Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i może pomoc w kupnie od uczciwego użytkownika (najlepiej bez pośredników). Dzieki wielkie!!! Wszystkiego dobrego w 2008!!!
Opublikowano
Witam jestem posiadaczem od 4 miesiecy 530d z 2004 przejechalem juz prawie 10000km i jestem zadowolony z tego samochodu jak narazie jest bezawaryjny i prowadzi sie go swietnie nie wspominajac o konforcie,wiem ze zdarzaja sie jakies wadliwe egzemplarze ale ja jestem bardzo zadowolony jak narazie.Swoje auto kupilem w niemczech we frankfurcie nie polece Ci nikogo bo ja polecialem w ciemno i na miejscu znalazlem.Wesolych swiat i szczesliwego nowego roku
Opublikowano
i może pomoc w kupnie od uczciwego użytkownika (najlepiej bez pośredników). Dzieki wielkie!!! Wszystkiego dobrego w 2008!!!

 

 

Ja na Twoim miejscu kupilbym prosto w ASO BMW w ramach "BMW Premium Selection". Pewnie zaplacisz troche wiecej niz od osoby prywatnej (inna sprawa - chyba malo kto sprzedaje taki samochod z ogloszenia?), ale za to bedziesz mial roczna gwarancje, samochod bedzie sprawdzony, serwisowany i ogolnie w bdb stanie.

W Niemczech wybor takich samochodych jest zreszta bardzo duzy.

 

http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMBMW/de/pages/uvse/index.jsp?process=uvse

pozdrowienia

Krzysztof

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja na Twoim miejscu kupilbym prosto w ASO BMW w ramach "BMW Premium Selection". Pewnie zaplacisz troche wiecej niz od osoby prywatnej. ale za to bedziesz mial roczna gwarancje, samochod bedzie sprawdzony, serwisowany i ogolnie w bdb stanie.

i tanie ubezpieczenie za 4% wartości pełny pakiet.

Opublikowano

Mialem okazje odbyc dluzsza przejzdzke modelem E-60 535d biturbo.

Moje wrazenia to: Rewelacja!!! A wiem co pisze bo nie przesiadlem sie do niej z 2.0 silniczka tylko jezdze na co dzien E-39 528i.

Auto duze, pewne, przemierzajace zakrety niczym po sznurku i to przy niemalych predkosciach, zreszta jak kazde BMW wypada bardzo dobrze w komforcie i pewnosci prowadzenia, to moge rzec z czystym sumieniem ze E-60 wypada w tej probie wzorowo!

Malo tego! Swietne zestrojnie ukladu kierowniczego powoduje iz na drodze prowadzi sie megaprecyzyjnie przy duzych predkosciach, a na parkingu manewrujesz nia niczym jakas dziecinna zabaweczka na 4 kolkach. To mnie bardzo mile zaskoczylo.

Nie badz lama i nie kupuj jej w marnych welurach tylko poszukaj i doplac za swietnie trzymajace w zakretach w pelni regulowane elektrycznie skorzane foteliki. Normalnie miod! Twarde sportowo ale nie na tyle zeby powodowaly bol czterech liter po dluzszej jezdzie.

Zaskoczylo mnie tez pozytywnie, poprawne jak dla mnie umiejscowienie pedalow hamulca i gazu (automat). Mianowice fajnie gleboko jest zamontowany pedal gazu i hamulca co dla osob wysokich (ja mam 189cm) bedzie fajna sprawa gdyz mozna bardziej wyprostowac nogi podczas prowadzenia, nie odsuwajac fotela kierowcy zbyt daleko, w E-39 mam pedaly bardziej w moim kierunku co mi w zasadzie nie przeszkadza ale w e-60 jest duuzo lepiej. Druga sprawa ze pedla hamulca i gazu sa jakby w jednej plaszczyznie, tzn jest tak fajnie zamontowany ze nie musisz unosci troszke stopy aby nacisnac hamulec tylko przesuwasz stope w bok nie martwiac sie ze zahaczysz hamulec krawedzia obuwia. Moze to sa i blahostki ale powoduja wiekszy komfort i pewnosc prowadzenia.

O silniku nie powiem Ci nic pod wzgledem awaryjnosci, ale jazda autem z tym silnikiem to wiecej niz czysta przyjemnosc!

Mimo ze diesel to wogole nie slyszysz tego w srodku no moze na wolnych obrotach w korku lub oczekiwaniu na zielone dobiega do ucha mily bulgocik szesciu garnkow (poezja) jak ruszasz nic takiego nie ma miejsca. No i ta moc i moment obrotowy! Tu juz inzynierowie z Bawarii pokazali klase. Zero turbodziury bo jak wiadomo dwie turbinki (mniejsza i wieksza) . Przy kazdej predkosci obrotowej auto rwie raznie do przodu bez najmniejszego zajakniecia, w naszych polskich warunkach drogowych to duza zleta jak sie chce sprawnie wyprzedzic tira lub innego zawalidroge przed soba. Jesli mi wiadomo to ten silnik mial dwie wersje mocy 272 i 286KM. Ja jezdzilem wersja mocniejsza z 6 stopniowym automatem + tiptronic. Jesli kupisz to nawet mimo automatu naprawde niewielu znajdzie sie kozakow co odwaza sie przystartowac z pod swiatel do tego motorka...

Nie wiem jak ze spalaniem bo pod wplywem emocjii z jazdy tym samochodem kompletnie zapomnialem o wskazaniach OBC na temat sredniego i chwilowego spalania, ale mysle ze jest to sprawa do przelkniecia, wiadomo diesel i silnik ten jest wiekszym bratem 3 litorwki (ma taka sama pojemnosc, chyba 2993ccm) tylko wzmocnione tloki korbowody i wal oraz ma jedna turbine wiecej i pewnie lepsze oprogramowanie komputera sterujacego.

Jedynym minusem tutaj moze byc cena i pozniejsze koszty serwisowania oraz ewentualnych napraw tego silniczka, wiadomo 2 turbinki to juz podwojnie wieksze ryzyko ze ktoras walnie, ale czego to sie nie robi dla BMW... :mrgreen:

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu kupilbym prosto w ASO BMW w ramach "BMW Premium Selection". Pewnie zaplacisz troche wiecej niz od osoby prywatnej. ale za to bedziesz mial roczna gwarancje, samochod bedzie sprawdzony, serwisowany i ogolnie w bdb stanie.

i tanie ubezpieczenie za 4% wartości pełny pakiet.

 

A ja dostałem ubezpieczenie 1% ;) i to pełne. Polecam Premium Selection - sam kupiłem auto z tego programu i przynajmniej jestem pewien tego, co posiadam. Oczywiście jest dużo drożej, ale myślę że warto, tym bardziej że modele wyższe niż 525 praktycznie są maksymalnie wyposażone, a jak czegoś im brakuje to naprawdę drobiazgu. Pozdrawiam i życzę udanego zakupu;)

 

p.s. Co do foteli o których mówił kolega: kup lepiej komfortowe fotele. Trzymanie niewiele gorsze a zakres regulacji o wiele większy.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

ja rowniez jestem przed kupnem wozu - E61 530dA. Mam podobne pytania i dylematy co autor postu. Sklaniam sie coraz bardziej do tego programu BMW Premium selection.

 

Czy moglby ktos z forumowiczow opisac w kilku slowach "jak to sie robi :D ".

Auto chcialbym sfinansowac przez leasing i nie bardzo wiem jak to zrobic przy aucie kupionym za granica

 

pozdrawiam

Opublikowano
KrzysztofP widzę, że przesiadłeś się do E60 z Mercedesa CLK W208. Jak wrażenia? Na zdjęciu na którym oba stoją obok siebie MB wygląda jak... daewoo :)

 

 

Tak, to fakt ... :norty: Ale trzeba przyznac ze to samochod wypuszczony na rynek w 1997 roku, wiec juz mial swoje lata. A na zywo zreszta jednak lepiej sie prezentowal. Poza tym oryginalne felgi tez pogarszaly jego wizerunek, mialem jeszcze lepsze - tak jak tutaj:

 

http://krzysztofp.fotopic.net/p16751964.html

 

Ale na MB nie dam powiedziec zlego slowa ;) Kupilismy go 3 lata temu, w sumie to byl jedyny oprocz SLa MB ktory optycznie mi sie podobal-reszta to samochody dobre, ale dla emerytow, a mi do emerytury troche brakuje :). Moja zona mnie w sumie namowila, chociaz bylem dosc sceptyczny, ale nie zalowalem ani chwili. Sprzedalem go w wieku 7,5 lat i przebiego 150 tys. km - byl w sumie naprawde bardzo przyzwoitym samochodem - wygodnym, szybkim (218KM) i niezawodnym. Jakos wykonania byla tez OK, co prawda bylo widac, ze duzo czesci wnetrza bylo z C-Klasy W202. E60 gra w innej lidze, tu nie ma dwoch zdan :) Jest to pod wzgledem komfortu, wyciszenia itp. jednak o wiele lepszy samochod. Dynamika tez jest na wyzszym poziomie - i to nie tylko dzieki 115 KM wiecej. Active Steering, Dynamic Drive, zawiecha AC Schnitzer robi swoje - nie czuc w ogole wagi tego samochodu.

Poza tym MB mial poza tym automatyczna SB, a ja - mimo jej niezaprzeczalnych zalet, zwlaszcza w ruchu miejskim - juz tesknilem do manuala. Wiec tutaj tez jest duzy plus co do dynamiki.

Wydawalo mi sie, ze w CLK320 mialem nawet niezle naglosnienie (oryginal MB). Ale przy Logic7 brzmialo ono juz jak radio Safari 5 ;)

Ech co tu duzo mowic, samochod jest super. Ostatnio nawet do dentysty jezdze z usmiechem na ustach :D

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Ale na MB nie dam powiedziec zlego slowa ;)

 

To nie tak :) Zapytałem z ciekawości, bo od dawna toczę dyskusje z moim tatą na temat rywalizacji BMW-Mercedes. Tata od zawsze wielbił MB przez co od małego miałem styczność z tymi samochodami. Mimo, że tata dbał o auta i jeździł modelami z najwyższej półki (W124 300E, W126 500 SEL, W126 500 SEC) to ja, odkąd zacząłem mówić, wolałem BMW :D

 

Wspominam o tym, bo gdy jakiś czas temu wsiadł do mojej 520-stki, powiedział, że jest wykończona lepiej od jego samochodu (a obecnie jeździ MB E-klasą 4.2 z 1999). Oczywiście chwilę później dodał, że w latach 90-tych Mercedesy biły BMW na głowę :D

 

Mam nadzieję, że autor wątku wybaczy mi mały OT.

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

  • Moderatorzy
Opublikowano
. Sklaniam sie coraz bardziej do tego programu BMW Premium selection.

 

Czy moglby ktos z forumowiczow opisac w kilku slowach "jak to sie robi :D ".

Ja brałem w leasing u polskiego dealera, przez fabryczny leasing BMW (który wspólpracuje z BPH)

Szukałem wśród samochodów dostępnych u dealerów w polsce. Jest dość duży wybór E60 530d, z E61 jest trochę gorzej (ale jak szukałem to u jednego był E61 530xd z M-pakietem)

Sprawdzasz na stronach dealerów jakie mają samochody. Potem tylko negocjacja ceny.

A na koncu odbierasz zarejstrowany samochód od dealera

Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Moderatorzy
Opublikowano

Cena będzie ta sama albo nawet niższa:

 

BMW 550i Sedan

Cena 199 900 PLN

Numer oferty 0021919E

Pierwsza rejestracja 11/2006

Przebieg 14 500

Kolor nadwozia Barbera Red metallic

Kolor wnętrza beżowy

Rodzaj paliwa benzyna

Skrzynia biegów Manualna

 

http://e4c.bmwgroup.com/eric/showVehicleDetailsConfiguration.do?nosearch=true#0021919E

Myślę, że niezła oferta

Opublikowano
Ale na MB nie dam powiedziec zlego slowa ;)

 

To nie tak :) Zapytałem z ciekawości, bo od dawna toczę dyskusje z moim tatą na temat rywalizacji BMW-Mercedes. Tata od zawsze wielbił MB przez co od małego miałem styczność z tymi samochodami. Mimo, że tata dbał o auta i jeździł modelami z najwyższej półki (W124 300E, W126 500 SEL, W126 500 SEC) to ja, odkąd zacząłem mówić, wolałem BMW :D

 

Wspominam o tym, bo gdy jakiś czas temu wsiadł do mojej 520-stki, powiedział, że jest wykończona lepiej od jego samochodu

 

Mysle, ze ma racje. W210 na pewno jest gorzej wykonczony od E39. W 211 jakosc materialow jest moim zdaniem bardzo dobra (chyba nawet lepsza od E60). :)

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Witam jestem posiadaczem od 4 miesiecy 530d z 2004 przejechalem juz prawie 10000km i jestem zadowolony z tego samochodu jak narazie jest bezawaryjny i prowadzi sie go swietnie nie wspominajac o konforcie,wiem ze zdarzaja sie jakies wadliwe egzemplarze ale ja jestem bardzo zadowolony jak narazie.Swoje auto kupilem w niemczech we frankfurcie nie polece Ci nikogo bo ja polecialem w ciemno i na miejscu znalazlem.Wesolych swiat i szczesliwego nowego roku
Jak rozwiazales sprawe wysokiej akcyzy ??zaplaciles czy miales mniejsza cene na umowie??kupjac w salonie bmw w niemczech chyba nie ma co liczyc na mniejsza wartosc na umowie??
Opublikowano
Z salonu musi kupić osoba prywatna np. ktoś z rodziny a ty go odkupujesz za tyle ile chcesz.
szacunek ,ale z tego co wiem ich urzad skarbowy to nie nasz i wszystko rejestruje .w komisie widnieje umowa na ta osobe prywatna np.na 25oooE,a ty kupujesz od niej za np.12000E.NIe ma problemu,ze go za dupe nie wezma w Niemcowni???
Opublikowano
Ja mialem zanirzona troche fakture i kupowalem w komisie i musialem zaplacic VAT bo bylem osoba prywatna i niestety w hiszpanii dowalili mi podatku 3000euro wiec a final wyniosla mnie 26tys euro.Jesli nie masz miedzynarodowego numeru podatkowego miedzy innymi komisu kupno sprzedaz to musisz zaplacic VAT.Pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
Opublikowano
Ja mialem zanirzona troche fakture i kupowalem w komisie i musialem zaplacic VAT bo bylem osoba prywatna i niestety w hiszpanii dowalili mi podatku 3000euro wiec a final wyniosla mnie 26tys euro.Jesli nie masz miedzynarodowego numeru podatkowego miedzy innymi komisu kupno sprzedaz to musisz zaplacic VAT.Pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
w cene netto to sie nie ma co pakowac .ja kupujac z niemieckim Steuerem oplacam w polsce akcyze od kaufevertrag i to jest ten bol jedyny. vat mnie nie interesuje
Opublikowano
Ja mialem zanirzona troche fakture i kupowalem w komisie i musialem zaplacic VAT bo bylem osoba prywatna i niestety w hiszpanii dowalili mi podatku 3000euro wiec a final wyniosla mnie 26tys euro.Jesli nie masz miedzynarodowego numeru podatkowego miedzy innymi komisu kupno sprzedaz to musisz zaplacic VAT.Pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
w cene netto to sie nie ma co pakowac .ja kupujac z niemieckim Steuerem oplacam w polsce akcyze od kaufevertrag i to jest ten bol jedyny. vat mnie nie interesuje

 

vat cie nie inetersuje bo go zaplaciles w cenie skoro nie kupiles netto

Opublikowano
zamiast 535d lepiej kup sobie 545

 

Moglbys bardziej rozwinac swoja wypowiedz?????????????

 

a po co komu kopciuch? lepiej benzynka

no a jaki jest sens placic wieksza cene za samochod? to ma byc ta oszczednosc ? ropa i tak jest droga, w dalszej eksploatacji i tak wyjdzie taniej benzyna-chodzi mi o serwis takiego samochodu

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.