Skocz do zawartości

Kto z was wie jak jedzie 518 ??????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się nad zakupem 518 touring, ze względu na koszty rzecz jasna.

 

Bo to tylko 4 garnki jedna cewka, gaz 2 gen itp. wiadomo taniej niż moje m50 2.0 które przy -10C pali mi 18l na krótkich przejazdach

( niedogrzany silnik )

 

Ale nie wiem jak to się zbiera i czy rzeczywiście mało pali, mieliście takie autko????

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Napisze tak:

Bylo juz o tym na forum,poszukaj...... :cool2:

A dodam jeszcze:

zadne 1.8 w e34,zadne 2.0 w tej budzie :mad2: najlepszym rozwiazaniem jest kupno e34 z 2.5litrowym motorem z Vanosem. Silniczek bezobslugowy,bezawaryjny,spalanie mniejsze niz w 2.0 i 1.8 w tej budzie,a frajda z jazdy jest :cool2:

Opublikowano

a myslisz ze 1,8 w kombi spali mniej????????

 

kup sobie 2,5 bedzie palic mniej i bedzie dawac wieksza frajde :twisted2:

 

moja benzyny w kraku palila nawet 11,5 jak jezdzilem jak emeryt. a przy normalnej jezdzie 12 - 12,5

trasa /wawa/ 8,3

 

a teraz ostatnie tankowania w miescie na lpg 16,3 przy dynamicznej jezdzie i odcinki po ok 10km

na trasie do zywca 10,5

Opublikowano
oj tu sie nie zgodze. co prawda 1.8 nie mialem ale mialem 2 litry a teraz mam 2,5 litra i jest roznica w spalaniu dosc znaczna- np w trasie dwu litrowka spokojnie mozna bylo zejsc do 7 litrow- jadac normalnie, a jadac 2,5 litrowka to na trasie przy spokojnej jezdzie spalila 8,5. Fakt osiagi sa ale paliwa tez zre wiecej. poza tym cudow nie ma- 6 garnkow spali na bank wiecej niz 1.8 z czterema :twisted: (dodam ze moje obydwa silniki w dobrej kondycji)
Opublikowano
oj tu sie nie zgodze. co prawda 1.8 nie mialem ale mialem 2 litry a teraz mam 2,5 litra i jest roznica w spalaniu dosc znaczna- np w trasie dwu litrowka spokojnie mozna bylo zejsc do 7 litrow- jadac normalnie, a jadac 2,5 litrowka to na trasie przy spokojnej jezdzie spalila 8,5. Fakt osiagi sa ale paliwa tez zre wiecej. poza tym cudow nie ma- 6 garnkow spali na bank wiecej niz 1.8 z czterema :twisted: (dodam ze moje obydwa silniki w dobrej kondycji)

 

Za to przy duzej prędkości róznice są... w drugą stronę. Moją w trakcie sprawdzania na A4 nie dojechała na gazie z Wrocka do bramek na Balicach. Jakies 250 km a gazu brakło. No ale nie pytajcie o czas w jakim zrobiłem 450 km do domu bo się zaraz któs oburzy...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Tak tylko że moja pochłania 18l a nie tyle co niby powinna.

 

 

Ty koleszko (puchatek26) jak wiesz, że już było, to nie zaglądaj a tym bardziej nie odpowiadaj, są tacy na tym forum, którzy czerpią dziką przyjemnośc z napisania tych krótkich wyrazów (już było, poszukaj) :duh:

na przykład ja, ale bardziej jeszcze cieszę się, jak tematy dotyczą tak ważnych rzeczy

PawełH
Opublikowano
1,8 to nie jest silnik nadający się do 5ki. Wstawienie tam tego silnika można spokojnie potraktować jako poważną wadę konstrukcyjną...
Opublikowano

Ale nie wiem jak to się zbiera

 

:mrgreen:

 

Kup sobie zadbane 2.5 24V i będziesz miał spalanie w normie i osiągi,wtedy napiszesz że sie coś zbiera,bo twoja propozycja 1.8 touring=małe spalanie jest kompletnie niedorzeczna.Czemu usilnie ludzie myślą,że jak sie zapakuje mały silnik do dużej budy=małe spalanie.

Opublikowano

Mam juz zadbaną 2.0 m50 z vanosem, 180 tys. km. z książką serwisową wczoraj sprawdzałem na ktsie całą elektronikę, wszystko chodzi jak trzeba a mimo to bieże 18l.

 

Gośc z bosch serwis twierdzi że mróz, 6 garów, i duży rozmiar kadłuba silnika, który nagrzewa się wolniej niż krótkie 4rki, to zbierając to kupy musi wypic, no i pije, a ja nie rezygnując z marki szukam rozwiązania.

Opublikowano
Mam juz zadbaną 2.0 m50 z vanosem, 180 tys. km. z książką serwisową wczoraj sprawdzałem na ktsie całą elektronikę, wszystko chodzi jak trzeba a mimo to bieże 18l.

 

Gośc z bosch serwis twierdzi że mróz, 6 garów, i duży rozmiar kadłuba silnika, który nagrzewa się wolniej niż krótkie 4rki, to zbierając to kupy musi wypic, no i pije, a ja nie rezygnując z marki szukam rozwiązania.

 

Odpowiem cytatem z "Misia":

"Pani kierowniczko, ja to wszystko rozumiem... Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima to musi być zimno! Tak? Pani kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury!"

 

Wytrzymasz do wiosny a na wiosne zapomnisz o tym co było. One potrafią się odwdzięczyć pieknym dźwiekiem i wspaniałą praca silnika...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Moim zdaniem, to jest dobry wybór, pod warunkiem, że będzie już z silnikiem M43. M40 potrafi zepsuć nerw, choć jak jest zdrowy, to nie ma z nim problemów. M43 jest nowszą konstrukcją, mniej palącą, rozrząd nie jest już wadliwy, i co najważniejsze, jest na łańcuchu.

518i przyśpiesza tak, jak 318i w pięć osób na pokładzie - czyli tragedii nie ma. Dane techniczne dla E34 518i mówią o 12,3 sekudny do 100km/h. Jeśli ktoś nie ma genów wściekłego buhaja, to moim zdaniem, takie przyśpieszenie wystarcza do dostojnej jazdy. Cudów nie ma, R6 zawsze spali więcej.

Opublikowano

Posluchaj kogos kto jakby mial kupowac teraz to kupilby 2.5/2.8 lub nawet wiecej i to w zupelnosci biorac pod uwage spalanie ;)

A mam 2.0 i to za malo... a dodam ze kumplowi na 2.8 z sekwencja pali 8-11 gazu... u mnie 15-17.

1.8 i to jeszcze w kombi to rzeczywiscie powazna wada konstrukcyjna...

Pozdrawiam
Opublikowano
Dane techniczne dla E34 518i mówią o 12,3 sekudny do 100km/h. Jeśli ktoś nie ma genów wściekłego buhaja, to moim zdaniem, takie przyśpieszenie wystarcza do dostojnej jazdy. Cudów nie ma, R6 zawsze spali więcej.

 

dolicz sekundę więcej (13,2) bo touring ale myślę ze to nie jest ważne. Killowanie sie od zera do setki jest dla małolatów - na trasie ten silnik będzie miał o wiele więcej pracy i szybciutko dostanie zadyszkę - no ale każdy zrobi jak woli

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Ja także posiadam 520 24V w tej budzie i uważam 1,8 silnik który jako tako sprawdza się w E-36 za duży błąd w E-34 które jest sporo cięższe

 

W koncu na niskich obrotach to ja mam problem czasem żeby wyprzedzić i redukcja to jak massz już 520 i kupisz 518 do tego touringa to będziesz walczył na trasie i po mieście z corsami puntami itp wynalazkami:)

 

Lepiej kup zadbane 525 na vanosie z sekwencją na paliwo wyjdzie to samo a osiągi o niebo lepsze i komfort przy wyprzedzaniu o niebo lepszy

 

A jak chcesz touringa to pewnie będzisz coś jeszcze woził a jak jeszcze załadujesz ciężar doo 1,8 to to samo co polonez :)

 

Spalanie będzie mnijesz bo to 4 cylindry nie ma bata ale kultura pracy i twój stres będą dużo większe ja radzę 525 na LPG tylko sekwencja mimo, iż gazu nie lubię aha i 518 za szybko potem nie sprzedaż bo ludziska nie chcą tego motoru w tej budzie za bardzo

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Posiadam 518 silnik M43 od 3 lat z gazem. Spalanie miejskie ok 12l przy nerwowej jezdzie, normalnej ok 10-11l. W trasie odpowiednio 9l i 7-8l. Bez problemu osiągam prędkosc 170k co chyba wystarczy. Jeżeli nie zależy Ci na ruszaniu z piskiem opon, ani przekraczaniu w sposO znzczny prędkosci to kupuj. Swoim przejechałem 120000km i nie robiłem przy nim nic, oczywiscie oprócz materiałów eksploatacyjnych. A tak w ogóle czy jest na tym forum, chociaż jeden użytkownik E34 z tym silnikiem?
Opublikowano
Mam juz zadbaną 2.0 m50 z vanosem, 180 tys. km. z książką serwisową wczoraj sprawdzałem na ktsie całą elektronikę, wszystko chodzi jak trzeba a mimo to bieże 18l.

 

Gośc z bosch serwis twierdzi że mróz, 6 garów, i duży rozmiar kadłuba silnika, który nagrzewa się wolniej niż krótkie 4rki, to zbierając to kupy musi wypic, no i pije, a ja nie rezygnując z marki szukam rozwiązania.

 

po 1 to moim zdaniem duze spalanie / jesli wszystko jest ok z autem/ lezy po stronie lacznika kierownicy z pedalami zaopatrzonego w zepsuta mozliwosc kontrolowania zegarów :dance:

 

gosc z boscha to chyba jakas szkole gastronomiczna konczyl i silnika raczej nie widzial.

latwo jest zauwazyc ze w wiekszym kadlubie mieszcza sie jeszcze 2 tloki,

a ilosc kadluba przypadajaca na 1 tlok jest taka sama.

to jak moze sie dluzej nagrzewac jezeli cylinder wytwarza taka sama ilosc ciepla?????

 

a moze masz padniety termostat albo czyjnik temp silnika,

Opublikowano

Panowie.

Aby pomóc koledze w tej sytuacji nie można ograniczyć się tylko do porównywania mechanicznych zalet i wad różnych rodzai silników.

Wróćcie do punktu wyjścia: ZBYT WYSOKIE SPALANIE

 

Mając auto na gazie i eksploatując je sroga zimą należy:

-odpalać tylko na benzynie i rozgrzać do temp. roboczej; dopiero załączać gaz;traci się 5 min/zyskuje na portfelu i zdrowiu silnika

-szukając przyczyny spalania przejrzeć po kolei to, co ma wpływ na spalanie: czujnik temp, sonda lambda, czujnik położenia przepustnicy, przepływomierz powietrza.

-wyregulować instalację gazową, wymienić filtr gazu i powietrza

 

Komputer nie wykazuje wszystkiego.Jeszcze trochę mechaniki w autach pozostało.18l/100 na 2.0 to za dużo.ZA DUŻO.

 

Przejrzyj auto ze spokojem.Wydaj parę groszy.I nie kupuj 1.8.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
Komputer nie wykazuje wszystkiego.Jeszcze trochę mechaniki w autach pozostało.18l/100 na 2.0 to za dużo.ZA DUŻO.

 

Moje spalanie liczy program. Po prostu dodaję kazde tankowanie do listy, zaróno gaz jak i benzynę i... Zobaczcie na moj podpis u dołu... Z tego co widzę, aktualnie 13,1. Dojazdy do pracy i powroty, jakies 8-9 km w jedną stronę. Nawet nie zdarzy sie dobrze zaagrzac. Na benzynie przejeżdzam jakis km, przy -10 czy większym 2 km.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Moim zdaniem usuń przyczynę tak dużego spalania u siebie, a nie kupuj 518, to silnik stworzony dla niemieckich taksówkarzy, policz ile zaoszczędzisz na takiej zamianie w ciągu roku?

2 litry mniej to 8 zł /100km

Jak robisz na rok 20 000km to zostanie ci w portfelu: 1600zł, jesteś pewien że dla ok 135 zł / miesiąc chcesz zmieniać auto, zrezygnować z 6 cylindrów i jeździć "golarką", przeciez w pierwszym roku nic nie zaoszczędzisz, bo nowe auto to "nowe wydatki startowe"

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.