Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

też to miałem w swojej 325 E46

 

Jest to regulacja, otwiera bądź zamyka dopływ powietrza,u mnie w ogóle nie działała i silnik chodził nierówno,gasł itp

Nie dało się gazem utrzymać obrotów,wymieniłem i jak ręką odjął,cena coś ok.500zł do mojego modelu

Opublikowano
Cezar mam chyba to samo.jak odpale auto po nocy lub kilku godzinnym postoju zimą to najpierw chwile chodzi normalnie,później zaczynają latac obroty-co kilka sekund obroty spadają aż w końcu auto zgaśnie.gdy wskazówka przejdzie za niebieskie pole na wskaźniku temp. silnika wszystko jest ok.Cezar masz tak samo??
Opublikowano
U mnie podobnie z tym że nie gaśnie, ale obroty spadają do jakiś 300 i z powrotem na 700 pózniej chwila spokoju ok 20-30 sek i znowu. objawy ustają w połowie odległości miedzy niebieskim polem a pionem. Do tego ustrojstwa podłączony jest kabelek może warto przeczyścić styki. Daj znać jak sie tego pozbędziesz.
Opublikowano
czyli prawie jak u mnie tyle ze za którymś razem jak obroty spadna to zgasnie.którys wieczór wezme przeczyszcze to cuś i zobacze czy cos to da.dam znac o efektach.pozdro
Opublikowano
tak patrze na RealOEM i biore pod uwage jeszcze nr 7.jest to jakis regulator zaworów biegu jałowego.tak przynajmniej sobie przetłumaczyłem.co TY i koledzy na to?może byc to?
Opublikowano
Częśc nr 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM51&mospid=47544&btnr=11_2195&hg=11&fg=40

Silnik 2.8 - M52TU [10.99]. Silnik przygasa czasem na zimnym i jest podejrzenie na ten element. Na kompie nic nie wyszło. Na ciepłym wszystko ok.

 

"This is the control valve on the intake manifold. It controls the butterfly valve located inside the lower part of the intake manifold."

 

To jest zawór na kolektorze dolotowym. Controluje/reguluje/ zawór motylkowy, położony w środku dolnej części kolektora dolotowego - tłumaczenie dosłowne.

 

Nie widziałem nigdy takiego silnika z bliska :?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Częśc nr 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM51&mospid=47544&btnr=11_2195&hg=11&fg=40

Silnik 2.8 - M52TU [10.99]. Silnik przygasa czasem na zimnym i jest podejrzenie na ten element. Na kompie nic nie wyszło. Na ciepłym wszystko ok.

 

 

Stara dolegliwosc silnika m52tu. Nie mysl nawet o wymianie tego elementu. :hand:

Przyczyna gasniecia zimnego silnika poprzedzonego skokami obrotow lezy gdzie indziej.

Poczytaj tutaj. :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.