Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Aaaaa... może was zaskocze ale tym razem pogadajmy o wadach naszych autek... wiadomo.. nic nie jest doskonałe :wink: I prosze nie spierajcie sie ze BMW to marka bez żadnych wad bo tak nie jest... poprostu ocenmy nasze auta i wyminmy wzajemne doswiadczenia i spostrzezenia co do awaryjności różnych podzespołów (mowiąc o podzespołach mam na mysli dosłownie wszystko :wink: ) Nie omijajmy pozornie błachych niedomagan naszych maszynek tylko starajmy sie wzajemnie ostrzegać i wyciągać wnioski z doświadczeń innych kolegów.. a to wszystko tylko po to...a może aż!! byśmy zawsze mogli sie cieszyć naszą ukochaną marką jaką jest BMW! :wink:
  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wada wszystkich samochodów z nieszczęsnymi wyświetlaczami siemensa w których taśmę dociska metalowa spinka. To co sprawdza się w sprzęcie domowym w samochodzie niekoniecznie musi:) ale naprawa szczęśliwie dosyć prosta.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Duuuuża wrażliwość na przegrzanie :? wiem że żaden samochód tego nie wytrzymuje,ale BMW jest super czułe pod tym względem.

Drugie co Mi sie nasuwa to skomplikowane odpowietrzanie układu chłodniczego które zajmuje dużo czasu a i tak nie zawsze ma się pewność że żadnego powietrza tam już nie ma :roll:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Ogolnie uklad chlodzenia lubi sie czasem dac we znaki, jak nie termostat, to visco, pompa, weze, chlodnica, nagrzewnica -> a na koniec sie okaze, ze i tak zle odpowietrzony :mrgreen: wszystko u siebie przerabialem

 

Ale takze, trudne do zdjagnozowania stuki w zawieszeniu, nigdy do konca nie wiadomo co to jest :duh:

 

Narazie to chyba tyle przykrosci, ktore mnie spoktaly podczas uzytkowania mojej bawarki.

Opublikowano
Jak na razie (2 lata, 30 tys km) żadnych nietypowych awarii (takie tam, pompa wody, amortyzatory wahacze, łożysko, itd). Dla mnie wada, którą wciąż zauważam to mało precyzyjny układ kierowniczy, mimo że jest sprawny.
Opublikowano
fochy elektroniki... a to znikąd zapali się kontrolka od nivo, by po wyłączeniu zapłonu zgasła i nie zapaliła sie przez kolejne 3 miesiące....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W TDSie pompa wtryskowa:) a najwieksza wada wiekszosci BMW jest poprzedni wlasciciel ;)

 

 

:mrgreen: Dokładnie.. A mnie jeszcze denerwuje wadliwy prędkościomierz. od 4 miesięcy próbuje go naprawić i dalej nie wiem jak :(

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Tzn zamiast 200 pokazuje 100 ? :P

Mialbys wytlumaczenie jak Cie zatrzymaja;)

 

u mnie to:

Zle wskazania zbiornika paliwa, uszczelka szyby kierowcy, regulacja kierownicy (ktora wogole u mnie sie nie rusza w zadna strone), zbyt wolno otwierajacy mechanizm szyb (moze zabrudzony czy cos?)

Pozdrawiam
Opublikowano
Odklejająca się tapicerka na boczkach drzwi,zegary(fochy prędkościomierza,piksele-także na wyświetlaczu radia),wrażliwośc na przegrzanie.Poza tym nie widzę nic konkretnego. ;)
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Moje od kwietnia 2007r w kraju, przejechane 70tys km i nic wszystko ok.

Jedynie perdołki, ogrzewanie wnętrza(słaby nawiew) centralny (zacina się) reszta spisuje sie super :cool2:

BMW wieczna miłość...
Opublikowano
Slabe zawiasy w klapkach od wlewu paliwa , "uchwyt" schowka(czeste awarie) , Awarie ukladu chlodzenia.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Slabe zawiasy w klapkach od wlewu paliwa

Ja z tym nigdy nie miałem problemów :) .

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Kolega wcześniej z tym POPRZEDNIM WŁAŚCICIELEM w 10 trafił, jak nic :).

 

Ja do listy dorzuce jeszcze pompę wspomagającą i koło pasowe przednie... :duh: .

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja mogę tylko się przyczepić do denerwująch niuansów w ergonomii:

E90:

za daleko sterowanie szybami o około 3 cm, pod Mcdrivem uchylam zawsze tylną szybę,

E60:

przycisk start stop jest schowany za kołem kierownicy.

 

Na temat awarii nic mi nie wiadomo. Za mały przebieg

Opublikowano

Witam

Ja mam ciągły problem z biciem kierownicy pomiędzy 70-90km/h pomimo sprawnego zawieszenia i częstego wyważania kół. No i nieszczęsne tarcze hamulcowe które nie biją tylko przez ok. 5 tyś. km od zakupu.

Opublikowano
regulacja kierownicy (ktora wogole u mnie sie nie rusza w zadna strone),

Pewno mechaniory za mocno skasowali luzy na kolumnie kierowniczej. Srube do tego masz w kolo pedalow, pod wykladzina.

Mnie wkurzaja w kolejnym modelu wycieraczki. W E-34 zacieraja sie oski po stronie pasazera, wyciagniecie w celu naprawy calej tej gitary, to mitrega. W E-39 luzuje sie lewa wycieraczka i spryskiwacze lubia sikac, tak jak one chca - czesto jednodziurkowo. Nadmienie, ze zbiorniczek jest czysty i plyn leje przez sitko. Plyn ze zbiornika glowngo jest tloczony do zbiorniczka mycia intensywnego. Walczylem ja, walczyl serwis, rezultaty marne. W E-30 i E-34 z tym zero problemow.

Oczywiscie "pixeloza" na zegarach...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Ja mam ciągły problem z biciem kierownicy pomiędzy 70-90km/h pomimo sprawnego zawieszenia i częstego wyważania kół. No i nieszczęsne tarcze hamulcowe które nie biją tylko przez ok. 5 tyś. km od zakupu.

 

To nietypowa wada ale nie auta, tylko cos z mechanika, albo opony, tarcze, drazek (ukl kierowniczy), wahacze.

Sam mam u siebie cos takiego, ale po ostrym hamowaniu, nie zmienialem opon na zime, bo sniegu u nas w sumie wcale... a odczuwam to tylko powyzej 110 wiec do lata poczekam i wtedy sie okaze.

 

Dorzuce do tej listy jeszcze odpowietrzanie, poziom plynu w chlodnicy, ktory dziwnie znika, wycieraczki ktore mozna o d.. rozstrzaskac w krotkim czasie i sa zdecydowanie za drogie...

a i po ostatnich akcjach z aku, to zdecydowanie nie podoba mi sie jego umiejscowienie pod kanapa... tak samo jak gasnicy/apteczki, ktora jak wiadomo powinna byc pod reka...

Bede pasazerow wyrzucal z auta zeby siegnac po gasnice/apteczke w razie wypadku? Co za... to wymyslil :twisted2:

Boczki oraz 'plastikowe obramowania' przy pasach u gory, ktore wlasnie mi zaczely wypadac.

 

Pewno mechaniory za mocno skasowali luzy na kolumnie kierowniczej. Srube do tego masz w kolo pedalow, pod wykladzina.

 

Dzieki, zobacze.

To odkrecic troche ta srube?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.