Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. problem pojawil sie dzisiaj w korku. korek trwal okolo 15 minut. po jakis 10 minutach zouwazylem, ze temperatura silnika gwaltownie wzrasta prawie do maximum, przy czym ogrzewanie przestalo dzialac - lecialo chlodne powietrze a bylo ustawione na maxymalnie forace. olej w normie, woda raczej tez. w czym moze byc problem?
Opublikowano
ja bym stawiał na termostat albo raczej wisko, w e36 miałem podobnie myslałem że termostat, ale okazało się, że to wisko, te dwie rzeczy wchodza w grę
Opublikowano
przepraszam ale nie jestem zlota raczka;) co to znaczy? warsztat czy moge zrobic to sam? jakies koszta? czy to chwilowe, czy normlane? pzdr
Opublikowano
Wisco... Sprzęgło hydrokinetyczne wentylatora chłodnicy sie nie załancza, to ze sie kreci nie znaczy ze działa...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Dokładnie - wisko. Poczytaj na forum, są instrukcje jak samemu wymienić. Jeżeli miałeś kiedyś jakieś narzędzia w dłoni i umiałeś je użyć, to sobie raczej poradzisz.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Wisco... Sprzęgło hydrokinetyczne wentylatora chłodnicy sie nie załancza, to ze sie kreci nie znaczy ze działa...

 

No bez przesady z tą "hydrokinetycznością"... to sprzęgło wiskotyczne, czyli lepkościowe... Hydrokinetyczne to raczej przy automacie... no i jakby nie ta sama zasada działania...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Sprzęgło hydrokinetyczne

 

:D...nieźle sie robi widze....terminologia rodem ze Star Trek'a ;)

Pozdrawiam...Ale faktycznie stawiał bym na visco :) jak moi poprzednicy pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Kolego przypuszczam że masz motor w e34 M50 objawy tego typu to padająca pompa wody czyli rozlatujący się plastykowy wirnik przedmówcy chyba niedoczytali że straciłeś ogrzewanie a do tego visco a tymbardziej termostat jak stoisz w korku nie ma nic.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
Kolego przypuszczam że masz motor w e34 M50 objawy tego typu to padająca pompa wody czyli rozlatujący się plastykowy wirnik przedmówcy chyba niedoczytali że straciłeś ogrzewanie a do tego visco a tymbardziej termostat jak stoisz w korku nie ma nic.

 

Obawiam sie ze nie miales zepsutego Visco, i wydaje Ci sie ze jak sie kreci to jest dobrze. :nienie: Przedmówca miał do czynienia z zeposutym Visco i bardzo wysokim cisnieniem w układzie które nie sprzyja ogrzewaniu. Hydrokinetyczne - terminologia oryginalna.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Np przy dodawaniu gazu i goracym silniku sprawne Visco daje wyraźny "wiatr" Visko uszkodzone po prostu kreci sie dalej tak jak sie kreciło a wieje delikatnie. U mnie cisnienie uchdziło przez uszczelkę zbiorniczka wyrównawczego...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Np przy dodawaniu gazu i goracym silniku sprawne Visco daje wyraźny "wiatr" Visko uszkodzone po prostu kreci sie dalej tak jak sie kreciło a wieje delikatnie. U mnie cisnienie uchdziło przez uszczelkę zbiorniczka wyrównawczego...

no dobrze wiec. ale u mnie jest tak: gorace powietrze leci tylko wtedy kiedy daje gazu, kiedy auto jedzie. bo np gdy stoje na parkingu to nie grzeje, powietrze jest raczej srednio chlodne. a jak stoje bardzo dlugo to zagrzewa sie silnik. ot tak to dziala:). wiec visco czy nei visco? mozna z tym jezdzic jak cos? bo po 27 grudnia mam do przejechania cala skandynawie. lepiej to zrobic?

Opublikowano
Np przy dodawaniu gazu i goracym silniku sprawne Visco daje wyraźny "wiatr" Visko uszkodzone po prostu kreci sie dalej tak jak sie kreciło a wieje delikatnie. U mnie cisnienie uchdziło przez uszczelkę zbiorniczka wyrównawczego...

no dobrze wiec. ale u mnie jest tak: gorace powietrze leci tylko wtedy kiedy daje gazu, kiedy auto jedzie. bo np gdy stoje na parkingu to nie grzeje, powietrze jest raczej srednio chlodne. a jak stoje bardzo dlugo to zagrzewa sie silnik. ot tak to dziala:). wiec visco czy nei visco? mozna z tym jezdzic jak cos? bo po 27 grudnia mam do przejechania cala skandynawie. lepiej to zrobic?

 

He he toś mnie rozbawił.

Koledzy piszą,chcą pomóc.mówią żebyś poczytał na forum-bo było.Ty nie czytałeś.

Gdybyś doczytał WIEDZIAŁBYŚ czym w beemce grozi przegrzanie silnika-a to ewidentnie się u ciebie dzieje.

Do tego chcesz przejechać caaałą Skandynawię - a tu siedzisz i rozmyślasz czy wydać sto pare złoty na wisco lub termostat.

Radze tak:

Siedź dalej.

Po zimie będą odkuwać ciebie i twoje auto z lodowca...bo zamarzniesz.

"Patrz-to Polak?"

"Noo...miał ładne bmw"

"Noo...i zaoszczędził zapewne na wisco".

 

SPRAWDź TO WISCO

JAK ono DZIAłą TO WYCIąGNIJ TERMOSTAT I SPRAWDZ W GARNKU Z WODA

JAK ZADNE Z DWOJGA-POMYśL O POMPIE.

 

To że jesteś laikiem i się nie znasz nie zwalnia cie jako posiadacza "piątki" od obowiązku pogłębienia wiedzy - nawet w praktyce (napisane z autopsji).

 

Do roboty.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
Być może ze również ogrzewanie nie tak działa przy padniętym wiscko, ja tak miałem nie wiem czemu, a ponoć mozna sprawdzić wisko niby domowym sposobem, na zimnym powinno się kręcić ciężko jak zakrecisz palcem na wyłączonym silniko oczywiście, natomiast na rozgrzanym silniku jak wylaczysz motor, to powinno sie lekko dac zakrecic. Coś niektórzy próbowali na wlaczonym silniku zatrzymywac ten wiatrak :) , ze niby jak sie da zatrzymać to padniete wisko, ale nie wiem ile w tym prawdy. :norty:
Opublikowano
bylem u mechanikow. powiedzialem im co sie dzieje , co dziwne sprzegla visco nie brali nawet pod uwage. jak im mowilem, ze koledzy na forum mowia mi o visco to nie chcieli nawet sluchac:|. powiedzieli, ze malo plynu chlodniczego. fakt bylo malo. kupilem, dolalem. pojechalem.... ale wskazowka temp. nadal na swiatlach przekracza pion,niby nieznacznie ale czasem siega 3/4:(. dobra niech bedzie, mam gdzies pieniadze. musze to zrobic to wtorku. pomozcie mi. prosze o link do instrukcji, opisu jak to zrobic i z czym to sie je. konkretnie. pzdr
Opublikowano
bylem u mechanikow. powiedzialem im co sie dzieje , co dziwne sprzegla visco nie brali nawet pod uwage. jak im mowilem, ze koledzy na forum mowia mi o visco to nie chcieli nawet sluchac:|. powiedzieli, ze malo plynu chlodniczego. fakt bylo malo. kupilem, dolalem. pojechalem.... ale wskazowka temp. nadal na swiatlach przekracza pion,niby nieznacznie ale czasem siega 3/4:(. dobra niech bedzie, mam gdzies pieniadze. musze to zrobic to wtorku. pomozcie mi. prosze o link do instrukcji, opisu jak to zrobic i z czym to sie je. konkretnie. pzdr

 

Ty byłeś u kogos kto nie ma pojecia o BMW ani innym samochodzie z Visco. Na pewno to nie jest mechanik a tylko ktoś kto powie Ci ze ani Ty ani inni sie nie znają a on wie najlepiej. Zwykly papruła. Ja dzieki dobremu mechanikowi który mi powiedział ze mam problem z Visco uratowałem silnik. Robiło sie takie cisnienie ze wywalało płyn. Zastanów sie. Jedziesz temperatura jest w porzadku. Stoisz - wzrasta. Co ma wciągać powietrze przez chłodnicę jak Visco działa na luzie?

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
TSA dobrze prawi. A jak Ci zależy na czasie, to zawieź samochód do ASO. Zresztą ASO aż tak dużo nie zdziera za naprawy. Za to za oryginalne części niesamowite kwoty chcą. Ale zawsze możesz się ugadać, że jak będą wiedzieli co jest nie tak, to sam dostarczysz części (w tym wypadku np. visco).
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

Witam po długiej przerwie na forum :)

Podepnę sie pod temat:

autko śmiga mi bez problemu już 18kkm, ale ostatnio pojawił się mały problem z chłodzeniem właśnie.

Uciekał płyn, okazało się, że jeden z króćców wychodzący ze zbiornika wyrównawczego się ukruszył- sprawę załatwił mocny i szeroki zacisk (choć na dniach kupuję nowy zbiornik z kompletem uszczelek).

Dolałem płynu, już nie ubywa, ale dalej świeci mi się komenda kuhlwasserstandt, co ciekawe przy zimnym silniku, mimo, że jak sprawdzę poziom, to jest prawidłowy. Z kolei kiedy silnik jest już ciepły i próbuję odkręcić korek, to ciśnienie wywala mi trochę płynu, po ostygnięciu poziom jest już prawidłowy (no ale dalej ta komenda świeci).

W czym tkwi problem, zapowietrzony układ, czy co??

Pozdrawiam

Pavlik

nie ma starych BMW, są tylko zaniedbane...
Opublikowano
Czytajcie Pavlik czytajcie :) Chłodnica która ma juz 12 lat ma tez swoje prawa. Pomyśł o cąłej chłodnicy (przynajmniej nowy Kager który pojawil sie teraz w Focie i jest tanioscią). Mozesz miec niedrożną chłodnicę, a Visco też ma pewnie swoje lata...
Bandite Motor Wagen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.