Skocz do zawartości

E39 2,8 czy 2,5 192km po 2000 roku-KTORY LEPSZY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
niedlugo sprzedam swojego tdsika i ktory bedzie lepszy motorek. znany 2,8 193km czy ten nowszy 2,5 z 192 km po 200 roku. ma to byc sedan z manualna skrzynia i ma mi sluzyc minimum 5 lat czyli te 200 tys km. ma byc w gazie i nie katuje auta. doradzcie.
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano

spalanie to jeszcze nie aż taki straszny argument bo 8L róznicy to nie będzie w 2.8 a 4.4.tylko koszt utrzymania 540 jest duży w porównaniu do 528...

ja nie będę sie wypowiadał który lepszy 528 czy 525 bo nie miałem okazji jeździć 525 192KM ale 2.8 gorąco polecam.i przyspieszenie tez lepsze w 2.8

 

pozdrawiam Łukasz

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Sory Fipa ale co ty możesz powiedziec ile co pali różnica pomiędzy 2,8 a 4,4 wynosi dokładnie 4l a ty jezdzisz 1,8 i sie podniecasz a na drugi raz czytaj dokładniej bo wypowiedziałem sie co korzystniejsze pietro niżej
BMW M-Power
Opublikowano
Hej Fipa ja wcale niechce ci niczego dorzucic to po pierwsze dla mnie BMW to BMW Kazde dobre ale Ty widze niemasz pojecia jakie są różnice w spalaniach poszczególnych silników i to jest twój problem Każdy ma prawo wypowiadania sie i interpretacji w taki sposób jaki jest mu wygodny a ty ewidentnie szukasz zaczepki koles A ja wypowiedziałem sie i doradziłem co jest lepsze tyćke ponizej szkoda że tego nie zauwarzyłes
BMW M-Power
Opublikowano

utrzymanie V8 to nie jest subtelna różnica do R6 :)

nawet pomijając spalanie....

nawet pomijając silnik, zawieszenie hamulce,

wiadomo ze radość z jazdy spora,

ale myśle ze kolega ustalił sobie max pojemność,

 

a tak w ogóle to mało tutaj widze właścicieli 2.5 i 3.0 silników wprowadzonych po lifcie.

a sam jestem zainteresowany opinią na ich temat...

2.8 - odpada bo to są auta sprzed liftu.

Opublikowano
wolał bym ładne zadbane 2.8 niż jakiegoś strucla który byl malowany itp po lifcie.i co mi po taki samochodzie?wole ciut starszy a lepszy.to ze nie po lifcie to nie znaczy ze musi być zły...oprócz zew modyfikacji (no i silnika)wiesz co było jeszcze zmienione w wersji po lifcie?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
wolał bym ładne zadbane 2.8 niż jakiegoś strucla który byl malowany itp po lifcie.i co mi po taki samochodzie?wole ciut starszy a lepszy.to ze nie po lifcie to nie znaczy ze musi być zły...oprócz zew modyfikacji (no i silnika)wiesz co było jeszcze zmienione w wersji po lifcie?

 

jak zmieniasz zewn i silnik to co chcesz jeszcze modyfikować ? :)

oczywiscie się zgadzam że jak masz np. do dysopzycji 35 - 40 tyś to lepiej kupić przed liftowy lepiej wyposażony i bardziej zadbany

ale jezeil masz więcej siana?

to co na e60 ?:)

 

 

jeszcze jedno

chcesz powiedzieć że zmiany liftowe nie są warte róznicy w cenie

i tutaj mozna się zgodzić :)

:wink:

Opublikowano
mi osobiście te małe okrągłe halogeny nie podobają mi sie wcale.możecie mowić co chcecie ale takie jest moje zdanie.no chyba ze po lifcie i fabryczny m-pakiet to wtedy tak :mrgreen: jak bym miał kupować e39 za 40tys to wolałbym dołożyć i kupić E60.np w stanach E60 M5 idzie juz kupić za ok 25tys $.poczekam az troche spadnie z ceny E66 i wtedy zakupie takie auto.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
mi osobiście te małe okrągłe halogeny nie podobają mi sie wcale.możecie mowić co chcecie ale takie jest moje zdanie.no chyba ze po lifcie i fabryczny m-pakiet to wtedy tak :mrgreen: jak bym miał kupować e39 za 40tys to wolałbym dołożyć i kupić E60.np w stanach E60 M5 idzie juz kupić za ok 25tys $.poczekam az troche spadnie z ceny E66 i wtedy zakupie takie auto.

 

i tutaj wlasnie Twój tok myślenia mi sie podoba :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mi osobiście te małe okrągłe halogeny nie podobają mi sie wcale.możecie mowić co chcecie ale takie jest moje zdanie.no chyba ze po lifcie i fabryczny m-pakiet to wtedy tak :mrgreen: jak bym miał kupować e39 za 40tys to wolałbym dołożyć i kupić E60.np w stanach E60 M5 idzie juz kupić za ok 25tys $.poczekam az troche spadnie z ceny E66 i wtedy zakupie takie auto.

 

a co to za biznesz, ze za 25 tys $ można miec E60? To wychodzi ponad 60 tys zl, a za tyle to juz w PL kupisz

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3973574

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3798959

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masz racje , nie zauważyłem, że chodziło o M5 :)
Opublikowano

dobrea dobra

M5 jedna bajka

a 2.8 inna:)

zjeżdzamy z tematu:)

 

puki co to kolega ma inny dylemat :)

niż zakup e60 M5 na dodatek :)

 

no i ustaliliśmy ze Łukasz nie lubi liftingu :)

a ja też Łukasz lubie

w ogóle jak patrze na to forum to sporo tutaj Łukaszy

co to jakaś ulubiona marka?

Opublikowano
Patrze i nie dowierzam ........ moze macie racje ze kupi sie M5 E60 za 25 tys $ ale co z tego ????? jezeli uzbieraliscie to spoko, kupcie, ciekawy tylko jestem ile osob stac na auto ktore wsysa do 30 l/100km juz nie mowie o serwisowaniu takiego autka, niedaj bog zeby cos strzelilo i wtedy co ???? kredycik na czesci ??? w takim wozku wymiana opon to ok 1,5 tys. za sztuke..... sorki ale troszke mnie poruszaja teksty typu ze za 25 tys $ to juz mozna kupic M5 E60 a nie .........np E39 :mad2:

De' sant de' Salvadore

Idąc na śmierć śmieję się

Opublikowano
Patrze i nie dowierzam ........ moze macie racje ze kupi sie M5 E60 za 25 tys $ ale co z tego ????? jezeli uzbieraliscie to spoko, kupcie, ciekawy tylko jestem ile osob stac na auto ktore wsysa do 30 l/100km juz nie mowie o serwisowaniu takiego autka, niedaj bog zeby cos strzelilo i wtedy co ???? kredycik na czesci ??? w takim wozku wymiana opon to ok 1,5 tys. za sztuke..... sorki ale troszke mnie poruszaja teksty typu ze za 25 tys $ to juz mozna kupic M5 E60 a nie .........np E39 :mad2:

 

Widzisz Pająk mnie nie stac, Ciebie nie stac, ale dlaczego od razu zakładasz ze innych nie stac?

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
nie mówię ze mnie stać...tylko mówie że za taka kase już można przyprowadzić M5 E60 z USA...ale własnie nie mów ze kogoś nie stać na taki samochód bo ludzie to kupują.a co do e39.ze stanów sie nie opłaca ściągac np 540.kiedyś upatrzyłem sobie E38 740iL-no super była.Ale po doliczeniu wszystkich kosztów po prostu się nie opłacało.Sam samochód w porównaniu z naszymi cenami był tani ale jak dojdą wszystkie koszta to w PL też by taką kupił.jak przyprowadzać samochody z USA to tylko max 2-3 letnie typu volvo czy jeep-y i wtedy sie opłaca.bo kupić to nie sztuka tylko potem to sprzedać.a jak wszyscy wiemy nasz rynek samochodowy jest już dobrze "zapchany"...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
dobrea dobra

M5 jedna bajka

a 2.8 inna:)

zjeżdzamy z tematu:)

 

puki co to kolega ma inny dylemat :)

niż zakup e60 M5 na dodatek :)

 

no i ustaliliśmy ze Łukasz nie lubi liftingu :)

a ja też Łukasz lubie

w ogóle jak patrze na to forum to sporo tutaj Łukaszy

co to jakaś ulubiona marka?

 

nie to ze nie lubię,po prostu nie podobają mi się nie które modyfikacje dokonane w e39.ale to tylko moje prywatne zdanie :wink:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.