Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Jestem nowy na forum.Co prawda nie jestem jeszcze posiadaczem E39 ale coraz blizej jestem kupna.

Problem tkwi w tym ze niewiem na jaka wersje silnikowa sie zdecydowac,na co zwracac uwage,chodzi głownie o trwałosc jednostki,koszty eksploatacji i odpowiednia moc bo auto wkoncu niejest lekkie.

Bede wdzieczny za porady.Pozdrawiam

Opublikowano
Witam wszystkich.Jestem nowy na forum.Co prawda nie jestem jeszcze posiadaczem E39 ale coraz blizej jestem kupna.

Problem tkwi w tym ze niewiem na jaka wersje silnikowa sie zdecydowac,na co zwracac uwage,chodzi głownie o trwałosc jednostki,koszty eksploatacji i odpowiednia moc bo auto wkoncu niejest lekkie.

Bede wdzieczny za porady.Pozdrawiam

 

Moze 2.0 i Gaz :idea:

 

a tak naprawde polecam 525d MT 163 konie i nie jest to wadliwa jednostka,

lepsze by bylo 3.0d ale to nie jesteś wstanie wykorzystać na codzien , super jednostka na trasy a spalanie takie samo lub porównywalne jak 525d

Opublikowano

nie wiem co Ty z tym gazem,

pewnie ze jak się kupi trupeksa i wsadzi jakiś tani gaz to tragedia.

pewnie jak ktoś robi 10 tyś w roku ...

 

 

ale co do e39 to zależy jaka kasa,

ja generlanie tez rozgladam się za e39

i rozglądam się za 2.8 benzyną sprzed liftu,

lub 2.5 i 3.0 benzyną po lifcie,

jeżeli znajdzie się 3.0d w dobrym stanie też biore!

chociaż miałem taka i pechowo trafiłem :(

 

ważne żeby to nie był jakiś golas,

bo predzej czy póxniej to czegoś zawsze brakuje...

Opublikowano
Uparcie polecam 540 :)

 

plecasz :) ale widze ze masz 2.8 :)

 

zapewne to zacny silnik ale powiedz mi jak ja robie około 35 tyś km rocznie, to jak tym jeździć ? :)

a zakłądać do tego gazownie no nie wiem do takiego konia?

choc pare osób tutaj ma zagazowane profesjonalnie te silniki i chwalą...

ciekawe.. ciekawe...

a w niemczech sporo dość ciekawych ofert bo te auta raczej odstraszają swoją pojemnością!

Opublikowano

Też szukam 4.4 w E-39,ale chyba trzeba będzie do wroga sie wybrać bo u nas to tragedia straszna.Biore pod uwage dwa silniki 4.4l i 3.0d uważam że to jedyny słuszny wybór w E-39.

 

plecasz :) ale widze ze masz 2.8 :)

 

Wiesz,nie zawsze trzeba mieć,żeby wiedzieć co dobre :mrgreen:

Opublikowano

Witam Panowie ja też Przymierzam się do zakupu BMW e39

 

Zdecydowałem że będzie to 530D

 

powiedzcie na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie, sprawdzaniu takiego autka. :!:

Opublikowano
jestem szczesliwym posiadaczewm 535 e39 z 1997r. bardzo polecam kultura pracy silnika przyspieszenie no i z konsumpcja nie jest tak zle. Wiadomo mam pod maska mala stadninke wiec trzeba karmic ale za taka frajde z jazdy WARTO!!!! :twisted2:
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dzban wodę nosi dopóki się nie zbije i tak jest z wersjami d w BMW, są to auta dla użytkowników, którzy wiedzą jak się obchodzić z dieslem, wówczas będzie tanio i bezkolizyjnie. Najmniej problemową w utrzymaniu E39-tką będzie; 523i i 528i sprzed liftu,

lub 525i i 530i po lifcie :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
poki mu sie ucho nie urwie chyba:) a swoja droga, masz racje co do diesli... do diesla trzeba swiadomego uzytkownika:)
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
witam każdy chwali swoje autko i namieszaliście koledze że nic z tego nie wie a może kolega zdecyduje się na daewoo tiko autko bezawaryjne mało pali i za jedną bmke miałby cztery autka :norty: a tak do rzeczy to są głupie pytania na forum :zlosc:
Opublikowano

swieta prawda diesel tylko od wlasciciela ktory wie jak sie nim obslugiwac:)

 

jak widze ze ktos zaraz po intensywnej jezdzie gasi natychmiast turbo diesla to mnie krew zalewa [nie chodzi tu tylko o bmw] diesel wymaga serca, na poczatku czekamy az sie rozgrzeje [rozgrzewa sie wolniej niz bezyna bo jest to bardzo sprawny ny silnik], ale jak juz sie rogrzeje to bardzo duzo utrzymuje temperature - dopiero wtedy mzna go wkrecac na wyzsze obroty i na pewno zanim sie go wylaczy warto poczekac 1-2 minut aby turbina zdarzyla sie schlodzic, jak zgasimy wczesniej to cisnienie oleju ktory krazy w turbinie spada do zera i moze wydarzyc sie wszystko, do tego trzeba lac dobre paliwo aby nie uszkodzic wtryskow, zmieniac regularnie olej filtry itp. jednym slowem gdy dbamy autko potrafi sie odwdzieczyc bezawaryjna ekspolatacja:)

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. wracajac do pytanie to sam musisz sobie odpowiedziec czy chcesz benzyne czy diesla w kazdej grupie sa silniki godne do polecenia:)

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
  • Członkowie klubu
Opublikowano
poki mu sie ucho nie urwie chyba:)

Oj...jak sie urwie to się zbije :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

w dieslu trzeba się kierowac podstawowymi zasadami uzytkowania go i będzie słuzyl bardzo dlugo

Co do 540i to fakt faktem maszynka jest nieziemska no ale spalanie tez jest juz troszke wieksze

(a pozatym tam jest zawias od ///M5 takze ceny napraw zawiasu wieksze)

:twisted:

Opublikowano
Dzban wodę nosi dopóki się nie zbije i tak jest z wersjami d w BMW, są to auta dla użytkowników, którzy wiedzą jak się obchodzić z dieslem, wówczas będzie tanio i bezkolizyjnie. Najmniej problemową w utrzymaniu E39-tką będzie; 523i i 528i sprzed liftu,

lub 525i i 530i po lifcie :idea:

 

Jak obchodzić, jak najbardziej tak, ale i dobrze kupić, to druga połowa sukcesu. Bo może być wszystko cacy, a po tygodniu okazuje się że ZONK! A ZONK w takim silniku może być zabójczy dla portfela...

 

Podstawowe pytanie, to ile ma zamiar wydać na auto?? Ale jak auto przed liftem, to też polecam 523, 528. Bardzo dobre, praktycznie "bez obsługowe" jednostki które stosunkowo niewiele palą, a osiągi są na naprawdę zadowalającym poziomie. :cool2:

 

Ja wiem że najfajniej było by mieć M5, ale kolega na wstępie wspomniał coś o kosztach eksploatacji...

Opublikowano

Ja polecam oczywiscie 3.0d po lifcie :twisted:

 

Moc jest wystarczajaca a naprawde malo pali.

 

Widze z kilka osob chce kupic wlasnie 3.0d, w Polsce bedzie ciezko kupic cos dobrego, a jesli bedzie to mysle ze bedzie drozej niz w niemczech, dobre 3.0d za 50 000 zł raczej jest nieosiagalne szczegolnie u nas, bo jak to ktos kiedys fajnie ujol w ogloszeniu na jedym z portali, niemcy nie czekaja na polakow z lawetami aby im za grosze oddac swoje DOBRE, SERWISOWANE i ZADBANE auta. Skoro w niemczech ciezko kupic naprawde fajne 530d ( mam na mysli z nawigacja 16:9, DSC, fotochromy itd, itp) za 13 000 euro, naprawde ciezko, to nikt za friko nie przywiezie tego do polski i nie oplaci. Czesto nawet jak pisze ze jest ksiazka serwisowa, to jest np wbity tyllko przebieg do 2003 roku i konczy sie na 50 000. Albo w ogloszenia jest zawarta formulka ze sprzedajacy wziol auto w komis i nie bierze za nie odpowiedzialnosci. To sa najtansze oferty... ale chyba nikt nie chce miec klopotow z tak zaawansowanym silnikiem potem.

 

Ja swoje szulalem dlugo i to w niemczech. Najlepiej kupowac od prywatnego czlowieka, wtedy juz na pierwszy rzut oka widzisz kto tym autem jezdzi. Ja czekalem przed domem poprzedniego wlasciciela mojego diesla bo pojechal na zakupy, za chwile przyjechal po czym nie zgasil auta tylko wyszedl porozmawiac. To juz o czyms swiadczy. Wiadomo ze jak sie umowisz na spotkanie i przyjedzie ci na pelnym gazie turek, ktory podczas hamowania zawsze wykorzystuje abs i szybko zgasi autko zeby przejsc do rozmowy o temacie "dawaj kase bo sie spiesze", to o ile chcesz miec bezawaryjne auto to go nie kupisz, chyba ze chce sie miec tanie auto, wtedy jest to wlasnie auto tego typu, czesto ma cofniety licznik i ksiazke serwisowa konczaca sie na przebiegu 30 000.

 

Przy kupnie warto zwrocic uwage jak silnik pracuje, bo zbyt wiele samemu sie nie da sprawdzic, oczywiscie jak nie polozy na niego reke, to nie powinien za mocno wibrowac, tylko lekko drgac, tak ze jak sie postawi zapalnizke to powinna spokojnie stac.

 

Wnetrze przy przebiegu do 200 000 nie powinno nosic zadnych wiekszych sladow zurzycia. Nawet kierownica nie zabardzo powinna. Ja kupilem z przebiegiem ponizej 150 000, i naprawde w srodku nic nie jest wytarte ani zurzyte. Warto wiec zwracac uwage na detale.

 

Ciezko jest napisac na co zwracac uwage, ale warto postac 30 minut dluzej przy samochodzie i naprawde wszystko poogladac.

 

Jak ktos decyduje sie na automat co jest dobre przy dieslu, to jak sie nie przyspiesza bardzo mocno to powinien zmieniac biegi plynnie i praktycznie nie powinnismy tego czuc.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
a pozatym tam jest zawias od ///M5 takze ceny napraw zawiasu wieksze

:twisted:

 

a to przypadkiem nie byla tylko opcja? moj wyjechal z czyms takim z fabryki.. czy nadal tam jest zawiecha M5.. nie wiem :D

E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano

osd ma racje ze trudno kupic takie auto w polsce ponizej 50 tys.

 

ja niedlugo bede sprzedawal swoja i ona wlasnie nalezy do kategorii zadbana, dobrze wyposazona, bezwypadkowa, z pewnego zrodla z potwierdzonym przebiegiem itp. i na pewno bedzie kosztowala ponad 50 tys. [a z dwoma kompletami kol i prawie nowymi oponami jeszcze wiecej:)]

 

pozdrawiam,

darek

 

ps oczekiwania trzeba urealnic do mozliwosci finansowych i kupic najlepsza w danym przedziale cenowym, czasem warto rok starsza ale w lepszym stanie niz mlodsza po dzwonie:)

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.