Skocz do zawartości

Zawieszenie e46 - na jakie zmienic :)


azp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Niedawno kupilem 330cd coupe i chcialbym troche pozmieniac w zawiasie, auto jest za miekkie.

 

Zalezy mi na poprawie wlasnosci jezdnych bez obnizania samochodu, a jesli juz to minimalnie zeby nie bylo problemow z wjezdzaniem na krawezniki...

 

Czy ktos wie o ile dokladnie obnizaja samochod sprezyny z Mpakietu?

Myslalem zeby je kupic (na pewno nie obniza za bardzo) + do tego Bilstein B6.

Ale moze do sprezyn z Mpakietu odpowiedniejsze beda amory Bilstein B8? Ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie?

 

Inna opcja jest komplet sprezyn + amorow Bilstein B12, obnizaja auto o Front 35mm / Rear 20mm ale nie wiem czy nie obniza auta bardziej niz Mpakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Przed wymiana amorków wymień wszystkie tuleje na POWERFLEX ( http://www.powerflex.co.uk/ ). Pojezdzisz i nie wystarczy to wtedy kup sobie komplecik (BILSTEIN B6+ sprężyny) lub TEIN-a jak Łukasz mówi i napewno bedziesz zadowolony.

 

Powerflexy obowiazkowo, ale to bedzie za malo :)

Jeszcze sie upewnie czy do sprezyn z Mpakietu lepiej zalozyc B6 czy B8 i w taki zestaw wejde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tez 330cd z power flexem- zrobiło sie bardzo sztywno. Przejeżdzając koleiny poprzecznie mało co żołądek ci nie wyskoczy z organizmu. Z przesyłką z angli zapłaciłem 300zł.

pozdrawiam

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tez 330cd z power flexem- zrobiło sie bardzo sztywno. Przejeżdzając koleiny poprzecznie mało co żołądek ci nie wyskoczy z organizmu. Z przesyłką z angli zapłaciłem 300zł.

pozdrawiam

 

A jakie wrazenia z prowadzenia auta po daniu powerflexow?

 

Zmieniales przod i tyl czy tylko przod? Na powerflex.co.uk sam przod wychodzi +- 370zl.

W sunhouse.pl za komplet chca 760zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem nie ma co ładowac w B8, skoro za 30-50zl więcej można miec zóltą serię KONI, z regulacją twardości...

 

Z tego co wiem to B6 podchodzą do samochodu ze standardowym zawieszeniem, a B8 to samochodu obniżonego o 25-35mm (dokładnie jest na stronie).

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Koni jakos nie mam przekonania, maja opinie bardziej komfortowych niz Bilsteiny. Zdecydowalem sie na B12, czyli B8 + sprezyny H&R. Mam nadzieje, ze nie braknie mi 1cm do wjazdu na krawezniki... sprezyny z mpakietu sa wlasnie o 1cm wyzsze :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.