Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja na ten przykład nie uważam jakoś dieslów. TDS paliwożerny i niezbyt sie zbiera - wolałbym 520 - ceny ropy wcale tak dużo nie odbiegają od ceny benzyny a przynajmniej cichutko. 530d - sporo awarii osprzętu ( wtryski, pompy wysokiego ciśnienia, turbiny itp). Mówi się że diesel jest elastyczny - ha ha, do 1800rpm nie jedzie a powyżej 3500 jego ciąg znacznie maleje. A benzynka na ten przykład ładnie ciągnie nie słabnąc od 40 do 150 (III bieg) to sie nazywa elastyczność. Bi-vanos dysponuje dużym momentem już z samego dołu i nie traci go do końca. Spalanie mojej 2.8 małe miasto ok-12, trasa 160/180 - 9l uważam że to wcale niedużo.

wg mnie najgorszy - 525 tds

najleprzy - 540 manual

Zanim zacznie się nagonka na mnie dodam że jeździłem każdym z wymienionych tu samochodów.

 

:cool2: i wszystko w temacie

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tylko zauważ z którymi silnikami są najczęstsze problemu.znowu jest jakis nowy temat ze TDS nawala...

 

ustalilismy już w jednym z watków, że głównym problemem tds'ów są ich poprzedni właściciele usiłujący robić z diesli F1

Opublikowano
tylko zauważ z którymi silnikami są najczęstsze problemu.znowu jest jakis nowy temat ze TDS nawala...

 

ustalilismy już w jednym z watków, że głównym problemem tds'ów są ich poprzedni właściciele usiłujący robić z diesli F1

 

nie obraź sie ale Ty też to próbujesz robić wstawiając jej chipa.czyli ustalmy ze diesel jest do spokojnej jazdy nie do szaleństw.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
tylko zauważ z którymi silnikami są najczęstsze problemu.znowu jest jakis nowy temat ze TDS nawala...

 

ustalilismy już w jednym z watków, że głównym problemem tds'ów są ich poprzedni właściciele usiłujący robić z diesli F1

 

nie obraź sie ale Ty też to próbujesz robić wstawiając jej chipa.czyli ustalmy ze diesel jest do spokojnej jazdy nie do szaleństw.

 

widze stary, że w ogóle chyba nie rozumiesz po co sie chipuje samochody;

wyjaśniam więc: z chipem o dziwo tez mozna jeździć spokojnie, natomiast nadwyżka mocy i momentu przydaje sie zwłaszcza przy wyprzedzaniu.

Opublikowano
wiem ale czy to napewno jest bezpieczne dla silnika?bo nie wiem, nie robiłem nigdy takich rzeczy...

trochę off topic, ale odpowiem

rozsądny mod- (do 20%) nie wpływa znacząco na żywotność silnika.

jak kupie nastepnego t.diesla, pierwsze co zrobie to jade zrobic moda -to jak nałóg; a samochód niezachipowany do zachipowanego to dwa różne samochody, dlatego jak ktoś raz pozna jak to zmienia samochód ..... :mrgreen:

Opublikowano
wiem ale czy to napewno jest bezpieczne dla silnika?bo nie wiem, nie robiłem nigdy takich rzeczy...

trochę off topic, ale odpowiem

rozsądny mod- (do 20%) nie wpływa znacząco na żywotność silnika.

jak kupie nastepnego t.diesla, pierwsze co zrobie to jade zrobic moda -to jak nałóg; a samochód niezachipowany do zachipowanego to dwa różne samochody, dlatego jak ktoś raz pozna jak to zmienia samochód ..... :mrgreen:

 

No to juz wiem jak bedzie jak załoze Blosa :) Podobno 2 rózne samochody... Z uwagi na większą ilosc powietrza jaką auto dostaje i stabilna dawkę gazu. Ingerując w sterowanie w Dieslu, zaprzeczacie postom krzyczącym co do konkretnego przeznaczenia paliw do silników i ze jakby miało być inaczej to na pewno by tak było... Paliwo zostaje to samo, program i wykresy juz nie. Zyczę udanego Chipowania :)

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Nieeee, jak czytam te posty ze niby 528i spala 12l na 100km po miescie to smiac mi sie chce czego to ludzie nie zrobia i nie napisza zeby zaimponowac innym ze jego slusznych rozmiarow silnik spala sladowe ilosci paliwa :duh:

Jezdze 1,5 roku 528i w automacie i prawda jest taka ze przy normalnej (czyt. spokojnej i bez zamulania) jezdzie ta "buda" siorpnie leciutko 14,5-15 litrow na kazde 100km jazdy po miescie! Przy jezdzie nieco ostrzejszej typu gaz w podloge od swiatel do swiatel spali tyle ile jest w zbiorniku heh. I nie ma gigantycznej roznicy miedzy automatem a manualem (max 1 litr /100km)

Nastepna sprawa ze taki silniczek tylko ze wzgledu na swoja pojemnosc spala duzo a do tego musi wprawic w ruch wazace ok. 1600kg auto!

Jesli chcesz 528i osiagnac wynik 12l/100km po miescie to musisz sprawic zeby to auto sie tylko toczylo a to juz nie jest jazda.

Na trasie wypada zdecydowanie lepiej ale bez przesady, nie piszcie znow ze do 180km/h spali 8l/100km!?! - Bzdura! Przy predkosciach rzedu 140-150 siorpnie jakies 8,5-9l i to na autostradach z wlaczonym tempomatem, i nie mowie juz o jakichs wyprzedzaniach tirow itp, wtedy bedzie napewno wiecej.

Nie wiem jak Wy ale ja dokonuje pomiarow tradycyjna metoda a nie sugeruje sie jak zapewne wiekszosc z Was komputerem pokladowym...

A ktos kto pisze inaczej, zapewne jezdzi 518i ale z tylu na klapie bagaznika zamienil sobie cyferki z 518 na 528 :twisted2:

Opublikowano

A ktos kto pisze inaczej, zapewne jezdzi 518i ale z tylu na klapie bagaznika zamienil sobie cyferki z 518 na 528 :twisted2:

 

Jesli znasz się na jeżdzeniu i obliczaniu spalania tak jak na modelach i wersjach BMW to szkoda mi oczu zeby czytac Twój długi post. Popraw mnie jesli sie mylę. Nie było chyba 518 E39, czyżbyś był szcześliwym posiadaczem takiego egzemplarza?

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

 

oj kolego znowu pojechałeś. jeśli tdi ma kulturę pracy....

od kiedy to 4 cylindry pracują kulturalniej niż 6 ???

nie wiem jakimi dokładnie jeździłeś CR, ale ja moge powiedziec jedno:

pojeździłem sobie trochę niedawno nowym oplem antarą -taki SUV opla rocznik 2007- silnik 2.0 CDTI 150 KM, 320NM, fakt fajnie sie zbiera od dołu ale kultura pracy - zapomnij - traktor, a spalanie 13,5 l/100 .. no comments.

wsadź sobie chipa(jesli masz silnik w dobrej kondycji) i zobacz jak potrafi jeździc tds, gwarantuję, że sie mocno zdziwisz.

 

 

 

TDI V6, w ogóle wsadziłem TDI jako klekota bardziej ogólnikowo (mimo że to nie jest najnowsza konstrukcja) ale nadal zachwyca osiągami i spalaniem.

 

 

p.s. ja mam TDS bo chcę miec mimo jego wad, ale nei zamierzam się kłócić z każdym kto ma inne zdanie

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

witam,

 

pewnie każdy z nas ocenia silnik z perspektywy własnych doświadczeń,

niestety jeszcze nie miałem przyjemności posiadać BMW w benzynce ale to kwestia czasu,

co do diesli to zależy jaki sie trafi egzemplarz,

miałem 2 lata e34 TDS - w stanie rewelacyjnym, a dźwięk 6tki porpostu był super! fakt że osiągi i spalanie nienajlepsze ale dało sie przeżyć,

 

e39 3.0d - CR I - jeżeli chodzi o kulturę pracy to porpostu bajka, tak pięknie pracującego diesla trudno znaleźć, żadne TDI nie brzmi tak, generlanie TDI to na tych pompowtryskach chodza jak z pługiem,

osiągi i spalanie naprawdę zaskakuje, no i elastyczność!!

 

e46 2.0d - na VP44 - puki co spisuje się świetnie, moze to nie 6tka i jest głośniej, ale całkiem przyzwoity silnik, a swoje słabsze punkty rekompensuje mi bezawaryjnoscią...

 

generlanie jak się trafi zdrowego diesla to i w BMW jest duża frajda.

 

pozdr.

Opublikowano (edytowane)

Jesli znasz się na jeżdzeniu i obliczaniu spalania tak jak na modelach i wersjach BMW to szkoda mi oczu zeby czytac Twój długi post. Popraw mnie jesli sie mylę. Nie było chyba 518 E39, czyżbyś był szcześliwym posiadaczem takiego egzemplarza?_________________

 

Wcale nie napisalem ze w E-39 bylo 1.8!!!!!

A w E-34 nie bylo 518????????????????? Nie mowimy tu tylko o E-39 kmiotku! Znalazl sie ten bystrzacha co wylapuje cudze bledy!!! Wolna wola Nikt Ci nie kaze czytac moich postow skoro sa bardzo dlugie (zbyt dlugie dla Ciebie) i nie zawsze czytasz je uwaznie i pewnie niewiele tez z nich potrafisz zrozumiec :mad2: . Kup 2.8i (jesli Cie stac) pojezdzij chwile i zobacz ile pali, a nie podwazaj opini ludzi ktorzy przejechali kilkaset tysiecy kilometrow a moze i wiecej i nie jedno w zyciu przeszli...........

Edytowane przez dlugas78
Opublikowano
Jesli znasz się na jeżdzeniu i obliczaniu spalania tak jak na modelach i wersjach BMW to szkoda mi oczu zeby czytac Twój długi post. Popraw mnie jesli sie mylę. Nie było chyba 518 E39, czyżbyś był szcześliwym posiadaczem takiego egzemplarza?_________________

 

A w E-34 nie bylo 518????????????????? Nie mowimy tu tylko o E-39 kmiotku! Znalazl sie ten bystrzacha co wylapuje cudze bledy!!! Wolna wola Nikt Ci nie kaze czytac moich postow skoro sa bardzo dlugie (zbyt dlugie dla Ciebie) i nie zawsze czytasz je uwaznie i pewnie niewiele tez z nich potrafisz zrozumiec :mad2: . Kup 2.8i (jesli Cie stac) pojezdzij chwile i zobacz ile pali, a nie podwazaj opini ludzi ktorzy przejechali kilkaset tysiecy kilometrow a moze i wiecej i nie jedno w zyciu przeszli...........

 

myśle ze to było nie stosowne mowić tu kogo na co stać.myśle ze ten kolega w wielu sprawach ma wiecej do powiedzenia niż TY.na co dzien ma styczność z samochodami i musi sie znać.to jego praca.a myślisz ze masz 528 i jestes kozak?jeśli to to się mylisz :nienie:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Jesli znasz się na jeżdzeniu i obliczaniu spalania tak jak na modelach i wersjach BMW to szkoda mi oczu zeby czytac Twój długi post. Popraw mnie jesli sie mylę. Nie było chyba 518 E39, czyżbyś był szcześliwym posiadaczem takiego egzemplarza?

 

Napisze tego posta mozliwie jak najkrocej i nazwiezlej zeby mogl go lepiej zrozumiec...

Jak narazie to widze ze o tescie spalania w E-39 2.8 mozesz sobie tylko pomarzyc, skoro jezdzisz 15-letnia padlina ze smiesznym 2.0 pod maska :twisted2:

Do innych posiadaczy 2.0: Wybaczcie ale zawsze bede ucieral nosa takim cwaniaczkom jak ten tu wlasnie.

Opublikowano

myśle ze to było nie stosowne mowić tu kogo na co stać.myśle ze ten kolega w wielu sprawach ma wiecej do powiedzenia niż TY.na co dzien ma styczność z samochodami i musi sie znać.to jego praca.a myślisz ze masz 528 i jestes kozak?jeśli to to się mylisz

 

Nie wydaje mnie sie zeby mial wiecej do powiedzenia kolego bo jestem mechanikiem samochodowym. A ty co rodzina jego jestes ze go bronisz?

Wozisz sie stara 7-ma 3.5 litra lanserze za piatke z podswietleniem na podwoziu pewnie bo myslisz zlowic jakas blachare na 3.5litra heh i pewnie ja zagazowales bo na paliwko nie wyrabiasz buuuuhahaha, kozaku ty! Nie chcesz to nie czytaj mych postow nikt cie nie zmusza do tego!

Opublikowano
Tdsy nie sa najgorsze tylko mają bardzo duże przebiegi naprawde duże ja kupiłem dwuletnią borę tdi z Belgi i miałą jak się pózniej okazało 180 tys a na szafie 60 I naprawde nie jest zniszczona wogóle większosc aut z zachodu zwłaszcza diesli ma spore przeloty a wracając do tematu fajny motor to 4,4 litra i taką zamierzam mieć wkrótce
Opublikowano
Kolego piszesz że ktos się wozi starą 7ką a ja mam starą 5kę i co z tego skoro mogę miec nowa nie oto chodzi by się kłocic o spalanie bo mi bora pali w miescie 8 litrów ropy a bmw 17 i jest dobrze
Opublikowano
Wogóle nie bierzecie pod uwage silników M54 - dla mnie to one są the best
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Jak zwykle wywiązała się burzliwa "rozmowa" na temat tego kto ma więsze doświadczenie i kto jest "lepszy" pod tym względem. Nie uważacie, iż po to BMw jak i inne marki projektuja i produkują różne silniki aby podpasować pod gusta i wymogi każdego konsumenta :) Jedne woli matke drugo córke a inny jak mu skarpetki śmierdzą, mowa tutaj o "najgorszych" silnikach w BMW taki jest temat - chociaż sądzę że sam temat z góry był skazany na taką własnie dyskusje, ze zaraz ktos bedzie sie wykłocał ,że jego dajmy na to 530 pali tylea kogos tds to jest wadliwy itp itd..... fakt faktem niektóre silniki są bardziej " awaryjne" a top głównie z tego względu że przeznaczone piod konkretną grupe ludzi były wczesniej uzytkowane przez zupełnie innych - tutaj mowa o tds-ach, które są owszem awaryjne a to dlatego, iż w 98% wczesniej były niewłaściwie uzytkowane przez katerów którzy kupili je ze wzgledu na oszczędność a chcieliby mieć jednoczesnie wyscigówki...albo rybki albo akwarium, wszystkiego miec nie mozna, jak ktoś lubi jeździc wyczynowo to 4,4 litra benzynka i tyle :) ja mam np 2,5 litra benzynke bo wybralem pośrodku między osiągami w miarę jeszcze i dosc niskiem spalaniem, ale na boga nie dyskredytujmy innych tylko ze wzgledu na taki czy inny gust czy też priorytety. Jakby wszyscy byli tacy sami produkowaliby takie same auta, takie samo piwo itp, awaryjnosc silnika w duzej mierze zalezy od uzytkowania i tyle...potwioerdzi to każdy chyba :)
Opublikowano
myśle ze to było nie stosowne mowić tu kogo na co stać.myśle ze ten kolega w wielu sprawach ma wiecej do powiedzenia niż TY.na co dzien ma styczność z samochodami i musi sie znać.to jego praca.a myślisz ze masz 528 i jestes kozak?jeśli to to się mylisz

 

Nie wydaje mnie sie zeby mial wiecej do powiedzenia kolego bo jestem mechanikiem samochodowym. A ty co rodzina jego jestes ze go bronisz?

Wozisz sie stara 7-ma 3.5 litra lanserze za piatke z podswietleniem na podwoziu pewnie bo myslisz zlowic jakas blachare na 3.5litra heh i pewnie ja zagazowales bo na paliwko nie wyrabiasz buuuuhahaha, kozaku ty! Nie chcesz to nie czytaj mych postow nikt cie nie zmusza do tego!

 

a ja będę ucierał nosa takim ja ty.tylko weź pod uwagę ze mam jeszcze dwie e39 i w tym taka jak ty :twisted2: buuuuhahaha.i dla twojej wiadomości dnia 12.12.07 kupiłem Chryslera 300C w 2007r 3.5 255Km.ot co.to właśnie ty lans uprawiasz myśląc ze jak masz e39 to jesteś gość ze już nie ma lepszego :nana: i na tej mechanice dłuuugo jescze zejdzie kiedy będziesz mógł sobie pozwolić mieć dwie e39 i e32 po to żeby mieć satysfakcje-ja właśnie po to ja mam.

więc nie wyskakuj mi tu z tekstami bo wydaje mi się ze jestes ograniczony umysłowo-tak sie zachowujesz jak małe dziecko

masz napisane w podpisie tylko małopolska pewnie jesteś ze wsi i nie twoje wypowiedzi właśnie sie do takich ograniczją

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Jesli znasz się na jeżdzeniu i obliczaniu spalania tak jak na modelach i wersjach BMW to szkoda mi oczu zeby czytac Twój długi post. Popraw mnie jesli sie mylę. Nie było chyba 518 E39, czyżbyś był szcześliwym posiadaczem takiego egzemplarza?_________________

 

Wcale nie napisalem ze w E-39 bylo 1.8!!!!!

A w E-34 nie bylo 518????????????????? Nie mowimy tu tylko o E-39 kmiotku! Znalazl sie ten bystrzacha co wylapuje cudze bledy!!! Wolna wola Nikt Ci nie kaze czytac moich postow skoro sa bardzo dlugie (zbyt dlugie dla Ciebie) i nie zawsze czytasz je uwaznie i pewnie niewiele tez z nich potrafisz zrozumiec :mad2: . Kup 2.8i (jesli Cie stac) pojezdzij chwile i zobacz ile pali, a nie podwazaj opini ludzi ktorzy przejechali kilkaset tysiecy kilometrow a moze i wiecej i nie jedno w zyciu przeszli...........

 

Po piewrwsze napisałes do goscia który jeździ E39 ze pewnie ma silnik 1.8 a tylko nalepkę 528.

 

Po drugie zastanawia mnie co Tu robisz i jak długo jeszcze bedziesz spłacał raty za swoją E39.

 

Po trzecie cieszę się że potrafisz napisać bezbłednie wyraz "kmiotku" poniewaz poziom Twojej kultury, a co za tym idzie Twój wskazuje ze normalnie napisałbyś "kmjotkó" a przy pisdaniu postów posilkujesz się słownikiem lub pomocą dzieci sąsiadów.

 

Po czwarte przejechałem już w życiu na swoich i służbowych (również w Krakowie w którym mieszkalem 2 lata i do którego pewie jeździsz raz na jakis czas zeby zobaczyć jak wygląda miast oraz w Irlandii czyli po drugiej stronie drogi), ponad 500 tysiecy klilometrów, więc mam pojecie o czym mowię.

 

Po piąte w Irlandii zarobiłem troche kasy i stac mnie na zmianę samochodu, ale lubie swoje zadbane E34, które ma swój charakter i nie mam zamiaru go szybko sprzedawac.

 

Po szóste popros kogoś zeby nauczył Cie wstawiać cytaty, byłoby to o wiele czytelniejsze i prostsze niż kopiowanie i wklejanie, a poźniej pogrubianie liter.

 

Po siódme gdybyś powiedział mi to co napisałes w twarz nie musiałbym tu siedzieć i pisac tego posta - byłoby juz po sprawie.

 

 

Przepraszam pozostałych uzytkowników forum, ale honor, czyli pojęcie nieznane za przeproszeniem "dlugasowi78" nie pozwala mi pozostać bez odpowiedzi. Mam nadzieję że pozostałe dyskusje bedziemy prowadzić na normalnym poziomie, czyli własnie na poziomie.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Kolego piszesz że ktos się wozi starą 7ką a ja mam starą 5kę i co z tego skoro mogę miec nowa nie oto chodzi by się kłocic o spalanie bo mi bora pali w miescie 8 litrów ropy a bmw 17 i jest dobrze

 

hehe Ty to Bore 1,9 masz :lol:

ale powiem Ci ze przyjemny ten silniczek w niej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.