Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 558
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No i to jest zagadka, a czy miałeś problem z trąbieniem ? Czy od razu podłączyłeś kostkę od 3 ramiennej ?

Gdyby mieć pewność że 1 nabój wystrzeli poduchę całą to by nie było problemu, i zostawił bym na 1 i ogarnął tylko trąbienie, ale myślę że jak są 2 to powinny być 2 :)

Opublikowano
Pomęczę tego od kogo brałem kierownicę. Brałem od niego kilak innych rzeczy rówież więc może to jakoś uwzględni. Jak nie to postaram się kupić sam kabelek.

Też mi sie wydaje że po prostu w wiązce jest coś inaczej poukładane i dlatego jest bląd.

A ty z jakiej wymieniałeś na Mke ?

 

Ja zmieniałem ze zwykłej 4 ramiennej 2 nabojowej.

Dokupiłem do kiery nowy kabel gdyż mnie sprzedawca lekko okantował i orginalną wiązkę z ASO za 60 zł.

Został tylko tempomat do podłączenia ale muszę się przyjrzęć gdzie wpiąc kabel gdyż nie jestem pewny co do rodzaju kompa pod maska.

Opublikowano

No właśnie miałeś wcześniej 2nabojową wymieniłeś na 2 - więc 0 problemów.

Musze dorwać kabel do swojej i zobaczymy chwilowo chociaż by się przydało żeby działał klakson i 1 nabój.

Jaki błąd wywala ci na komputerze ?

Opublikowano

Nie wywala żadnego błędu, wszystko jest git, kontrolka poduchy gaśnie.

Mam tylko nie podłączony kabel tempomatu, ale zajme sie tym w sobotę na spokojnie i myslę że bez problemu bedzie działać.Co do swiecenia kontrolki, to jeżeli na starej poduszcze było ok a na nowej świeci się kontrolka to może coś nie tak być z samą poduszką.

Opublikowano
no ale miałeś poduchę 2 nabojowa i wymieniłeś na 2. A my mówimy o problemie przy zmianie z 1 nabojowej na 2 :)
Opublikowano

Ja zmieniałem z 2 na 2.

Ale mój kolega zmieniał z 1 na 2 i chodziło wszystko.

Nie pamiętam tylko czy on tasmy nie zmieniał także.

Postaram się dowiedzieć jak to u niego dokładnie było i jak coś to dam znać.

Opublikowano

fajnie by było jakbyś dal znać :)

 

ja będę miał na dniach kabelek na 2 poduchy i zobaczymy co wtedy się stanie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
koledzy a czy duzo roboty jest z sama instalacja podswietlenia przycisków + sterowanie radiem...na tempomacie mi nie zalezy chodzi mi o sam efekt na kierownicy ...z gory dzieki za podpowiedz
Opublikowano
I jak z tymi bledami ?? Prace poszly cos do przodu czy wszystko stanelo w martwym punkcie??

" Ucz sie pracuj ciezko dnia kazdego

trening czyni mistrzem duzo w tym dobrego

pierwszy krok to poczatek by osiagnac szczyty

dzialaj swiadomie przestan na farta liczyc ... " HG

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Moze mi ktoś odpowiedzć

1. Jesli mam E46 320 08/99'' Z muliti i tempomatem, i chce zmienic kierownice na m-pakiet z okrągłą poduchą, i tez multi i temp. czy musze coś zamieniać w pinach tempomatu bo ponoc te kierownice były montowane od 2000 roku. byla jakas zmiana ???

 

2. Jak to sprawdzic ilu nabojowa jest poduszka? w moim aucie zakładając ze kazda okrągłą poliftowa jest dwunabojowa,

Opublikowano

Jeśli masz już tempomat, to różnic pewnie nie ma, bo różnica była w pinach wtyczki kompa (której Ty nie będziesz ruszał), a nie w taśmie.

Poduchę masz 1-nabojową, najłatwqiej sprawdzić odkręcając poduszkę. Jeśli jest połączona 1 wtyczką, to jest i 1 nabój, jeśli 2 wtyczkami, to odpowiednio 2 naboje.

Nie pytałeś o to na sporcie? Bo kojarzę takie pytanie.

Opublikowano
no pytalem na sporcie ale jakos nie dostalem odpowiedzi. a co jeśli mam jedno nabojową a okrągła ma dwa, i łaczy sie ja na dwa kable to będzie gdzie podłączyć ten drugi kabel? czy własnie wtedy będzie potrzebna inna taśma? jedna osoba mi powiedziala ze ponoć trzeba przeprogamować kompa bo wywala blad poduszki. jak dam dwu nabojową a wczesniej mialem jedno. najchętniej to bym zmienił na kiere od x3 tą m-pakietową wiem ze pasuje do poliftowych e46 bez przerobki a do rocznika 99 różnica jest w taśmie. z tym ze nie wiem czy jest to tylko różnica zakupu taśmy i podpiecia czy juz grzebanie przy kablach. nie chciał bym ingierować w dolutowywanie kabli.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy sterownie na oryginalnym radiu dzieki tej instrukcji mi dziala, jednak nie mam pojecia jak zrobic by sterownie z kierownicy chodzila kontrola na radie dynavin'u. Prosze o pomoc ktos kto ogarnial sytuacje juz.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
panowie mam bmw e46 318i z silnikiem 1900 rok 1998 i mam w niej zwykła kierownice cztero ramienną a chciałem sobie załozyc os bmw e39 z multi!!! i prosił bym powiedzcie mi jak to najlepije załozyć!! ja nie mam tempomatu ale chodzo mi tylko o sterowanie radiem i podsikwtlanie!!! pomózcie tel 724 738 772
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy sterownie na oryginalnym radiu dzieki tej instrukcji mi dziala, jednak nie mam pojecia jak zrobic by sterownie z kierownicy chodzila kontrola na radie dynavin'u. Prosze o pomoc ktos kto ogarnial sytuacje juz.

 

 

W wątku TUDM-a w głównym dziale masz opis jak to ogarnąć.

 

Ostatni post na stronie '53'

 

viewtopic.php?f=69&t=50504&start=780

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Mam pytanie odnośnie montażu kiery multifunkcja e46 320d M47 r 99/00 nie wiem w który pin podpiąć kabel w sterowniku silnika pin 27 u mnie ma kable koloru bronzowo-zielonego a pin 28 niebiesko- czarny pod który nie podepnę tempomat i tak nie działa dodam że sterowanie radiem działa proszę o pomoc dzieki

 

Problem rozwiązany

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
czy ktos moze mi powiedziec co zrobic jak w tej malej zielonej kostce mam juz kabelek idacy do pinu nr10. piny 8 i 9 sa puste ale przy 10 idzie jakis kabelek (koloru nie pamietam - sprawdze w sobote)

Były:

Ford Fiesta XR2i

Opel Calibra 2.0 16v ECOTEC

BMW E36 316I Coupe '98

BMW E46 330D Sedan '00

BMW E36 318 IS '95

vauxhal omega 2.5 v6

BMW E39 540iA '98

vw passat 1.9tdi

e46 328i '00

E46 325Ci kabrio '04

E60 520i '04

E46 330D touring Indyvidual '02

Jest:

BMW E65 730D '06

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Mam pytanie odnośnie montażu kiery multifunkcja e46 320d M47 r 99/00 nie wiem w który pin podpiąć kabel w sterowniku silnika pin 27 u mnie ma kable koloru bronzowo-zielonego a pin 28 niebiesko- czarny pod który nie podepnę tempomat i tak nie działa dodam że sterowanie radiem działa proszę o pomoc dzieki

 

Problem rozwiązany

 

 

wepnij się w pin 37 i powinno działać

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panowie mam e46 z 2002r kiera z poducha 2 nabojowa ogladalem keidys schematy jak podlaczyc i odblokowac w disie multi funkcje, moze ktoś mi pomuc nie mge znaleśc tych materiałów?

 

Wlasnie kupilem poduche i kiere multi do tego pełną elektryka tzn wiazke, ale chyba bez sensu wszystko próć od nowa.

 

Pytanie czy bez problemu podlacze do swojej bawarki kiere muli ? po drobnych kombinacjach z dokladnaiem kabli i grzebaniem w disie?

Opublikowano
a do czego Ci DIS ??? :shock: aby kiera działała jak trzeba potrzebujesz podłączyć dosłownie 3 kabelki .... opis jest i nawet schematy narysowane ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

A nie trzeba aktywowac? multi? ja do tej pory jej nie miałem jak i tempomatu,

PIN 37 w 58 PINowej wtyczce w ten pin trzeba sie podpiac w kompa w m47 ?,

A i orituje sie ktoś w którym miejscu podpina sie cała wiazke,? od kiery

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.