Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
AFAIK nie bylo E32 740i w manualu.

.

mylisz sie widzialem na wlasne oczy taka sztuke z manualem i to chyba szecio biegowym jak dobrze kojarze

Pamiętam parę lat temu ktoś ogłaszał E32/750i w 6 - biegowym manualu.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
740 i 750 w manualu to tylko i wyłącznie rzeżby ... swoją drogą bardzo się dziwie że ktoś kto się uważa za miłośnika 7er o czymś takim nie wie ...
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Siódemka z manualną skrzynią biegów to moim zdaniem nieporozumienie, tylko automat. Ponadto auta z manualem są często bardziej zakatowane. Co do kosztów utrzymania to ja od końca marca 2006 notuję je i wychdzi mi serwisowanie (bez paliwa, ubezpieczeń) do dziś na ok. 6.600 w tym 600 zł dotyczących instalacji gazowej i około 600 zł opony. W tym czasie były 3 wymiany oleju w silniku (zaraz następna) oraz jedna w skrzyni biegów i w moście. Uważam, że auto jest w stanie bardzo dobrym zważywszy, że jesienią skończyło 18 lat. W tym czasie z grubszych rzeczy wymieniłem: wszystkie sprężyny, tarcze z przodu, linki ręcznego, elektrozawory.
Opublikowano
to co wymieniłeś i to licząc razem z płynami dalej nie wychodzi mi 6600 zł ! ja z grubszych rzeczy robiłem przednią zawiechę która z robocizną wyszła około 1000 zł nawet licząc od 2006 2x olej w silniku to razem 500zł teraz czeka mnie remont silnika ( padła uszczelka albo głowica ) ale na czas remontu wstawiam drugi i też wątpie czy przekroczę te 6600 zł za wszystko co wymieniłem ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Się podłączę.

Za auto dałem 5 koła.

Na razie:

wymieniłem olej,

układ zapłonowy (palec, kopułka, świece, kable).

 

Auto nadal jeszcze nie jest takie, jakie ma być.

Muszę jeszcze:

wymienić parownik gazu,

koła (alu są niezbędne do tego auta),

tapicerkę (mam te szmaciane (podarte oczywiście) i zamiana na welury lub skóry jest wskazana),

wydech, bo jest baaardzo głośny.

 

Ogólnie, auto coraz bardziej mi się podoba.

Miałem już e21, e36 i e34, jeździłem e28 i e46, ale jazda e32 to po prostu bajka.

No i ten "respect" na drodze, jak Cie ludzie wpuszczają w korkach etc. To auto ma jednak klasę (właściwie, jest klasą samą dla siebie). W pszyszłości planuję kupić e38 (chyba, że kupię ciężarówkę z uwagi na prowadzoną działalność gospodarczą :-), a wtedy zostawię sobie moje e32 )

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
Utrzymuję atuta w bardzo dobrym stanie i wymieniam to co trzeba nie czekając, aż co się posypie dalej. Podałem, że to główne rzeczy i już nie wymieniałem np. kloców (przód i tył), okładzin recznego, tradycyjnych łączników stabilizatora, tulei wachaczy, fitrów, świec, napełniania klimatyzacji, wymiany pasków itp. Poza tym koszt instalacji gazu były trochę wyższe (wymiana parownika, przeglądy instalacji - dalsze 400 zł). W każdej chwili nie boję się jechać autem w trasę na parę tys. km. Mógłbym nie wymieniać połowy rzeczy i też pewnie by jeździło.
Opublikowano
Jezeli juz, to na pewno szesciobiegowym - ale jestes pewien ze to byl oryginal, a nie czyjas przerobka?

 

nie wiem czy to byl orginal, widzialem to auto i sam tez bylem zdziwiony ze manual wiec byc moze macie racje ze 740 jak i 750 tez byly tylko w automacie,ale ta 7 nie byla rzezbiona u nas przyjechala w takim stanie z niemiec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.