Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie do speców.Czy długość przewodu od czujnika ABS-u tył ma wpływ na poprawne działanie tego czujnika?Pytam ponieważ różnica w cenie czujnika ABS-u między sedanem a kombi jest ok 50zł ,a różnica polega na długości przewodu,którego i tak wystarczy montując czujnik od sedana do kombi.
Opublikowano

Pod względem elektrycznym (impulsy z czujników) nie ma...

A czy jesteś całkowicie przekonany, że mniejsza długość nie okaże się zbyt mała???

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Z doświadczenia wiem, że nie o długość tu chodzi ale o kolor wtyczki, a z kolei cena zależy od koloru. Ja wymieniałem z przodu no i niestety niebieska wtyczka najdroższa
Opublikowano

Kolor wtyczki wiadomo jest ważny.Ale czujnik z sedana przetestowałem w moim kombi i przewodu spokojnie starcza.Także nie trzeba wydawać kilkadziesiąt złoty więcej,bo pasuje z sedana do kombi.

 

Pytałem czy długość przewodu ma jakiś wpływ na poprawny odczyt czujnika,bo po wymianie nadal mi się ABS pitoli :evil:

Opublikowano
A próbowałeś skasować błąd??? Błąd może być i zapewne jest zarejestrowany do chwili gdy system jest OK i skasuje się go...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Błędy kasowałem.Łożysko z pierścieniem też wymieniłem.ABS jak się załączał przy małych prędkościach tak załącza się dalej.
Opublikowano
jesli czujniki sprawne to padniety sterownik :(

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ABS będzie się świecił przy niskim napięciu aku.

O ile pamiętam to musi być mniej niż 10v.

To naprawdę częsta przyczyna>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Błąd zapamięta komputer ale system zacznie poprawnie działać jeśli ruszysz samochodem i zacznie tylko czytać czujka. Wówczas powinna zgasnąc kontrolka ABS i ASC. A jeśli nie czujnik to może sterownik ABS? Podłącz pod kompa i sprawdz co pokaże.
Opublikowano

Elektronik,który podpinał auto pod kompa też sugeruje,że to wina sławnego sterownika z końcówką 001.

U mnie kontrolka od ABS-u i ASC nie zapala się podczas jazdy czy hamowania.Jedyna usterka jak doprowadza mnie już do szału to załączanie się ABS-u przy prędkości poniżej20km/h i kontrolka wówczas również nie zapala się.Zaś po podpięciu do kompa na postoju wszystkie czujniki ABS pokazują 0km/h jak powinno być oczywiście tylko nie tył prawe koło,ponieważ wskazuje prędkość 2km/h lub 0km/h i skacze tak w koło.

Opublikowano
No to coś ten tych świruje. A teraz pytanie co sie z nim dzieje podczas jazdy?? Moze to być jego wina. Troszke to gdybanie ale chyba od niego należało by zacząć poszukiwania przyczyny i usunięcia usterki. W sumie czujnik to nie sterownik (czujnik tańszy). Ale z drugiej strony dlaczego ABS świruje tylko do 20km/h??? dziwne to jest.
Opublikowano
Dałem sterownik do sprawdzenia.Po diagnostyce napisze co było,bo to dla mnie również zagadka,która spędza mi sen z powiek.
Opublikowano
Mam pytanie do speców.Czy długość przewodu od czujnika ABS-u tył ma wpływ na poprawne działanie tego czujnika?Pytam ponieważ różnica w cenie czujnika ABS-u między sedanem a kombi jest ok 50zł ,a różnica polega na długości przewodu,którego i tak wystarczy montując czujnik od sedana do kombi.

Z DOŚWIADCZENIA WIEM JEDNO , NIE KOMBINUJ Z CZUJNIKAMI TAKI ,SIAKI , KUP ORYGINAŁ TAKI JAKI MA BYĆ I JUŻ I NIE BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEMÓW , OSTATNIO TO PRZERABIAŁEM I WIEM ILE TO KOSZTUJE TAKI CZUJNIK W SALONIE BMW BEZ ZNIŻE KOSZTUJE 314 Zł JA WIEM CZY TO DUŻO?POZDRAWIAM.

Opublikowano
kombinować zawsze można a nawet trzeba oczywiście jak sie wie co i jak. Ja wkładałem od BMW do Volvo s70 do tyłu. Czytał lalka. Bez problemów. Jak go miałem przez rok nic sie z nim nie działo. Trzeba tylko dopasować rezystancją kształetem i odpowiednio podłączyć. Tyle ze z piasty daje sie wyjąć 50 na 50% urzywanych w całości ( korozja). Dodam zę w servisie Volvo kosztował 470zł a ja kupiłem od E36 urzywany za 50zł. Róznica jest co tu dużó mówić. Pozdrawiam
Opublikowano

Z DOŚWIADCZENIA WIEM JEDNO , NIE KOMBINUJ Z CZUJNIKAMI TAKI ,SIAKI , KUP ORYGINAŁ TAKI JAKI MA BYĆ I JUŻ I NIE BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEMÓW , OSTATNIO TO PRZERABIAŁEM I WIEM ILE TO KOSZTUJE TAKI CZUJNIK W SALONIE BMW BEZ ZNIŻE KOSZTUJE 314 Zł JA WIEM CZY TO DUŻO?POZDRAWIAM

 

I nie piszemy dużymi literami :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.