Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz kompresje na cylindrach, silnik ma procowac rowniotko i zapalac bez problemu na zimnym, zobacz czy plyn chlodniczy nie jest tlusty

nikt ci nie pozwoli raczej rozebrac silnika bo wiaze sie to z wymiana uszczelki

Opublikowano

Witam.

Do bmwkolo hmm widziałeś zdjęcia?. kto mi zabroni silnik rozkręcać? jak już jest w częściach. Troszkę ubawił mnie ten post.

Jak do tego doszło, sam niewiem jechałem bez szaleństw i raptownie zaczeło telepać silnikiem, objawy jak by separator oleju był padnięty. Ale po wymianie to samo.

A że wszystkie elementy posprawdzałem, został manometr i na cylindrach ze zdjęć wynosiła 0bar. Pomyślałem sobie zawory dostały i są pewnie otwarte ew. wypaliły się, a tu kiszka po zdjęciu głowicy okazało się że brakuje kawałek bloku. jak na zdjęciach i po sprawie a że w głowicy jest to samo, to bardziej się opłaca kupić drugi silnik, odrazu puki wyjęty wyremontować i wsadzić do auta.

Opublikowano
Witam.

Do bmwkolo hmm widziałeś zdjęcia?. kto mi zabroni silnik rozkręcać? jak już jest w częściach. Troszkę ubawił mnie ten post.

 

Zanim posty będą Cię bawic, czytaj je dokładnie i postaraj się odpowiednio interpretować zamiary piszącego. Bmwkolo miał na myśli silnik, który będziesz kupował.

Opublikowano

bmwkolo napisał:

 

zobacz czy plyn chlodniczy nie jest tlusty

 

A który płyn chłodniczy nie jest tłusty??? :mrgreen:

aha zawsze i wszystko ma koniec nawet silnik w BMW.Pozdrawiam

Opublikowano

bmwkolo zwracam honor:)

Wie ktoś ile wynosi masa silnika 4,0 m62??? i ma ktoś pomysły jak go przetransportować? oczywiście busem.

Kolejny silnik pewnie nie będzie w aucie, wiec ciżęko będzie go sprawdzić ale może komkpresję uda się na rozruszniku.

Opublikowano
bmwkolo zwracam honor:)

Wie ktoś ile wynosi masa silnika 4,0 m62??? i ma ktoś pomysły jak go przetransportować? oczywiście busem.

Kolejny silnik pewnie nie będzie w aucie, wiec ciżęko będzie go sprawdzić ale może komkpresję uda się na rozruszniku.

 

m62 to jest 4.4i a nie 4.0!

4.0 to M60!

Goły Silnik 4.0 M60 waży:

146KG

a Goły Silnik 4.4 M62 waży:

140KG

Opublikowano
Jeszcze jedno zapytanie jeżeli kupił bym silnik z anglika, czy niebyło by większych problemów z mocowaniami, są takie same? jak wygląda sprawa z rozrusznikiem, czy pasuje z obu stron do bloku? jak z kolumną kierownicy? na realoem sa to 2 inne numery bloków. Przerabiał już ktoś coś takiego?
Opublikowano
Zmieniałem kiedyś skrzynię automat w e32 i zakładałem z anglika i niby wszystko ok ale wybierak zmiany biegów po drugiej stronie i linka która steruje tym okazała sie za krótka!!! :mad2: z silnikiem powinno być ok blok pewnie jest taki sam i ogólnie wszystko powinno być ok, a przekładnia napewno nie pasuje ponieważ jest zamontowana po prawej stronie!!!
Opublikowano
Już się dowiedziałem, na allegro wszyscy mówią że pasuje, (nic dziwnego) bez problemów mieści się podobno wszystko tak z allegro. Teraz całą prawda od ludzi zajmujących się przekładaniem. Nic nie pasuje rozrusznik i przekładnia nie mogą być po tej samej stronie. blok ma inne mocowanie do skrzyni. Ot całą prawda da się wszystko przerobić ale sporo roboty trochę wycinania, i po sprawie. Więc angol odpada ale już zlokalizowałem prawie wszystko do mojego auta wyniesie mnie okolo 5000zł bez robocizny robię sam. Ale przynajmniej wszystko przykręcę kompletem nowych śrub, (nie pozrywam gwintów, tak miałem)nowe uszczelki, uszczelniacze, gumowe przewody, jednym słowem odrestaurowanie komory silnika.
Opublikowano
W sobote lecimy z Mundialem po nowy silnik i bedzie zrobione jak z fabryki :D
Opublikowano

Według moich informacji to blok sie rózni tylko otworem na rozrusznik. Blok ma inne mocowania do skrzyni??????? Dlaczego niby ???

Jeden taki silnik sprzedałem tylko że wywierciłem otwór na rozrusznik.Stary trzeba zaślepić i tyle.

Opublikowano

Adam740 jestem z Ciebie dumny sam naprawiasz swoje auto!!!! I bardzo dobrze bo naprawde niktórzy mechanicy to tylko psują!!! Sam wiesz co przykręciłeś i wiesz że nie odpadnie!!! Aha i zawsze mnie zastanawia dlaczego miejsce na rozrusznik albo pasowanie do skrzyni jest inne w Angliku??? Co to za różnica??? No ale to mistrzowie z Monachium tak zrobili!!!

Pozdro! Adam740 napisz jak silniczek śmiga!!!

Opublikowano

Nowy silnik już gotowy do wsadzenia, problemy są z odkręceniem starego bloku od skrzyni, słaby dostęp do śrub. Ale dam sobie radę. Jeszcze troszkę się zejdzie z wymianą, chcę powymieniać wszystkie uszczelnienia uszczelki i elementy exploatacyjne. Jak tylko zabiorę się do składania, to napewno sporządzę pełną dokumentację z wymiany.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Adam740 jestem z Ciebie dumny sam naprawiasz swoje auto!!!! I bardzo dobrze bo naprawde niktórzy mechanicy to tylko psują!!! Sam wiesz co przykręciłeś i wiesz że nie odpadnie!!! Aha i zawsze mnie zastanawia dlaczego miejsce na rozrusznik albo pasowanie do skrzyni jest inne w Angliku??? Co to za różnica??? No ale to mistrzowie z Monachium tak zrobili!!!

Pozdro! Adam740 napisz jak silniczek śmiga!!!

 

dlatego jest inne bo z innej strony jest pewnie przekładnia ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
O to się właśnie rozchodzi, cały ból w angolach polega na innym umiejscowieniu rozdusznika. Poza tym wszystko jest identyczne, trzeba wyciąć dziurę pod rozrusznik a starą zaślepić jak to już było napisane. Zapodam niedługo jakieś fotki, całego bloku ze wszystkich stron.
Opublikowano
Mundek to jak rozumiem kupiliście w końcu ten silnik po który polecieliście z Marcinem? Ile to Cię wyszło i czy odpaliliście go? Wkońcu to anglik czy nie? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Silnik pochodzi z e39 bita z tyłu(podobno). silnik to m62 4,4 na szczęscie (nie anglik). Po zwaleniu głowic wygląda bardzo ładnie i czysto chodzi mi o cylindry i głowicę. Odnośnie kosztów to poinformuję jak zakończę remont, bo jeszcze tony uszczelek do wymiany, tak profilaktycznie. Nieodpalaliśmy ale mam nadzieje że wszystko będzie ok.

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie.

Już widać koniec niekończącego się remontu. Nowy blok już siedzi w ramie. Pozostały jeszcze tylko głowice, podłączenie filtra oleju, osprzęt, kolektor dolotowy, i reszta drobiazgów.

Dołączam zdjęcia drugiego bloku przed zainstalowaniem, i po zainstalowaniu w ramie.

http://puhadam.w.interia.pl/DSC02277.JPG

http://puhadam.w.interia.pl/DSC02399.JPG

Jeszcze mam zapytanie, czy wie ktoś jakim momentem dokręcić głowice?,

wiem że 30 Nm + 80*+80*

Czy można jakoś przeliczyć te stopnie na Nm?

Jak ktoś wie to bardzo bym prosił będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Opublikowano
nie da się przeliczyć !!!! ale zrób sobie kółko z tektury i opisz na nim kąty bo jak wiadomo całe ma 360 stopni od kątomierza odrysuj jaki wycinek tego koła to 80 stopni , zrób dziurę na klucz w środku koła i obróć o taki wycinek... :) :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
No i jak Mundek słyszałem, że tylko uszczelki dobrać i składasz gadzinę. Daj znać jak skończysz robotę. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Witajcie.

 

Udało się :D , 7 odpaliła już z nowym silniczkiem, na starcie były pewne problemy z stabilizacją obrotów ale już się naprawiło. Teraz pozostaje jeszcze dolać olej do ASB (koszmar) bez kanału. Ale jakoś musze. Czekam jeszcze na kilka nowych uszczelek, bo poskładałem dekle na starych i podcieka. Ale ogólnie jestem z siebie zadowolony.:)

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.