Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam problemy z gazem czyli falowanie moze mam krokowy ,moze przepustnice do wymiany kto wie moze jeszcze cos innego czy montujac blosa musze miec wszystkie te elementy sprawne ? czy majac np krokowy lub przeplywmonierz walniety montarz blosa to poprawi????

 

pozd

Edytowane przez cool_wicia

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano
blos to gaznik gazowy, elektronika benzynowa jest mu niepotrzebna, jesli tylko auto bedzie mnialo iskre to bedzie jezdzic. napewno nie bedziesz mial tych problemow ale tylko na gazie, na Pb bedzie tak samo jak bylo
Opublikowano

Szczeze - doprowadz najpierw auto do uzywalnosci na Pb a dopiero potem baw sie z gazem.

 

na Twoim miejscu wymienil bym te elementy i dopiero dokupil blosa

 

b

 

btw gdzies widzialem jak kolega sie upieral, ze blos to lipa i ze sekwencja to jedyna droga :mrgreen:

a moze sie myle, sorka jak tak :wink:

 

pozdro

Opublikowano

a czy w niemczech mozna miec LPG bez elektronicznego dozowania mieszanki? bo w Polsce nie mozna i tak naprawde diagnosta moze sie przyczepic jesli nie zobaczy silnika krokowego - na oko to moze byc tak na sztuke, byle by byl. z tego co slyszalem to niemieccy diagnosci sa bardziej uszczypliwi i kiedys ktos powiedzial ze jakby tak wpuscic niemieckich diagnostow do polski to po pol roku 80% aut nie moglo by jezdzic po ulicach :-)

 

p.s. a potem auto bedzie sprzedane jako igla od dziadka :-) - nie moglem sie powstrzymac

Opublikowano

 

p.s. a potem auto bedzie sprzedane jako igla od dziadka :-) - nie moglem sie powstrzymac

 

buahahahha :mrgreen:

i potem ludzie kupuja BMki i dziwia sie, ze co to za awaryjne auta, a to porostu ich poprzedni wlasciciele :duh: :mad2: :mad2:

Opublikowano
blos to gaznik gazowy, elektronika benzynowa jest mu niepotrzebna, jesli tylko auto bedzie mnialo iskre to bedzie jezdzic. napewno nie bedziesz mial tych problemow ale tylko na gazie, na Pb bedzie tak samo jak bylo

 

Tu się mulisz kolego.

Opublikowano

 

p.s. a potem auto bedzie sprzedane jako igla od dziadka :-) - nie moglem sie powstrzymac

 

buahahahha :mrgreen:

i potem ludzie kupuja BMki i dziwia sie, ze co to za awaryjne auta, a to porostu ich poprzedni wlasciciele :duh: :mad2: :mad2:

 

To niech ci ludzie sprawdzą co kupują albo mają ze sobą kogoś kto się na tym zna.

Opublikowano
pietro z calym szacunkiem, ale wszystkich rzeczy niegdy nie sprzwdzisz do konca, a spzedawcy moga sypac swoje bajki do woli
Opublikowano
pietro wskaz miejsce w ktorym sie "zamulilem", rozumiem ze moja wiedza moze byc mala, ale chcialbym wiedziec w ktorym miejscu popelnilem blad. twoje stwierdzenie jest bardzo ogolnikowe.
Opublikowano
pietro wskaz miejsce w ktorym sie "zamulilem", rozumiem ze moja wiedza moze byc mala, ale chcialbym wiedziec w ktorym miejscu popelnilem blad. twoje stwierdzenie jest bardzo ogolnikowe.

 

po pierwsze silnik krokowy-wolne obroty, przepływka-kąt wyprzedzenia zapłonu, blos żeczywiście niema nic do elektroniki ale jeżeli silnik kuleje na Pb to rewelacji nie będzie i na blosie też tak będzie,

a do zapłonu (iskry) jest jeszcze kilka ważnych czujników z ktorych inf. trafiają do motoronica,

podstawa przy każdej gen.instalacji że auto ma dobrze chodzić na Pb potem można bawić się z gazem.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
pietro z calym szacunkiem, ale wszystkich rzeczy niegdy nie sprzwdzisz do konca, a spzedawcy moga sypac swoje bajki do woli

 

Tu masz racje, wszystkiego nie idzie sprawdzić.

Opublikowano

gwarantuje ci ze po odpieciu silnika krokowego i przeplywki , na blosie, 1 i 2 gen gazu silnik bedzie chodzil poprawnie.

 

chyba ze komp wylaczy iskre.ale nie spotkalem jeszcze takiej elektroniki w aucie ktora unieruchamia auto w przypadku awari

Opublikowano
gwarantuje ci ze po odpieciu silnika krokowego i przeplywki , na blosie, 1 i 2 gen gazu silnik bedzie chodzil poprawnie.

 

chyba ze komp wylaczy iskre.ale nie spotkalem jeszcze takiej elektroniki w aucie ktora unieruchamia auto w przypadku awari

 

na benzynie mam delikatne falowanie takie ze prawie nie widac miedzy 900 a 920

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano
gwarantuje ci ze po odpieciu silnika krokowego i przeplywki , na blosie, 1 i 2 gen gazu silnik bedzie chodzil poprawnie.

 

chyba ze komp wylaczy iskre.ale nie spotkalem jeszcze takiej elektroniki w aucie ktora unieruchamia auto w przypadku awari

 

A jeździłeś tak kiedyś dłóżej,

a później że obroty falują, że dużo pali, że silnik słaby.

Opublikowano
twoje stwierdzenie jest jak najbardziej poprawne ale jesli chodzi i PB. falowanie obrotow na gazie nie ma nic wspolnego z elektronika benzynowa.
Opublikowano
jesli masz przeplywomierz klapkowy to zdemontuj go na zewnatrz, kabli nie odlaczaj, odpal auto i delikatnie palcem odchylaj przepustnice i sprawdz czy bedzie sie cos zmienialo z silnikiem, czesto jest tak ze sie wyciera potencjometr lub krzywi klapka - blokuje sie wtedy
Opublikowano
twoje stwierdzenie jest jak najbardziej poprawne ale jesli chodzi i PB. falowanie obrotow na gazie nie ma nic wspolnego z elektronika benzynowa.

 

A krokowy to nie dawkuje powietrza (z gazem) na wolnych obrotach gdy przepustnica jest zamknięta, a żeby działał poprawnie to jeszcze czujnik temp.silnika, temp. pow. zasysanego(w przepływce), obr. silnika, czemu silnik np. jak zimny chodzi równo a jak ciepły faluje.

Opublikowano
tu mozesz miec minimalna racje, ale jak odepniesz krokowca na gazie to obroty falowac nie beda. to tak jakbys wywalil wtryskiwacze i zalozyl gaznik z fiata 125p, oczywiscie ze auto zapali tylko jak dla mnie to cofanie sie wstecz. 2 instalacja prawidlowo zamontowana jest lepsza. tym bardziej ze sklad mieszanki jest dobierany na podstawie sondy lambda i nie ma ryzyka ze mieszanka bedzie za uboga i wytopi pol silinka. mnie sie montaz blosa kojazy z wywalaniem elektroniki, wtryskow i kompa z auta i montowanie gaznika, przeciez inzyinerzy w wielkich firmach sie myla. wolalbym rozejrzec sie za uzywana sekwencja lub zainwestowac w sam przod nowy. pogadajcie z gazownikiem, przeciez homologacji nie potrzeba bo gaz wbity w dowod jest, to moze uda sie zalatwic taniej. do 4 cylindrow mozna kupic chyba taniej niz 1000zl. placic 350zeta za archaiczny wynalazek to dla mnie przesada, tym bardziej ze to rozwiazanie tez ma swoje wady. gaz tez strzelac potrafi.
Opublikowano
flash a ty wogóle jeździłes kiedy na gazie, i poczytaj troche o blosie bo nasza dyskusja jest bez sensu, a blos to nie gaznik tylko mikser o zmiennej charakterystyce przepustowości, krąży gdzieś po necie wykres z hamowni 525 która ma gaz II gen. 130KM poprostu super.
Opublikowano
jezdze na gazie ponad 10 lat, poniewaz fizyka obca mi nie jest to mam jako takie pojecie o zasadzie dzialania instalacji LPG, popatrz na opakowanie blosa - tam jest wyraznie napisane ze to gaznik moze nie po polsku ale to chyba nie problem. to co piszesz to chwyt marketingowy. zastanow sie skoro to takie cudowne czemu nie ma homologacji w polsce i nei wolno tego montowac. 525 i 130 koni? o czym ty piszesz, 525 m50 ma na PB 192 konie. to chyba jakas padlinka albo instalacja jest kiepska
Opublikowano
zastanow sie skoro to takie cudowne czemu nie ma homologacji w polsce i nei wolno tego montowac. 525 i 130 koni? o czym ty piszesz, 525 m50 ma na PB 192 konie. to chyba jakas padlinka albo instalacja jest kiepska

 

a blosa z krokowym od spodu widziałeś, a to widziałeś

 

http://www.godula.cc.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm

525 ma tyle koni ale na PB jak nie ma zwężki,

i mówiłem poczytaj troche o blosie i nie tylko na forum,

 

idą święta niema się co przekomażeć

Wszystkiego dobrego w święta i nowy rok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.