Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamierzam zakupic ww autko z motorem 3.0d ( 218 KM ) i automatem. Auto ma byc z rocznikow 2003/2004.

Pytanka : kiedy byl lifting tego modelu i jakie zmiany obejmowal ( w skrocie )

ile przelozen ma skrzynka automatyczna 5 czy 6 ? ( w e60 z tym silnikiem jest 6 biegow )

 

Ogolnie na co zwrocic uwage ( moze jakis element wyposazenia itd ) - bedzie to moj pierwszy SUV.

 

Co jest slabym punktem tego wozu.

 

pozdrawiam jeffoo1

Opublikowano

Ja jeżdżę autkiem po liftingu - 2004/2005, a lifting nie wiem kiedy był dokładnie (chyba początek 2004 :?: )

U mnie automat ma 6 przełożeń, wiem że wcześniej było 5 i akurat u mojego znajomego padła ta skrzynia, zresztą mi też wymienili skrzynie na gwarancji...

Dość często coś pada w zawieszeniu, wahacze już chyba wszystkie wymieniłem - podobno normalne w X5 :duh:

Łukasz

E30 316 BAUR TC (w renowacji)

Opublikowano

Slysze o tym slabym zawiasie i jestem lekko zdziwiony bo w koncu jaki woz jak nie SUV powinien byc odporniejszy na takie sprawy jak zuzycie/wybicie wahaczy.

Jezdze obecnie A6 z 2003 na szafie mam 165 kkm w tym 100 kkm moich i nie dzieje sie nic z zawiasem ( a podobno w tym modelu jest ono wyjatkowe slabe).

 

ehhh a moze E61 ??

  • 2 lata później...
Opublikowano

Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

 

 

Kolego po lifcie w takiej cenie to kupisz skarbonkę lub trochę nerwów ojciec straci zanim wszystkie usterki usunie.

Najważniejsza zmiana po lifcie to stały napę na 4 koła.

Opublikowano
Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

 

wyslalem ci P.W w sprawie samochodu.

Opublikowano
Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

 

Pierwsze ogłoszenie nieaktywne, drugi ten z 2003 jest przed liftem i tak jak już pisali w tej cenie to tylko skarbonka...

Opublikowano
Trochę jeszcze wiedzy zdobyłem - czy to prawda, że podczas liftu zmienili tradycyjny napęd na 4 koła i zastąpili go dołączanym przednim w razie uślizgu kół, jeżeli tak to model poliftowy nadzwyczajnej odpada. W sumie to praktycznie się zdecydowałem na sprawdzenie tego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311 Wiem, że są zderzaki do poprawy przód i tył od stłuczek parkingowych - wystarczyło, że pół roku pojeździła drobna kobietka i skutki są, dodatkowa sprawa to wgniot na masce od strony kierowcy oraz wypalona kierownica od słońca, dziwne - auto z Niemiec.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Trochę jeszcze wiedzy zdobyłem - czy to prawda, że podczas liftu zmienili tradycyjny napęd na 4 koła i zastąpili go dołączanym przednim w razie uślizgu kół

 

Odwrotnie. Przed liftem był napęd dołączany, a po lifcie stały 4x4

Opublikowano
Nie wiem skąd czerpiecie wiedzę o waszych x5 e53, ale z tego co ja wiem to do 2003-07 czyli przed liftem napę był stały 40:60, po lificie był prawie taki sam ale z xdrive, pozwalający przenieść moment na te koło które na najlepszą przyczepność. Jeździłem x5 przed liftem i mam po. Dla mnie lepiej się jeździło ze stałym napędem wię, acej fanu i frajdy, ale łatwiej się prowadzi auto po lificie dla każdego, żeby pocudować trzeba wyłączyć esp i dsc. Zdecydowanie poleca, auto po lifcie, skrzynia 6 biegowa ZF, a to spora róźnica, skrzynie GM powszechnie są uznawane za słabe do naszych X5, wiem coś o tm bo mi w poprzednie umarła :cry: .
Opublikowano

Ja dostałem takie info:

 

"Przed liftem X5 miało stały napęd 4x4 jak E46 i E30, z międzyosiowym mechanizmem różnicowym. Po lifcie wstawili taniochę z automatycznie dołączanym napędem na przód jak w X3 i wszystkich obecnych BMW xDrive. W praktyce jest to tylny napęd, 4x4 włącza się rzadko, w sposób chaotyczny lub słabo kontrolowany. Efekt - zobaczcie ostatni odcinek Top Gear i X6, które nie może ruszyć na śniegu ani podjechać pod byle górkę..."

 

W każdym razie, wygląda na to, że budżet i tak przewiduje jedynie końcówkę produkcji przedliftowych, choć właśnie silnik 218KM i skrzynka to są główne powody za wydaniem grubszej gotówki, ale z drugiej strony czy tak na prawdę warto dokładać kilka dyszek by kupić coś rozsądnego? Pozdro

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.