Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich miłośników BMW. Mam problem z BMW e32 735i 1988r. oczywiście bez GAZU. Problem tkwi w odpalaniu.

A mianowicie!

Raz odpala na dotyk raz nie. Przeważnie na zimnym silniku (jak jest mróz) odpala na dotyk, ale po 15-20 min po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, musze już długo kręcić. Byłem na komputerze, błędów nie wykazało, sprawdziłem sonde lambde, wymieniłem kable WN na NGK z czujnikiem na 6 kablu. Nowe świece BOSCHA, przepływka działa bardzo dobrze. Czujnik temperatury jest dobry. Dodam że stało się to rok temu gdy były silne mrozy.... Mam wrażenie jak by paliwo cofało się do baku...Co może być tego przyczyną ( może pompa paliwa ? ) Lub jakiś czujnik. Pomocy

Opublikowano
Jesli wszystko co piszesz jest sprawne to byc moze problem rzeczywiscie tkwi w paliwie. Kiedy wymieniles ostatnio filtr paliwa?? Byc moze warot bedzie looknac tez na pompe, ale pierwsze zobaczyl bym filtr.
Opublikowano
Filtr paliwa wymieniałem 2 tygodnie temu jest nówka MANN. Pompa paliwa daje cisnienie dobre 3,1 bar było mierzone.. Zawór zwrotny jest uszkodzony :?: :?:
Opublikowano
A cisnienie paliwa mierzyles na samej pompie czy w ukladzie paliwowym w samochodzie?? Co do pompy to kupil bym nowy orginal BOSCH. Uzywana nie wiadomo w jakim jest stanie a zamiennik nie wiadomo jakiej jakosci.
Opublikowano
Ciśnienie było mierzone na listwie. A czy idzie wymienić sam zawór zwrotny paliwa na pompie??? Na nową pompe akurat teraz nie mam pieniędzy ( 700zł )... Dziwi mnie jednak to że na mroźie wczoraj rano odpala na dotyk, a jak chwilke odstoi to jest lipa(trzeba dłużej kręcić 6 sek )
Opublikowano
Powiem Ci ze w BMW to jestem slaby, auto mam dopiero od tygodnia. A mierzyles moze jak dlugo cisnienie jest utrzymywane po wylaczeniu zaplonu?? Bo moze za szybko ucieka co by wskazywalo na zawor zwrotny w pompie. Warto by to bylo zmierzyc zanim zaczniesz cos robic.
Opublikowano
a może to nie jest przyczyna paliwa tylko samego stanu techniczego silnika! może nieszczelny dolot ... sprawdź podciśnienie i ciśnienie sprężania ! może któryś wtryskiwacz leje i zalewa świece....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
Miesiąc temu robiłem całą górę, planowanie głowicy, docieranie gniazd zaworowych, wszystkie uszczelki kolektorów ssących, wydechowych są nowe. Byłem w serwisie BMW STANDO serwis w Psarach, na kompie powiedzieli że pierwszy wtryskiwacz był zawieszony. Zrobiona regulacja zaworów i przepływki. Sprężanie też jest dobre...Kąt wyprzedzania zapłonu działa dobrze, zapłon też ustawiony jest dobrze. Moc i przyspieszenie też jest OK. Czy może to być wina tej pompy paliwa? Bo mam już przebieg 400tys km... Ogólnie silnik chodzi jak powinien, tak mi powiedzieli w serwisie BMW. W STANDO powiedzieli że te silniki robią 900tys jak się umiejętnie eksploatuje. Myśle że 400tys to połowe jego życia. Edytowane przez marcin735i
Opublikowano
Jak odebrałem moje E32 Z STANDO SERVICE BMW Silnik chodził naprawde jak zegarek naprawde chodził równo :dance: po 2 tygodniowym jezdzeniu troszke znów zaczoł nierówno pracowac na biegu jałowym. Czuje lekkie trzęsienie silnikiem na wolnych obrotach, jak lekko wcisne pedał gazu 1000 obr. chodzi równo. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, sprawdzałem je 3 szt. na każdych chodzi tak samo......A jak sprawdzić to podciśnienie (idzie samemu) czy trzeba do speca!
Opublikowano
ja mam tak samo ale u mnie to czujnik temperatury jak zimna pali jak goraca ali a jak troche przestygnie to trzeba ja krecic i wydaje mi sie ze to czujnik temp silnika

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
Miałem taki problem z odpalaniem i powodem były za małe luzy zaworowe,możliwe że jak miałeś zdejmowaną głowice to po montażu siadła troche i trzeba przeregulować zawory.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
Dobra Panowie, niestety muszę się podłączyć. Od wczoraj palenie mojego wozu znacznie się pogorszyło. Muszę go dłużej/długo/ kręcić zanim zapali. Dotychczas palił od strzała. Teraz jest tak: po nocy - mega długie kręcenie i w końcu zapala, to zapalanie samo w sobie i praca jest bez zarzutu - tylko to długie kręcenie. Ciepły rozruch - też dłuższe kręcenie (ale krótsze, niż rano) i pali. Obstawiam problem z podawaniem paliwa. Czy jest możliwość cofania się paliwa do baku? (wpadł mi w oko zawór zwrotny - gdzie jest, jak się go wymienia?) Czy może pompa daje za słabe ciśnienie (jakie są ew. tego objawy?) Wygląda tak, jakby poprostu przez chwilę tego paliwa nie dostawał... Nie mam doswiadczenia w układach zasilanie paliwem. Co obstawiacie? Mówię o paleniu na benzynie, silnik m30, lpg II-ga gen.
Opublikowano

Witam pierwszą regulacje zaworów robiłem odrazu po załorzeniu głowicy w Ostrowie Wlkp.potem pojechałem do Servisu BMW w Psarach. Jestem przekonany ze tam zaworki ustawili mi dobrze i narazie tego Nietykam. :D

Naprawde z ręka na sercu polecam Stando Service BMW w Psarach pod Wroclawiem.Panowie znaja się na zeczy. :norty:

Chętnie bym ich odwiedził z tą moją usterką ale narazie brak funduszy :(

Na mojego gusta stawiam na pompe paliwa zawór zwrotny.

Opublikowano

Tylko dziwi mnie to ze rano po całej nocy jak jest mróz na zimnym zapala ładnie :D . A jak jest tempetatura dodatnia zapala po dłuzszym kręceniu.

Na ciepłym jak zgasze wystarczy mu 15 min i juz zapala cięzko.

Opublikowano

Jest mozliwosc cofania się paliwa do baku.

Tez mozliwe ze twoja pompa daje słabe cisnienie ale nie koniescznie choc mam podobny problem a cisnienie mam prawidłowe.Musisz wszystko sprawdzid bo tak inaczej tego sie nieda zdjagnozowac. przyczyn moze byc kilka i trzeba je wyeliminowac. :roll2: Kupię uzywke pompe paliwa Bosch z Niemiec wymienie ja i zobacze. A nóż będzie OK :norty:

Pozdrawiam Koneserów BMW

Opublikowano
mialem wczesniej e32 730i...silnik wlasciwie identyczny i mialem prawie identyczny problem,a mianowicie czasem odpalala super,czasem odpalala ciezko a czasem odpalila i zgasla a potem 10 minut meczenia rozrusznika az odpalila.W koncu juz prawie codzienny problem.Wymienilem swiece...nic,wymienilem taki zaworek zwrotny...nic,nawet pompe wymienilem bo moja troszke bzyczala...nic.Wreszcie koles sciagnal kopulke z aparatu zaplonowego i okazalo sie,ze jest tam taki lekki czarny nalot w srodku,po wyczyszczeniu benzynka przez nastepne 4 lata palila jak nowka codziennie i zawsze.jesli nie czysciles tej czesci stawiam na to...powodzenia zycze i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.