Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hmm...Lepiej, żeby z takim zestawem nie mieć nic wspólnego :nienie:... chyba, że chcesz mieć kłopoty ze spodem... Może się na tym nie znam, ale wydaje mi się, że ten zestaw to tak średnio na nasze drogi... Ciekawe co na ten temat sądzą inni koledzy...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
moj sasiad kupil e36 na czerwonych. po 100km zaczelismy szukac frajera ktory sie zamieni na serie lub np zolte. to jest masakra. moze na niemieckie autostrady ale nie do PL.
Opublikowano

To nie wiedziałem,że to kolor gra role.Myslałem o amorach sztywniejszych,bo na ścieżce niby oki mam wszystko ale po przesiadce z 323i to 528iA pływa mi.Boje się szybciej jechać.

A jakie amorki byście doradzali-wiadomo,że i cena gra role.

Opublikowano
Geometria oki.Ale co do kół to tez kolega mówi ze moze być to efekt kół 15"" że na oponach się ugina.Na przeglądzie i badaniu auta wszystko łacznie z amorami oki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja ma podobny zestaw tylko firmy AC Schnitzer. powiem że jestem zadowolony, tylko wiadomo że jak większa dziura to ups.. ale coż. coś za cos jak to mówię.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
tylko sie nie zdziw jak za pol roku bedziesz zmienial lozyska kol i pol zawieszenia z przodu. cos za cos. "taczkami" mozna jezdzic na dobrych drogach, a takich w polsce nie mamy.
Opublikowano
Ja nie chce taczki broń boże.Chce normalne zawieszenie gdzie 150km/h bedzie jazdą bezpieczną.Narazie boje się jechac powyzej 100km/h
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tego co mi szef pokazywał i mówił to moje auto w niemczech jeździło tylko do "pola", ale wszystkie naprawy były na bieżąco. a ja już wymieniłem końcówki drążków i końcówki stabilizatora. autem jeżdżę od stycznia i w zawieszeniu tyle wymieniłem. co prawda wiem ze to zawieszenie nie nadaje sie na polskie drogi, ale nie będę robił przekładek. mi sie takie podoba bo mam oryginalne, a nie ucinane zwoje jak to niektórzy.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie chce taczki broń boże.Chce normalne zawieszenie gdzie 150km/h bedzie jazdą bezpieczną.Narazie boje się jechac powyzej 100km/h

 

Ja u siebie jak narazie max pojechałem 170 km\h i było bezpiecznie. więcej nie ma gdzie miejsca (i ciesze sie). ale z zakrętach zawieszenie sie sprawuje. ale każdy ma swój gust. jedno to lubią, jedni co inne. a o gustach sie nie dyskutuje :)

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Cupline nie ma dobrych opinii, wrecz tragiczne...

 

Ja zalozylem do swojej E30 Jamex (300zl komplet -40mm) (narazie zdazylem tylko na przod -40 mm, na tyl zaloze moze w weekend) i wcale nie jezdzi sie taczka, jest nieco twardszy ale na pewno do przyjecia i o wypadaniu zebow nie ma mowy

 

Auto siadlo niecale 3 cm z przodu

 

Jesli Cie stac ludzie polecaja Weitec - drozsze (ok 600-700 do 5er) ale juz lepszej klasy, z tanszych Jamex ale nie Cupline

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
Cupline nie ma dobrych opinii, wrecz tragiczne...

 

Ja zalozylem do swojej E30 Jamex (300zl komplet -40mm) (narazie zdazylem tylko na przod -40 mm, na tyl zaloze moze w weekend) i wcale nie jezdzi sie taczka, jest nieco twardszy ale na pewno do przyjecia i o wypadaniu zebow nie ma mowy

 

Auto siadlo niecale 3 cm z przodu

 

Jesli Cie stac ludzie polecaja Weitec - drozsze (ok 600-700 do 5er) ale juz lepszej klasy, z tanszych Jamex ale nie Cupline

 

Dobrze rozumiem,że piszesz o sprężynach???

Opublikowano
Ja nie chce taczki broń boże.Chce normalne zawieszenie gdzie 150km/h bedzie jazdą bezpieczną.Narazie boje się jechac powyzej 100km/h

 

Mam serie w kombiaku z miechami z tyłu. I bez stresu moge jechac vmax i wszystko jest OK. Włączając w to 15" koła - takie mam zimówki. Rozwiąż problemy z zawieszeniem, sprawdz amortyzatory, wiekszosc testerów pokazuje OK gdy masz mało wiatru w 15 calowym kole :/

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Byłem przed chwilą powtórnie na badaniu amortyzatorów i zawieszenia na szarpakach i nie ma sie do czego przyczepić.Nie wiem o co chodzi,czy naprawdę jazda e-36 323i ,a e-39 528iA tak się różni.Normalnie mam wrażenie że auto jest miękkie i zawieszenie ma luzy.Czy ten komfort jazdy ma polegac na takim pływaniu???
Opublikowano

absolutnie nie, mam teraz zimówki 205/65/15 i czuć że auto trochę pływa, ale spokojnie da się jechać szybko i nic niebezpiecznego się nie dzieje, tak samo na letnich gumach, a też mam 15 225/60/15 i auto naprawdę prowadzi się precyzyjnie, oczywiście nie jest tak sztywne w łukach jak na 17 ale nie jest źle

co do zawieszenia to możesz pomyśleć nad zmianą na M pakietowe, trochę niższe i twardsze tylko mocno drogie

aha i nie kupuj monroe bo to wielkie badziewie, dwa razy miałem i używałem amorów tej firmy i już nigdy więcej

Opublikowano

Szfagier ma przedstawicielstwo na Kayabe -co o tym myślicie??

Naprawdę ma to w super cenie nawet 40% taniej niż w sklepie.

Opublikowano
Szfagier ma przedstawicielstwo na Kayabe -co o tym myślicie??

Naprawdę ma to w super cenie nawet 40% taniej niż w sklepie.

 

Poczekaj na reklamacje. W JC nie za bardzo chcą uznawać...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Więc ja wstawiłem do swojej betki taki komplet i osiadła nisko,jest twarda,na drodze czarnej i rownej jest super ale w naszym kraju mało takich jest dróg.Często muszę poruszać się po gorszych drogach i juz mam do wymiany osłone silnika.Na parkingach gdy podjedziesz do krawężnika zbyt blisko to tez masz gwarantowany przedni zderzak do naprawy..Naprawdę trzeba uważać...

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
nie kupuj monroe bo to wielkie badziewie, dwa razy miałem i używałem amorów tej firmy i już nigdy więcej

 

Z jakiego powodu jestes negatywnie nastawiony? Ile Tobie czasu wytrzymaly, ile zrobiles km?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Luz w zawieszeniu zlikwidowany,a te ścieżki lub pracownicy w speed car to się nadają na .........

 

Domowym sposobem sprawdziliśmy zawieszenie i wystarczyło kopnąć w koło i było widac że od kierowcy bardziej lata.Okazało sie że tulejka wachacza wywalona(jak 2 razy na szarpaku można było tego nie widzieć).Co do amorów mechanik jeździł to mówił ze auto nie myszkuje i taki w tym aucie komfort jest ,ale swojhą droga to ciut za miękki juz jest.

Chce założyć same amory tylko w końcu nie wiem co wybrać.Widzę w dobrej cenie są NK potem bilsteiny i Monroe a najdroższe Sachs.

Jeśli miałbym kupować same amory bez sprężyn to co w końcu wybrać????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czy nie jest przypadkiem tak, ze z tych amorow, ktore wymieniasz tylko sachs jest aluminiowy (czyli taki jak oryginal)? nie wiem na ile to ma znaczenie (wagowo), ale osobiscie wolalbym to co jest wkladane oryginalnie (czyli sachs)

 

ja wymienialem amory na tyle (przy 210k km byly w b. dobrym stanie, chodzilo o mala szczeline, ktora sie pojawila na mocowaniu jednego z nich), wymienilem na BOGE, jest to amortyzator bardziej miekki niz sachs i to za bardzo mi sie nie podoba, poza tym dopiero pozniej doczytalem, ze boge nie jest aluminiowy tak jak sachs...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Kolega electro z Lublina ostatnio kupował... Sachsy. Zapytaj go o zdanie. Ja zastosowałem Sachsa czyli to samo co Boge, czyli to co wytrzymało ponad 15 lat az do mojej przesady na małym rondzie... Zanim kupiłem, porównałem BOGE. Sachsa i Kagera, + BOGE I SACHSA sportowe i teraz jeżdzę na sportowym Sachsie :)
Bandite Motor Wagen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.