Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 558
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

 

Piszę tutaj by nie zakładać nowego tematu.

Otóż kupiłem E46 z kierownicą multifunkcyjną i żadne przyciski nie działają.

Co może być powodem ?

Podobno były właściciel ją dokładał i nie wiadomo czemu nie działa.

Czy może jest ktoś z Warszawy obcykany co mógłby rzucić na to okiem, oczywiście nie za darmo ;)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam panowie zamontowałem multifunkcję do kierownicy trójramiennej podłączyłem jak na schemacie sterowanie radiem działa ale tempomat nie ani fizycznie ani sie nie zaswieca kontrolaka na zegarach nie wiem co jest grane jak robie test zegarów to ta kontrolka sie zapala więc jest aktywna chyba czy może być że w moim BMW E46 320D 150KM 2004r silnik M47N nie ma tempomatu kabelek połączony do pinu 37 komputera co mam sprawdzic proszę o wskazówki ?
Opublikowano
Witam panowie zamontowałem multifunkcję do kierownicy trójramiennej podłączyłem jak na schemacie sterowanie radiem działa ale tempomat nie ani fizycznie ani sie nie zaswieca kontrolaka na zegarach nie wiem co jest grane jak robie test zegarów to ta kontrolka sie zapala więc jest aktywna chyba czy może być że w moim BMW E46 320D 150KM 2004r silnik M47N nie ma tempomatu kabelek połączony do pinu 37 komputera co mam sprawdzic proszę o wskazówki ?

podłącz pod DIs i wykonaj TEST PLAN --wyleci co jest nie tak :) :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, przeczytałem cały watek, lecz mam nadal wątpliwości, posiadam czteroramienną kierownicę bez multifunkcji, mam możliwośc zakupienia zaślepki z przyciskami multi, i tu moje pytanie czy mozliwe jest przełożenie poduszki do tej zaslepki z multifunkcja, będzie pasować bezproblemow, czy tez nie ? BMW E46 320 d 2002 r . Jesli ktos odpowie będę wdzięczny.
Opublikowano
nie będzie ponieważ w czteroramiennej przyciski są na stałe w poduszce. Zobacz na swoją poduszkę i poduszkę z multi i powiedz jak chciałbyś tam wsadzić guziki niby :)
szukam
Opublikowano

Chyba, nie do końca się rozumiemy, przyciski nie są na stałe w zaślepce a tym bardziej poduszcze. Po prostu chciałbym przełożyć zaślepkę z multi do mojej kierownicy bez, jednak ta zaślepka jest bez poduszki, i tu moje pytanie, czy moge wykorzystać moja poduszke do tej zaslepki z multi.

mam taką http://allegro.pl/bmw-e46-kierownica-poduszka-airbag-skora-i2535223125.html a chciałbym do niej założyć taką http://allegro.pl/bmw-e46-multifunkcja-airbag-poduszka-kier-2-naboje-i2596454748.html ( tylko jest bez poduszki, sama zaślepka)

Opublikowano

To co akurat pokazałeś na pierwszym zdjęciu to poduszka jedno-nabojowa, a ta na drugim to dwu-nabojowa wiec tu na sto procent ci nie odpowiem.

Jednak gdybyś przekładał 'flaki' z jedno-nabojowej bez mutli do jedno-nabojowej z multifunkcja to wszystko pasuje na 100%, wiem bo sam przekładałem.

Opublikowano
Dziekuje za odpowiedź. Zdjęcia przykładowe, mam dwu-nabojową bez multi i chciałbym przełożyć "flaki" do dwu-nabojowej zaślepki z multi i dlatego pytam, może ktoś to robił i powie czy pasuje. Czy poduszki sa gabarytowo takie same.
Opublikowano

Wymieniłem kierownicę na wielofunkcyjną i mam problem ponieważ nie działają mi dwa przyciski na kiery, R/T i MUTE.W radiu (org.bmw) mam 17 pinów a we wtyczce wiązki 14 pinów ,3 piny są puste.Czy ktoś wie jak to "naprawić"

Dodam ,że org.radio i kiere właśnie teraz zamontowałem przedtem kiera była zwykła i radio niefabryczne.

Opublikowano

R/T - to jest przełączanie RADIO na CD i odwrotnie, w radiu ten przycisk to MODE a w starszych to CD

 

MUTE - wyłączanie głośników w czasie rozmowy telefon.

Opublikowano

Pytam nie bez powodu. Przycisk R/T absolutnie nie jest do tego, co napisałeś. Nie wiem, skąd masz takie info. On przełącza między radiem, a telefonem.

 

Rozumiem, że masz w aucie telefon w aucie? Bo bez niego oba przyciski są nieaktywne - ciężko przełączać coś, czego nie ma (ale to wiadomo, napisano w tym wątku dość razy).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć chciałbym się podpiąć pod temat.

Mam następujący problem. Zabrałem się za podłączenie multifunkcji. Po podłączeniu wszystkiego okazało się, że coś przy okazji zepsułem.

Multifunkcja działa podświetlenie jej też jednak całe oświetlenie w samochodzie zwariowało.

Podświetlenie przełącznika świateł ciągle się pali. Podłączałem pod ten moduł za przełącznikiem dwa kable do multi. Od ECU też podprowadziłem kabel.

Możliwe że coś tam mogłem zrobić?

Aktualnie mogę włączyć światła bez zapłonu co jest dziwne. Zapalają mi się: lewa lampa - ksenon, prawa lampa - ksenon, pozycja, kierunek (światłem stałym)

w lewym błotniku pali się kierunek i z tyłu światła mijania po skosie... istna herezja. :mad2: Kierunki nie działają.

Ostatecznie całą multifunkcje rozłączylem jak i usunąłem kable które puszczałem i dalej jest ten sam efekt.

Czy ktoś miał coś podobnego? Czy możliwe, że uszkodzony został moduł świateł? Jak to sprawdzić?

Może ktoś posiada schemat opisowy który kabel z modułu od czego jest? :mad2:

Opublikowano
Jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem multifunkcji w E46 328i wykonanej wg wskazówek PREMIERa - serdeczne dzięki opis! :P U mnie operacja była bardziej skomplikowana tak jak u herring-a ( wymiana zaślepki poduszki bo kupiłem z dwu nabojową, a mam jedno ).
Opublikowano
Dziekuje za odpowiedź. Zdjęcia przykładowe, mam dwu-nabojową bez multi i chciałbym przełożyć "flaki" do dwu-nabojowej zaślepki z multi i dlatego pytam, może ktoś to robił i powie czy pasuje. Czy poduszki sa gabarytowo takie same.

Podłączam się do pytania bo mam ten sam problem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Panowie, mam zwykłą czteroramienną kierwnicę i ....... czy mogę założyć trójramienną z multifunkcją od anglika??

Czy potrzebne do tego tylko są : kierwnica, poduszka i taśma czy może jeszcze coś??

 

Dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano
Witam.

 

Panowie, mam zwykłą czteroramienną kierwnicę i ....... czy mogę założyć trójramienną z multifunkcją od anglika??

Czy potrzebne do tego tylko są : kierwnica, poduszka i taśma czy może jeszcze coś??

 

Dziękuję i pozdrawiam

Sam sobie odpowiedziałeś bo potrzebne.A ja Powiem Ci,że możesz włożyć-założyć trzyramienną.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

Przeczytałem cały temat i kurde nie znalazłem nic konkretnego na temat trójki 320d po liftingu 2002 rok tej 150km 2.0 diesel..

Czy mam na 100% tempomat ? Kierownicę mam 4 ramienną ale jak sprawdzić czy 1 czy 2 naboje ? I czy dużo roboty jest przy

zmianie na multi ? Byłbym wdzieczny za odpowiedź..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.