Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ja od dluzszego czasu jestem zainteresowany kupnem 530d. Czy ktorys z forumowiczow moglby dokladniej wytlumaczyc jak wyglada kupno takiego samochodu przez Leasing. Z tego co slyszalem to wskazuje sie samochod ktorym jestesmy zainteresowani na terenie Niemiec Polskiemu bankowi, a on zalatwia reszte.Czy ktos moze wytlumaczyc jak to jest w praktyce???
Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545

 

Moglbys bardziej rozwinac swoja wypowiedz?????????????

 

a po co komu kopciuch? lepiej benzynka

no a jaki jest sens placic wieksza cene za samochod? to ma byc ta oszczednosc ? ropa i tak jest droga, w dalszej eksploatacji i tak wyjdzie taniej benzyna-chodzi mi o serwis takiego samochodu

 

Byc moze kolega jest skazany na diesla bo ma firme i bedzie odliczal vat :wink: Jesli jednak nie, to 545i/550i. Osobiscie mialem 540ia e39 i smialo moge zachwalac v8 BMW.

Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545

 

Moglbys bardziej rozwinac swoja wypowiedz?????????????

 

a po co komu kopciuch? lepiej benzynka

no a jaki jest sens placic wieksza cene za samochod? to ma byc ta oszczednosc ? ropa i tak jest droga, w dalszej eksploatacji i tak wyjdzie taniej benzyna-chodzi mi o serwis takiego samochodu

 

Byc moze kolega jest skazany na diesla bo ma firme i bedzie odliczal vat :wink: Jesli jednak nie, to 545i/550i. Osobiscie mialem 540ia e39 i smialo moge zachwalac v8 BMW.

 

a to jak ma sie benzyne to nie mozna odliczac vatu?? :jawdrop: :twisted2:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545

 

Moglbys bardziej rozwinac swoja wypowiedz?????????????

 

a po co komu kopciuch? lepiej benzynka

no a jaki jest sens placic wieksza cene za samochod? to ma byc ta oszczednosc ? ropa i tak jest droga, w dalszej eksploatacji i tak wyjdzie taniej benzyna-chodzi mi o serwis takiego samochodu

 

Byc moze kolega jest skazany na diesla bo ma firme i bedzie odliczal vat :wink: Jesli jednak nie, to 545i/550i. Osobiscie mialem 540ia e39 i smialo moge zachwalac v8 BMW.

 

a to jak ma sie benzyne to nie mozna odliczac vatu?? :jawdrop: :twisted2:

 

 

Wytłumacze to jak dziecku. Nie mozna od benzyny, a od diesla owszem. Polak potrafi i znalazl na to sposob :roll2:. Rodacy mają w firmach diesle powyzje 3,5t dostawcze/ciezarowe, ktore to z wiadomych wzgledow robia duze przebiegi, wiec tankują osobowki diesla na fv, podaja nr rej dostawczego/ciezarowego i potem odliczaja vat, bo od pojazdow powyzje 3,5 t mozna odliczac.

  • Moderatorzy
Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545

 

Moglbys bardziej rozwinac swoja wypowiedz?????????????

 

a po co komu kopciuch? lepiej benzynka

no a jaki jest sens placic wieksza cene za samochod? to ma byc ta oszczednosc ? ropa i tak jest droga, w dalszej eksploatacji i tak wyjdzie taniej benzyna-chodzi mi o serwis takiego samochodu

 

Byc moze kolega jest skazany na diesla bo ma firme i bedzie odliczal vat :wink: Jesli jednak nie, to 545i/550i. Osobiscie mialem 540ia e39 i smialo moge zachwalac v8 BMW.

 

a to jak ma sie benzyne to nie mozna odliczac vatu?? :jawdrop: :twisted2:

 

 

Wytłumacze to jak dziecku. Nie mozna od benzyny, a od diesla owszem. Polak potrafi i znalazl na to sposob :roll2:. Rodacy mają w firmach diesle powyzje 3,5t dostawcze/ciezarowe, ktore to z wiadomych wzgledow robia duze przebiegi =duzo ON= duzo fv, wiec tankują osobowki diesla na fv, podaja nr rej dostawczego/ciezarowego i potem odliczaja vat, bo od pojazdow powyzje 3,5 t mozna odliczac.

 

Gdzieś dzwonili, ale nie w tym kościele:

Można odliczyć VAT od diesla i benzyny w samochodzie do 3,5T gdy:

- samochód ma oddzieloną przestrzeń ładunkową pick up, skrzyniowy.

- samochód ma przestrzeń ładunkową dłuższą od przestrzeni pasażerskiej

Bada to się w okręgowej stacji diagnostycznej, która wydaje zaświadczenie.

Takie wyjaśnienie. A nalewanie na inny numer rejestracyjny jest dość powszechne.

Ale nie o tym jest ten temat

Opublikowano
Bada to się w okręgowej stacji diagnostycznej, która wydaje zaświadczenie.

 

A co z autami które mają homologację ciężarową?

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545

 

Moglbys bardziej rozwinac swoja wypowiedz?????????????

 

a po co komu kopciuch? lepiej benzynka

no a jaki jest sens placic wieksza cene za samochod? to ma byc ta oszczednosc ? ropa i tak jest droga, w dalszej eksploatacji i tak wyjdzie taniej benzyna-chodzi mi o serwis takiego samochodu

 

Byc moze kolega jest skazany na diesla bo ma firme i bedzie odliczal vat :wink: Jesli jednak nie, to 545i/550i. Osobiscie mialem 540ia e39 i smialo moge zachwalac v8 BMW.

 

a to jak ma sie benzyne to nie mozna odliczac vatu?? :jawdrop: :twisted2:

 

 

Wytłumacze to jak dziecku. Nie mozna od benzyny, a od diesla owszem. Polak potrafi i znalazl na to sposob :roll2:. Rodacy mają w firmach diesle powyzje 3,5t dostawcze/ciezarowe, ktore to z wiadomych wzgledow robia duze przebiegi =duzo ON= duzo fv, wiec tankują osobowki diesla na fv, podaja nr rej dostawczego/ciezarowego i potem odliczaja vat, bo od pojazdow powyzje 3,5 t mozna odliczac.

 

Gdzieś dzwonili, ale nie w tym kościele:

Można odliczyć VAT od diesla i benzyny w samochodzie do 3,5T gdy:

- samochód ma oddzieloną przestrzeń ładunkową pick up, skrzyniowy.

- samochód ma przestrzeń ładunkową dłuższą od przestrzeni pasażerskiej

Bada to się w okręgowej stacji diagnostycznej, która wydaje zaświadczenie.

Takie wyjaśnienie. A nalewanie na inny numer rejestracyjny jest dość powszechne.

Ale nie o tym jest ten temat

 

Zgadza się, sa takie przepisy. Opisalem najprostszy sposob jak w firmie jezdzic za darmo, eleganckim, osobowym samochodem jakim jest niewątpliwie E60, a nie innymi wynalazkami z duza paka i beznadziejnymi osiągami, ktore sa niewygodne, niestarannie wykonczone i nieporęczne w miescie jak np ford ranger.

Opublikowano

E60 3.0d to tylko po 9/2005 zostalo usuniete wiekszosc usterek/wadliwych komponetow.

E60 535d tego klamota tlukli bez zmian do 3/07 .

lista zmodernizowanych podzespołów jest bardzo długa w przypadku 530d, przekladnie kierownicze części zawiechy to takie dość grubsze modernizacje.

Jak to komus nie robi roznicy to polecam e39 03/04 z malym przebiegiem (mniej podatne na awarie jak pierwsza faza E60).

ps.

Sam mialem dylemat czym jezdzic wiec po zakupie do firmy E60 530dA 04 rok doszedłem do wniosku ze ja jednak kupie E39 tansze i solidniejsze i ten sam rocznik , Aczkolwiek korcilo mnie ponownie E38 730d/740d , bynajmniej jak narazie to e38 jest najsolidniejsza konstrukcja w BMW , no ale jak wiadomo na taka ocene trzeba pare ladnych lat poczekac , a z tego co widze i slysze to E60 /65 maja bolączki.

E39 srednio raz na 150tkm regeneracja ASB i to wszystko

Opublikowano
Zgadza się, sa takie przepisy. Opisalem najprostszy sposob jak w firmie jezdzic za darmo, eleganckim, osobowym samochodem jakim jest niewątpliwie E60, a nie innymi wynalazkami z duza paka i beznadziejnymi osiągami, ktore sa niewygodne, niestarannie wykonczone i nieporęczne w miescie jak np ford ranger.

E tam trochę przesadziłeś użytkuję taki „wynalazek” jak nissan navara w max. opcji z automatem, jak i średnio wyposażone e60 3.0d. i nie jest tak źle. Jeśli chodzi o dynamikę to navka zjada 320d od ok. 90km/h i odjeżdża na dwie może trzy długości aż do 200km/h, passat tdi 130ps idzie z nią praktycznie równo też do 200. Sam komfort jazdy jest dość wysoki, w niczym nie przypomina pick-upa. Wypas też niczego sobie włacznie z bardzo rozbudowaną navi która od nie dawna dział bardzo ładnie na terenie pl. Fakt że nie jest to auto do bezpośredniego porównania z jakąkolwiek limuzyną ale jak na samochód użytkowy jest naprawdę wysokiej klasy i nawet trasy rzędu 1000km nie robią żadnego wrażenia.

Opublikowano

hej!

nie gniewaj sie ale navara tylko wygąda próbowaliśmy ze znajomym ma diesla na manualu to po prostu mu znikałem to raz a dwa środek to tragedia

a co do wypowiedzi kolegi z Hamburga oczywiscie na początku na pewno jest sporo nie dopracowań ale jaka frajda jeżdzić czymś czego nie ma na ulicach a nie opatrzonym modelem

Opublikowano

Witam,

Co do VATu od benzynki to nie lepiej kupić Żuka na firme i na niego tankować? :twisted: przecież Żuk to stara konstrukcja i nikogo nie zdziwi, że pali 30 litrów/100 km :norty:

Kamil
Opublikowano
hej!

nie gniewaj sie ale navara tylko wygąda próbowaliśmy ze znajomym ma diesla na manualu to po prostu mu znikałem to raz a dwa środek to tragedia

a co do wypowiedzi kolegi z Hamburga oczywiscie na początku na pewno jest sporo nie dopracowań ale jaka frajda jeżdzić czymś czego nie ma na ulicach a nie opatrzonym modelem

Czemu miał bym się gniewać :wink: . Po prostu na naszym rynku nie ma nic lepszego w tej klasie. Co do wnętrza to deska jest z plastiku ala Clio, ale w top wersji nie jest takie tragiczne (skórka ładniejsza niż w e60). Nie dziwię się że odskoczyłeś bo 530d naprawdę w serii dobrze chodzi, chociaż ja już seria bym nie chciał jeździć :twisted: . Reasumując punkt widzenia zmienia się razem z punktem siedzenia, wsiadając z bemki do navary zapominam o plusach e60 a dostrzegam zalety pickupa :cool2: .

Opublikowano
Witam,

Co do VATu od benzynki to nie lepiej kupić Żuka na firme i na niego tankować? :twisted: przecież Żuk to stara konstrukcja i nikogo nie zdziwi, że pali 30 litrów/100 km :norty:

 

Teoretycznie mozna, ale trzeba zachowac pozory. Jesli robisz trasy to nikt nie uwierzy ze zuk zarejestrowany w Gorzowie, tankuje w Krakowie ( bo tam jestes sluzbowo 4 raz w miesiacu, i tak przez rok), zuk tego nie wytrzyma i nikt nie bedzie przesuwal licznika km w zuku, zeby pasowalo. Porzadek w papierach musi byc, bez wzgledu na ustroj. :wink:

Opublikowano (edytowane)
Witam,

Co do VATu od benzynki to nie lepiej kupić Żuka na firme i na niego tankować? :twisted: przecież Żuk to stara konstrukcja i nikogo nie zdziwi, że pali 30 litrów/100 km :norty:

 

Teoretycznie mozna, ale trzeba zachowac pozory. Jesli robisz trasy to nikt nie uwierzy ze zuk zarejestrowany w Gorzowie, tankuje w Krakowie ( bo tam jestes sluzbowo 4 raz w miesiacu, i tak przez rok), zuk tego nie wytrzyma i nikt nie bedzie przesuwal licznika km w zuku, zeby pasowalo. Porzadek w papierach musi byc, bez wzgledu na ustroj. :wink:

 

Wiesz, jest troche kombinowania, ale Polak potrafi :twisted: w papierkach szybko można zrobić porządek, a wiesz jak firma w Gorzowie i jedziesz gdzieś dalej to tankujesz do pełna w ostatniej miejscowości do ktorej jeżdzisz z towarem (jak prowadzisz np. hurtownie spożywczą i wozisz towar do sklepów) i jest git (oczywiście nie powinno się tankować w niedziele i najlepiej tyle litrów ile ma zbiornik w "dawcy numeru rejestracyjnego" :) ) :norty: , a co do wytrzymałości Żuczka to można kupić transita (ten model z 1996-2001 czy jakos tak) z silnikiem 2.0 w benzynie i heja :twisted2:

Edytowane przez bakukamil
Kamil
Opublikowano
hej!

co do wypowiedzi kolegi z Hamburga oczywiscie na początku na pewno jest sporo nie dopracowań ale jaka frajda jeżdzić czymś czego nie ma na ulicach a nie opatrzonym modelem

 

Ja nie mieszkam na koncu Euro Zone wiec takie wynalazki ja E60 sa tu codziennością , tak samo jak nowe X ktorych w PL mozna policzyc na palcach jednej reki. Opatrzony wlasciciel co blyska swoja furka to musi byc dopiero Artysta. zeby lepiej zwrocic uwage na siebie można złotą cegle na szyji nosic.

Tacy co chca sie pokazac to maja inne furaki w garażu i to nie jakies tam E60 pokroju klasy C+.

Nie bierz tego do siebie tylko popatrz szerokim Horyzontem.

Opublikowano

mieszkam w Polsce a nie na końcu Euro Zone i w 2003 czy 2004 a nawet 2005 E60 nie była tak częstym autem nie można porównywać rynku D do PL sam o tym wiesz,bo napewno znasz historię i wiesz kto kogo zrujnował do cna i na koniec ograbił w czasie II wojny światowej.

a nowych X widziałem juz koło 10 sztuk

źle mnie zrozumiałeś nie szpan ale fajnie mieć nie opatrzone auto i tyle

takie auta jak BMW kupuje sie sercem a nie kalkulacje wezmę E39 z jakiegoś tam specjalnego miesiąca którego konstrukcja liczy sobie ponad 10lat czyli przepaść w motoryzacji i bedzie taniej czy mniej awaryjnie

tak to można zawsze czekać np,wyszła E60 e nie biore bo niedopracowane poczekam zakilka lat będzie dobra,wtedy wyjdzie następca ale super ale lepiej nie brać na początku tylko znowu poczekam itd itd

pozdrawiam Artur i pamietaj nie mieszkam w na końcu Euro Zony tylko w Polsce tak jak większość użytkowników tego forum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.