Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chciałem rano odpalic moją TDSę i nic nie reagował, więc pomyślałem - akumulator... Ładował się przez 7 h i zaczął bulgotac, dało mi to do myślenia, bo gdyby był padniety, to w 7 h w życiu by sie nie wziął za bulgotanie. Po zamontowaniu aku w aucie probuje odpalac i niby już kręci, a z silnika słychac jakby rozpędzenie rozrusznika i nagle się zatrzymuje z trzaskiem ( nie znam zasady działania rozrusznika )... kilka prób i to samo... prawie odpala i nagle znow slychac rozpędzanie jakiegos urzadzenia i trzask - zatrzymanie. Co to może byc? Z góry dzięki za info!
Opublikowano
chciałem rano odpalic moją TDSę i nic nie reagował, więc pomyślałem - akumulator... Ładował się przez 7 h i zaczął bulgotac, dało mi to do myślenia, bo gdyby był padniety, to w 7 h w życiu by sie nie wziął za bulgotanie. Po zamontowaniu aku w aucie probuje odpalac i niby już kręci, a z silnika słychac jakby rozpędzenie rozrusznika i nagle się zatrzymuje z trzaskiem ( nie znam zasady działania rozrusznika )... kilka prób i to samo... prawie odpala i nagle znow slychac rozpędzanie jakiegos urzadzenia i trzask - zatrzymanie. Co to może byc? Z góry dzięki za info!

 

rozrusznik-bendix do wymiany....aku wlasnie moze byc padniete,bo szybko sie naladowal :P

Opublikowano
Drogi moze byc taki bendix?Da sie to ustrojstwo na mrozie wymienic?Stoje na ciasnym parkingu, nawet nie mam go jak zaholowac do mechanika :cry2: :cry2:

najpierw kawałek wypchnąć a potem holować

PawełH
Opublikowano
nie ma jak ciężkiego gada wypchnąc ;) , z przodu krawężnik, dookoła auta, wspomaganie nie działa, ślisko, nawet jak do wypchnę , żeby był w miarę równolegle do toru holowania ( teraz jest prostopadle ), to musiałbym miec jakaś ultrakrótką linkę, bo przy normalnej długości nie zmieszczę się Touringiem, żeby go odholowac... niecierpie zimy !!!
Opublikowano
*aku

*rozrusznik

*świece

 

To podstawa normalnego odpalania TDS :cool2: .

 

*500 pln centra futura 95/900 ;D

*300 pln

*150 pln

;D Dla potomnych

 

Akumulator wsadzilbym najwiekszy, jaki tylko wejdzie do auta. TDS potrzebuje pradu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
biernus napisał:

Łosiowy napisał:

*aku

*rozrusznik

*świece

 

To podstawa normalnego odpalania TDS .

 

 

*500 pln centra futura 95/900 ;D

*300 pln

*150 pln

;D Dla potomnych

 

 

Akumulator wsadzilbym najwiekszy, jaki tylko wejdzie do auta. TDS potrzebuje pradu.

Pozdrawiam

 

taaa a ciekawe jak będzie ci go alternator ładował :mad2:

Proponuje wstawić taki który przewiduje instrukcja obsługi, ludzie, którzy go dostowali do modelu chyba doskonale wiedzą jaki powinien być, nie sądzisz? :think:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
100Amh można luzik wkładać. Seryjnie u mnie siedzi 80 ale teraz założyłem 100. Tyle jest w sam raz a alternator ma bodajrze jak dobrze pamiętam 140Amh Od przybytku głowa nie boli a i radio może troszkę dłużej pograć. TDS jak zresztą i każdy diesel musi mieć kopa rozruchowego bo jak nie to miał miał i trach trach ( robi rozrusznik) Pozdrowionka
Opublikowano
100Amh można luzik wkładać. Seryjnie u mnie siedzi 80 ale teraz założyłem 100. Tyle jest w sam raz a alternator ma bodajrze jak dobrze pamiętam 140Amh Od przybytku głowa nie boli a i radio może troszkę dłużej pograć. TDS jak zresztą i każdy diesel musi mieć kopa rozruchowego bo jak nie to miał miał i trach trach ( robi rozrusznik) Pozdrowionka

 

Brawo :)

A co do alternatora.... Daje ponad 14V, regulator reguluje proces ladowania, wiec nie piszcie prosze bzdur, ze od wiekszego aku padnie alternator, ze nie doladuje etc.

Opublikowano

Brawo :)

A co do alternatora.... Daje ponad 14V, regulator reguluje proces ladowania, wiec nie piszcie prosze bzdur, ze od wiekszego aku padnie alternator, ze nie doladuje etc.

 

Dokładnie zgadzam sie w 100% jeśli ładowanie jak nalezy i regulator oki to 100 spoko jest doładowana a i prąd rozruchu jest konkretniejszy.A jak wiadomo w dieslu to podstawa (jedna z wielu ważnych spraw) Pozdrawiam

Opublikowano
wszystko sie zgadza - regulator napiecia nie pada od wiekszego aku. nalezy tylko pamietac zeby silnik nie pracowal przy rozpietym aku - bo wtedy regulator na 100% padnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.