Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie. Automacik 5HP18 zmienia biegi elegancko wszystko oki (oliwy nie zmieniałem jeszcze!) ale chyba zmienię. Nie o tym w każdym razie mowa. Stwierdziłem wyciek oleju z pomiędzy silnika a skrzyni. Wyciek moze nie straszny jak ją kupiłem od niemca to już była mokrawa osłona pod silnikiem. Zrobiłem 8 tys km i sprawdziłem stan oliwy... Brakowało 300ml. Oczywiście uzupełniłem stan i dalej śmigam. No ale nie daje mi to spokoju i chciałbym sie za to zabrać. Pytanie czy ktoś miał podobny przypadek z takim wyciekiem i usuwał go??? Jakie koszty? Wiem że jest tam uszczelniacz ale czy to tylko na nim leci tego nie wie nikt. W każdym razie spotkałem się z opiniami ze może być wypracowana panewka oraz sprzęgło hydrokinetyczne??? Czy może być aż tak żle? Czy jest mi ktoś udzielić jakiś małych wskazówek co z tym fantem począć??? Opinie są podzielone jedni mówią "jeżdzij i pilnuj oleju bo to za mały wyciek aby robić koszty bo one mogą być poważne (regenerowanie hydrokinetyki) inni zaś mówią rób i to natychmiast!!! A co szanowni koledzy myślą o sprawie??? Dzięki wszystkim za opinie i pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Osobiście nie toleruję żadnych usterek. :wink:

A słowo "oliwa"to tak używasz zartobliwie...? :norty:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Ja porponuję zając się tym natychmiast.Zwłaszcza że to automat(chociaż znam skrzynie która chodziła 2 lata na biegu awaryjnym z 0,5l oleju i działała :lol: nie warto do takiego czegoś dopuścic).Każda usterka jest powodem do nie pokoju,a odkładanie tego na później może spowodować że koszty będą wieksze.A jak się przyzwyczajisz do jeżdzenia z usterką to już potem będziesz lał na każdą inną.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Miałem rzecz podobną.

Ciekło odrobinę.

Później więcej.

Ubywało oleju-ale od silnika.

Wciąż plama pod autem-nie do zniesienia.

Wyciek na łączeniu skrzyni z silnikiem.

Diagnoza-simering na wale. Wymontowali skrzynie, wymienili co trzeba i po sprawie.Trochę pracy i koszta-ale nie spore.

Jeśli u ciebie przyczyną również jest część eksploatacyjna typu uszczelniacz, uszczelka, simering itp - wymień. I przy okazji wymień olej z filtrem- koniecznie.

Będziesz jeździł ze spokojną głową.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
tak też chce uczynić tyle że w mojej okolicy nie ma nikogo odważnego na automat! W sumie wymina uszczelniacza to nie rozbiórka skrzyni. Czego tu sie obawiać??? Nie wiem nie rozuumiem mechaników. Gdybym miał kanał to sam bym to zrobił. Dzień roboty (na spokojnie) i po sprawie. Dziś sprawdzałem stan oleju w skrzyni i po przejechaniu od ostatniej kontroli (zrobione około 4 tys) oleju nie ubyło mimo że jednak widać minimalne wycieki. No na bank cos ubyło ale tyle że stan nie spadł. Wniosek taki ze wyciek nie znaczny ale.... JEST!!!! a to mi spędza sen z powiek. Podsumowując trzeba sie za to zabrać tylko jeszcze nie wiem kiedy...
Opublikowano
koledzy, jaki koszt wymiany tego semeringu. Wiem, że podobno sam semering to ok. 40 PLN a robocizna.

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

Opublikowano
Robocizna pewnie od 300 w ogore. Strzelam. Ale na pewno nie bedzie to sprawa za 50 czy 150 pln. Tylko grubo powyzej 300!. Nawet 600. Ale fajnie jakby sie ktos zorientowal i podal info dla potomnych

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
zimering w servisie zakupiłem koszt to 35zł. Wymina nie jest żadnym czary mary!!! Trzeba wyjąć skrzynie i tu jest sporo roboty. Koszty hmmm to zależy od mechanika. W mojej okolicy znajomy zaufany mechanik zrobi mi to za 150-200zł. Panowie to nie filozofia jak u Was kolesie biorą za taką usługę 400 czy więcej to szczerze sam wolałbym się za to zabrać. No chyba ze ktoś nie jest stworzony do majsterkowania przy aucie wówczas nie polecam :wink: Uszczelniacz jest na wierzchu i z dostępem do niego nie ma problemów. Nie ma potrzeby rozbierania nawet kawałka skrzyni. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.