Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolego premier. Potwierdzam, moja stara kiera czteroramienna miała jeden nabój, a w tej nowej są dwa, lecz nie miało to wpływu chyba na nic, błedu mi nie pokazuje, i raczej jest wszystko ok. pzdr
  • Odpowiedzi 558
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Przeczytałem cały wątek o kierownicy no i stwierdzam że świetna robota :D .

 

Ale no właśnie. Czy całą tą operację da się powtórzyć do silnika 318 (M43)? Czy tylko do tych większych? Ktoś napisał że każdy komp w e46 ma wyjście na tempomat i multifunkcję. To jest prawda?

 

Kolejne pytanie czy kiera trójramienna od Bmw po FL będzie pasować do tej z przed FL?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
wszystkie e46 sa przygotowane pod multi.

kiera po LF ma 2 naboje przed 1. Proponuje nie kombinowac

 

 

Czyli jeśli chodzi o podłączenie to będzie wyglądać tak jak wg Twojego schematu? (podłączenie pod kompa)

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj założyłem kierownice multifunkcyjno do swojej e46 318i(m43)wszystko elgancko poszło około 1godziny mi to zajeło sterowanie radiem działa, podświetlenie też tylko tempomat mi nie działa na zegarach wogle nie zapala się kontrolka tempomatu zero reakcji. może ktoś wie co może być przyczyno?

Opublikowano
Witam.

Dzisiaj założyłem kierownice multifunkcyjno do swojej e46 318i(m43)wszystko elgancko poszło około 1godziny mi to zajeło sterowanie radiem działa, podświetlenie też tylko tempomat mi nie działa na zegarach wogle nie zapala się kontrolka tempomatu zero reakcji. może ktoś wie co może być przyczyno?

 

Jaką miałeś w oryginale kierownice (czteroramienną)? Zamieniłeś ją na trzyramienną? Auto sprzed FL czy po?

Opublikowano
Witam.

Dzisiaj założyłem kierownice multifunkcyjno do swojej e46 318i(m43)wszystko elgancko poszło około 1godziny mi to zajeło sterowanie radiem działa, podświetlenie też tylko tempomat mi nie działa na zegarach wogle nie zapala się kontrolka tempomatu zero reakcji. może ktoś wie co może być przyczyno?

 

A wpinales sie w kompa?

Tez mnie interesuje podpiecie multi pod M43, ale jesli mam miec tylko sterowanie radia z kierownicy to troche kiepsko.

Mariusz
Opublikowano
tak jak w opisie wszystko pasuje ale niestety tempomatu niema u mnie może dlatego że mam naj słabszo wersje e46 nawet niema BC też próbowałem założyć ale niestety brak instalacji
Opublikowano

Trocge pogrzebalem i zdaje sie ze E46 z M43 faktycznie nie mialy seryjnie tempomatu. Tak wyglada tempomat do tego silnika:

 

http://mucha.pl/tempomat.jpg

Mariusz
Opublikowano

koledzy mam nietypowy problem, znalazłem ten post ibardzo sie uciesyłem ponieważ chce zamontować multifunkcje w mojej e46. Po przeczytaniu instrukcji i zgromadzeniu kabli itd zacząłem działać. Kierownice zamontowana, kable od zielonej kostki też ładnie poprowadzone do modułu świateł i... Po rozebraniu kostki od modułu świateł i znalezieniu odp pinów okazuje się że tam już są kabelki!!! Co teraz robić odłączyć tamte i wpiąć te które wyprowadziłem z zielonej kostki pod kolumną? Dodam tylko że moje auto jest z roku 2000 silnik 3,0diesel, wczesniej nie było multifunkcji kierownica była zwykła czteroramienna, wymieniłem taśme i kierownice na wersje trójramienna z multifunkcja - taka jak w tym linku :

http://allegro.pl/item440669618_srzynia_biegow_tiptronic_steptronic_bmw_e46_330.html

 

Zielona kostka była pusta poprowadziłem kable a piny przy module świateł są zajęte co robić???

BMW - Nie dla idiotów
Opublikowano
Witam, podlaczyłem wszytsk tak jak w Waszym opisie. RAdio da sie sterowac z kierownicy. Ale po wlaczeniu np kierunkowskazu mruga juz caly czas, jak zmienie na dlugie to sie ich nie da wylaczyc. Cały czas mi cos swiruje a wszystko jest podlaczone tak jak pisaliscie. Mam 3 ramienna kierowncie i podlaczam do e46 coupe z 1999r. silnik 2.0 benzyna. Prosze o pomoc :cry2:
Opublikowano
Dzięki Premier! Kierownica juz się świeci a radyjko da sie sterować za jej pomocą!!! ciesze sie tym jak dziecko:D mam jeszcze problem z tempomatem, poprowadziłem kabel wg schematu do sterownika silnika, ale zadnej reakcji - temp - nieaktywny. Masz jakies koło ratunkowe?
BMW - Nie dla idiotów
Opublikowano

fajnie ze chodzi, co do tempomatu to dziwne ze tak wiele osob ma z tym problemy ale widocznie faktycznie moze czegos brakuje do tej opcji /osoba ktora mi mowila ze kazde bmw to ma, naprawde jest kumata osoba z serwisu -niestety nie mam z nim kontaktu zeby to sprawdzic/.

 

Sprawdzales to urzadzenie ktore pokazal marmic?? Moze to wina kierownicy, ja np wsadzalem juz dwie kierownice, pierwsza zaskoczyla przy pierwszym odpaleniu /chodzi o tempomat/, a druga /model taki sam/ musialem odpalic auto i zgasic /nie pamietam czy jezdzilem czy wystarczylo wlaczyc i wylaczyc/ i zaczelo dzialac

Opublikowano
Witam, podlaczyłem wszytsk tak jak w Waszym opisie. RAdio da sie sterowac z kierownicy. Ale po wlaczeniu np kierunkowskazu mruga juz caly czas, jak zmienie na dlugie to sie ich nie da wylaczyc. Cały czas mi cos swiruje a wszystko jest podlaczone tak jak pisaliscie. Mam 3 ramienna kierowncie i podlaczam do e46 coupe z 1999r. silnik 2.0 benzyna. Prosze o pomoc :cry2:

 

 

Jezeli wczesniej chodzilo dobrze to chyba jednak cos zle podlaczyles, zazwyczaj jakies miganie, mruzenie etc.. to slaba masa

Opublikowano
Witam, mam smutna wiadomość :oops: DME mi sie zjarał:-( nie wiem czemu, sprawdziłem wszystko i jest podłączone wg schematu. Mam komputer DME MS42 o numerze 7 500 255. koncowka mojego VIN jk05737 mam juz nowy komputer ale boje sie go podlaczyc zeby nastepnego nie zjarac
Opublikowano
Wydaje mi sie jednak, ze nie kazde e46 ma tempomat. Rozkreciłem swój komputer i pin 27 prowadzi do nikad... Konczy sie dziurka na plytce, do której nalezałoby cos wlutowac... ale jest to za male zeby w domowych warunkach cos tam pogrzebac... zobacze w nowym kompie, który jutro zaloze jezeli bedzie to samo to tempomatu nie bede miał... Premier mozesz podac numery ze swojego komputera, moze masz jakis inny i dlatego jest tempomat... Moj ma numer 7 500 255
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A ma ktos informacje gdzie wpiać kabelek tempomatu do kompa dla wersji E46 2002r 320D 150KM . Nigdzie nie mogę znaleść takiej informacji , a wiem że kilka osób już to robiło . Kabelki do modułu świateł pewnie sie podlacza tak jak tym opisie , bez zadnych zmian . Ale komp w 320D pewnie jest troche inny

 

 

ps... Wlasnie załozyłem multifuncje do mojej E46 .. jedyna róznica to podłaczenie do kompa na PIN 37 w 58 PINowej wtyczce .. Jest troche zabawy z tymi konektorami , wiec proponuje faktycznie załatwić sobie kabelek od karty dzwiekowe . Ja wykorzystałem przewody od starej obudowy PCeta , ale troche sie nameczyłem z nimi .

 

 

Pozdrawiam

Bogdan

Opublikowano

hej

 

i jak ?dziala?

tez sie przymierzam aby to zrobic.mam juz piny z oryginalnej kostki z bmw, ale nie moge kupic przewodu 0,35mm" ,nie wiem czy 0,5 bedzie ok

Opublikowano

Działa super ....Tempomat super sprawa

Pewnie jaka to róznica ..nawet 0,5 bedą lepsze ... a miejsca w BMce pełno

Opublikowano
to 318i maja tempomat czy nie bo juz kupilem kiere i nie wiem czy zakladac :roll:

http://img69.imageshack.us/img69/4769/dscf7685kopia.jpg

/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Opublikowano

318i przed liftekm nie maja multi, zerknij se na foto ktore wkleilem.

Z tego co udalo mi sie wyszukac w necie to tempomat trzeba zalozyc dodatkowo.

 

Natomiast co do tego czy zakladac kierownice to ja bym sie nawet nie zastanawial :) skoro i tak juz ja masz...

Mariusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.