Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

postanowilem kupić bmw e46 330D sedan 10.2001 i podczas sprawdzania grubości lakieru (miernikiem) wyszlo ze wacha się od 2.2 do 2.7 czy to jest normalna grubość czy cos bylo juz ostro malowane czy miernik mierzy przez szpachle prosze o POMOC!!! Moze ktoś z Was z obecnych na forum mieszka w Lublinie i mogły jutro rzucic okiem POMOCY :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3946691

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3946691[/url]

Opublikowano
nie wiem co to były za jednostki robilem to na zwyklej stacji diagnostyczniej podszedł człowiek z miernikiem sprawdził i powiedzial ze wyglada jakby była warstawa "lakieru" odnowiona nie wiem czy wogole takie cuda sie robi zeby kilka warst lakieru klasc i w jakich granicach moze ta grubosc sie wachac. CZY MIERNIKI MIERZA GRUBOSC JAK SZPACHLA JEST POLOZONA?
Opublikowano (edytowane)
Oryginalny lakier jest w zasadzie w przedziale 0,1-0,2 mm. W Twoim przypadku oznacza poza fabryczne lakierwanie (0,25 mm) Nie ma tragedii lakier odnowiony. Chyba, że diagnosta miaŁ na myśli 2,5 mm :shock: ... Powinno już zacząć pękać.. Edytowane przez jakub
Opublikowano
To jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość sprawdzenia grubości lakieru jeżeli jest polożona szpachla pod nim czy poprostu wtedy nie mierzy i tyle?
Opublikowano
To jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość sprawdzenia grubości lakieru jeżeli jest polożona szpachla pod nim czy poprostu wtedy nie mierzy i tyle?

 

 

Grubość lakieru jest to pojęcie umowne. Mierniki mierzą poprostu to co jest poŁożone na blasze, czyli w skrajnym przypadku szpachel + lakier.

Opublikowano

Jeśli chodzi o grubość lakieru na e46 - fabryczną grubość to niech sobie obejrzy filmik jak sie robi e46- tam w pewnym momencie pracownik sprawdza grubość lakieru po malowaniu

masqo
Opublikowano

Moja kolega sprawdzal profi miernikiem, wyswietlalo na org. lakierze 127-132 (czyli ostawiam ze to 1,3 mikrona) . Mowi ze wszystkie auta jakie sprawdzal orginalnie tyle maja. Tam gdzie bylo malowane to z tego co pamietam 180-220 wyswietlalo .

 

Wiec 2.2-2.7 autora tematu to pewnie na tym mierniku by bylo 220-270 , czyli sporo . :oops:

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moja kolega sprawdzal profi miernikiem, wyswietlalo na org. lakierze 127-132 (czyli ostawiam ze to 1,3 mikrona) . Mowi ze wszystkie auta jakie sprawdzal orginalnie tyle maja. Tam gdzie bylo malowane to z tego co pamietam 180-220 wyswietlalo .

 

Wiec 2.2-2.7 autora tematu to pewnie na tym mierniku by bylo 220-270 , czyli sporo . :oops:

 

pozdr.

Piotrek

 

zgadzam sie z piotresem , ja jak swoje sprawdzałem miało 0,8-1,2 mikrona.

Wiec jak ta ma 2,2 -2,7 to juz sporo

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano

Ok, ale pytanie czy była "odświeżona" ? Czy co sie stało ? Zobacz czy kluczowe elementy były demontowane, czy malowanie było powierzchniowe.

 

Tak poza tym to ładna. Tylko nie ma podgrzewanych foteli :twisted2:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

przeciez przy tej grubosci lakieru to nie tragedia

drugi raz malowana i tyle

tzn nalozona druga warstwa lakieru.

ojciec robi teraz borewicza coupe [pierwszy raz na oczy taki samochod widzialem] :cool2:

blacharzowi ktory go robil powinno sie lapy poucinac tak spartolil classica.

kupilem sobie z checi przetestowania miernik grugosci lakieru,

miernik raczej dlugopisik z magnesem za 25zl :mrgreen:

i musze wam powiedziec ze pomiary pokrywaja sie z miernikiem za 1000 zl :cool2:

ale do poldka wracam

tylne blotniki sa tak zrobione ze gosciu nalozyl blacha na blache i spawal ciaglym spawem :mad2: :mad2:

blacha sie tak porzucala ze teraz zeby bylo to proste trzeba bylo naozyc tyle kitu ze dlugopisik nie chce juz przylegac do blotnikow :duh:

Opublikowano
malowanie oryginał ok 0,8 mikrona . różni producenci różnie malują . powyżej 1,3 mikrona to było coś robione

 

chyba od 80 do 130 mikronów to oryginal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.