Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jawor, dlaczego Cię tak drażni ten pomysł??? Nawet, jeżeli taki dział powstanie, to tylko lepiej dla Ciebie, bo wtedy tematyka „E34-original” będzie ukryta przed Twoimi oczami bardziej niż wtedy, kiedy dla przeciwwagi dla tematów np. „ospoilerowanie” czy „nie działa LPG” ja wypisuję te głupoty o zaletach braku modyfikacji w samochodzie.

 

Oryginalność w tym przypadku traktuj dosłownie, a nie w sensie „osobliwość” (czyli ospoilerowane i pokolorowane choinkowe indywiduum). Choć nie traktuję tego tematu na tyle ortodoksyjnie, żeby odrzucać kogoś, kto np. włożył sobie łącznik stabilizatora czy kable WN kupione poza ASO.

 

Celowo nie ma tutaj mowy o E39 (tym bardziej E60), bo w jego przypadku nie trzeba jeszcze wyszukiwać egzemplarzy w niezmienionej wersji i podpowiadać jak je utrzymać w tzw. „serii” – inaczej niż w przypadku E34, które często już bywają ofiarami poszukiwań innej estetyki przez właścicieli, którzy mają rozchwiane wizje.

Chyba jest coś szczególnego w tym, że jest gdzieś w Polsce prawie 20-to letni samochód (np. E34 z pierwszego roku produkcji) – którego nie powstydziłoby się nawet monachijskie muzeum w swoim zbiorze. Jeżeli mógłby istnieć sobie specjalny dział, który w jakimś stopniu pokazuje życie takiego egzemplarza w rękach Tomka, Kuby, moich czy nawet E32 Łukasza – to tylko dobrze dla kogoś, kto rodzi w sobie zainteresowanie takim aspektem posiadania samochodu - a jest to już co innego niż tylko szukanie lub udzielanie informacji jak coś naprawić, żeby samochód działał i pozwalał dojechać do pracy i z powrotem.

 

Moim zdaniem, cel powstania takiego pod-działu, w dodatku wewnątrz popularnego i żywego działu 5er, jest taki, żeby wygodnie mogli tam zajrzeć Ci użytkownicy serii 5, którym codzienność często przesłania wyobrażenia o szanowaniu samochodu, a chcą się czegoś na ten temat dowiedzieć.

 

Ja chciałbym żeby ten dział powstał (coś na kształt działu 6,8er), ale nie będę z uporem do tego przekonywał, bo w końcu po co mam tracić czas na pisanie w jaki sposób staram się zachować najstarsze E34 w stanie idealnym, fabrycznym, czy jak to inaczej nazwać – skoro mogę więcej czasu posiedzieć przy samochodzie, pogadać z Anią, popracować, czy przeczytać lub napisać coś w innych tematach naszego działu forum.

 

Na marginesie – sam wiem, ile miałem pytań na privie czy przez e-mail o nowe krawędziówki i robotę przy ich wymianie (po tym jak ludzie zobaczyli to w mojej galerii) – tak było mimo, że za sprawą wątku-pytania Andrzeja (Vodka40) rozwinąłem temat do prawie wyczerpującej go treści. Ale wiadomo, każdy temat robi się coraz starszy i jako, że mało kto ma cierpliwość do korzystania z :search: podejrzewam, że nikt nie wie, że był poruszany i dość obrazowo potraktowany.

 

pozdrawiam

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie drażni mnie sam pomysł, tylko mam wątpliwości co do jego realizacji. Wszystko to kwestia względna, najwięcej będzie dyskusji nad zakwalifikowaniem samochodu do działu original. Nie mam nic przeciwko czytaniu postów na ten temat, bardzo lubię podziwiać Wasze samochody i czytać Wasze posty, ale uważam, że można by to było uogólnić do modeli ze starszych serii.

 

I cieszę się, że oryginał nie oznacza dla Ciebie samochodu serwisowanego czasem poza ASO, w przeciwieństwie do Łukasza735

 

Co do kameralności działu 6 i 8er to miłoby było gdyby tak samo było z działem dot. E34 ale w praktyce to chyba nie zbyt możliwe, to samochód zbyt popularny.

 

3mam kciuki za Wasz projekt i chętnie się do niego włączę, jeśli wypali, doprowadzając swoje E34 do stanu coraz bliższego ideałowi.

 

Pozdrawiam, Jawor!

Opublikowano
I cieszę się, że oryginał nie oznacza dla Ciebie samochodu serwisowanego czasem poza ASO, w przeciwieństwie do Łukasza735

 

I tu mozesz się mylić.... Łukasz też czasem serwisuje poza ASO :)

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

heh oczywiście ze nie serwisuje swojej e32 w ASO-to by się mijało z celem :) nie chodziło mi o to że ogr to jest na org pod zespołach ipt.chodziło mi o to ze ogr w sensie nie odbiegający od niego wizualnie i zeby był bardzo zadbany.zadnych lamp typu lexus,spojlerów malowanych sprayem na czerwono kierunków itp.tak zeby wszystko było jak wyjechała z fabryki.

wiesz o co mi chodzi...po prostu sie nie zrozumielismy w ostatnim poście... :)

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Tak czy inaczej, od wczoraj sprawa leży (pewnie na stosie innych) u Admina – od tej decyzji to zależy. Jakakolwiek będzie – ja przyjmę ją do wiadomości z jednakowym spokojem. Jeżeli będzie pozytywna – czyli nastąpi utworzenie na pierwszym miejscu w 5er pod-działu „E34-original” - trzeba będzie sprawę potraktować poważnie, podać zasady działania tego miejsca i nadać mu jakiś kształt. Jeżeli decyzja będzie negatywna – zapomnimy o sprawie bez żalu, może do pomyślenia o tym w przyszłości.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Myśle ze nie jest to dobry pomysł.Dlaczego?Chyba każdy tu miłuje(a jeśli nie to chociaż lubi) BMW.Poza tym prawdziwego miłośnika/pasjonata poznaje się po tym,ze ma auto w idealnym stanie?Chyba nie bo kogoś może nie stać na np.zrobienie(kupno) swojego auta na cacy a je kocha nad wszystko .Przykładem moge być ja-kocham BMW nie zmienie marki ale teraz poprostu nie mam czasu robić auta(wgniecenie na drzwiach-małe ale widoczne),najwcześniej na wiosne coś będe myslał.

To takie moje zdanie.

 

Tak napisał Basti735 i podpisze sie pod tym...wiadomo ze nie tolerujemy WT....że kazdy chce zeby jego samochod byl piekny zadbany i oryginalny.....a Tworzenie osobnego dzialu jest bez sensu...i tak jest teraz duzy problem z wyszukiwaniem czegos szybko....duzo dzialow...tematow....

 

Co moge zasugerować to moze osobne forum? moderowane , hasla itp...do ktorego beda mieli dostep tylko wybrancy...Wiadomo forum prowadzone od poczatku do konca przez zapalencow fanatykow i osob ktore wlasnie takie piekne oryginalne modele posiadaja. Sami bedziecie kontrolowac kto moze pisac i kto moze do waszej elity nalezec...Takie jest moje zdanie :) Pozdrawiam...przyjmiecie mnie do elity z przyciemnoonymi szybami? :D.....oraz brakiem emblematu 525i...

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
nie każde bmw wyjeżdżając z fabryki miało znaczek na tylnej klapie.bo np jak ktoś kupuje załóżmy nowa 7 to nie będzie ściągał znaczka po jej kupnie,a często widuje nowe modele bez znaczków...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
nie każde bmw wyjeżdżając z fabryki miało znaczek na tylnej klapie.bo np jak ktoś kupuje załóżmy nowa 7 to nie będzie ściągał znaczka po jej kupnie,a często widuje nowe modele bez znaczków...

 

Łukasz ale ja nie mam nowej 7 :D....tylko starą piątke....a innowacyjnie zamiast seri i pojemnośći mam trzy znaki zapytania ;).

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

kazdy chce zeby jego samochod byl piekny zadbany i oryginalny

 

Tak, ale każdy inaczej rozumie pojęcie "pięknego i zadbanego auta". Dla jednego będzie to BMW z wielkim wydechem i potężnym subwooferem zamiast bagażnika. Dla innego może być to imuzyna pełna telewizorów i ekranów.

Dla mnie najpiękniejsze BMW, to takie jakie wymyślili projektanci. Do tego utrzymane w stanie, w jakim opuściło fabrykę. Po prostu Orginal-BMW, Orginal-E34!

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

Opublikowano
heh oczywiście ze nie serwisuje swojej e32 w ASO-to by się mijało z celem :) nie chodziło mi o to że ogr to jest na org pod zespołach ipt.chodziło mi o to ze ogr w sensie nie odbiegający od niego wizualnie i zeby był bardzo zadbany.zadnych lamp typu lexus,spojlerów malowanych sprayem na czerwono kierunków itp.tak zeby wszystko było jak wyjechała z fabryki.

wiesz o co mi chodzi...po prostu sie nie zrozumielismy w ostatnim poście... :)

 

ok, kumam, dlatego napisałem, że 3/4 samochodów z forum by pasowało do tego działu.

 

Nieliczne jest grono montujące spojlery, blendy itd w swoich samochodach.

 

U siebie z oryginału nie mam tylko radia, bo nie było go jak kupiłem samochód. I teraz zastanawiam się czy to jeszcze oryginał czy juz nie?

Opublikowano
ale to był tylko przykład. to masz tak:"???"

 

No tak mam :)...taka moja innowacja....budząca zaciekawienie u innych posiadaczy BMW :)....i nie tylko....znaczki chromowane zrobione na zamówienie :). Podobna czcionka do tej oryginalnej.

Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
no ja tez radia nie mam ale jakos nie ubolewam nad tym :wink: no i ja mam jeszcze dymiony kirunek z przodu..

 

Oprócz radia to mam jeszcze białe kierunki z przodu, nic poza tym.

Reszta oryginal, chociaż zastanawiam się nad skórą...

Opublikowano

a jaki masz kolor samochodu?bo kolega ma do sprzedania skórę do e34(granatowa) troche reno-skóra i będzie jak nowa.a chce chyba coś ok 300zl(fotele przód z podłokietnikami i tył podłokietnikiem+zagłówki)ma cała na części 525 24V i szprę do 2.5 12V

 

no skóra faja sprawa-przynajmniej dla mnie bo każdy lubi co innego.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Samochód bardzo piękny :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Akurat oglądałem odcinek u znajomego w sobotę siedzieliśmy z kobietkami przy butelce alkoholu, a jak usłyszałem o tych butach to trochę się uśmiałem :mrgreen: nie w złym tego znaczeniu... :cool2:

 

Pozdrawiam

BMW wieczna miłość...
Opublikowano
widzę ze miałes e32...dlaczego sie przesiadłes na e34?z jakim motorem miałes tą 7?i dlaczego ja sprzedałeś?

 

E32 miałem w czasach gdy finansowo nie byłem gotowy na BMW. Kupiłem ją okazyjnie - 730 z 1992 za 5000 zł. Tyle, że to nie było prawdziwe BMW. Mimo, że utrzymane w świetnym stanie wizualnym, to z zajeżdżonym silnikiem, wytłuczonym zawieszeniem i fatalną instalacją gazową.

 

Mimo, że miałem z tym autem mnóstwo problemów, było to moje pierwsze BMW i wspominam je bardzo miło.

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

Opublikowano

nie obraź sie ale nie zamienił bym 730 na 520i T.no za 5tys to naprawdę śmieszne pieniądze.kumpel ostatnio kupił anglika za 4tys na graty no ale "igła"...chyba musiała być strasznie zdezelowana ze kupiłeś po niej e34...ale lepiej słasza niż dokładać więcej niż jeździć :)

 

pozdrawiam Łukasz :wink:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
nie obraź sie ale nie zamienił bym 730 na 520i T.no za 5tys to naprawdę śmieszne pieniądze.kumpel ostatnio kupił anglika za 4tys na graty no ale "igła"...chyba musiała być strasznie zdezelowana ze kupiłeś po niej e34...ale lepiej słasza niż dokładać więcej niż jeździć :)

 

E32 było dla mnie za duże. Najczęściej jeżdżę sam, po mieście. Dalsze wyjazdy zdarzają się sporadycznie - raz na 2-3 miesiące. No i spalanie trochę zbyt wysokie jak na biednego studenta :)

Prawda jest taka, że najlepszym wyborem dla mnie byłaby trójka E36. Jeżeli mam być szczery to nie kupiłem takiej tylko z jednego powodu. Nie chciałem być kolejnym 20-latkiem za kółkiem szpanerskiej "bejcy". Zawsze bardziej interesowały mnie samochody ekskluzywne niż sportowe. Dlatego kupiłem większe i dostojniejsze E34, do tego w wersji Touring. Rozum podpowiadał - 320, serce - 520 :)

 

Tak przy okazji wspomnianych BMW wśród "sportowej młodzieży". Kilka dni temu stałem w ogromnym korku w centrum Łodzi. Obok mnie ustawił się typowy "łysy" - dyskoteka na całą ulicę, hałas z tłumika wręcz nieznośny. Ja standardowo jeżeli chodzi o korki - słucham Beethovena lub Chopina :) Widzę, że kolega zdecydowanie chce się "sprawdzić" spod świateł, ale udaję, że nie jestem zainteresowany. Gdy zapaliło się zielone, usłyszałem tylko wystrzał spod maski - koledze obok zgasł samochód! Całą sytuację obserwowali ludzi stojący na przystanku obok - wszyscy umierali ze śmiechu :)

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.