Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem jak w temacie... Pomyslalem sobie ze poprzedni wlasciciel (Włoch) mógł lać jakis płyn chlodzący odpowiedni dla ichnich zim ;), czyli niekoniecznie na nasze warunki. Wymieniać na nowy?

I jeszczej jedno pytanko - czy stając na swiatłach nie jest na dłuzsza mete szkodliwe dla automatu przelaczanie na N albo P ?

 

pozdro

konrad

Opublikowano
moim zdaniem warto wymienic płyn. to nie jest duży koszt, a szkoda np chłodnicy jeśli zalany płyn jest jaikmś badziewiem, prawda? :norty:
Opublikowano

Sprawdź temperature zamarzania płynu ale najlepiej wymień i tak. Ja też mam auto z Włoch (Sycylia) i jak sprawdzałem to płyn miał temp. zamarzania -10st.C. Mechanik (Bartek z Carfix Szn) powiedział że chyba nie był wymieniany od nowości. Teraz mam bodajże koncentrat Rivanol i po teście wyszło -29st.C. Pozdr

Piotr

Opublikowano
Sprawdź temperature zamarzania płynu ale najlepiej wymień i tak. Ja też mam auto z Włoch (Sycylia) i jak sprawdzałem to płyn miał temp. zamarzania -10st.C. Mechanik (Bartek z Carfix Szn) powiedział że chyba nie był wymieniany od nowości. Teraz mam bodajże koncentrat Rivanol i po teście wyszło -29st.C. Pozdr

Piotr

 

no dzięki, w takim razie wymienie dla pewności przy najblizszej okazji ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano
problem jak w temacie... Pomyslalem sobie ze poprzedni wlasciciel (Włoch) mógł lać jakis płyn chlodzący odpowiedni dla ichnich zim ;), czyli niekoniecznie na nasze warunki. Wymieniać na nowy?

I jeszczej jedno pytanko - czy stając na swiatłach nie jest na dłuzsza mete szkodliwe dla automatu przelaczanie na N albo P ?

 

pozdro

konrad

 

Ja bym wymienił bo włosi to mało kiedy nawet olej w silniku wymieniają :wink:

Opublikowano
co do automatu to nie ma potrzeby przelaczania na N - chociaz nie sadze zeby to bylo jakos koszmarnie szkodliwe, natomiast na P .... ? nie spotkalem sie z takim przypadkiem :)
The Ultimate Driving Machine
  • Moderatorzy
Opublikowano
co do automatu to nie ma potrzeby przelaczania na N - chociaz nie sadze zeby to bylo jakos koszmarnie szkodliwe, natomiast na P .... ? nie spotkalem sie z takim przypadkiem :)

 

Instrukcja podaje"na pozycję P lub N przełączać w czasie dłuższego postoju"

Opublikowano
co do automatu to nie ma potrzeby przelaczania na N - chociaz nie sadze zeby to bylo jakos koszmarnie szkodliwe, natomiast na P .... ? nie spotkalem sie z takim przypadkiem :)

 

wiem ze nie ma potrzeby, tyle ze czasem chce dać nodze na hamulcu odpocząc...po pół godzinie spedzonej w korku :mad2:

 

k.

Opublikowano
Sprawdź temperature zamarzania płynu ale najlepiej wymień i tak. Ja też mam auto z Włoch (Sycylia) i jak sprawdzałem to płyn miał temp. zamarzania -10st.C. Mechanik (Bartek z Carfix Szn) powiedział że chyba nie był wymieniany od nowości. Teraz mam bodajże koncentrat Rivanol i po teście wyszło -29st.C. Pozdr

Piotr

 

Rivanol jest na rany, a chemię, niezbyt górnych lotów robi Ravenol :)

Bandite Motor Wagen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.