Skocz do zawartości

Zawsze mówimy o zaletach... a może tym razem o wadach?;)


bum525

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pompy serwa w E39, zaniki kontaktu pradu na lampach z tylu (u mnie cofania), slabe i humarzaste silniczki krokowe, a przez to regulacje obrotow, hmmm, wiecej juz chyba nic z typowych wad innych niz poprzedni wlasciciel, dzwony, masakry i debilna obsluga. Ponoc to tez typowe, ze w E39 dosc szybko zaczynaja wyc manualne skrzynie biegow.

 

Do tego IDIOTYCZNIE umiejscowiony przycisk do tempomatu (poprzednie wlascicielka nawet nie odkryla, ze go ma), kierownica M-ki zaslania wyswietlacz kompa (moze i dobrze, po pixeloza go i tak czyni nieurzytecznym), klopoty ze znikajacym pradem jak sie dostawi jakies inne zabezpieczenia, najlpeiej wywalic caly oryginalny system.

Szrzejace szybki w E39 i slepnace soczewki w E30/32/34...

 

Niewygodne umiejcsowienie zapalniczki (gdy sie uzywa gniazda jako9 kontaktu, np. CB, lodowka itp), brak zapalniczki z tylu, co mialem w &-kach i bylo fajna. Mimo wszytko slaby system Audio, i dosc trudny do rozbudowy w E39.

 

Powszechna niemozliwosc latwego dopasowanie fotela w opcji manualnej... Oj jak ja nie lubie jak mi w warsztacie jakis palant przestawi do wjazdu na kanal.... bo musi miec wygodnie, a potem walcz z tym.

 

W sumie jak widac to nie jest to lista dluga, ani w sumie jakas problemowa.

(OO=[][]=OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko jak odrecisz troche... to mozesz uslyszec stuki (najprawdopodobniej z tego powodu (stukow) sruba zostala skrecona).

 

A da sie np odkrecic, obnizyc kierownice i skrecic potem?

Co tam moze stukac? Cos nie tak z ukladem kierowniczym czy co?

 

Powszechna niemozliwosc latwego dopasowanie fotela w opcji manualnej... Oj jak ja nie lubie jak mi w warsztacie jakis palant przestawi do wjazdu na kanal.... bo musi miec wygodnie, a potem walcz z tym.

 

Taa... potem ile trzeba czasu zeby to poustawiac z powrotem i lusterka... ehh

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e39 szybko niszczące się uszczeli drzwi, szczególnie jak ktoś jest trochę większy,

tak jak ktoś już pisał to audio jest fatalne i faktycznie trudne do rozbudowy

problem z świecącą kontrolką od poduch powodowany przez kostki pod fotelami

pompy paliwowe w dieslach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko jak odrecisz troche... to mozesz uslyszec stuki (najprawdopodobniej z tego powodu (stukow) sruba zostala skrecona).

 

A da sie np odkrecic, obnizyc kierownice i skrecic potem?

Co tam moze stukac? Cos nie tak z ukladem kierowniczym czy co?

 

Powszechna niemozliwosc latwego dopasowanie fotela w opcji manualnej... Oj jak ja nie lubie jak mi w warsztacie jakis palant przestawi do wjazdu na kanal.... bo musi miec wygodnie, a potem walcz z tym.

 

Taa... potem ile trzeba czasu zeby to poustawiac z powrotem i lusterka... ehh

Obnizyc sie nie da, kolumna porusza sie osiowo, czyli mozesz wsunac, badz wysunac. Gdyby byly stuki, mozna spowrotem dociagnac srube. To jest chyba imbus i szesciokatna kontra. Dawno temu bylo... Pamietam, ze kierownica sie obracala wraz ze sruba...

Jesli chodzi o dopasowanie, problemu niet, 3 pamieci ustawien, lacznie z kierownica... :mrgreen:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bmw najczesciej psuje sie elektronika ktorej w innych autach nie ma. jakies gadzety z kosmosu wziete ;-) na szczescie mam e34 i poza spalaniem - to moge okreslic jako wade - jestem zadowolony. ale jak to mawia moj znajomy "lepiej zostawiac kase na stacji benzynowej niz u mechanikow"

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ja dołożę co to niby wszystko wiedzą!!!! Potrafią zrobić więcej szkody niż wojna w Wietnamie!!!!! Np; u mnie po zmianie rozrusznika w e36 1,8 m43, trzeba było wymienić zgięty zawór ssący!!!!!!

Pozatym GAZOWNICY ale to temat-morze...

W e39 520i m52 , znika płyn chłodniczy, co często jest mylnie brane za uszczelkę pod głowicą. u mnie przecieka lekko słynny już chyba o-ring pod zbiorniczkiem wyrównawczym

A popsuć to się może wszystko.

A czy kogoś to odstrasza? :norty:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylator chłodnicy klimatyzacji (częsty problem)

Stuki w zawieszeniu oraz bicie przednich kół (możesz wszystkie "gumowe interesy" wymienić a i tak będą jakies puki

Koła dwumasowe nie tyle ich awaryjność co cena

Kontrolka poduszki

 

Wymienione usterki dotyczą e39 m52b28 w kilku egzemparzach te same problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e39:

jeż,

pompa ABS,

zniszczone uszczelki w drzwiach,

wiskoza,

wiatrak od klimy,

łączniki stabilizatora to co chwile wymiana (może jakieś gówniane miałem)

mata pasazera do Air bag

no i słynne audio !!!!!! taki topór że szok, nie dość że bieda to jeszcze coś rpzerobić to rzeźba!!!!!

 

e34:

pompa w zbiorniku,

ciągłe uszczelnianie pompy wtryskowej + regulacja (TDS)

kirownica jak od stara, cienka i wielka hehe

zresztą w e39 podobnie

jedynie są fajne te nowsze i Mki

Edytowane przez lucadore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem większych kłopotów.Raczej same drobiazgi (boczki odklejajace sie,problemy z obrotami i inne drobne)

Jedyne na co mogę narzekać to spalanie w mojej e34 M5 i strasznie drogie części eksploatacyjne,dlatego do pracy śmigam 535 mniej żre :mrgreen:

BMW M-Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e39 520i m52 , znika płyn chłodniczy, co często jest mylnie brane za uszczelkę pod głowicą. u mnie przecieka lekko słynny już chyba o-ring pod zbiorniczkiem wyrównawczym

Hmm... ciekawe. Ja mam co prawda M54, ale też mi powoli znika płyn. Niestety w moim przypadku analiza oleju wykryła malutką ilość czynnika chłodzącego, więc obawiam się że to jednak uszczelka pod głowicą. :?

 

A co do innych bolączek e39, to:

- jeż

- padające piksele w radiu i w instrumentach

- czujnik poduszki w fotelu pasażera

- trzeszczące uszczelki

- padająca elektryka fotela pasażera

- beznadziejny system audio (jeśli chodzi o jakość dźwięku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW nie są ani specjalne awaryjne, ani specjalnie specjalnie bezawaryjne. Problem ich jest taki, że te nawet 15-to letnie egzemplarze są na poziomie technicznym (skomplikowania) takim jak współcześnie produkowane samochody innych marek. Przez to mało kto potrafi je serwisować i większość tych samochodów jest zwyczajnie zaniedbana, bo taki posiadacz jeździ po "panach Heniach", którzy potrafią więcej zepsuć niż naprawić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- beznadziejny system audio (jeśli chodzi o jakość dźwięku)

 

Nie tylko jakość jest beznadziejna ale i psuć się potrafi dość często. W wersji "BUSINESS" przestawiające sie ustawienia i głośności po każdym przekręceniu kluczyka. Wkurzająca przypadłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- beznadziejny system audio (jeśli chodzi o jakość dźwięku)

 

Nie tylko jakość jest beznadziejna ale i psuć się potrafi dość często. W wersji "BUSINESS" przestawiające sie ustawienia i głośności po każdym przekręceniu kluczyka. Wkurzająca przypadłość.

ale nie w E60

PawełH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- beznadziejny system audio (jeśli chodzi o jakość dźwięku)

 

Nie tylko jakość jest beznadziejna ale i psuć się potrafi dość często. W wersji "BUSINESS" przestawiające sie ustawienia i głośności po każdym przekręceniu kluczyka. Wkurzająca przypadłość.

ale nie w E60

 

Mowa była o E39.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- spalanie :)

- wzwyzki za posiadanie BMW w ubezpieczalniach

- maly zbiornik na plyn do spryskiwaczy

- gowniany patent z wycieraczkami. w e34 od strony kierowcy wycieraczki maja odwrotne mocowanie. przez to, wycieraczka nie kosztuje 10 lub 20zl, tylko 80zl(valeo): paranoja !!!

- slabe i male swiatla mijania

- fabryczne naglosnienie (od razu wymienilem)

- SKACZACA, BARDZO GLOSNA I DENERWUJACA ROLETA( w kombi)

 

wiecej wad raczej nie widze... tydzien po kupnie padl mi immobiliser :(

 

mimo tych wad, jest sporo zalet i jestem bardzo zadowolony :) i na 100% nie kupilbym innego samochodu niz BMW

 

pozdrawiam wszystkich wlascicieli bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- spalanie :)

 

Jeśli chodzi o spalanie to raczej bym je do zalet zaliczył. :wink:

 

Tak z ciekawości, porównałem sobie spalanie mojego auta /E39, 2.5, 170km./ do konkurencji, czyli Audi i Mercedesa. A wygląda to tak:

 

BMW 523 - 0-100km/h 8,5s.; v-max. 228km/h. Spalanie przy 120km/h - 7,2, cykl miejski 13,1

 

Audi A6 2.4 - 0-100km/h 9,1s.; v-max. 222km/h. Spalanie przy 120km/h -7,4, cykl miejski 13,9

 

MB E240 - 0-100km/h 9,6s.; v-max. 223km/h. Spalanie przy 120km/h - 7,6, cykl miejski 14,8.

 

źródło: Katalog samochody świata 2000.

 

Wnioski:

1. BMW najniższe spalanie przy porównywalnych silnikach.

2. BMW najlepsze osiągi przy porównywalnych silnikach.

3. Zaskakujące są gorsze parametry A6 które ma przedni napęd i z tego tytułu mniejszą utratę mocy, przy nawet nieco niższej masie!

4. Spalanie BMW to nie jego wada, a wręcz przeciwnie! /przynajmniej w tym przedziale pojemnościowym i mocowym/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

odnosnie spalania, podobnie jest rowniez jesli wezmiemy pod uwage silniki diesla CR, konkurencja jest przewaznie w tyle z osiagami i zuzyciem paliwa

 

odnosnie wad (bo o tym jest watek), w e38/e39/e46/x5 wadliwa jest skrzynia biegow GM

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale takze, trudne do zdjagnozowania stuki w zawieszeniu, nigdy do konca nie wiadomo co to jest :duh:

 

Eeee nie przesadzaj, po prostu nie widać tego na szarpakach.

Stukają górne wahacze jak mają wywalone tuleje.

 

 

Wady e34:

1. Przesadzony uklad nawiewu - wieszające się zawory, źle dzialajce klapy, wieczna wilgość w ukladzie - MEGA NIEDORÓBKA.

Nie mialem auta o gorszym ukladzie klimy.

 

2. Elektronika gorsza niż w każdej innej marce niemieckiej - wieszający się czujnik oleju, warjujące wskazania przepalenia światel.

 

3. Malo schowków w e34.

 

4. Bardzo kiepska pompa paliwa - od dostawców dla BMW.......

 

5. Niebieskie lusterka wsteczne - wzmacniają wrażenia światel z tylu, bezsens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.