on mi to montował jutro , co do żarówek chromowanych w kierunkach to jakie mam kupić konkretnie ?? jakie mają symbole ? bo o tym nawet nie myślałem
Opublikowano

http://www.allegro.pl/item302519575_zarowki_asymetryczne_chrom_21w_carpoint_kpl_2szt.html

 

 

Tylko musisz sprawdzic czy tam sa bolce zarowki symetrycznie czy nie ..wyjac zarowke i zobaczyc . Wymienialem u siebie w tych kierunkach ale nie pamietam :duh: .

 

Na innej aukcji ten koles ma symetryczne .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A moze wiecie koledzy czy mozna wyjac cala lampe w e46 po lifcie nie zdejmujac zderzaka ? :)

 

Wiem ze sa 2 wkrety pod lampa, ale czy idzie je odkrecic bez zdjecia zderzaka ?

 

Jakos trudno mi sie pogodzic z mysla o rezygnacji z ringow, korci mnie zeby sporobowac jeszcze raz :twisted: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Przecież nie zdejmuje się zderzaka , pierw kierunek a potem lampa idzie , mi kolega zakładał ringi dosłownie w niecałą godzinę , teraz się przyglądałem temu ringowi na bixenonie i jest OK spięty górą na tej ''spince'' i nie opiera się o soczewkę tylko idzie po obwodzie tak jak na tych normalnych obok jedynie górą jest większa przestrzen między koncami ringów bo soczewka lekko wieksza i wszystko - było gdzieś opisane jak w modelu przed liftem ściągnąć lampę - poszukam , 20 minut robboty i wszystko
Opublikowano

coś znalazłem w archiwach więc cytuję jak to u mnie było

 

'' przeciąłem plastikowy pręcik na górze ringu i jest ok''

'' musiało zostać bo ring nie wchodzi - soczewka za duża''

''inaczej był by ring na bixenonie pod kątem''

 

http://img385.imageshack.us/my.php?image=07020700tv5.jpg

to miałem w archiwum GG sprzed prawie 1.5 roku od kolegi

co mi je zakładał

 

Czyli jak do tego wracam to widzę że kolega utknął z pracami

własnie przy bixenonie bo mi pisał na GG i to zdjęcie wyżej zrobił

Opublikowano

No widzicie ...fotka ktora pokazal Mike jasno udowadnia moje przepuszczenia ...ze spiecie ringu na ostatni zabek uniesie jego dol duuuzo do gory :shock: .

 

Aha czyli po prostu przecial gorna "poprzeczke" - tez o tym myslalem ale jakos nie odwazylem sie - teraz widze ze jednak trzeba .

 

Mowilem ze ten ring nie jest przystosowany do duzej soczewki bixenonu, trzeba do przeciac :naughty: .

 

Dodatkowo masz ring przyklejony do soczewki ? Jesli tak to w ilu miejscach i na jaki klej ?

 

Co do wyjecia lampy ...hym.. a znalazles ten temat ? Twoj kolezka wyciagal cale lampy ?

 

Sorki ze zasypuje Cie pytaniami, ale ja juz tak mam ze gladko to mi nic nie moze pojsc :mad2: .

 

Co do zarowek Carpoint chrom - uzywam takich w mojej e46 juz od 1.5 roku we wszystkich kierunkach i swieca super . Mocno jak zwykle pomaranczowe, chrom sie na nich trzyma . Sa po prostu wg mnie OK :) .

 

pozdro

z gory dzieki

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
No widzicie ...fotka ktora pokazal Mike jasno udowadnia moje przepuszczenia ...ze spiecie ringu na ostatni zabek uniesie jego dol duuuzo do gory :shock: .

 

Aha czyli po prostu przecial gorna "poprzeczke" - tez o tym myslalem ale jakos nie odwazylem sie - teraz widze ze jednak trzeba .

 

Mowilem ze ten ring nie jest przystosowany do duzej soczewki bixenonu, trzeba do przeciac :naughty: .

 

Dodatkowo masz ring przyklejony do soczewki ? Jesli tak to w ilu miejscach i na jaki klej ?

 

Co do wyjecia lampy ...hym.. a znalazles ten temat ? Twoj kolezka wyciagal cale lampy ?

 

Sorki ze zasypuje Cie pytaniami, ale ja juz tak mam ze gladko to mi nic nie moze pojsc :mad2: .

 

Co do zarowek Carpoint chrom - uzywam takich w mojej e46 juz od 1.5 roku we wszystkich kierunkach i swieca super . Mocno jak zwykle pomaranczowe, chrom sie na nich trzyma . Sa po prostu wg mnie OK :) .

 

pozdro

z gory dzieki

Piotrek

 

Kup sobie ringi do compacta ;) Zmieszcza sie nawet na bi-xenon :)

Opublikowano
tylko chyba one jakos 50 PLN kosztuja...nie jestem pewny ale chyba dobrze pamietam...

 

mozna po ok 40 żł za dwie sztuki... a nawet taniej..czyli ok 20zł ... sztuka... jam ma takie w kazdym aucie.. kiedys zainwestowałem w te srebrne..i po kilku miesiacach ... stało się to co pisze dragon farba ta srebrna zaczela sie cała łuszczyc..i zapierdzieliło mi to tylko kierunek we wnatrz... wiec lepiej wydac 80z ł... na 4 kierunki niz montować syf

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.