Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie jak sprawdzic przy pomocy testow czy wyswietlany przebieg na liczniku jest orginalny ??

wiecie moze ktory test to pokazuje od ( 1-21)

po niemiecku niestety nie moge do tego dojsc

Dzieki z gory i pozdrawiam

Bmw e39 530d 215KM i 490nM

0-509-212-167

Opublikowano

Dzieki tak zrobie

A wiesz moze cos na temat podgrzewnych uszczelek w drzwiach ??

Ida u mnie jakies kabelki w uszczelkach znaczy z tego co wiem to jeden :>

No i pytanie o czujnik deszczu na szybie jest napewno a nie wiem jak go uaktywnic ??

Bmw e39 530d 215KM i 490nM

0-509-212-167

Opublikowano

A w aso robia to bezplatnie? Bo kiedys bylam i chcialam sprawdzic czy przebieg jest oryginalny to zazyczyli sobie chyba okolo 300 zl

Pozdrawiam

Opublikowano
witam ja za tę usługę nic nie płaciłem a wycieraczki uaktywniasz tak ,po włączeniu zapłonu albo po uruchomieniu silnika włącznik wycieraczek przestawiasz w pozycje pierwszą i już masz aktywny czujnik, w dżwigience masz pokrętło które służy do ustawienia czułości czujnika a prędkość wycieraczek zależy od szybkości autka i od intensywności opadów
Opublikowano

Tyle tylko że w kluczyku pamiętany jest aktualny stan licznika, i ma się to nijak do orginalnego przebiegu.

Było o tym dużo na forum.

Chcieli od ciebie 300 zł bo chcieli auto do kompa podpiąć, a to w serwisie niestety tyle kosztuje.

Opublikowano

W ASO jak dasz kluczyk to wczyta co jest w IMMO a nie na liczniku,

po za tym odrazu wyczyta VIN, po którym o ile jest historia sprawdzi co było robione i przy jakim przebiegu,

niestety ponoć BMW ma słabo rozbudowane archiwa i biblioteki i jak masz auto z Niemiec to powinno być coś, a gorzej jak Włochy czy też Francja,

ale to nie jest potwierdzone info.

 

generlanie Bazy w ASO sa słabe,

Toyota ma to opracowane zdecydowanie lepiej.

 

jeszcze jedno

sprawdzenie przebiegu czy też historii auta i wyposażenia po VIN jest bezpłatne

300 zł to mozże chcieli za pdołączenie do kompa,

 

jeżeli ktoś odpowiednio zmieni przebiegi w każdym z modułów to jeżeli nei wystepuje jakakolwiek historia w Bazach ASO to mozemy sobie wróżbitę zamówić ;0

Opublikowano
Raczej powinno by wszystko ok. tam za kręcenie licznika wsadzają bez pardonu do pierdla i to na kilka lat. Gra nie warta ryzyka, chyba, że nie jesteś pierwszym włascicielem w Polsce. Ale jak masz pełną dokumentację to nie ma obaw.
Opublikowano

aha, nawet nie wiedzialam, ze tam tak ostro w tej Szwajcarii ;)

Jestem 1 wlascicielem wiec chyba nie powinnam sie o nic martwic ... ale wiadomo jak to z autami uzywanymi - czasem mozna sie nie zle zdziwic ;)

Opublikowano
Wymień tylko materiały eksploatacyjne. Szwajcarzy mają przeglądy co 2 lata i często przed upływem tego czasu, mając cos innego na oku sprzedają swoje samochody. Taki przegląd kosztuje ok 2000 CHF a wartosc pojazdu powiedzmy 7000. Ja jezdze już drugim samochodem z tamtych stron i jest super. Zyczę pomyślnej eksploatacji.
Opublikowano
Znajdź na forum jakiegoś Kolegę z Twoich okolic, który posiada interface i Carsoft... Info o numerze identyfikacyjnym i przebiegu można odczytać poza kluczami i modułem immobilizera z LCM (moduł świateł).... Nie jest to pewnik, ale z reguły jak ktoś zmienia przebieg to tylko w zegarach, bo to od razu widać i nie wymaga dużych nakładów... Natomiast zmiana w LCM wymaga bardziej kosztownej ingerencji i przeprogramowania LCM, a tego byle Henio z garażu obok nie zrobi używając do tego celu swojego sprzęta kupionego za 149 PLN na Allegro... W LCM przebieg podawany jest z dokładnością 100 km, a numer nadwozia to siedem ostatnich znaków...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Ja kupilem swoj samochod z roku 2000 z przebiegiem 181 tys km z Wloch, ale nie wiem czy ten przebieg jest autentyczny, bo kierownica i galka zmiany biegow sa powycierane na maxa:/ z reszta cale wnetrze jest dobite jak auta z "pimp my ride" przed przerabianiem:/ Moze ktos z trojmiasta ma jakis sprzecik do sprawdzenia prawdziwego przebiegu??
Opublikowano
czujnik desczu uaktywniasz wlaczajac przelacznik wycieraczek na pierwsza pozycje, pod warunkiem ze nie ma wpisanego bledu w sterowaniu, w takim przypadku nalezy skasowac go kompem, druga rzecz, sprawdz czy w miejscu wklejenia czujnika nie ma pecherzykow powietrza( tam jest specjalny zel), badz czy czujnik nie odsunal sie od szyby.
Opublikowano
a ja jak bylem w aso to podlaczyli mi pod sprzecik do sprawdzania i nic nie wyszlo.. i pan stwierdzil ze przebieg w kluczyku mozna sprawdzac w modelach po 98 roku.. wczesniej niby nie da rady :/
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano

w e39 po liftingu pamieta w module swiatel i w kluczykach, jesli zostal cofniety to liczenie w tych modulach wstrzymane jest do czasu ponownego zrownania sie tych przebiegow! [oczywiscie w nich tez mozna cofnac ale to juz kosztona sprawa]

 

do tego jak zwykle stan auta = przyblizonemu przebiegowi, nalezy pamietac ze auta na zachodzie zuzywaja sie mniej gdyz wieksze sa robione przebiegi jednorazowe - a auta najbardziej zuzywa sie przy wsiadaniu/ wysiadaniu i manewrach [mowie o elementach wnetrza, fotel, kierownica pedaly dywaniki]

 

nie warto kupowac z cofnietym przebiegiem gdyz jest to prawdziwa loteria trudno stwierdzic co nalezy wymienic i co sie moze popsuc i niestety najczesciej psuja sie najkosztowniejsze elementy :dance:

 

[wtryski, turbna, katalizatory, tlumiki, zawieszenie pneumatyczne, glowica, autmatyczna skrzynia itp. - w dieslach]

 

warto pamietac ze auta na zachodzie - szczegolnie diesle robia wieksze sredniroczne przebiegi - 30-40 tys i jesli mamy wpis do ksiazki warto sobie szacunkowo obliczyc jaki powinien byc dzisiaj jesli auto bylo normalnie ekspolatowane [mitem jest tez to ze na zachodzie maja wiecej aut i dlatego mniejszy przebieg, nie prawda bo to u nas maja kilka aut wieksze na trasy mniejsze do miasta a u nich koszt utrxzymania auta jest znaczny [nie liczac paliwa] wiec jesli maja auto to go uzywaja:)

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przebieg w kluczyku nie koniecznie sie sprawdza po 98 roku. otoz mozna sprawdzic w modelach e46 i nowszych. z mojego kluczyka e36compact z 2000 roku nie dalo sie odczytac. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.