Skocz do zawartości

automat vs.manual;Za i przeciw koszty; eksploatacja

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znalazłem typowego zestawienia... przewaznei sa tematy oleje itp...

Zawsze byłem za manualem... miałem jeden samochód w automacie Dodge.. było to bardzo kłopotliwe...

Nie chce Bmw oceniać po przeżyciach...ale po opinniach użytkowników...

Konkretnie szukam E46 coupe... może być manual może byc automat..

jednak czy automat to nie bedzie wtopa?

Nie chodzi o to jak komu z jaką skrzynią sie jeździ lepiej... itp ! ! !

chodzi o :

Koszty > naprawa> awaryjnośc> rodzaje skrzyn... itp...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżdżę automatem ze steptronikiem od ponad 3 lat i nie miałem do tej pory żadnych problemów ze skrzynią, jedyne koszty w porówaniu z manualem to wyższe spalanie :8)

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Jeżdżę automatem ze steptronikiem od ponad 3 lat i nie miałem do tej pory żadnych problemów ze skrzynią, jedyne koszty w porówaniu z manualem to wyższe spalanie :8)

ze wzgledu na to że mam jeszcze inne auta..a Bmw.. mam od tak.. z zamiłowania.. chce na samochód przeznaczyć MAX 40 000zł... wiec bardziej myslę o 320 323 328 ...

i jestem ciekaw jak te auta sobie radzą... jakei niespodzianki moga mnie spotkac...

domyslam sie że duzo zalezy kto i ile użytkował auto... wskazuje na stan automatu

Opublikowano
ja tez myslalem nad automatem...

ale wydaje mi sie ze za te pieniadze to dostaniemy raczej auta przed liftem...

wiec nie wiem jak sobie 2.0 poradzi z skrzynia w automacie...

bo 2.5 pewnie juz ladnie...

jezdzilem 2.4 ale w avennsis i tam juz ladnie to sie zbieralo ;) wiec pewnie 2.5 bmw bedzie jeszcze piekniej ;)

ja szczeze nie myslame po lifcie..mysalem o roku 99 2000 ... i nie ukrywam że najchetniej kupiłbym coś za ok 30 000 zł... max mogę przeznaczyc 40 000....Stan to jednak podstawa... na 100% nie może mieć zadnej przeszłości wypadkowej...