Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

solaris520 wypisujesz w tym temacie prawdziwe eseje, że nie powiedziałbym wypracowania, które musze przyznać wzbudziły we mnie nie małe emocje :lol:

ok wiemy, że o GUSTACH SIE NIE DYSKUTUJE ale skoro jest to forum dyskusyjne wtrace swoje 3 grosze

 

solaris520 potrafie docenić i zrozumieć Twoja fascynacje starszymi modelami marki (E38, E34 itd), potrafie zrozumieć, że nie podoba Ci się wnętrze a dokładnie jego forma stylistyczna w nowych modelach ale nie zgadzam się i stanowczo protestuje! przeciw Twoim esejom w formie dlugich wypracowan w tym temacie, którymi nie tyle co przekonujesz do swoich argumentow ale probujesz nimi narzucic swoją rzekomą racje pozostalym czytelnikom tego forum

oczywiscie, zaraz bedziesz cytowal ten tekst i ujrzymy kolejny esej na pol strony, ktorym to negujesz - otoz przeciwko temu ja tez protestuje!

wszyscy juz przeczytali 89 razy ze wnetrze nowlych modeli BMW jest fuj i my juz to wiemy !

 

tymczasem ja Ci napisze cos od siebie o nowym wnetrzu BMW

moze i jest kredens, moze i sa przelaczniki jak w mojej pralce

ale uwierz mi, ze po tygodniu jazdy nowym BMW nie chcesz wsiadac do innego samochodu

a jak ktos mi wmawia ze ERGONOMIA w E34 jest wyzsza niz w E65 to ja w tym momencie wiem, ze gosc jest po prostu prostym czlowiekiem i nie wie co mówi

nie bede tu pisal o ergonomi wnetrza, ktora zawiera sie w 1 slowie: IDRIVE, moze za 15 lat jak bedzie co niektorych stac na E65 to zrozumieja co to znaczy

za to chetnie napisze o wlasciwosciach jezdnych takich jak dynamic drive, adaptive drive , active steering, aktywne reflektory czy aktywne pneumatyczne zawieszenie i wiele innych i GDYBY szanowny Pan solaris520 zaznajomil sie chocby w kwesti teoretycznej nie wspominajac juz o poznaniu tych systemow w praktyce to zrozumialby jak wielka przepasc dzieli 7er serii E32 od 7er E65 czy 5 E34 do 5 E60.

 

podsumowujac solaris ma w 1 racje - stylistyka zawodzi

natomiast ergonomia i technologia w noych modelach BMW jest na najwyzszym poziomie

mam tylko nadzieje, ze nowe modele BMW juz z serii F polacza piekno stylistyczne z obecna ergonomia i kunsztem technologicznym czego sobie i wam wszystkim zycze

 

tyle mam do przekazania

pozdrawiam i zycze wszystkim hucznego sylwestra !

Edytowane przez Rzeznik
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

 

 

nie bede tu pisal o ergonomi wnetrza, ktora zawiera sie w 1 slowie: IDRIVE, moze za 15 lat jak bedzie co niektorych stac na E65 to zrozumieja co to znaczy

za to chetnie napisze o wlasciwosciach jezdnych takich jak dynamic drive, adaptive drive czy active steering i GDYBY szanowny Pan solaris520 zaznajomil sie chocby w kwesti teoretycznej .

 

 

mam tylko nadzieje, ze nowe modele BMW juz z serii F polacza piekno stylistyczne z obecna ergonomia i kunsztem technologicznym czego sobie i wam wszystkim zycze

 

 

Proszę wyjasnij niegodnym te sowa jakis idrajf, adaptiw drajf czy aktiw stering. Osieć niegodnych i ubogich :norty:

 

My tez mamy nadzieje ze seria F wszystko naprawi. Cokolwiek by to oznaczało...

Edytowane przez TSA55
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
za robote sie wez i kup sobie nowe BMW to sie dowiesz :lol:

 

Nie potrafisz wyjasnic bo masz za małe IQ? Pracuję człowieku...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
za robote sie wez i kup sobie nowe BMW to sie dowiesz :lol:

 

Nie potrafisz wyjasnic bo masz za małe IQ? Pracuję

co to jest IQ ? IdriveQuattro ?

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Active steering. Układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu.

Jak pojeździłęm z tym układem wniosek następujący. To trzeba mieć koniecznie.

Dynamic drive - aktywne stablizatory. Ograniczają przechyły w czasie dynamicznej jazdy.

Po prostu limity przyczepności w nowej E60 są dużo dalej niż poprzednie generacje. U mnie włącza się już blokad psychiczna.

 

A w kolejnej wersji znowu wymyślą coś nowego. I E60 będzie przestarzała i tak w kółko macieju.

A czy plastik na desce wygląda tak czy siak mi to zwisa. Ważne, żeby był solidny z dobrych materałów. Bo jak widzę w starych BMW czarny świecący plastik to przypominają mi się japończyki z lat 90-tych

Edytowane przez Rufio
Opublikowano
:mad2: Poddaję się! :duh:

szkoda, liczyłem na kolejna elokwentną riposte :duh:

 

jeszcze jedno do Pana solaris520:

 

Twoje postrzeganie nowych modeli BMW opiera sie na wrazeniach estetycznych

czyli Ty poprostu odpalasz zdjecie deski rozdzielczej BMW E60 i stwierdzasz ze to auto

jest zaprzeczeniem "starej dobrej" linii BMW, jest zbeszczeszczeniem dlugoletniej tradycji stylistow i inzynierow z Monachium

i na tym konczy sie Twoja ocena samochodu

 

niestety ale dla mnie jest to nie do przyjęcia !

 

widzisz ja oceniam samochód takim jakim on jest a nie takim jakim bym chciał żeby był

ja wsiadam do samochodu, odpalam go i ruszam

po kolejnym tysiącu przejechanych kilometrów stwierdzam, że ten samochód poprostu lata

on nie jedzie, on unosi się nad drogą

to jak przyspiesza, to jak pokonuje zakręty, to jak silnik wchodzi na obroty , to jak czuje się we wspaniale wyprofilowanych fotelach,

to ze taki ogrom dostepnych funkcji mam w dloni i mam do nich dostep bez ruszania ręką

wkoncu to ze wszystkie podstawowe funkcje sa aktywowane poprostu na moja komende glosową (czyz nie jest to szczyt mozliwosci ERGONOMII ?, no moze w przyszlosci komputer bedzie reagowal poprostu na nasze mysli)

wszystkie te czynniki i wiele innych upewniają mnie w przekonaniu, że BMW 760i E65 czy E60 w serii 5 kontynuja we wspanialy sposob wieloletnią tradycję marki

i produkuje najlepsze na świecie luksusowe samochody dostepne cenowo dla wielu ludzi (pomijam auta luksusowe z najwyzszej półki)

 

nie sądzisz, że to wszystko o czym ja tutaj piszę do Ciebie to coś więcej niż linia stylistyczna deski rozdzielczej czy kształt przednich reflektorów ?

Opublikowano

:duh: :duh: :duh:

Mało kiedy mam taki dyskomfort pisania do kogoś jak teraz. Przeczytaj sobie Rzeznik całą moją pisaninę w tym wątku ponownie – podejrzewam, że po ok. 10-tym razie może będziesz uprawniony, żeby cokolwiek o tym pisać. Komu ja narzucam swoją rację? Po pierwsze: wytłumaczyłem grzecznie i bez wybiegów personalnych, dlaczego nie podoba mi się decyzja o takiej stylistyce wnętrz jaka jest obecnie, a po drugie: protestowałem przeciw stwierdzeniu, że wnętrza E34 i E60 są do siebie podobne.

Od kiedy te systemy elektroniczne, które wymieniłeś, definiują lub zastępują kształty deski czy jakość stylistyczną? Po co w ogóle o nich pisałeś adresując to do mnie??? – chyba tylko żeby utwierdzić się w swoim chamstwie, bo to było nie na temat tego wątku, a ja nawet nie porównywałem starszych modeli z nowymi pod względem technologicznym (nie stać mnie na takie minięcie się z faktami!). Sprowadzę skojarzenia już do dziecinnego poziomu: co jest złego w tym, że upieram się przy upodobaniu do stylu starszych BMW, w których czuję się jak w samolocie? To daje mi, być może psychologicznie porównywalne poczucie stabilności samochodu i jego dobrych właściwości trakcyjnych z tym, co niektórym dają te przeróżne nowoczesne systemy elektroniczne (ciekaw jestem, co będzie jak to zacznie się po kolei wszystko psuć).

O ergonomii dużo bardziej niż ja, wypowiadał się ktoś, kto sprawdził to doświadczalnie – wniosek był jedynie zgodny z moimi podejrzeniami (a 1000km jest wg mnie miarodajne).

...nie sądzisz, że to wszystko o czym ja tutaj piszę do Ciebie to coś więcej niż linia stylistyczna deski rozdzielczej ..... ?

To co napisał ten człowiek, to dokładnie tak, jakbym ja wmawiał inwestorowi, że zaprojektuję mu paskudny dom, ale zaopatrzę, go we wszelkie systemy tzw. inteligencji budynku - i dlatego inwestor ma uwierzyć mi, że to przykład wspaniałej architektury :duh: .

 

Poza tym Rzeznik, umiałbyś ruszyć się gdziekolwiek bez tych literek i skrótów nazywających te wszystkie systemy, które mi nawet nie są potrzebne do jazdy samochodem?

 

Zanim napiszesz, że ktoś jest prostym człowiekiem i nie wie, co mówi, albo zaczniesz pouczać kogoś, o kim NIC nie wiesz, zastanów się kilkanaście razy. Ja wypowiadam się w tym wątku przede wszystkim o stylistyce – i zapewniam, że w tym temacie wiem, co mówię. Te stanowcze protesty, zostaw sobie na treść komend głosowych w swoim samochodzie. Ze mną już nie próbuj dyskutować, bo z góry mówię, że nie będę tego brał pod uwagę inaczej niż raportując treść, którą uznam za nieodpowiednią.

 

Rozumiem Rzeznik, że rolę eseisty teraz sam będziesz pełnił – bardzo dobrze, bo dla mnie pisanina w tym wątku jest tematem zamkniętym, co zresztą napisałem w poprzednim poście. Wolę, żeby nikt nie prowokował mnie, zwłaszcza chamstwem do włączania się w ten spór ponownie, bo wszystko już napisałem, a święta się już skończyły i mam do wykonania zaległe zlecenia, zamiast udzielania się w pyskówkach na temat poezji i innych bajek, które ktoś mi opowiada pisząc o wyższości idrive nad dobrym i rozpoznawalnym designem.

 

P.S.

Przepraszam przyjaciół z Forum i Moderatorów za taki ton tego postu, ale okazuje się, że człowiekowi ujawnia się temperament, gdy ktoś próbuje wmówić nieprawdę lub wykonuje personalne wycieczki. Podejrzewam, że tym postem niestety utrudniam zrealizowanie projektu, o którym ostatnio pisaliśmy z Marcinem, a wcześniej z Adminem. Cóż, będę miał więcej czasu na pracę.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Solaris co do przeprosin to myśle ze pan (z małej litery) rzeźnik uklepawszy 50 postów, poczuł sie prawie ze Adminem wychowawcą. Niestety poziom kultury owego pana odbiega od Twojej kultury i mysle ze jest na tyle zaslepiony ze nie widzi jak płytko mysli i jaki jest tor jego rozumowania.

Jeżeli po tej dyskusji ktos miałby ustapic i przestac pisac na forum to moze niech to zrobi pan który równie dobrze czułby sie w Mazdzie, Daewoo czy innym Chevrolecie - za przeproszeniem rzeźnik.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

solaris520 liczylem na merytoryczna dyskusje z Toba a przeczytalem post sfrustrowanego nastolatka o zenujacym poziomie kultury

zarzucasz mi, ze nie zrozumialem Twoich postow a tymczasem ja napisalem 2, ktorych Ty kompletnie nie zrozumiales

proponuje zebys przeczytal je sobie jeszcze raz moze na głos ?

 

po 1 gdzie ja neguje Twoje upodobanie do starszych modeli BMW ?

po 2 juz w 1 zdaniu napisalem, ze rozumiem Twoja niechec do stylistyki nowych modeli BMW i poniekąd sie z nią zgadzam

 

dalsza tresc moich wypowiedzi miała na celu przekonać Cie, że nowe modele BMW pomijajac walory estetyczne kontynuuja wieloletnia tradycje marki

Opisalem co jest wspanialego w nowym BMW, opisalem systemy ktore dzisiaj sa juz czescia samochodu i to wlasnie dzieki nim czuje sie "jak w samolocie" jadac po autostradzie z duza predkoscia ...

Niestety do Ciebie nic nie dociera a stwierdzenia w stylu:

ciekaw jestem, co będzie jak to zacznie się po kolei wszystko psuć

czy

Poza tym Rzeznik, umiałbyś ruszyć się gdziekolwiek bez tych literek i skrótów nazywających te wszystkie systemy, które mi nawet nie są potrzebne do jazdy samochodem?

upewnily mnie w przekonaniu, ze dyskusja z Toba nie ma zadnego sensu ...

Opublikowano
teraz jeszcze pytanie czy na E60 taksówkarze też będą robili po 1 200 000 kilometrów jak na co poniektórych E39, słyszałem wiele niepochlepbnych opinii na temat awaryjności E60 powyżej 100 000 - 160 000 km.
Opublikowano

Panowie :handshake:

Ta dyskusja nie ma sensu :!:

Nie zaprzeczalnym jest że praktycznie wszystkim posiadaczom starszych BMW seria E60 i E65 się nie podoba :!:

Tej stylistyki bronią tylko posiadacze, nie dziwię się, co mają powiedzieć-

"Słuchajcie wywaliłem xxxtys zł, na paskudne nie ergonomiczne auto, wymiotowac mi się chce jak na niego patrze, oczy mnie bolą jak nim jeżdzę, nie mogę sięgnac do chwytaka na napoje, wogóle sprzedam tego strupa"

 

Moje zdanie na temat obecnych modeli jest takie, technologicznie - kosmos, ale to było zawsze w BMW (system Check Control, ABS czy AIR bag pojawił się w 1979 roku, kiedy reszta zaczeła montować pasy)

Zewnętrznie ładnie, ale bez efektu :jawdrop:

Srodek, porażka, nie ważne jak sie szybko wchodzi do menu, jaki fajny jest IDRIVE (przyznaje jest niezły), chodzi mi tylko o zgubienie wyrazistości lini kokpitu, on mógłby być w Audi, czy MB bez zmian tylko znaczek!!

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Ta rozmowa ma na alu odowodnienie wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkiej nocy.... nie ma sensu taka dyskusja. Mnie również podoba się stylistyka w starszych modelach BMw takich jak E34, E32, E,38, E39 etc, ponieważ we wszystkich tych modelach był jakiś element współny który zespalał wszystkie te modele w jedno, od razu wiedziało się gdzie się siedzi. Gdzieś słyszałem kiedyś takie zdanie że: wnętrze jest dla kierowcy a to co na zewnatrz dla innych aby podziwiali i coś w tym jest, owszem jesli chodzi o nowe modele to jest co podziwiac z zewnątrz, ale wewnątrz juz nie koniecznie, ale to kwestia gustu :)
Opublikowano
Panowie :handshake:

Tej stylistyki bronią tylko posiadacze, nie dziwię się, co mają powiedzieć-

"Słuchajcie wywaliłem xxxtys zł, na paskudne nie ergonomiczne auto, wymiotowac mi się chce jak na niego patrze, oczy mnie bolą jak nim jeżdzę, nie mogę sięgnac do chwytaka na napoje, wogóle sprzedam tego strupa"

 

Mysle, ze posiadacze E65 czy E60 to ludzie, którzy wiedza co kupują i na pewno nie maja takiego zdania o swoim samochodzie.

Poza tym w kazdej chwili mozna zmienic swoje 7er na S klase czy Lexusa

Dlaczego nie warto ? Zycze wam zebyscie kiedys zrozumieli dlaczego ... :norty:

Opublikowano
Dzisiaj przeczytałem cały wątek,a także jeszcze coś innego. Powiem tak i Rzeźnik ma rację i Pan Solaris520 że chwalą swoje auta. Ja kupiłem swoje auto bo na takie było mnie stać, a ta wersja 5 także mi się podoba - wcześniej miałem E34. Przy wyborze auta poza dodatkami które chciałem mieć w swoim aucie kierowałem sie także tym aby było "ekologiczne" - wybierałem tylko takie, które posiadają filtr cząstek stałych. Jest to bardzo ważny aspekt szczególnie teraz jak Niemcy wprowadzają nalepki ekologiczne. Niestety ale przy całym szacunku do Solaris520 Twoje auto nie będzie mogło wjechać do zielonej strefy (dla benzynowców tylko po 1993 i z katalizatorem), jest także za młode aby uznać go za zabytkowe. Myślę także że pewne rzeczy musiały być przekonstruowane (wyświetlacz navi, mnogość funkcji itp.) w E60. Miałem oczywiście pewne opory w stosunku do nowej wersji 5 - czy zdołam to wszystko ogarnąć i czy zaakceptuję ten nowy styl. Jak się trochę objeździ to z zamkniętymi oczami powiem, że to rasowe BMW a nie podróba MB czy Audi. A jeszcze jedno jeśli chodzi o taksówki - u nas jeszcze długo będa jeździć na E34 i "puchaczach MB" bo one są: tanie w zakupie i eksploatacji. Jeździłem niejedną taksą i powiem, że żadna nie była nawet w połowie tak sprawna jak to ma się w autach w normalnym użyciu. Będzie tak póki nasi na górze czegoś w stronę ekologii nie zmienią. Bo jeśli chodzi o ekologię i bezpieczeństwo to najnowsze modele nie mają sobie równych.KROPKA
Opublikowano

E60 i E65 zostały zaprojektowane właśnie w takim kontrowersyjnym stylu aby pozyskać nowych klijentów,uważam że z góry było to zaplanowane i ten lament właścicieli E34 za bardzo ich nie interesuje

tylko prosze nie porównywać tego do wyrobów dalekowschodnich bo skośnoocy zrobili kopię E60 i nazywa sie Epica

hej

Opublikowano
E60 i E65 zostały zaprojektowane właśnie w takim kontrowersyjnym stylu aby pozyskać nowych klijentów,uważam że z góry było to zaplanowane i ten lament właścicieli E34 za bardzo ich nie interesuje

tylko prosze nie porównywać tego do wyrobów dalekowschodnich bo skośnoocy zrobili kopię E60 i nazywa sie Epica

hej

 

 

jezeli mowa o skosnookich, to fotka prosto from japan , piekne ujecie :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: http://www.assist-kyoto.co.jp/user/img/900001505.jpg

typowy gangsterski styl dla bmw

:cool2: :mrgreen:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
E60 i E65 zostały zaprojektowane właśnie w takim kontrowersyjnym stylu aby pozyskać nowych klijentów,uważam że z góry było to zaplanowane i ten lament właścicieli E34 za bardzo ich nie interesuje

tylko prosze nie porównywać tego do wyrobów dalekowschodnich bo skośnoocy zrobili kopię E60 i nazywa sie Epica

hej

Tora Epica to jest chevrolet i fakt podobny do E60 jak w znanym filmie"jakbym był bryszczaty na jedno oko to bym uwierzył". :P

Opublikowano
Nie no panowie skosnoocy zrobili dawnio juz wiele modeli przypominających środek e60 itp, wybaczcie ale czułem się jakbym siedział w nissanie i ten wyswietlacz czy jak tam sie to zwie po środku, no proszę :lol: , ale z zewnatrz jest wypasik
Opublikowano
Nie no panowie skosnoocy zrobili dawnio juz wiele modeli przypominających środek e60 itp, wybaczcie ale czułem się jakbym siedział w nissanie i ten wyswietlacz czy jak tam sie to zwie po środku, no proszę :lol: , ale z zewnatrz jest wypasik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.