Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wcisnij sprzeglo i zobacz czy jest roznica, jak jest troche ciszej przy wcisnietym sprzegle tzn ze kolo dwumasowe, ale nie przejmuj sie tym tak bardzo, jak zacznie glosniej stukac albo hałasowac to wtedy je wymien, narazie jezdzij. Ogolnie prawie kazda 530D jaka ogladalem miala taka przypadlosc ze przy gaszeniu auta slychac cos stuka, tak te modele chyba maja. Ponoc wymiana kola dwumasowego na dlugo nie starcza jezeli chodzi o stuki, pojezdzisz troche i znowu bedzie hałasowac( info zaczerpniete od kilku mechanikow) tym bardziej jezeli wymienisz na uzywane albo rengenrowane...
  • Moderatorzy
Opublikowano
wcisnij sprzeglo i zobacz czy jest roznica, jak jest troche ciszej przy wcisnietym sprzegle tzn ze kolo dwumasowe, ale nie przejmuj sie tym tak bardzo, jak zacznie glosniej stukac albo hałasowac to wtedy je wymien, narazie jezdzij. Ogolnie prawie kazda 530D jaka ogladalem miala taka przypadlosc ze przy gaszeniu auta slychac cos stuka, tak te modele chyba maja. Ponoc wymiana kola dwumasowego na dlugo nie starcza jezeli chodzi o stuki, pojezdzisz troche i znowu bedzie hałasowac( info zaczerpniete od kilku mechanikow) tym bardziej jezeli wymienisz na uzywane albo rengenrowane...

 

No moja 530d jakoś nie stuka a nowa nie jest 200tys. na karku... :mrgreen:

Opublikowano

Na forum BMW z Poznania, mam opis pod postami, że Każda usterka usunieta zgodnie z technologią nie ma prawa się powtózyć przez następne 7 lat.

Jeśli wymiane przeprowadzisz tak jak sie powinno ją zrobić, to zapewniam cię że do sprzedaży auta będziesz miał spokój.

Opublikowano

 

No moja 530d jakoś nie stuka a nowa nie jest 200tys. na karku... :mrgreen:

 

Zalezy jakiego rodzaju sa to stuki, u mnie jest takie male szybkie lekie grzechotniecie przy wylaczaniu silnika. W niczym to nie przeszkadza

 

Na forum BMW z Poznania, mam opis pod postami, że Każda usterka usunieta zgodnie z technologią nie ma prawa się powtózyć przez następne 7 lat.

 

To tylko podpis, nie wiem jaki element eksploatacyjny w jakimkolwiek samochodzie wytrzyma 7lat, chyba ze auto stoi caly czas w garazu albo robi 5000rocznie jezdzac tylko do kosciola :mrgreen:

Moze miales juz wymieniana dwumasowke tylko o tym nie wiesz...

Zreszta tak czy siak wszystko zalezy od tego jak auto było uzytkowane od nowosci... nie ma reguly czy przy 200tys czy przy 100tys czy nawet przy 300tys bedzie cos do roboty.....

 

Ano, teraz dopiero zauwazylem wasze opisy, ze wy macie automat, tam zdaje sie nie ma kola dwumasowego....... :D

Opublikowano
Jest to oczywiście automat. Stuki te występują w postaci takiego szarpnięcia silnikiem przy wyłączaniu. Pragnę jeszcze dodać, że nie zawsze są takie same. Raz to szarpnięcie jest większe innym razem prawie nie zauważalne.
Opublikowano
Raczej obstawiałbym którąś z poduszek pod silnikiem , albo metalowy wieszak wydechu znajdujący się w pobliżu skrzyni biegów. Podobno ten alement lubi pękać, u mnie to kiedyś wystąpiło i wtedy stukało metalicznie podczas gaszenia silnika , a za czasem nawet podczas odpalania. Element nie jest drogi w ASO i wymiana też jest prosta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.