Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kup sobie przewody rozruchowe dla samochodów ciężarowych, ja odkupiłem od znajomego, co jeździ koparkami, zapłaciłem praktycznie za nówki 50 zł, :wink:
  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Ja jezdze do momentu jak aku 1-y raz padnie potem niestety kupuję nowy , nie mam zamiaru sie wkurzac i cudować, kable woze w zimie ale dla innych chyba, nigdy nie korzystałem, choć wiem że jak temp. spadłaby niżej 25*C to i ja może potrzebowałbym pomocy,jeszcze trzeba wozić saperke i tyle, jezdziłem do niedawna na 45 Ah ,ale mech. powiedział ,ze można go przeładowac nigdy tago nie było, miał chyba 5 lat więc miał prawo,ale nowy roczny, pada?, albo wadliwy,albo regler do kitu,albo szczotki w alternatorze,jakiś główny powód musi być, poza tym kupiłem centre wzmacnianą, 65Ah 3 lata gwarancji[bezobsługowy], ma być i koniec---pzdr, [ładowanie zdechłego akumulatora to inna bajka,małym pradem, długo, z odkręconymi korkami,w ciepłym pomieszczeniu,uzupełniony tylko i wyłacznie destylowaną H2O,jeśli dojdzie do formy to dobrze jesli nie to finek ,NOWY i tyle--pzdr ----- :arrow: :arrow: :arrow: Edytowane przez jerzy
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
to jest najlepsze rozwiazanie, tez do tego doszedlem przy 2 nie odpaleniu auta, gdzie fucha za niezle pieniadze przeszla mi bokiem bo auta nie odpalilem na czas.
Opublikowano
p.s. to jest jeden z drozszych sklepow z aku, ZYCH w sosnowcu na gospodarczej ma taniej

 

Zych wiem ceny ma niezle , ale w centrze mam rabat 15% swego czasu qpowalem tam do firmy aku.i rabacik dostalem i troche mnie tam znaja...Generalnie tak jak ci pisalem wiecej zaplacisz ale masz aku z terminem lezakowania bardzo niskim :)..Pozdraiwam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Dolewa się wody a nie elektrolitu bo odparowuje woda, a elektrolit się w tm czasie zagęszcza. Ale coś musisz mieć nie w porządku, po roku nie powinno brakować wody, chyba że byłeś całe wakacje w Afryce. :lol:
Opublikowano
wody mineralnej nie wolno lac do akumulatora.destylowana to wrecz przeciwienstwo mineralnej.

jak nie masz demineralizowanej - destylowanej to roztop szron z lodowki lub skroplij pare nad czajnikiem. skad wiesz jak sie zachowaja mineraly zawarte w wodzie podczas elektrolizy? obawiam sie ze tym ukatrupisz akumulator.

 

po nalaniu mineralnej akumulator można już wylać

 

johnny wodę destylowaną na każdej stacji paliw 24h dostaniesz

 

Niby wiadome... tylko do stacji daleko :D

A z woda mineralna w sumie nie pomyslalem, woda to woda w koncu, zobaczymy... w sumie i tak wyparuje i tak, waham sie tylko czy czasem go nie wziac z powrotem do domu, wylac wszystko wyplukac destylowana, potem nalac destylowanej i naladowac raz jeszcze... jak sadzicie?

 

Kolega Johny widze zaopatruje sie we wszystko na allegro. popieram lenistwo, tez swiety nie jestem.

 

Nie we wszystko, ale napewno w to czego nie moge dostac na miejscu.

Zreszta wole zaplacic za kuriera do domu, niz jezdzic po miescie szukac i stac w korkach. Wyjdzie taniej i nie strace czasu...

 

Prawidłowo naladowany akumulator po nocy nieuzywania powinien pokazywac ok 12,5 v / VOLT - taka jednostka / a jak kolega go juz żywcem poczęstował to [bAD] zbita.

 

A po 3 nocach?

 

Dolewa się wody a nie elektrolitu bo odparowuje woda, a elektrolit się w tm czasie zagęszcza.

 

Woda wyparuje/zamarznie a elektrolit chyba nie...

Pozdrawiam
Opublikowano

Wylac? Razem z ELEKTROLITEM ? :duh:

 

To moze juz kup drugi akumulator... Tak w razie czego, jakby Ci cos nie wyszło...

 

To tak jakby wylał z puszki farbę, przepłukał rozpuszczalnikiem i nalał rozpuszczalnika... Efekt gwarantowany...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Tak, kupic nowy i zalac.

Czemu by nie?

:wink: :nienie: :nienie: :nienie: kupić nowy i wylać!!! :D :wink: :wink: :wink:

pocieszny wątek :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Johny , moja stala teraz w okresie swiatecznym 7 dni nie odpalana.bo nie mialem zderzaka tylniego i poruszalem sie innym autem. po 7 dniach stania na mrozach ( a w mojej okolicy spadalo i do -10) normalnie odpalilem auto bez problemu. napiecia nie mierzylem ale pewnie bylo prawidlowe. aku miesieczne kupione w ASO.rozrusznik krecil jak wariat, nawet nie dalo sie odczuc ze tydzien stala.

 

p.s. jesli aku jest rozladowany, to nawet nowy moze zamarznac. tylko naladowany akumulator nie zamarznie.

Opublikowano
A już tak poważniej (w porównaniu, do mojego wcześniejszego postu :D ), w razie szukania nowego, nie kupuj j0hnny czegoś o wiele większego niż, to co masz teraz. Instrukcja mówi o 65Ah w przypadku M50. W moim przypadku (M20) jest zalecenie instrukcji 50Ah – mam 74Ah i wystarczy nawet, gdy trzeba dłużej pokręcić podczas mrozu (i po ponad tygodniu postoju od czasu poprzedniej trasy np. 150km).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Ja muszę zamontować 74 Ah. Mam duzo odbiorników i 65 na pewno nie wyrobi. Sama radiostacja ciagnie tyle ze dotychcasowy akumulator mi właczona przez noc rozładowała...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

BTW. mój akumulator też dzisiaj poszedł spać po dwóch tygodniach od poprzedniej jazdy. Pierwszy raz rozrusznik się nawet nie odezwał – ale po kilku godzinach ładowania uruchomiłem autko i zrobiłem 30km po garażu :D Jutro może zrobię więcej już po drogach :)

 

P.S. przypomniało mi się, że gdzieś mam dwie butelki wody destylowanej sprzed ok. 10-ciu lat – z czasów malucha – jak chcesz, wyślę Ci przez GG albo mailem jOhnny :) )

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

:) nic lepszego nie przyszło mi do głowy :wink:

edit:

Chyba, że na priv’a :-)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
A już tak poważniej (w porównaniu, do mojego wcześniejszego postu :D ), w razie szukania nowego, nie kupuj j0hnny czegoś o wiele większego niż, to co masz teraz. Instrukcja mówi o 65Ah w przypadku M50. W moim przypadku (M20) jest zalecenie instrukcji 50Ah – mam 74Ah i wystarczy nawet, gdy trzeba dłużej pokręcić podczas mrozu (i po ponad tygodniu postoju od czasu poprzedniej trasy np. 150km).

 

za maly masz aku. 65 Ah powinien byc :mrgreen:

Opublikowano
Zbyszek, ale to M20, w instrukcji jest 50Ah (ja mam i tak 74 Ah)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
W sumie jest piątek wieczór - różnie człowiek może postrzegać rzeczywistość :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano (edytowane)
Zbyszek, ale to M20, w instrukcji jest 50Ah (ja mam i tak 74 Ah)

 

nie patrz na instrukcje...mam stary org. w piwnicy 61Ah po drugie posluchaj starego elektr. :norty: robisz dlugie trasy zapewne dlatego ci trzymal :mrgreen: i codziennie :doh:

Edytowane przez zbigniewst
Opublikowano (edytowane)
Dobra, zrobię tak jak mówisz Zbigniew :) Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.