Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak dla pewnosci w Inpie wchodze w zakladke silnik i wciskamSHIFT + F6 i pierwsza opcja synchronizacji? Dzieki za pomoc.

Kolega z inpa ma problem. A czy da sie to zrobic bmw scanerem?

  • Odpowiedzi 558
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ODŚWIEŻAM bo mój post został zasypany .....

Witam - przeczytałem cały wątek i chyba mam kliniczny przypadek !!! założyłem kiere z multi zamontowałem weddług opisu , działa sterowanie radiem ,podswietlenie ,przyciski do tel . NIE DZIAŁA TEMPOMAT (nie zapala sie kontrolka zielona na desce) sprawdzałem ; podłączenia prawidłowe (wszystkie) ,podłączyłem INPA (brak błędów ) , sprawdziłem INPA przyciski 100% sprawne (zmiany widoczne przy działaniu w programie ), sprawdziłem również czujniki pod pedałami STOP i SPRZĘGŁA (sprawne) .. Widziałem podobne posty z tym problemem ale NIKT nie udzielił metody na rozwiązanie "usterki" a może wie co nalezy zrobić........

Auto z 2001 roku 320d 136Km . POZDRAWIAM i podziękowanie za fajny instruktaż montażu dla założyciela tematu i konstruktywne pomysły co zrobić by móc cieszyć sie jak inni z MF

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj elektronik podłaczył tester. Komunikacja ze wszystkimi modułami poza silnikiem i radiem. Bład komunikacji CAN. Co z tym dalej robic? Bez połączenia z DDE nie można zrobic synchronizacji. Spaliłem w sterowniku, ewentualnie skasowalwm ecu? Jakies sugestie.

Dzieki.

Opublikowano

Nie wien jak sprawdzic. Przejsciem na mierniku sie da? Ktore kable z gniazda z którymi przy komputerze i z której kostki?

Każda rada, wskazowka bedzie cenna. Dzieki.

A moze po kolorach, tzn z gniazda do tych przy kompie.

Spalony jeden z bezpieczników przy komputerze oraz przysmażony przekaźnik od pompy. Tema.t ogarnięty. Dziekuje za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam ponownie --czy ktoś wie gdzie jest funkcja aktywacji tempomatu w programie DIS --ewentualnie co gdzie sprawdzić oprócz przycisków bo to sprawdziłem i każdy daje sygnał więc jest sprawny .....
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Multifunkcja założona, troche zabawy bylo przyznam ale efekt wara opada :) najwiecej czasu zeszlo jak niektorzy koledzy pisali z dopasowaniem pinow do wtyczek ale zastosowalem inna metode, mam nadzieje ze wytrzymalsza ;) jeszcze raz dzieki za pomoc koledzy, sterowanie dziala, tempomat dziala (pin 37 jeszcze raz dla jasnosci dla e46 2.0d 150KM!) takze miodzio!
Opublikowano
Witam, zastanawiam sie nad założeniem MF [e46 320d 2000r sedan] po założeniu manetki i aktywowaniu komputera wszystko działa, lecz proszę o dokładny schemat podłączenia kierownicy [ pinów] aby wszystko działało, trochę się obawiam w ingerencje komputera pokładowego i dokładania dodatkowych kabli. Boję się że mogę coś spalić.. jeżeli ktoś ma schematy albo jest w stanie stwierdzić ze schemat z 1 strony tematu pasuje do 320d byłbym wdzięczny,
Opublikowano
Jestem w stanie stwierdzić, że schemat z pierwszej strony pasuje do 320d 136KM.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Informacyjnie dla ewentualnych zastanawiających się czy N42 ma tempomat.

Dzisiaj zamontowałem czteroramienną kierownicę z multifunkcją (wymieniałem komplet, z poduszką) w N42 1.8, 2003 (316i) - wszystko działa.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, jestem po montażu multifunkcjii u siebie. Potwierdzam, że opis z pierwszej strony jest właściwy dla silnika m47 2.0d 136km. Moja modyfikacja polegała na wymianie samej zaślepki poduszki czteroramiennej i dołożeniu przycisków. Dla zainteresowanych zaślepka poduszki dwunabojowej pasuje także pod poduszkę jednonabojową, taką poduszkę posiadam u siebie. Do instalacji użyłem specjalnych , idealnie pasujących na piny, konektorów tzw. JR żeński do kupienia na sztuki w sklepach z elektroniką. Pozdrawiam

 

Poniżej linki do zdjęć przed i po, przepraszam za jakość ale zdjęcia robione na szybko telefonem.

http://zapodaj.net/d11b573c00868.jpg.html

http://zapodaj.net/78830619d9f91.jpg.html

A tu link do podglądu jakiego typu konektorów użyłem.

http://zapodaj.net/1f368eb6c00e3.png.html

Opublikowano

Witam. Ja mam bunię E46 318 i z 2003 roku. Silnik 2 litry 4 cyl- N42. Mam zwykłą kierownicą 4 ramienną bez multi. Czy w moim sprzęcie też zadziała dołożona kierownica z multi.?

Czy ewentualnie jest tu ktoś z woj. podlaskiego kto by mi to zamontował?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.