Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
niektóre wady które są wymienione rzutują na wiek konstrukcji i nie można mieć do nich pretensji - tak kiedyś się budowało
(OO)=== OO===(OO)
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
u mnie najczestsza usterka jest chyba czujnik abs. w ciagu 2 lat wymienilem ich 3 ;-). a i jeszcze wymienilem czujnik walka polozenia rozrzadu.
Opublikowano

Wady e34:

1. Przesadzony uklad nawiewu - [...]

2. Elektronika gorsza niż w każdej innej marce niemieckiej [...]

3. Malo schowków w e34.

4. Bardzo kiepska pompa paliwa - od dostawców dla BMW.......

5. Niebieskie lusterka wsteczne - wzmacniają wrażenia światel z tylu, bezsens.

 

Hm... punkty 1, 2 i 4 - u mnie jest ok i nawet bym nie wpadł na to. Klimę sobie chwalę. Punkty 3 i 5 - kwestia gustu. Mnie lusterka pasują.

 

Ja poszedłbym w inną stronę, bo każdy wypisuje to, co mu się zepsuło hehe Trzeba wziąść pod uwagę fakt, że najmłodsze E34 ma już 12 lat, więc pewne rzeczy trzeba po prostu im wybaczać.

 

Ogólnie w E34 (mam drugą) według mnie wadliwe są:

- wycieraczki przednie, szczególnie prawa z wycierającą się tuleją, a potem waląca o maskę,

- przednie, niezbyt mocne światła mijania,

- uwalające się górne króćce chłodnicy silnika.

Wszystko to wynika z wieku auta, więc pomijam niektóre awarie spowodowane "starym złamanym przewodem". I tak je lubię.

Kai
Opublikowano

Kai, nie trzeba na to wpadać wcale co wymienilem.

 

Poczytaj co ludzie piszą, jak często im sie psuje uklad nawiewu i klimy.

 

W żadnym innym aucie ludzie nie doświadczają takich problemów.

I co ma wiek auta do tego ?

Plastik sie nie starzeje.

Zawory gorącej wody sie wieszają i pracują z dużą histerezą - nieliniowo.

Uklad jest źle zaprojektowany.

Zapytaj ilu osobom wciąż parują szyby, chociaż wymieniają filtr kabinowy, wszytsko szczelne, nagrzewnica nie cieknie, a wilgoć się zbiera w ukladzie.

Nie lubie wybielania na sile.................

 

2. juz nie skomentuje, bo chyba masz auto totalnego golasa w=bez grama elektroniki i check controla, więc nie masz pojęcia o czym napisalem.

U mnie co chwila mam przepaloną niby żarówke, światla stopu.

Powód, silniczek regulacji światel. Odlaczymy go - jest troche spokoju.

Wieszający się czujnik poziomu oleju w silniku............ makabra..... w innych niby gorszych autach jest on 100 prostszy i lepszy, i nie pokazuje nam że nie ma oleju, chociaż jest na full.

 

4. Pompa paliwa - masz slabe auto, dlatego pompa nie pracuje na granicy wydajności. W M5 i 540 pompa jest zmorą. Ja mam u siebie trzecią.

 

Acha, jeszcze niedoróbka dająca znać o sobie nawet w nowych autach - wskaźnik poziomu paliwa.......

Aż szkoda komentowąć......

Opublikowano
Boggie-wydaje mi się że kupiłeś żle serwisowany lub aktualnie ktoś się nie tak nim zajmuje.Ja też nie mam żadnych problemów z chekiem,czy czujnikiem.190 kucy to nie takie znowu słabe.Jedynie co mnie dopadło to wahacze i wycieraczki (zarówno przód jak i tył)-to moja druga e34,międz nimi e39.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Nie wiem czy to już było ale dla mnie wadą z którą kilka razy się spotkałem to wspomaganie. W niektórych przypadkach sączy się płyn albo ciężko chodzi kierownica.
Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano

E34 i E39:

słabe wspomaganie kierownicy ogólnie kiera dla zapaśnika.

masywne drzwi - wyjątkowo ciężkie do otwierania i zamykania.

zmaltretowane kluczyki - chodzi o szybko zużywające się przyciski, fatalny wizerunek jak na BMW.

"przemóżdżona" zasada działania nawiewów, konstruktorzy rozwijają myśl aby auto wyręczało tu kierowcę ale mnie to nie pasuje jak nie mam bezpośredniego i szybkiego wpływu na nawiew.

brak schowka choćby na atlas drogowy - w drzwiach są malutkie.

przecierająca sie szybko uszczelka koło oparcia kierowcy - brzydki wizualnie element.

dla osób mniej sprawnych (jak ja) klamka otwierania schowka pasażera - poza zasięgiem - za daleki dostep do tego schowka.

brak możliwości ustawiania elektrycznego fotela pasażera z pozycji kierowcy - szlag trafia.

brak niezależnego przycisku do włączania ogrzewania lusterek - oj jak drażni.

 

E34:

padnięte siłowniki tylnej szyby w Touringu.

fatalne nagłośnienie w Touringu, żona w Daewo Tico ma lepiej.

beznadziejny mechanizm wycieraczek jak jest zużyty to niszczy szybę, wymiana piór nie pomaga wtedy.

"przemóżdżona" zasada działania nawiewów (chodzi o panel 3 suwaki-3 pokrętła), konstruktorzy rozwijają myśl aby auto wyręczało tu kierowcę ale mnie to nie pasuje jak nie mam bezpośredniego i szybkiego wpływu na nawiew.

brak nocnego podświetlenia przycisków panela komputera - szlag trafia.

brak podświetlonych wskazań biegu w automacie przy lewarku (tylko na zegarach).

tragiczne światła mijania, jak w motorowerze.

brak ergonomicznego dojścia do sterowania elektryką fotela, trzeba na postoju otworzyć drzwi.

brak uchwytu na napój.

słaby dostęp do komory silnika ze względu na odwrotne otwieranie maski.

psujący sie mechanizm tylnych popielniczek (może mało ważne)

brak regulacji kierownicy góra - dół.

odklejające się na krańcach listwy boczne.

 

E39:

brak możliwości wyłączenia nawiewu jednym krótkim przyciśnięciem (przycisku, gałki, czegokolwiek), ragulacja kaskadą do zera - szlag trafia.

brak kładzonych siedzeń w sedanie, co za tym idzie możliwości włożenia długiego przedmiotu, np. małej drabinki.

mały otwór załadunkowy w sedanie.

Opublikowano

witam

ponarzekam sobie i ja :) (E34 95')

Kolejność bez znaczenia, co przyszło do głowy (mogę dublować inne opinie, ale co tam):

 

- spalanie (średnio równe 10l -dla mnie spoko, ale mogło być mniej, choć jak na prawie 200 KM to i tak nie dużo, nawet przyrównując do współczesnych aut, z silnikiem benzynowym oczywiście)

 

- maska otwierana jak w dużym fiacie (przy zmianie lamp nieźle sie nakląłem)

 

- słabe standardowe światła mijania (ale wymiana na nowe + te przeklęte przez wielu HIDy 4300K potrafią zdziałać cuda - oczywiście poprawnie wyregulowane)

 

- odklejona i rozcięta uszczelka drzwi kierowcy (ciężko gdzieś kupić nową)

 

- trzeszcząca roleta tylna (może w końcu się za nią wezmę - silikon w sprayu itp. może zdziałać cuda :) )

 

- check control (że niby światła, itp)

 

- za twarde zawieszenie jak na nasze drogi (te dziurawe, których jak na razie jest większość, bo na te równe - bajka) - mam oryginalne sportowe zawieszenie (jakiś tam pakiet)

 

- niewiarygodne wskazania poziomu paliwa (przy pełnym baku najpierw wskazówka szybko spada, że z przybliżonych obliczeń wynika, że auto pali 15 l/100km w trasie, ale potem coraz wolniej, tak, że przy ponownym tankowaniu pod korek wynik pokrywa się z wskazaniem OBC)

 

- durna wymiana filtra kabinowego, robota w warsztacie na dobre 40 min (może kwestia warsztatu :)

 

- szybko zużywające się opony (co ciekawe, tylko te tylne :mrgreen: )

 

Pomijam takie drobnostki, jak odczepiające się końcówki listw bocznych, czy tez ostatnio skruszony króciec górny zbiornika wyrównawczego chłodnicy - auto w końcu ma swoje lata!!

 

Generalnie z auta jestem zadowolony (dowodem tego jest to, że tłumaczę go z niektórych wad :) ). Czuję że prędko się z nim nie rozstanę (choć miałem już inne auta na oku)...

Pozdr

nie ma starych BMW, są tylko zaniedbane...
Opublikowano

a ja narzekne tylko raz

moja zona myje corse w 7 min. a moją e34 - 20min - sobie nawet nie wyobrazacie ile sie musze nasłuchać.

Opublikowano

e39- popychacze -rano bocian,dwojka na zimnym zezi,uszczelniacze vanosa,klyczyk bez powodu przestaje dzialac.

zalety:cudowny uklad jezdny,komfortowe wnetrze (100kg 180long),hamulce rewelacja,motor bardzo elastyczny.

Marka zostaje do konca!Pozdrawiam!

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
bo tylko z zewnatrz, jak mi kiedys posprzatala w srodku , stwierdzila ze sie z pracy zwalnia , bo tu wiecej zarobi, nawet sie nie podzialkowala tym co bylo pod siedzeniem. Ot rasa..........
Opublikowano
a ja narzekne tylko raz

moja zona myje corse w 7 min. a moją e34 - 20min - sobie nawet nie wyobrazacie ile sie musze nasłuchać.

To i tak nieźle. Mi mycie zajmuje godzinę.

 

Mi też, ale szczerze mówiąc, lubię to robić. :mrgreen:

 

a jeszcze jak trzeba nawoskować.... z godzinę! i zawsze potem popada deszcz i praca na marne :|

 

A co całokształtu to jak z piękną kobietą dużo zalet i tyle samo wad :?

Opublikowano
Boggie-wydaje mi się że kupiłeś żle serwisowany lub aktualnie ktoś się nie tak nim zajmuje.Ja też nie mam żadnych problemów z chekiem,czy czujnikiem.190 kucy to nie takie znowu słabe.Jedynie co mnie dopadło to wahacze i wycieraczki (zarówno przód jak i tył)-to moja druga e34,międz nimi e39.

 

Żle Ci sie Stach wydaje.

Większość awarii jakie się pojawiają na forum ja nie doświadczam. Odpukać odpukać......

 

Jak widze inni piszą podobne rzeczy co napisalem wcześniej.

Brak schowków w e34 to lipa rzeczywiście.

Przyzwyczailem się już po paru latach, ale po przesiadce z innego auta jest trauma.

Glówny schowek jest totalnie bezużyteczny, jedna komora, bez pólek, która się jeszcze gibie i przemieszcza. To co tam wlożymy po kilu otwarciach jest przemieszane. W drzwiach malutkie schowki.

U mnie sprawe ratuje jeszcze podlokietnik z tylu, tyle ze tam tez jest misz masz.....

Opublikowano

Ja mam tylko dwie wady e34 :

 

- odgłosy z okolic drzwi przy jeździe - prawdopodobnie uszczelki drzwi

- słaba ochrona antykorozyjna dołu drzwi

 

Gdyby nie to e34 używałbym już dożywotnio ;)

Opublikowano

Podzielam opinie u mnie to mniej więcej tak:

-wycieraczki(walą o maske i drogie)

-regulacja kierownicy(kiedyś była)

-czujnik temp. zew.(korozja przy czujniku)

-korozja (drzwi spód i progi)

-zegary(cud tuska bardziej wiarygodny)

-uszczelka drzwi(w okolicach zamka, nie tylko w e34 ale też e39 tak mają)

-nawiewy(1,2 nie działa)

-układ chłodzenia(znika płyn)

-podgrzewanie(wkład zamka, spryskiwacze i dolna częśc fotela-nie, lus. tak)

A jako wady tds-a to:

-słabo pali na ciepłym(wyczytałem na forum że pompa, norma)

-pompka w zbiorniku(umarła)

Ale i tak ją kocham i pomalutku naprawie wszystko!!!!!!!!!

Pozdro dla tds-iarzy :hand:

Opublikowano

Hamulec postojowy w E39 pomiędzy fotelami . Uważam to za wadę ale może dlatego,że jestem przyzwyczajony do mb .

Tak samo czerwone podświetlenie zegarów . Jest to czytelne ale ten kolor jest trochę agresywny .

Dwa zbiorniki na płyn do spryskiwaczy zamiast jednego dużego .

Brak otwierania klapy bagażnika z pilota ( chodzi mi o to ,że po otworzeniu pilotem nie idzie sama do góry ) .

Zwyżka OC ( w PZU ) ze względu na markę ( zresztą przy mb jest to samo ) .

Odnośnie tej zwyższki to moim zdaniem jest to nielegalne kasować klientów więcej jedynie z powodu marki samochodu .

Jest to dyskryminacja i sądzę,że dobry prawnik wybiłby z głowy PZU takie praktyki . W przypadki AC mógłbym to jeszcze zrozumieć ale OC ?

Pocenie się przy korku wlewu płynu do wspomagania .

Opublikowano

To dorzucę swoje trzy grosze, jeśli chodzi o e39 tds:

 

1.Pompa wtryskowa (oczywiste)

2.Pompa wody, a dokładnie wirniczek w niej (plastikowe cienkie łopatki)

3.Koło dwumasowe

4.Z tyłu zbyt delikatny uchwyt na napoje

5.Wiskoza

6.Cena za ubezpieczenie to paranoja

7.Podatna na złodziei

8.Piny blokujące skrzynie biegów (po 99r ta usterka została wyeliminowana)

9.Turbina + poprzedni właściciel przeważnie = wymiana

10.Stosunkowo drogie części

11.Brak możliwości połozenia tylnej kanapy w większości sedanów

12.Koszmar z przerobieniem audio (tak, żeby jeszcze normalnie wyglądało)

13.Brak kompetencji polskich warsztatow

14.Sensor deszczu mógłby pracować lepiej...chociaż i tak nie spotkałem się z samochodem, w którym byłby lepszy;)

15.Pękające głowice

16.Trudność z dostaniem zadbanago egzemplarza w PL

17.W Polsce opinia o kierowcach BMW (chociaz na to nie zwracam uwagi)

18.Niewygodne umiejscowienie przycisku od świateł awaryjnych (przynajmniej dla mnie)

 

A i tak nigdy nie kupię innej marki:D...a swoją drogą królestwo za e39/e38 z salonu z odpowiednim silnikiem(niekonieczne TDS ;))...w/g mnie to najładniejsze modele, jakie wypuścili

Opublikowano
W przypadki AC mógłbym to jeszcze zrozumieć ale OC ?

Jeśli firma ma statystyki, które pokazują, że auta BMW częściej niż inne biorą udział w wypadkach, to nic im nie zrobisz.

 

Moim zdaniem to ewidentne robienie klientów w balona przez PZU.

Ubezpieczałem z osobówek jedynie bmw i mb i zawsze - zwyżka ze względu na markę .

Myślę,że cwani ludzie to wymyślili , bo wiedzą,że od właścicieli lepszych marek można wyciągnąć więcej kasy niż od np. właścicieli trabantów ( uproszczenie )

Pewnie statystyki mają takie ,że zwyżki nie ma w przypadku takich marek jak : Buick , Holden , Morgan , Wiesmann , Caterham itp.

Nie wierzę,że bmw bierze częściej udział w wypadkach niż fiat czy vw ,choćby ze względu na ich ilość - jest ich więcej .

Poza tym statysyki PZU można porównać ze statystykami policyjnymi .

Opublikowano

e39

wentylator od klimy

tajemnicze stuki pojawiajace sie i znikajace z przedniego zawieszenia

słaby reczny

dramatyczne audio-ja zmienilem radio na zwykle ale konkretne 1 din-gra o niebo lepiej ale dzieki temu mam sliczna zaslepke :mad2: ktorej wyglad poprawilem lakierujac ja w kolor listew na konsoli

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
Niestety najwiekszą wadą naszych beemek niezaleznie czy to jest e30 czy e 39 jest chyba zszargana opinia tej marki jako " dresowozu" czy stereotyp" wiejskiego dyliżansu,/ mniej to sie tyczy nowszysch modeli/ jest to chyba poniekąd podyktowane pewnego rodzaju uprzedzeniami , oraz wydaje mi sie iż zazdrością tych co nigdy nie mieli bawarki ( z różnych względów) jednak na wszelki wypadek mają juz wyrobione zdanie :/ taka chyba mentalnosc polska ze to co nieznane najlepiej obrzucić błotem - bo wiekszości opinie te sa wypowiadane przez osoby ktore z beemkami miały tyle wspolnego co łysy z grzebieniem ;] ew naoglądały sie polskich filmów sensacyjnych.
Opublikowano
Ja znam jedna podstawowa wade! Za drogie części i w ASO i sklepach czy tez hurtowniach, jak nie masz znajomosci to masakra wyplaty brakuje!!!! :mad2: no i moze jeszcze z pompa wtryskowa TDS! :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.