Skocz do zawartości

Automatyczna regulacja swiatel


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

 

Na wstepie zycze wszystkim zdrowych, spokojnych swiat!

 

Zauwazylem, ze od pewnego czasu moje swiatla nie reguluja wysokosci swiecenia, tak jak za zwyczaj mialo to miejsce, zwlaszcza przy ich wlaczaniu. Zdzialam cos wlasnymi rekoma? Mial ktos/Zna ktos podobny przypadek? Ewentualnie ktora czesc nawalila?

 

Rok produkcji 2002 i oczywiscie xenony.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
u mnie wypięta była kostka przy regulacji, która jest z prawej strony z przodu nad wahaczem sprawdz to mógł tam jeszcze zerwać się taki mały łącznik który umocowany jest do wahacza
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Strzal w 10!

Odpiety byl mechaniczny element trzymajacy sie wahacza. Niestety podlaczenie jego nie spowodowalo uniesienia widma swiatla... :| Zaczynam sprawdzac przewody.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To ja bym przy okazji zapytał czy jeżeli lampy przy włączeniu robią takie "góra-dól" to oznacza że mam automatyczną regulację świateł?

A może w każdej e39 tak robią?

Kupiłem autko na zwykłych lampach , i szybko je zmieniłem na xenon fabryczny hella. ale poza lampami nic nie przerabiałem a one tak własnie robią "góra-dól" przy załączaniu.

Zaznaczam , że to jest touring i może touring tak ma?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
To ja bym przy okazji zapytał czy jeżeli lampy przy włączeniu robią takie "góra-dól" to oznacza że mam automatyczną regulację świateł?

A może w każdej e39 tak robią?

Kupiłem autko na zwykłych lampach , i szybko je zmieniłem na xenon fabryczny hella. ale poza lampami nic nie przerabiałem a one tak własnie robią "góra-dól" przy załączaniu.

Zaznaczam , że to jest touring i może touring tak ma?

 

A czujnik do automatycznej regulacji świateł masz?

Bandite Motor Wagen
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A gdzie go szukać?

Raczej chodzi mi o to czy wszystkie e39 tak robią światłami czy tylko te z regulacją?

Aha.. pokrętło ręcznej regulacji mam jeśli to coś wnosi.

Czujnika mogę nie poznać nawet jeśli jest :roll:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeczytałem i już wiem :idea:

NADAL WYDAJE MI SIĘ ŻE MOGĘ NIE ROZPOZNAĆ TEGO CZUJNIKA.

Nigdy go nie widziałem. A najśmieszniej będzie jak go nie mam , bo wtedy mogę długo go szukać :?

Ja bym wolał wiedzieć czy to jakaś zasada z tym "kiwaniem" czy zasadniczo zasad brak?

Nie pytam o czujnik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

czesc

automatyczna regulacja jest w orinalnych xenonach jak masz pokretlo to nie masz czujnika :cool2:

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyobrazcie sobie, ze przymocowalem ten element do wahacza i przez jakis czas jeszcze nie dzialalo, dopiero po kilku dniach zauwazylem pierwsze ruchy widma swiatla. Aktualnie wydaje mi sie, ze raz dziala, raz nie, w kazdym razie moje swiatla i tak swieca zdecydowanie za nisko. Byc moze kolanko mechanizmu musi byc odchylone w druga strone; czy u was odchylone jest w kierunku przodu auta czy tylu?

 

BTW: Ten mechanizm to chyba najwieksza tandeta z jaka mialem doczynienia w moim BMW. Sredniej wielkosci kamien przy sredniej predkosci powoduje wygiecie/oderwanie tego kolanka. Nie zrozumcie mnie zle; tez mam fiola na punkcie tych samochodow, ale trzeba sobie powiedziec wprost, ze to im nie wyszlo. :?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wie moze ktos jak mozna podniesc widmo rzucane przez swiatla? Jak to mozna to wyregulowac? Narazie chce samemu, po powrocie do Polski mam zamiar pojechac do serwisu. 1300km ze swiatlami swiecacymi w dol bedzie... uciazliwe. :P

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lampy mają manualne regulatory położenia. Jak każde lampy. Pokręcasz i położenie się zmienia. A jeśli się nie zmienia to możliwe , że masz połamane elementy regulacyjne. Zwierciadła i soczewki swoje ważą a to powoduje , że się przechylają. Można to sprawdzić. Wystarczy otworzyć lampę i popróbować poruszać wnętrznościami ręcznie. Jak się ruszają to masz powód :cool2:

 

A z tą moją regulacją nikt nic nie pomoże?

Chodzi mi o to czy lampy z regulacją i bez regulacji po załączeniu robią ten ruch góra dół?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam, mam zwykłe światła mijania z manualną regulacją wysokości świecenia i od jakiegoś czasu nie widzę

tego charakterystycznego podnoszenia się lamp podczas ich włączania, dodatkowo nie działa manualna regulacja.

Pytanie mam takie, co odpowiada za regulację tych lamp czyli za to podnoszenie i opadanie podczas włączania lamp

oraz za ich manualną regulację, nie chodzi mi o siłowniki tylko o sterowanie (jeżeli taki układ elektryczny jest)

Chce to sprawdzić zanim rozkręcę lampy, dodam że lampy świecą mi normalnie czyni ani za niska ani za wysoko.

Dzięki za odpowiedź.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ząbki na reulatorach mogły Ci się skruszyć. Są zestawy naprawcze np taki.

http://allegro.pl/lampa-reflektor-przod-zestaw-naprawczy-bmw-e39-00-i4914502684.html

 

Poszukaj sobie, widziałem też aluminiowe, pewnie dłuzej popracują ;)

 

Jeszcze mógłbyś napisać czy masz przed czy po-lift.

Opublikowano

Mam przedlift, no cóż lampy rozkręcę jak będzie ciepło, tylko zastanawiam się że tak

obydwie lampy padły w jednym czasie http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/hmm.gif

 

P.S

Objawy były takie że lampy zaczęły się tak jakby zacinać, czyli po ich załączeniu czasami podnosiły się dopiero po

kilku sekundach ale zawsze razem, dlatego pytam o sterowanie czy i gdzie takie jest bo coś mi się nie wydaje

aby obydwa siłowniki czy zaczepy pękły dokładnie w tym samym czasie.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.