Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie się pojawiło się ogłoszenie zamieszczone przez dealera BMW Inchcape

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3859772&clipboard=add

 

autko prezentuje się nieźle tylko cena jakaś taka wyższa o ok 30% od średniej rynkowej czyli ok 35 tys. PLN

 

Pytanie z ciekawości brzmi: czy warto zapłacic za uauto 30% wiecej niż średnia cena rynkowa? W końcu to chyba jeden z niewielu samochodów, który ma autentyczny przebeg ;) Ciekawe czy szybko znajdzie się klient? ;)

szukam zadbanej, bezwypadkowej E39 kombi w automacie, z ksenonami, z dużym komputerem najchętniej 528i (ok 30 tys. PLN), 530d, 525d (ok. 40 tys. PLN) z realnym przebiegiem nie wiekszym niz 300 tys. km ;) no i raczej nie z Francji i Włoch ;)
Opublikowano

Witaj.

Za rodzyna to warto przeplacic nawet te 30% bo to chyba jeszcze w normie.Co do tej z linku to ja osobiście bym jej nie kupil .Wizualnie nic powalajacego taka zwyklasta.Za takie pieniadze to bym oczekiwał czegoś bardziejszego np xenony navi .A zt ymi przebiegami to można książke napisac :D

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

" tanie i dobre, są to dwie wzajemnie wykuczające się cechy produktu"

Przerobiłem temat z motocyklami, piewszy to była "okazja"

miała być tylko lekka kosmetyka, a sie okazało że to studnia bez dna.

Może mam pecha, ale jakoś nik mi cześci nie chciał sprzedać w cena jakie sugerował poprzedni własciciel. Teksty w stylu " to sobie wymień, a to grosze kosztuje" . Nastepne motocykle już "przepłacałem" i o dziwo tylko lałem paliwko, filtry, olej, jazda bezproblemowa.

Kupując coś drogo, możesz stracić tylko troche kasy, kupując tanio, tracisz towar i kase. Takie realia rynku, "stary handlowiec" Ci to mówi.

Samochód ( niestety nie BMW, narazie ) też przepłaciłem, kupiony w kraju, pelne wpisy do książki serwisowej do momentu, sprzedaży, autentyczny przebieg, wszystko jest OK. Niestety w obecnych czasach takie szczegóły traktuj jak dodatkowe wyposażenie do samochodu.

Życze powodzenia w zakupie.

Opublikowano
wg mnie jak za e39 z 2000 roku jakie by nie bylo to troche za drogo. Szczegolnie ze to nie jest jakies superwyjatkowe i jakbys chcial je sprzedac za rok czy trzy to duzo stracisz bo dealer to dealer ale jako osoba prywatna stracisz duzo kasy i czasu bo trudno ci bedzie je sprzedac za satysfakcjonujaca cene. Takie moje zdanie.
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano

To auto nie ma 193KM tylko 184KM bo jest przedliftem.

Jeżeli jest w idealnym stanie to jest warta 45tyśPLN

Doprowadzić auto do idealnego stanu to trzeba trochę zainwestować pieniędzy (coś o tym wiem)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pytanie jest takie, czy warto - jakim kosztem - mieć auto idealne, może po prostu normalny stan, ja bym za tyle nie kupił

 

za 45 tys to można mieć:

 

http://moto.allegro.pl/item281401927_bmw_520_super_stan.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3853663

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3840424

 

to tylko pierwsze z brzegu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

akurat ogloszenia maja sie ni jak do tego co zobaczymy w rzeczywistosci, 2 ostatnie sztuki sa ponizej ceny rynkowej i jestem na 99% przekonany, ze ich stan jest daleki od idealu

 

przerabialem temat jakis czas temu, wiec piekne zdjecia i opisy na mnie wrazenia nie robia

 

odnosnie samochodu od dealera - za drogi, bez wzgledu na to w jakim jest stanie

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akurat ogloszenia maja sie ni jak do tego co zobaczymy w rzeczywistosci, 2 ostatnie sztuki sa ponizej ceny rynkowej i jestem na 99% przekonany, ze ich stan jest daleki od idealu

 

może i tak jest, dlatego kwestia jest taka ideał - dużo droższy, czy stan normalny (przeciętny)- cena normalna (przeciętna)

Opublikowano
Zależy też czy polski dealer ( niestety w w to wątpię) przygotowuje auto do sprzedaży tak jak niemiecki ( przynajmniej kiedyś) W 1992 r przywiozłem z Monachium Audi 100 kupione z placu dla Niemca - miało wymienione wszystko co trzeba przez dealera - płyny, układ wydechowy, nowy aku, przewody wtryskowe, coś tam jeszcze. Od razu jeździłem nim bez żadnej roboty, miałem go 7 lat i się prawie nie psuł. Jeśli chcesz auto na dłużej i jest w stanie idealnym - to warto tyle dać, jeśli na 3 - 4 lata to nie - bo stracisz przy sprzedaży.
Opublikowano
Ja nie wirze nawet w auto od Dealera - widzialem juz takie zkirane merce w ASO w Sosnowcu mercedesa ze przebieg co najmniej na 400 tys km a na liczniku standardowo 160 tys km i takie tam - kazde auto trzeba przeswietlic
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Auto na FVAT, odejmij od ceny 22% + jeszcze cos co sie utarguje i ceny beda zblizone do srednich. Najprawdopodobniej to auto zostawione w rozliczeniu ( ponizej ceny gieldowej, ASO zarobilo na tym raz) i teraz dodatkowo ASO szuka jelenia. hahah
Opublikowano
Nie tak do konca 22%Vatu - przepisy są takie ze na osobowy 22% ale nie wiecej nic 6000 pln - pozatym musisz miec dzialalnosc aby to odpisac.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.