Skocz do zawartości

Dlaczego samochód (530d) nie gaśnie natychmiast ?????????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam. Mały problem. Ostatnio wymieniłem popmpkę paliwa w samochodzie (530d). Zauważyłem, ze po wymianie tejże pompki dzieje się coś dziwnego. Otóż, gdy gaszę samochód to czasami silnik nie gaśnie natychmiast tylko chodzi jeszcze przez chwile. Dziwne, bo przed wymianą pompki w zbiorniku silnik gasł natychmiast po przekręceniu kluczyka, a teraz nie. Czasami zapali się także kontrolka DDE i wtedy wystarczy zgasić samochód, i po ponownym zapaleniu kontrolka gaśnie za około 5 sekund. Czy kontrolka DDE ma coś wspólnego z przepływomierzem? Proszę o pomoc. Pomnażam temat, bo nikt nie odpowiedział.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Też tak miałem jak akumulator był na ostatnich"nogach" po wymianie na nowy wszystko ok. :wink:
Opublikowano
Znajomy ma w swoim Mitsubishi Outlander, takie urządzenie stop and go. Po wyjęci kluczyka silnik pracuje jeszcze 15 sek. w celu schłodzenia turbiny i wyłącza się sam.
Opublikowano
Akumulator jest nowy. Włąściwie to wymieniałęm aakumulator i popmke paliwa w zbiorniku paliwa i od tego czaso tak się dzieje.
Opublikowano
Akumulator jest nowy. Włąściwie to wymieniałęm aakumulator i popmke paliwa w zbiorniku paliwa i od tego czaso tak się dzieje.

 

Rozumiem ze założyłes orginalna pompe, lub conajmniej Boscha...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Zrób reset dme być może jakis błąd jest a komp nie wykazuje, jak nic nie pomoże to podpiąc sie pod komputer w warsztacie.

A może być że silnik przegrzany i samozapłonu dostaje

Pozdrawiam

BMW M-Power
Opublikowano
A skąd wiesz czy nie daje np zamiast 2Bar np 10? Chińczycy nie wydają milionów na badania nad produktami tylko kopiują, ale czasami tylko wygląd sie pokrywa...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Znajomy ma w swoim Mitsubishi Outlander, takie urządzenie stop and go. Po wyjęci kluczyka silnik pracuje jeszcze 15 sek. w celu schłodzenia turbiny i wyłącza się sam.

 

w mitsubishi ''turbo timer'', lancer evo tez to ma

Opublikowano
Z tego, co mi wiadomo to pompka w zbiorniku daje ciśnienie 0,5 bara a nie 2 bary. Czy to, że jest zła pompka w zbiorniku może byś przyczyną zapalającej się czasami kontrolki DDE ???
Opublikowano
Co jest w 530d odpowiedzialne za gaszenie silnika? Jak by to była pompka paliwa w zbiorniku to na pewno gaszenie trwałoby aż wypali się paliwo na przewodach od zbiornika do silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.