Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam:)

Wymieniałem chłodnicę na nową i nalałem płynu, jednak przy wiekszych prędkościach obrotowych silnik sie grzeje i brak ciepłego ogrzewania do kabiny - cały czas zimne powietrze. Pomóżcie- jak odpowietrzyć układ

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na chłodnicy koło korka wlewy masz odpowietrznik. zagrzej auto do stanu jak zawsze trzyma temperature i odkręcaj ten odpowietrznik, silnik ma oczywiście chodzić. i tak dopóki nie będzie dmuchało ciepłym powietrzem, ale pamiętaj o sprawdzaniu płynu. mi się tak udało e34 12V
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Cytując kolegę "BlackSmith" -a

 

"Odpowietrzanie:

 

Najszybszy sposób odpowietrzenia układu, bez narażania bloku silnika na pracę bez chłodziwa:

 

1) odkręcić zbiorniczek wyrównawczy

2) ścisnąć wąż dolny chłodnicy (w zbiorniczku zasyczy)

3) zatkać wlew zbiorniczka szczelnie dłonią

4) puścić wąż ( zostanie zassany czynnik)

 

Czynności od pkt 2 do pkt 4 powtarzać, aż przy ściskaniu węża zacznie bulgotać w zbiorniczku a nie syczeć - układ w 100% odpowietrzony Very Happy"

:)

Działa, ale osobiście proponuję też użyć odpowietrznika, jak napisane w poście powyżej/.

 

Pozdrawiam,

Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano

Dzieki:)

Juz ciskałem tego węża i zaczynało leciec ciepłe powietrze z nagrzewnicy do kabiny, jednak po minucie znów zimne - moze za krutko wykonywałem tę czynność.

 

Co do korka odpowietrzajacego to raz odkręciłem go na trasie i nawet zaczynało leciec ciepłe powietrze ale później znów zimne. Może wydłuże każdą z tych czynności.

Dzieki za odpowiedzi :)

Opublikowano
witam. troche sie napierdzielilem przy tym w swojej 2.0. Najpierw sprawdz czy masz szczelne wszyskie przewody i czy dzialaja dwie popki do nagrzewnicy, jesli tak to musisz ogrzewanie nastawic na max cieple i wentylator a 4, wtedy bedzie sie mogla odpowietrzyc nagrzewnica. bo raczej w tym jest problem. nie trzeba ciskac zadnych przewodow. najpierw odpowietrzasz tym korkiem przy chlodnicy, aponiej dolej plynu i odpowietrzaj zaworkiem na termostacie. jak przestanie wylatywac powietrze to powienno juz byc dobrze. jesli nie tzn. ze albo pompa do nagrzewnicy ci ktoras nie dziala, albo masz nie szczelny uklad, a na samym koncu uszczelka pod glowica. mozesz najpierw w sumie spradzic uszczelke. odkrec wszystkie swiece i zobacz czy jak bedziesz krecil rozrusznikiem nie wylatje z ktoregos otworu woda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.