Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak nie czujesz różnicy to masz EDC walnięte :D bo różnica jest spora.

E38 ogólnie wygląda jak motorówka :) więc polecam sprężynki -35mm i jest cacy. A kolega z E32 to chyba kolejne dziecko neostrady :wink:

 

wiec tak jest prawidlowo jesli przod stoi wyzej? bo u mnie po miescie jezdzi jedno e38, tyl auta ma calkiem wysoko tak samo jak przod - na jednakowej wysokosci. wiec nie wiem jak to powinno byc.

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zastanow sie jak bardzo jestes finansowo nastawiony do swojego autka

 

sa dwa wyjscia z sytuacji wysokiego przodu

 

1- kupic nizsze sprezyny lub 4 nowe oryginaly lub 4 sportowe niskie

 

2-tania opcja , zalozyc sprezyny z 750 ale wczesniej poobcinac im po 1-2 zwoi tak jak w oryginale jest w tych samych miejscach , 750 ma twarde sprezyny ze wzgledu na wage swoja przodu, wiec jak zalozysz obciete troche sprezyny z 750 do 735 to przod bedzie nisko i twardziej , obcinanie polecam jak sprezyna jest wyciagnieta ;) i najlepiej w tych miejscach co fabryczne tak aby sie pokryly w siedziskach z podkladkami gumowymi

 

efekt w obydwu przypadkach bedzie widoczny z zewnatrz i w kieszeni tez ;)

Opublikowano
zastanow sie jak bardzo jestes finansowo nastawiony do swojego autka

 

sa dwa wyjscia z sytuacji wysokiego przodu

 

1- kupic nizsze sprezyny lub 4 nowe oryginaly lub 4 sportowe niskie

 

2-tania opcja , zalozyc sprezyny z 750 ale wczesniej poobcinac im po 1-2 zwoi tak jak w oryginale jest w tych samych miejscach , 750 ma twarde sprezyny ze wzgledu na wage swoja przodu, wiec jak zalozysz obciete troche sprezyny z 750 do 735 to przod bedzie nisko i twardziej , obcinanie polecam jak sprezyna jest wyciagnieta ;) i najlepiej w tych miejscach co fabryczne tak aby sie pokryly w siedziskach z podkladkami gumowymi

 

efekt w obydwu przypadkach bedzie widoczny z zewnatrz i w kieszeni tez ;)

 

sprężyny w 750 są lekko jalowate,, jeśli je obetniesz będą żle siedzieć w siedziskach,,,

 

A te znikające piksele mogą wiele namieszać :mrgreen:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

2-tania opcja , zalozyc sprezyny z 750 ale wczesniej poobcinac im po 1-2 zwoi tak jak w oryginale jest w tych samych miejscach , 750 ma twarde sprezyny ze wzgledu na wage swoja przodu, wiec jak zalozysz obciete troche sprezyny z 750 do 735 to przod bedzie nisko i twardziej , obcinanie polecam jak sprezyna jest wyciagnieta ;) i najlepiej w tych miejscach co fabryczne tak aby sie pokryly w siedziskach z podkladkami gumowymi

 

 

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Gratuluje.Radze jeszcze zwoje mózgowe o 2 obciąć ..... :duh: :duh:

Opublikowano
50 tyś to ma chłopak nowe auto. Ale auto z takim przebiegiem nie miało by raczej problemów z zawieszeniem. Tymbardziej że 9 miesięcy dopiero lata w Polsce. Bardzo chętnie zobaczył bym jak wygląda takie autko chociaż by na zdjęciach.
Opublikowano

Zderzak w innym kolorze??? Pewnie od tego dzwona 3,4 ,a nawet 5 sprzed "50siatki" zniknela :twisted2:

Tak na powaznie, 7ka i to w budzie e32 z takim przebiegiem musialaby kosztowac sporo ponad 10,a nawet 15tys euro( wkoncu byla by jedynym takim rodzynkiem na swiecie)

Ja znalazlem e32 750il z 93 roku na holenderskim Marktplacu z przebiegiem 140 tys km, od gostka 72lata , za 6950euro.

Opublikowano
hmmm tak sie zastanawiam nad tym przebiegiem 50 tys.... Skoro kolega pisze ze 100% orginalny po czym to stwierdza???? Ja mam w tej chwili w swoim e32 114 tys i stwierdzam ze jest orginalny np po tym ze auto bylo serwisowane w niemczech i ostatni wpis w ksiazce serwisowej jest 90 pare tys z roku tego co auto było sprowadzane do polski. A z tymi sprezynkami hmmm obcinac zwoje to mozna chyba w golfie 2 i do silnika 1,3 załozyc tlumik z allegro zeby dobrze buczał i wtedy jest dreswagen :diabel_smiech:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano

Tu nie chodzi o obciecnie zwoi , tylko o wypowiedz , kolega pyta to i ma odpowiedzi, albo kupuje sprezyny sportowe, to wiaze sie z kosztami, albo przycina zwoje efekt jak pisalem jest w obydwuch przypadkach tyle ze widoczny wkieszeni , nie namawialem , tylko sie wypowiadalem, a durne odpowiedzi na temat sam sobie zwoj obetnij w muzgu to sa tylko drazniace, ktos ograniczony nei ma nic do powiedzenia na temac konkretnego tematu tylko zaczyna idiotyczny textem sypac- moze mysli ze jest przeee zabawny !

 

ja mam zawieszenie sportowe w mojej iL ale kiedys obcinalem zwoje w innej e32 i zajelo mi to godzine , a efekt byl sprezyna obcieta nie roznila sie niczym od tej seryjnej poza wysokoscia wygladalo lepiej a nie kosztowalo nic. Jednemu to pasuje innemu nie

Opublikowano
Kokolino chyba nie zdajesz sobie sam sprawy co to jest obcięta sprężyna, jak chcesz to praktykuj sobie takie rzeczy w swoich autach a nie pisz na forum. Myślisz że obcięta sprężyna z 750 jest taka sama jak sportowa w 735?
Opublikowano
ktos ograniczony nei ma nic do powiedzenia na temac konkretnego tematu tylko zaczyna idiotyczny textem sypac- moze mysli ze jest przeee zabawny !

 

TO ...

 

... kiedys obcinalem zwoje w innej e32 i zajelo mi to godzine , a efekt byl sprezyna obcieta nie roznila sie niczym od tej seryjnej poza wysokoscia wygladalo lepiej a nie kosztowalo nic. Jednemu to pasuje innemu nie

 

... jest ograniczone myślenie . Bo ludzie którzy Ci sypnęli "idiotycznym tekstem" myślą trochę dalej niż Ty .

 

podnosiłeś kiedyś auto na lewarku z taką obciętą sprężyną ?

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
A zdjeć tego unikatu jak nie było tak nie ma, a wy sie nakrecacie :norty:

 

i nie będzie ... chybaże "zapożyczone" :lol:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
panowie a jeśli orginalną sprężynę obetniemy o 1.5zwoju i rozciągniemy o brakującą długość?? powinna być miększa a zatem bardziej siadać . co panowie na to ??
Opublikowano
panowie a jeśli orginalną sprężynę obetniemy o 1.5zwoju i rozciągniemy o brakującą długość?? powinna być miększa a zatem bardziej siadać . co panowie na to ??

 

ty tak całkiem poważnie pytasz ? :roll: ... weż no Ty się moze przesiąć na malucha albo duzego fiata , tam sobie tak mozesz kombinować . Ręce opadają ... :cry:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

Pojecia nie macie co piszecie , zadnego i najmniejszego, ani o mechanice ani o czym kolwiek zwiazanego z bmw

 

sprezyn przycianc nie wolno tak ? bo niby co ? nic ! oczywiscie nie zastapi to sportowego zawieszenia , ale moze rozwiazac problem wysoko stojacego przodu !

 

Z rozumowania nie ktorych osob mozna wywnioskowac to ze Swapów silnika tez nie wolno robic ?! i modernizowac ukladu hamulcowego tez nie mozna zmieniac, montowac inne paliwo niz przewiduje fabryka tez nie wolno (gaz pb , lub nos) bo jest to nie zgodne z czym ??!! z niczym albo z jakimis dziwnymi pogladami.

 

Co do nie których ,zachowujecie sie smiesznie i tyle, kazdy niech robi jak chce ! jak ktos woli miec oryginal tak jak fabryka wyprodukowala to niech ma , ale jak ktos ma zamiar nie duzym kosztem cos zrobic w swoim bmw to jego sprawa i nie macie zadnego prawa narzucania swojego zdania innym!

Jak ktos zrobi swap m30 do e30 i zmieni piasty z e36 takze do e30 to jego sprawa co i jak przerobi, a taka przerobka juz zmienia srodek ciezkosci, i storunek masy do mocy itd -wazny jest efekt i zadowolenie z pracy!

 

Wiec skoro mozna wsadzic silnik z e32 do e30 to tak samo mozna zmieniac dlugosci sprezyn, nie koniecznie zmieniajac je.

odciecie sprezyny z 750 i montowanie jej np razem z macphersonem i zaciskiem do 730 , nie pogorszy ani wlasciwosci jezdnych ani bezpieczenstwa ,a efekt bedzie widoczny i odczywalny i raczej na + nie na -

Wiec moze sie zastanowcie ( co nie ktorzy) chodz raz co piszecie jesli macie jakie kolwiek pojecie o mechanice , tuningu lub nawet poprawianiu nie ktorych rozwiazan

 

, Jesli kogos oburzyla moja odpowiedz na pytanie ( stojacy wysoko przod e32) to wystarczylo napisac ale nie ublizac mi bo nie jestem gowniarzem zeby jakis p...c pisal do m nie text o obcinaniu zwojow mozgu !

Opublikowano

Obcinanie sprężyn to druciarstwo i bez względu na to jaką teorię do tego dorobimy....

Nie wspominając o zmianie charakterystyki sprężyny.... Kiedyś widziałem nawet taki paten, klamrę, do spięcia zwoju żeby wóz niżej stał.. :duh: Normalnie rece do ziemi opadają.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Kolego , szanuje twoje zdanie, widac potrafisz wypowiedziec sie nie obrazajac nikogo.

 

Co do tematu, ok widze ze masz 330d , wiec raczej nie jest to auto za kilka tys moze nawet za 4 czy 6 tys, uzytkownik majacy takie tanie auto z wysokim przodem ktory go drazni moze nie miec kasy , albo poprostu moze go niebyc stac na zamowienie oryginalnego nizszego i sportowego zawieszenia do swojej e32, koszt takiego zawieszenia to ok 1000 zl , czyli 1/4 lub 1/6 wartosci auta)

wiec rozwiazanie klamra czy obciecie twardszej sprezyny moze dla niego byc rozwiazaniem, i moze poprostu zlikwidowac jego problem.

Opublikowano
W mojej e32 tez przod byl troche wyzej od tyłu a jak zalozylem 18' felgi to juz wogule.... kupilem spręyny EiEbach 25mm w dól , zestaw przod i tył załozyłem tylko na przod i teraz bardzo fajnie sie prezentuje. Zestaw mnie kosztował 1050zł... chciałem kupic jakiejs innej firmy ale odradzali mi...ciekawe jakby wygladala jakbym zalozyl na tył tez ale wydaje mi sie ze przod bylby troche wyzej... a i czy kola by sie zmiescilybo mam 18' i opony profil 45...na przod nie weszły..
Opublikowano

wiec rozwiazanie klamra czy obciecie twardszej sprezyny moze dla niego byc rozwiazaniem, i moze poprostu zlikwidowac jego problem.

 

Krzysiek, taka klamra, prędzej czy później obetnie sprężyne...

obcinanie sprężyn, to dla mnie szczyt druciarstwa :duh: - po obcięciu spreżyna zmienia całkowicie swoją charakterystyke pracy - a jak kogoś nie stać na 7-er e32 to niech jej nie kupuje, zresztą można kupić prawie nowe obniżające sprężyny na Allegro, e32 jest w tym temacie dużo tańsze niż inne serie, np.e36 - 300-400zł za kpl dedykowanych firmowych sprężyn - to przy kosztach utrzymania siódemki żadna kasa...

pzdr

Opublikowano (edytowane)

Widzisz Rob , to twoje zdanie , druciarstwo ? ok

 

a dla mnie druciarstwo to np brewki spoilery z gieldy i inne tandetne dodatki ;) ala drut tuning, ja mam sportowe zawieszenia we wszystkich bmw,stac mnie na zawieszenie i felgi do kazdej ale gdybym nie mial

kasy i mial jedno e32 to napewno wolalbym przyciac sprezyne zeby wygladalo auto lepiej niz jezdzic z zadartym przodem

 

widzisz kwestia gustu i kasy

Edytowane przez Kokolino
Opublikowano

Kokolino jak czytam twoje wypociny to mi się przewraca nie powiem gdzie ... jesteś typowym przedstawicielem polskiej rasy . Dzięki takim jak Ty te nasze auta są takie jakie są.

Chodzi o podejście !!!

 

 

a dla mnie druciarstwo to np brewki spoilery z gieldy i inne tandetne dodatki ;)

 

to jest wieśniactwo , a druciarstwo to jest własnie to o czym Ty tu piszesz

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano

Kolego nie wypowiadaj sie na temat moich samochodow bo nie widziales

ani jednego z calej kolekcji

 

Napisales co o tym myslisz i to twoje zdanie a moze i nie tylko twoje , ja mam inne i nie ktorzy moze tez maja inne.

 

Moze jak zobacze twoje to tez ocenie czy nie jest druciarskie ;) lub wiesniackie

 

A moze zaczniemy kazdy kazdego auto krytykowac ? bo jeden ma takie radio a nie oryginalne drugi ma 18 cali felgi a nie fabryczne 15 cali trzeci ma brewki ,czwarty ma wyciete katalizatory i wstawiona strumienice bo twierdzi ze ma 10 KM wiecej niz seria ! a kolejny ma obciete sprezyny z przodu , inny znowu ma przod wyzej jak tyl i wyglada jak by przyczepe ciagnol .

 

bedzie fajnie !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.