Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z innej beczki... popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

Seria 6 JEST ładniejsza od nowego CL.

A Ciebie to mi naprawdę ŻAL, bo jesteś tak ograniczony, że nie dopuszczasz myśli, iż komuś może coś innego się podobać. Więc wyklaruję Ci troszkę - "Seria 6 JEST ładniejsza od nowego CL" = "Seria 6 BARDZIEJ MI SIĘ PODOBA od nowego CL".

Wyglądu nie da się zmierzyć tak jak przyspieszenia od 0-100 km/h.

Co do M3 vs c63 AMG - wszędzie piszą, że c63 lepsze. Ale układ jezdny i kierowniczy wszędzie w BMW oceniają lepiej.

Opublikowano
a czemu?

 

...bo jest to ciekawe zestawienie "naszej bohaterki" z najmocniejszymi autami konkurencji tj. audi i mercedesa :wink: Całkiem fajnie to przedstawili :mrgreen:

dyskusja znacznie lepsza od artykułu.

PawełH
Opublikowano

C63 nie uważam za lepsze od M3 z kilku względów.

Merc jest brzydszy (moim zdaniem!)

Merc jest bardziej kompromisowy (bagażnik, tylna kanapa,halogeny przeciwmgielne-osobiście uważam,że przy xenonie to niepotrzebna rzecz,więcej opcji wyposażeniowych z segmentu lux)

Merc jest mercem i kojarzy mi się ze starszą panią z siwizną kręconą na wałek (wycieczka osobista)

Merc ma silnik 6.2 litra, a wszędzie piszą, że to 6.3 :twisted2: i tu jest właśnie najśmieszniejsza rzecz: merc wyciąga z 6.2litra pojemności 457KM,a bmw z 4 litrów 420KM... czy tylko mi mercedes wydaje się tu śmieszny z tym stosunkiem mocy do pojemności?? :twisted2:

W mercu nie ma manuala i nie da się odłączyć esp...

 

Generalnie to bmw m3 jest jedynym bezkompromisowym (nawet sedan) połykaczem zakrętów w tym segmencie.

 

Takie moje zdanie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
C63 nie uważam za lepsze od M3 z kilku względów.

Merc jest brzydszy (moim zdaniem!)

Merc jest bardziej kompromisowy (bagażnik, tylna kanapa,halogeny przeciwmgielne-osobiście uważam,że przy xenonie to niepotrzebna rzecz,więcej opcji wyposażeniowych z segmentu lux)

Merc jest mercem i kojarzy mi się ze starszą panią z siwizną kręconą na wałek (wycieczka osobista)

Merc ma silnik 6.2 litra, a wszędzie piszą, że to 6.3 :twisted2: i tu jest właśnie najśmieszniejsza rzecz: merc wyciąga z 6.2litra pojemności 457KM,a bmw z 4 litrów 420KM... czy tylko mi mercedes wydaje się tu śmieszny z tym stosunkiem mocy do pojemności?? :twisted2:

W mercu nie ma manuala i nie da się odłączyć esp...

 

Generalnie to bmw m3 jest jedynym bezkompromisowym (nawet sedan) połykaczem zakrętów w tym segmencie.

 

Takie moje zdanie.

 

Pozdrawiam

 

Wg mnie nowa m3 jest brzydsza :mrgreen:

 

Właśnie dlatego, że jest bardziej kompromisowy, jest lepszy - w tym segmencie to zaleta. M3 jest gorsze, bo swoją bezkompromisowość traci. Gdyby było bardziej bezkompromisowe, byłoby z innej bajki, ale byłoby lepsze :cool2:

 

Większości bmw kojarzy się z dresem i ćwokiem... i co z tego, to nie wina aut :roll2:

 

Sposób osiągania mocy jest kompletnie bez znaczenia, liczy się efekt końcowy. Głowę daję, że byle kia zbudowałaby motor, który wyciągałby ileśtam z litra i co z tego...

 

Brak wyboru skrzyni czy możliwości dezaktywacji esp to faktycznie wada c63 :wink: Ale na tę chwilę w m3 skazany jesteś na manuala. Brak dsg w m3 /a jest w nowym evo czy gtr, nie mówiąc o golfie gti hehe/ to obciach. BTW za jakieś 10-15 lat 90% ludzi nie będzie wiedziało, co to sprzęgło :norty:

 

Bezkompromisowy to jest ariel atom, m3 to się robi coraz cięższa kanapa :cry2:

 

tyle ja :wink:

Opublikowano
Sposób osiągania mocy jest kompletnie bez znaczenia, liczy się efekt końcowy. Głowę daję, że byle kia zbudowałaby motor, który wyciągałby ileśtam z litra i co z tego...

Tu się z Tobą nie zgodzę :naughty:

Sposób osiągania mocy ma znaczenie, bo świadczy o kunszcie inżynierskim producenta, jego technologicznym postępie i stanowi o silniku. Mianowicie: 4l V8 jest dużo lżejszy niż 6.2l silnik o tej samej konstrukcji, więc w sposób prosty przyczynia się do lepszego rozkładu mas i prowadzenia.A różnica mocy jest raczej symboliczna w stosunku do różnicy pojemności. Wg in plus dla bmw.

 

W M'ce na pewno zagości skrzynia sekwencyjna,to kwestia czasu. Fakt,że skrzynia taka daje autu większą wszechstronność jest bezsporny,ja jednak nie dyskwalifikowałbym manuala. Przecież wszyscy tak płakali,że w M5 nie można sobie "powajchować" i teraz czekają na zapowiedziany manual.

 

To, że m3 staje się cięższa jest raczej znakiem czasu i niewiele da się tu zmienić lekkim dachem,czy maską w włókna węglowego... A ile musi ważyć c62...yyy...c63 :mrgreen: z pełną listą opcji?? 2.5 tony?? :wink:

 

Mimo wszystko m3 pozostaje bardziej sportowe,bardziej twarde i szorstkie niż rywale w klasie (i nie należy go chyba porównywać do sti/evo,bo to auta z zupełnie innej bajki) i miejmy nadzieję,że wersja csl przypieczętuje moje słowa :D

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Sposób osiągania mocy ma znaczenie, bo świadczy o kunszcie inżynierskim producenta, jego technologicznym postępie i stanowi o silniku.

 

Samochód to pakiet i jako całość musi mieć sens. To nie jest sztuka dla sztuki. Powtarzam, kia, może we współpracy z jakąś yamahą, zbudowałaby dobry wysokoobrotowy motor, ciekawe, czy też byś się tak zachwycał kią :?: S2000 miała też bdb motor i co z tego, skoro nie pasował do cabrio? Honda już w latach chyba 60tych albo 70tych wypuszczała auto, które miało 140km z litra, powtarzam, co z tego?

 

Mianowicie: 4l V8 jest dużo lżejszy niż 6.2l silnik o tej samej konstrukcji, więc w sposób prosty przyczynia się do lepszego rozkładu mas i prowadzenia.A różnica mocy jest raczej symboliczna w stosunku do różnicy pojemności. Wg in plus dla bmw.

 

Silnik jest lekki i to b.dobrze, ale co z tego, skoro auto jest coraz cięższe. Różnica mocy jest niewielka, ale zapominasz, że c63 miażdży m3 momentem. Ten fakt powoduje, że w warunkach "drogowych" merc będzie nawet szybszy.

 

To, że m3 staje się cięższa jest raczej znakiem czasu i niewiele da się tu zmienić lekkim dachem,czy maską w włókna węglowego... A ile musi ważyć c62...yyy...c63 :mrgreen: z pełną listą opcji?? 2.5 tony?? :wink:

 

Z pełną listą opcji i em będzie sporo cięższe. Merc włożył duży silnik, ale poprawił układ kierowniczy i zawieszenie, co powoduje, że dużo lepiej się prowadzi, pozostając nadal 100% mercem. Emka za to tyje, ma elektryczne kanapy i inne nonsensy i przestaje być takim torowym zwierzem, jakim być powinna :!: . Przy wykorzystaniu współczesnych technologii i pozbyciu się zbędnego balastu, to auto mogłoby ważyć spokojnie ze 200kg mniej. Gwarantuje Ci, że byłoby 3x lepsze w prowadzeniu i osiągi byłyby znakomite.

 

Mimo wszystko m3 pozostaje bardziej sportowe,bardziej twarde i szorstkie niż rywale w klasie (i nie należy go chyba porównywać do sti/evo,bo to auta z zupełnie innej bajki) i miejmy nadzieję,że wersja csl przypieczętuje moje słowa :D

 

Powiem tak, m3 e90 to super samochód, super, tylko niech się nazywa np 340i albo nawet 345i, to m na klapie tam nie przystoi...

 

pzd.

Opublikowano

Z pełną listą opcji i em będzie sporo cięższe. Merc włożył duży silnik, ale poprawił układ kierowniczy i zawieszenie, co powoduje, że dużo lepiej się prowadzi, pozostając nadal 100% mercem. Emka za to tyje, ma elektryczne kanapy i inne nonsensy i przestaje być takim torowym zwierzem, jakim być powinna :!: . Przy wykorzystaniu współczesnych technologii i pozbyciu się zbędnego balastu, to auto mogłoby ważyć spokojnie ze 200kg mniej. Gwarantuje Ci, że byłoby 3x lepsze w prowadzeniu i osiągi byłyby znakomite.

pzd.

I dlatego BMW wymyśliło coś takiego jak M3 CSL, który jest duchowym spadkobiercą M3 e30 i będzie kontynuowany w generacji e92 :mrgreen:

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.