Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opisze swoja historie i moze ktos bedzie w stanie mi pomoc.

 

Jestem swiezo upieczonym posiadaczem e39 523i z 1998roku wersja w kombi z ksenonami. Auto stalo u handlarza jakis miesiac moze wiecej , gdy podlacze kablami napiecie z innego akumulatora to auto odpali i moge jezdzic ,(przygasa generalnie wszystko co sie wcieci , cos w stylu lekkiego falowania , lacznie ze swiatlami , oprocz ksenonow) ale gdy zgasze auto to juz koniec nie moge go ponownie odpalic a jak przekrace kluczyk to swieci sie tylko czerwony akumulator i olej. Przejechalem jakies 50km trwalo to moze 30-40min dojechalem do miejsca gdzie bede nocowal zaparkowalem auto i zgasilem ale ponownie juz nie odpali.

 

Mam pytanie czy z akumulatorem juz koniec / calkowicie sie rozladowal ?

czy moze problem lezy gdzie indziej ?

Auto ma sporo bajerow i pewnie potrzebuje sporo mocy i nie wiem wlasnie czy kilkugodzinne ladowanie go cos da czy raczej kupic nowy akumulator ?

 

Gorzej bedzie jak kupie nowy i dalej bedzie jakis problem z elektryka ...

inna spraw to jak moge naladowac ten akumulator i ile to trwa ???

 

z gory dziekuje za wszelkie sugestie , troche sie boje wyruszac w dalsza trase autem w takim stanie ... :(

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jesli po 30 min. jazdy nie zapalił to albo nie ma ładowania albo bateria padła.
Opublikowano
Jesli po 30 min. jazdy nie zapalił to albo nie ma ładowania albo bateria padła.

 

hmm ... tez mi sie wydaje ze to aku , przejechalem gdzies okolo 30-40 min

ale mysle, ze w tym czasie by sie podladowal ...

 

wiec kupno nowego nieuniknione .... a znasz moze przyblizony koszt akumulatora do e39 523i ?

Opublikowano

sprawdz czy czasem aku nie jest od nowosci ten sam - ja kupujac e39 z 99 w 2007 trafilem na oryginalny wiec mimo ze odpalal wymienilem na nowy - nie ma co ryzykowac ze ci padnie w najmnie odpowiedniej chwili

 

polecam centre

 

pozdr

Opublikowano

...coraz bardziej sie przekonuje do kupna nowego ale nie wiem czy w niemczech nie przeplace dwokrotnie , nie znam cen w PL ...

jaki dokladnie model bedzie ddpowiedni do mojego auta (e39 523i) ?

 

btw; zaraz biore latarke i sie dowiem jaki mam ...

Opublikowano

witam!

Na początek sprawdziłbym klemy i połączenie "-" z nadwoziem.Może tu tkwi problem. Kolega miał kiedyś podobny problem i okazało się,że miał padaczkę rozrusznik,który robił zwarcie.Też mu przygasało wszystko po przekręceniu kluczyka ,a rozrusznik nie odezwał się.

Ładowanie możesz sprawdzić testem nr09 w ukrytych funkcjach OBC. Oczywiście na uruchomionym silniku.

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do "zdrowia". :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po pierwsze podjedz do jakiegos elektryka, albo tam gdzie wymieniaja aku i w ciagu paru sekund sprawdzi Ci jego stan i czy jest ładowanie i wszystko bedzie jasne, ja mam w 520i 70 Ah , na dzis koszt to ok 400 zł
Opublikowano

... dzieki za rady ...zastanawialem sie tez nad kupnem uzywanego jakiegos plus kable i jak zgasnie gdzies na trasie to podladuje ....

 

ale raczej skorzystam z rad i podjade jutro gdzies gdzie wymieniaja i moze cos ustala ... a jak w PL kosztuje w okolicach 400pln to nie ma sie co zastanawiac czy tam czy tu bo tu (niemcy) sa w okolicach 100eur (360pln)

 

inna sprawa , odbiegajac troszke od tematu to ze radyjko wogole sie nie wlacza ,,,, moze odlaczone kable gdzies albo zmarło :( co myslicie o tym ?

Opublikowano
Radio może się nie włączać właśnie z powodu padającego akumulatora / ładowania. E39 jest na tyle "inteligentną" maszyną, że jak z w/w są problemy, to odcina sobie po kolei, to co zabiera trochę prądu. Wiem, bo w te wakacje stanąłem 15 km od miejsca zakwaterowania nad naszym morzem i jechałem z palącą się kontrolką ładowania przez około 150km, a w tym właśnie czasie po kolei odcinał urządzenia zabierające prąd, radio było w tym również o ile sobie dobrze przypominam, napewno wyłączył klimę z nawiewami, podświetlanie licznika też i radio chyba też. Najpierw rozwiąż problem z akumulatorem/ładowaniem i dopiero sprawdź, co działa, oczywiście nie wspominam o sprawdzeniu bezpieczników.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Radio może się nie włączać właśnie z powodu padającego akumulatora / ładowania. E39 jest na tyle "inteligentną" maszyną, że jak z w/w są problemy, to odcina sobie po kolei, to co zabiera trochę prądu. Wiem, bo w te wakacje stanąłem 15 km od miejsca zakwaterowania nad naszym morzem i jechałem z palącą się kontrolką ładowania przez około 150km, a w tym właśnie czasie po kolei odcinał urządzenia zabierające prąd, radio było w tym również o ile sobie dobrze przypominam, napewno wyłączył klimę z nawiewami, podświetlanie licznika też i radio chyba też. Najpierw rozwiąż problem z akumulatorem/ładowaniem i dopiero sprawdź, co działa, oczywiście nie wspominam o sprawdzeniu bezpieczników.

 

dzięki falcone , a czy bezpieczniki maja wpływ na rozładowywanie/brak ładowania akumulatora ?

bo jak pisałem auto jak się uruchomi (podlaczajac kablami z innego aku) to działa wszystko oprócz radia ... az do zgaszenia auta :(

Opublikowano
Bezpiecznik to cos co ma w sobie kawałek drucika lub blaszki i prostą budowę. Jesli załozysz większy niz powinien byc na danym obwodzie i jakieś urządzenie z systemu ma np zwarcie a Ty masz zamiast 10A założony 30A to moze miec wpływ na to co sie dzieje w aucie. W zaden inny sposób bezpiecznik nie ma wpływu na to czy samochód sie zachowa tak czy inaczej.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Kolejny dzień zmagań a akumulatorem, od rana sprawdzałem połączenia

na klemach w aku i niby wszystko ok, sprawdzalem testerem i lipa bateria padła na amen (była firmowa z BMW pewnie siedziała w aucie od 1998roku) .

 

Kupilem na wszelki wypadek 88Ah , a ze byla akurat promocja to nawet niedrogo wyszło jakieś 320zl ... po wymianie eureka ! ... auto pali

 

problem pozostał a radyjkiem które nadal nie działa , ale jak już będę w pl to podjadę do jakiegoś caraudio i może chłopaki coś poradzą ... może znacie jakiś specjalistów godnych polecenia od radyjek w Krakowie ????

 

aaa. znalazłem w bagażniku takie małą plastikowa szufladkę z kartonikiem

w środku i z numerem seryjnym radia ale bez żadnego chipa ani kodu , gabarytowo przypomina to kasetę do magnetofonu ale nie pasuje do kieszeni ... do czego to służy ????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.