Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od nieco ponad miesiąca jestem "szczęścliwym" posiadaczem BMW 540i z 1992 roku. To moje pierwsze BMW i, jak na razie, nie zdążyłem się nim nacieszyć. Po przejechaniu ok. 700 km. zaczęło mi coś stukać w silniku. Zaczęły się też przeprawy z mechanikami. Auta od ponad miesiąca nie mam, a na dobrą sprawę , dalej nie wiadomo co się z nim dzieje. Ponoć nie dochodzi smarowanie na popychacze z jednej strony. Pompa była ponoć całkiem odkręcona, ale po jej dokręceniu, stuka dalej. Prawdopodobnie zatkał się jakiś kanalik i olej idzie tylko na jedną stronę. Mechanicy podchodzą do tego jak do jeża, a ja czekam. Czy ktoś z Was miał taki przypadek i może wie od czago należałoby zacząć. Przy okazji, ile może kosztować przełożenie takiego silnika ?
Opublikowano
Jak masz dobre ciśnienie sprężania to trzeba udrążnić układ olejowy i wymienić szklanki.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Jeżeli stukot nasila się przy dodawaniu gazu, to może to być łożysko alternatora. Ja tak miałem.

 

u mnie też stukało w silniku i przestało samo - było to chyba łożysko alternatora i stawiało opór pasek zadymił pękł i po sprawie - no i stukot ucichł :duh:

teraz kupuje pasek rozbieram alternator i zobaczymy co dalej :cry2:

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.